Dat was onder Slot.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:56 schreef Zorro het volgende:
Vooralsnog heeeft Feyenoord vaker een krappe thuisoverwinning geboekt tegen Mourinho om er dan in de uitwedstrijd dik af te gaan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wat....zijn...die
TURKEN STIL
WAT ZIJN DIE TURKEN STIL
Beter een type Timberquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef DIJK het volgende:
Prima resultaat. Steijn speelt wel bijzonder flets , v Persie kan beter een andere aanvoerder kiezen.
Dat was een verdiend doelpunt op basis van de 2e helft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als dat schot net dat er net onderkant paal in vloog
Feyenoord moet alles op alles zetten om volgende week minimaal gelijk te spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet vooral zorgen dat je er volgende week geen tegen krijgt.
Een Yvonne topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:58 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het FB topic!
Feedback, Bugs en Development
Verschrikkelijk dat tegenwoordig elke uitslag, elk doelpunt van coefficientenduiding moet worden voorzien.quote:
Ik heb daar echt 0,0 mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tegenwoordig elke uitslag, elk doelpunt van coefficientenduiding moet worden voorzien.
Er rust wel een vloek op die keeperspositie bij Feyenoord met deze twee brekebenenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Bijlow die 3 potjes per week moet spelen
Vandaag scoren WE anders meer dan 0,0quote:
We kunnen ook zelf rekenen jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tegenwoordig elke uitslag, elk doelpunt van coefficientenduiding moet worden voorzien.
Ik heb wel het idee dat er in de komende CL een hoop dezelfde ploegen zitten als vorig jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:
De kans dat Benfica de evt. volgende tegenstander wordt is ruim aanwezig.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bert kan gaan rekenen @:mexicanobakker
Lekker volksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Robin heeft een leuke trui van The Sting
Ik snap niet zo goed dat Read op de bank zat eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef ISVV het volgende:
Wachten op de volgende rare actie van sympathieke Robin.
Ik gok dat ie zich hetzelfde kapsel als Beelen aan laat meten. Stukje steunbetuiging.
Die was nog een boek aan het uitlezenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat Read op de bank zat eigenlijkIs die geblesseerd?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat Read op de bank zat eigenlijkIs die geblesseerd?
Even een ander paadje inslaan: we gaan DOODGEGOOID worden met 'Vriendenloterij Eredivisie' bij ESPN. Het begon zondag al bij PSV v GAE, en dit gaat net zo lang door tot we volledig krankzinnig worden.quote:
Het had ook de McDonalds Ligue 1 kunnen heten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even een ander paadje inslaan: we gaan DOODGEGOOID worden met 'Vriendenloterij Eredivisie' bij ESPN. Het begon zondag al bij PSV v GAE, en dit gaat net zo lang door tot we volledig krankzinnig worden.
Sem was de matigste van alle aankopen op het veld. Snap sws niet dat hij in de eerste helft een beetje opgehemeld werd in het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Semmetje Steijn maar weinig gezien vanavond, ben heel benieuwd of die het niveau kan vasthouden of dat vorig jaar toch echt een enorm fluke-seizoen was
Nee de Eredivisie zullen ze niet Ligue 1 gaan noemen gok ikquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het had ook de McDonalds Ligue 1 kunnen heten.
Je weet het niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee de Eredivisie zullen ze niet Ligue 1 gaan noemen gok ik
Mag Sem bij jou in de tuin staan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sem was de matigste van alle aankopen op het veld. Snap sws niet dat hij in de eerste helft een beetje opgehemeld werd in het Feyenoord-topic.
Als ie niet scoort blijft er best weinig over.
Ik heb al een vogelbadje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mag Sem bij jou in de tuin staan?
Dit doet ie wel goed ja, al vind ik het iets te popiejopie met die handjes... maar goed, hij is qua leeftijd wel een generatiegenootquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sterk interview van Sam weer.
Ze doen er alles aan om de Eredivisie op te kunnen hypenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:37 schreef Bugno3 het volgende:
Voetbalpraat op ESPN heeft het over en masterclass van Feyenoord. Ok.
@PowerLoungen is het hier mee eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om de Eredivisie op te kunnen hypen
Beste liek , beste docu's . Stukje dronken Freddie , superfan van Dordrecht 90quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
@:PowerLoungen is het hier mee eens.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:37 schreef Coco het volgende:
Daar zijn we weer![]()
Zeg het maar
wo 6 aug 21:00 Feyenoord - Fenerbahçe S.K. | Ziggo Sport
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente 2-1
@:fetX 2-1
@:GGMM 2-1
@:Scrummie 3-3
@:PicoMMP
@:onlogisch 1-1
@:Mexicanobakker 0-0
@:Tarado 1-2
@:klaasweetalles 3-1
@:3rr0r 2-1
@:Caland 2-2
@:DombohetOlifantje1 2-0
@:R-woud93 3-0
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 3-1
@:Immerdebestebob
Robin van Trumpquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:58 schreef Middelpunt het volgende:
De reden dat Timber geen aanvoerder meer is: Van Persie wil commitment. Hadj Moussa tweede aanvoerder en Read derde.
Lijkt een rare keuze, maar dus puur omdat die wel hebben bijgetekend.
Als Timber alsnog bijtekent, kan hij dus weer aanvoerder worden.
Ben wel heel benieuwd wat hier nu echt speelt. Het zou vanuit Timber toch ook veel logischer zijn om een jaartje bij te tekenen?
Vergeten? Zit je aan de drugs?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor ik post alleen niet meer zo regelmatig. Ik ben alleen gisteren vergeten
34 keer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe vaak zal de commentator vanavond het woord 'heksenketel' gebruiken?
19 uur al.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 03:48 schreef 3rr0r het volgende:
19:00 Fenerbahce SK Feyenoord Ziggo Sport
1-1quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:00 Fenerbahçe S.K. - Feyenoord (1-2) | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 2-2
@:R-woud93
@:WheeledWarrior
0-3quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-2, (3-3 na verlenging).quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 1-1
@:onlogisch 0-3
@:Caland 2-1
Mourinho gaat uiteraard uiteindelijk door (nog voor de pingels).quote:
3-1quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1, verlengen, penalties, Fener door.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Graag einduitslag inclusief verlenging of wie wint bij strafschoppen.
0-4quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
gratis geldquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
turkse gokkantoren hebben heel veel vertrouwen in hun ploegje.....
1-3quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@tong80 vindt dit leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sam van Royen is er ook weer bij.
1-1quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Turkse poep?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord gaat er weer intrappen ben ik bang.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heksenketel al 2x benoemd.
Bingokaart vol.
Ja, de 10-0 nederlaag tegen PSV.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:04 schreef GGMM het volgende:
Is er eigenlijk uberhaupt iets mooi aan Feyenoord?
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef Zorro het volgende:
Bijzondere rubriek blijft het toch, Feyenoord wat in eigen clubkleuren veel duidelijker te onderscheiden was geweest dan dit fletse blauw. Wat tyfuslelijk is, maar dat terzijnde. Op afstand zijn het beiden lichte kleuren. En nee ik ben niet zo blind dat ik het verschil niet zie, maar in eigen kleur was het veel duidelijker. En mooier.
Is dit nou verplicht of alleen maar voor de commercie, uitshirts verkopen en zo?
Oh ja, dan wel.quote:
Ik zeg OEHquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je eerste de huidige Oe ah Ed de Goeij even afmaken voordat je aan een nieuwe begint?
Dan moet Feyenoord maar niet zo snel weer een kans weggeven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je eerste de huidige Oe ah Ed de Goeij even afmaken voordat je aan een nieuwe begint?
Die treurt om Vitessequote:
Al besproken maar terechte opmerkingquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een oerlelijk tenue heeft Feyenoord zeg
Ja daar had ik al een terloopse opmerking over gemaakt, verborgen in een bloemrijk epistel beteffende de tenues van vandaag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een oerlelijk tenue heeft Feyenoord zeg
Vooral Steven Kazan niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Steeds exxen tussendoor, daar zit niemand op te wachten
Ik denk dat Robèrt de bakkert en de groene dartkikvors er ook niet echt op zitten te wachtenquote:
Dat is prettig als het op strafworpen uitdraait.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:25 schreef raptorix het volgende:
Met Wellenreuter heb je een lekkere waterpolo keeper op doel
Vooral erg fijn op die venijnige shotjes van 8 tot 15 meterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is prettig als het op strafworpen uitdraait.
Ja maar nu even niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vooral erg fijn op die venijnige shotjes van 8 tot 15 meter
Waar moet ik beginnen...quote:
Mwah was 3 tegen 2, dan wordt het een lastig verhaal. Je mag daar de bal gewoon niet kwijtraken.quote:
Het punt is dat ze in verleden altijd floten voor dat soort overtredingen waarbij je in je rug werd gelopen, tegenwoordig nog maar zelden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah was 3 tegen 2, dan wordt het een lastig verhaal. Je mag daar de bal gewoon niet kwijtraken.
is wel vermakelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft een bijzonder irritant persoon
Matige voetballer blijkt matige voetballer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Doet Steijn eigenlijk mee vandaag?
Dat ligt aan de definitie van "meedoen"quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Doet Steijn eigenlijk mee vandaag?
Dat is bekendquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moussa is echt een heel domme voetballer.
Ik ben een beetje verbaasd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was een knappe poging van Ueda @:Dombohetolifantje1
Volgens mij was het met WK82 nog een heel gedoe met een sjeik uit Koeweit die gefloten had, mannen van het veld, gedoe. kan ook 86 zijn geweest.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha wat lekker, wat een gek die keeper
Ze hebben best een goede keeper op de bank zitten. Geen idee eigenlijk waarom die niet speelt.quote:
Nee was 82.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij was het met WK82 nog een heel gedoe met een sjeik uit Koeweit die gefloten had, mannen van het veld, gedoe. kan ook 86 zijn geweest.
Vond dit de schuld van Lotomba en die met die moeilijke naam (niet die Jap)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
De o zo sterke centrale duo van Feyenoord schuttert enorm
Ahmed stond daar verkeerd ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond dit de schuld van Lotomba en die met die moeilijke naam (niet die Jap)
Het staat nu gelijk, hoezo totaal weggeven?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker net voor rust totaal weggeven.
Nou nou nou!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Ze staan achter?? Nee snol, het staat gelijk.
Ze stonden 3-1 voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het staat nu gelijk, hoezo totaal weggeven?
Doelpunten vielen op een verkeerd momentquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahmed stond daar verkeerd ja.
Sowieso had je die 0-1 moeten volhouden tot aan de rust. Nu wordt het een HEKSENKETEL
Ik ben tegen racismequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:57 schreef Zorro het volgende:
Futbol24 is een beetje in de war van deze ontwikkelingen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij had wel weer een mooie act vandaag
Toe maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor wat alcoholvrije citruslimonade. Dat mag wel met deze temperaturen.
Hij ging opzichtig juichen terwijl ze een buitenspelgoal scoorden waarschijnlijk denkende dat hij daarmee de VAR kon beinvloeden.quote:
Living on the edge.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor wat alcoholvrije citruslimonade. Dat mag wel met deze temperaturen.
Ok opa.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Niets want als ik 't wel doe dan moet ik vannacht pissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |