@tong80 vindt dit leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sam van Royen is er ook weer bij.
1-1quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:29 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
19:00 Fenerbahçe S.K. - Feyenoord (1-2) | Ziggo Sport
Graag einduitslag inclusief verlenging of wie wint bij strafschoppen.
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie 1-1
@:PicoMMP
@:onlogisch 0-3
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland 2-1
@:DombohetOlifantje1 2-2
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
Turkse poep?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord gaat er weer intrappen ben ik bang.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heksenketel al 2x benoemd.
Bingokaart vol.
Ja, de 10-0 nederlaag tegen PSV.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:04 schreef GGMM het volgende:
Is er eigenlijk uberhaupt iets mooi aan Feyenoord?
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef Zorro het volgende:
Bijzondere rubriek blijft het toch, Feyenoord wat in eigen clubkleuren veel duidelijker te onderscheiden was geweest dan dit fletse blauw. Wat tyfuslelijk is, maar dat terzijnde. Op afstand zijn het beiden lichte kleuren. En nee ik ben niet zo blind dat ik het verschil niet zie, maar in eigen kleur was het veel duidelijker. En mooier.
Is dit nou verplicht of alleen maar voor de commercie, uitshirts verkopen en zo?
Oh ja, dan wel.quote:
Ik zeg OEHquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je eerste de huidige Oe ah Ed de Goeij even afmaken voordat je aan een nieuwe begint?
Dan moet Feyenoord maar niet zo snel weer een kans weggeven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je eerste de huidige Oe ah Ed de Goeij even afmaken voordat je aan een nieuwe begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |