Dat was onder Slot.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:56 schreef Zorro het volgende:
Vooralsnog heeeft Feyenoord vaker een krappe thuisoverwinning geboekt tegen Mourinho om er dan in de uitwedstrijd dik af te gaan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wat....zijn...die
TURKEN STIL
WAT ZIJN DIE TURKEN STIL
Beter een type Timberquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef DIJK het volgende:
Prima resultaat. Steijn speelt wel bijzonder flets , v Persie kan beter een andere aanvoerder kiezen.
Dat was een verdiend doelpunt op basis van de 2e helft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als dat schot net dat er net onderkant paal in vloog
Feyenoord moet alles op alles zetten om volgende week minimaal gelijk te spelenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet vooral zorgen dat je er volgende week geen tegen krijgt.
Een Yvonne topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:58 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het FB topic!
Feedback, Bugs en Development
Verschrikkelijk dat tegenwoordig elke uitslag, elk doelpunt van coefficientenduiding moet worden voorzien.quote:
Ik heb daar echt 0,0 mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tegenwoordig elke uitslag, elk doelpunt van coefficientenduiding moet worden voorzien.
Er rust wel een vloek op die keeperspositie bij Feyenoord met deze twee brekebenenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Bijlow die 3 potjes per week moet spelen
Vandaag scoren WE anders meer dan 0,0quote:
We kunnen ook zelf rekenen jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat tegenwoordig elke uitslag, elk doelpunt van coefficientenduiding moet worden voorzien.
Ik heb wel het idee dat er in de komende CL een hoop dezelfde ploegen zitten als vorig jaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:
De kans dat Benfica de evt. volgende tegenstander wordt is ruim aanwezig.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bert kan gaan rekenen @:mexicanobakker
Lekker volksquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Robin heeft een leuke trui van The Sting
Ik snap niet zo goed dat Read op de bank zat eigenlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:01 schreef ISVV het volgende:
Wachten op de volgende rare actie van sympathieke Robin.
Ik gok dat ie zich hetzelfde kapsel als Beelen aan laat meten. Stukje steunbetuiging.
Die was nog een boek aan het uitlezenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat Read op de bank zat eigenlijkIs die geblesseerd?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat Read op de bank zat eigenlijkIs die geblesseerd?
Even een ander paadje inslaan: we gaan DOODGEGOOID worden met 'Vriendenloterij Eredivisie' bij ESPN. Het begon zondag al bij PSV v GAE, en dit gaat net zo lang door tot we volledig krankzinnig worden.quote:
Het had ook de McDonalds Ligue 1 kunnen heten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even een ander paadje inslaan: we gaan DOODGEGOOID worden met 'Vriendenloterij Eredivisie' bij ESPN. Het begon zondag al bij PSV v GAE, en dit gaat net zo lang door tot we volledig krankzinnig worden.
Sem was de matigste van alle aankopen op het veld. Snap sws niet dat hij in de eerste helft een beetje opgehemeld werd in het Feyenoord-topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Semmetje Steijn maar weinig gezien vanavond, ben heel benieuwd of die het niveau kan vasthouden of dat vorig jaar toch echt een enorm fluke-seizoen was
Nee de Eredivisie zullen ze niet Ligue 1 gaan noemen gok ikquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het had ook de McDonalds Ligue 1 kunnen heten.
Je weet het niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:13 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee de Eredivisie zullen ze niet Ligue 1 gaan noemen gok ik
Mag Sem bij jou in de tuin staan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sem was de matigste van alle aankopen op het veld. Snap sws niet dat hij in de eerste helft een beetje opgehemeld werd in het Feyenoord-topic.
Als ie niet scoort blijft er best weinig over.
Ik heb al een vogelbadje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mag Sem bij jou in de tuin staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |