en dan die schuddende sauna erbijquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Serena wel met de echte waarheid...
Roma je bent nu algemeen bekend als neukslet en je carriere als juffie is voorbij.
Naja... dat hopen we dan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Roma je bent nu algemeen bekend als neukslet en je carriere als juffie is voorbij.
Welnee. Waait wel weer over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Mazzel dat het ronde ding niet er vandoor roldequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan die schuddende sauna erbij
Die komt alleen nog aan de bak bij de BSOquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma voor de klas weer...
Die heeft haar carrière opgeblazen
Nee hoor. Dat wordt gewoon een OF kanaaltje met juf-cosplay openen.quote:
zou wel de grootste grap zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mazzel dat het ronde ding niet er vandoor rolde
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die komt alleen nog aan de bak bij de BSOals afwasser
basisschool hequote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt gewoon een OF kanaaltje met juf-cosplay openen.
Mijn dunk van het onderwijs in Nederland is niet hoog. Ik hoop voor de kinderen een opgeblazen carrière, maar ze komt wel weer voor de klas terechtquote:
ik zou het mooi vinden als Demi tegen Marlene zou moeten en dan dik verliestquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De kans dat die Zwarte Schapen deze maand nog uit de tent kopen schat ik Nul in..
Ze heet Marlenequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het mooi vinden als Demi tegen Marlene zou moeten en dan dik verliest
Ik geloof dat alle sukkels mooi in één tent zitten , dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het mooi vinden als Demi tegen Marlene zou moeten en dan dik verliest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |