O ja die hebben ook veel spelletjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik naar een paar afl van de alleskunner heb gekeken zie ik zoveel spelletjes voor nog 10 jaar DBG, maar Febo is blijkbaar niet creatief
Maar dat ze ze op dat moment 'kutwijven' noemde was een reactie op het Rosé/witte wijn verhaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, dat was in reactie op Dotteke, die zei dat Marlene Demi en Roma "kutwijven" noemde. Daar heeft ze groot gelijk in
Niet alleen daarom. Nooit is iets goed voor Marlene.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:24 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ze was Boos wat Demi en Roma haar hadden geflikt. Dus alles zou niet goed zijn geweest voor Marlene.
De toon van Demi was overduidelijk: zij wilde dat Marlène ging voor rosé. Niks geen 'slechts een vraag'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dat ze ze op dat moment 'kutwijven' noemde was een reactie op het Rosé/witte wijn verhaal.
Marlene dacht dat ze geen witte wijn zou gaan krijgen.
Demi vraagt gewoon: Lust jij ook helemaal geen Rosé?
Marlene: Ik drink wit. En de manier waarop ze dat zei, kwam op mij over alsof ze dacht dat haar gevraagd werd te kiezen voor Rosé.
Vervolgens zei ze ook: Ik wil gewoon witte wijn, denk maar niet dat ik voor hun aan de kanten ga, stelletje kutwijven.
Leek mij duidelijk dat ze dacht dat haar Rosé werd opgedrongen, wat niet zo was.
ben ook geen fan van Demi, maar dat was volgens mij toch echt niet de situatie, er werd gevraagd of ze rosé lust en dan bam 'Nee, ik drink/wil wit'quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De toon van Demi was overduidelijk: zij wilde dat Marlène ging voor rosé. Niks geen 'slechts een vraag'.
ik ben het met Cirillico eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben ook geen fan van Demi, maar dat was volgens mij toch echt niet de situatie, er werd gevraagd of ze rosé lust en dan bam 'Nee, ik drink/wil wit'
Marlene is duidelijk geen Mary, eerder een zeur 1ste klas
Ik weet ook niet hoe dat gaat dan met zo'n feestje. Er was wit en er was rose, dus wat is het probleem? Of worden de flessen verdeeld onder de bondjes? Het was geregeld door de FEBO dus neem wat je wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben het met Cirillico eens
het was geen open vraag
meer van drink maar rose
Dat is wat Marlene erin hoorde en jij, schijnbaar, ook. Ik niet. Voor mij was het gewoon een informerende vraag: Lust jij dan helemaal geen rosé? Want de meeste mensen die witte wijn drinken, lusten of drinken ook wel rosé, als er geen witte wijn is, bijvoorbeeld. Dus, het is een gewone vraag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De toon van Demi was overduidelijk: zij wilde dat Marlène ging voor rosé. Niks geen 'slechts een vraag'.
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:52 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Maar als je zelf van rosé houdt, dan is het toch interessant om te weten of een andere wijndrinker wel of niet rosé lust! Zeker met het oog op de boodschappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat gaat dan met zo'n feestje. Er was wit en er was rose, dus wat is het probleem? Of worden de flessen verdeeld onder de bondjes? Het was geregeld door de FEBO dus neem wat je wil.
Het kwam op mij over dat er een keus gemaakt moest worden. Wit of rosé.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als je zelf van rosé houdt, dan is het toch interessant om te weten of een andere wijndrinker wel of niet rosé lust! Zeker met het oog op de boodschappen.
Die gaat nog problemen krijgen binnen haar nieuwe bondje!!
Zowel Joey als Alexander zijn van 'bestel maar raak!' En Marlene wil ook haar dingen hebben.
Op mij niet. Daarom begrepen Demi en Roma ook niets van de heftigheid van de reaktie. Demi zei ook steeds: Ik stel alleen een vraag! Marlene hoefde geen rose te drinken, er was wit, ze kreeg wit, maar Demi wilde graag weten of ze dat dan ook helemaal niet lust.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kwam op mij over dat er een keus gemaakt moest worden. Wit of rosé.
Demi hoeft helemaal niet te weten of Marlene wit of rosé drinkt, die zitten niet in één bondje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Op mij niet. Daarom begrepen Demi en Roma ook niets van de heftigheid van de reaktie. Demi zei ook steeds: Ik stel alleen een vraag! Marlene hoefde geen rose te drinken, er was wit, ze kreeg wit, maar Demi wilde graag weten of ze dat dan ook helemaal niet lust.
Overigens in latere beelden heeft ze wat anders in haar glas zitten, donkerder. Bier? Of toch rosé?
Op dat moment zaten ze nog wel in 1 bondje. En het was moeilijk doen van twee kanten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Demi hoeft helemaal niet te weten of Marlene wit of rosé drinkt, die zitten niet in één bondje.Het zal allemaal wel.
Ik denk dat dat het juiste antwoord is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op dat moment zaten ze nog wel in 1 bondje. En het was moeilijk doen van twee kanten.
Niet op de vossenkamer als Floris er is of slaapt denk ik. Die zullen het wel in de douche doen of zoals eerder (lekker fris voor de overige bondgenoten) in de nacht op de gezamenlijke bank midden in de woonkamerquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:38 schreef sjaakspark het volgende:
Is er nu de afspraak gemaakt dat Demi en Geert geen sex mogen hebben?
Ik zal wel een ouwe zeur worden, maar ik vind het best wel ordinair om dit open en bloot voor een camera te doen, waar heel Nederland van mee kan genieten. Zoals Juul die op Peter zat met een deken half om zich heen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Niet op de vossenkamer als Floris er is of slaapt denk ik. Die zullen het wel in de douche doen of zoals eerder (lekker fris voor de overige bondgenoten) in de nacht op de gezamenlijke bank midden in de woonkamer
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe zeur worden, maar ik vind het best wel ordinair om dit open en bloot voor een camera te doen, waar heel Nederland van mee kan genieten. Zoals Juul die op Peter zat met een deken half om zich heen.
Vind het best wel sneu voor hun ouders, eigenlijk. Die krijgen heel wat gezeik over zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |