SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ook; het zou knap zijn als je die weet te noemenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
Een van je weinige ontdekkingen die daadwerkelijk een hit werd. Ik weet er nog eentje.
Guy Sebastion - Before I goquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook; het zou knap zijn als je die weet te noemen
Bobby Bazini - Waterfallin'
Aandachtig en trouw luisteraar zijnquote:
Klopt. Heeft ook aan het Songfestival meegedaan, meen ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is toch die van the Voice Australië?
Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
Ik dacht van het ESFquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is toch die van the Voice Australië?
Ik weet de gekste dingen. Dat geldt dan weer vaak niet voor het raden op zaterdagavond.quote:
Hij is coach daar bij the Voice.quote:
Ah, dat wist ik dan weer niet. Heb volgens mij ook nooit iets gezien van The Voice Australië.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is coach daar bij the Voice.
Aardige snuiter en zijn broer kan ook heel goed zingen
Röyksopp - Remind Me (Someone Else's mix)
Keane - Leaving So Soon?
Ik ook, hoewel ze wel erg op een laag pitje staan de laatste tijd. Nieuw werk zou meer dan welkom zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit echt een geweldige band
Drangsal - Bergab
Het is ook echt heel goed, eigenwijs album. Sommige liedjes nemen een wat rare wending, maar er staan zeker een stuk of 5-6 uitstekende tracks op.quote:
AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam het woord ‘Drangsal’ pas in een Duits boek tegen
Mooi woord wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam het woord ‘Drangsal’ pas in een Duits boek tegen
Dit nummer heb ik op mijn eigen spofity-favorieten playlist staan. Heb me echter nooit echt in de tekst verdiept.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen een prachtplaat, met een dijk van een zanger. Maar ook een geweldige songtekst:AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
Verdrukking (ook opgezocht hoor)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent dan
Wolfsheim - Kein Zurück
Tof nummerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen een prachtplaat, met een dijk van een zanger. Maar ook een geweldige songtekst:AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Anderhalve maand geleden nog gedraaid. Dat was de 24 keer. Vandaag alweer.En dat is helemaal niet erg.
![]()
Wolfsheim - Kein Zurück
Zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
Sparrows and the nightingales is ook erg mooi!
Zeker!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEn ik hoor Once In A Lifetime ook graag.
Ik kende het ook niet. Het was een boek waar het wel echt in het thema paste, heel knap boek https://www.duitseboeken.(...)ei-herren-am-strand/quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent dan
Zal ik straks eens even lezenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet. Het was een boek waar het wel echt in het thema paste, heel knap boek https://www.duitseboeken.(...)ei-herren-am-strand/
Gewoon afpoeieren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef Melting het volgende:
Buurvrouw aan de deur. Moet even weg, zo terug (hoop ik).
Billy Joel over het algemeen wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit geeft me iedere keer weer kippenvel
Billy Joel - Leningrad
Hurts - Wonderful Life
New Order - True Faith '94
Die wilde ik net opzoeken!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
sorry, deze moet even:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
sorry, deze moet even:
[ afbeelding ]
John Lennon - Imagine (Ultimate mix)
De afsluiter gaat je verbazen.... Ik heb 'm pas één keer gedraaid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik had deze als afsluiter verwacht…
Oude vrouwtjes poeier je niet zomaar af.quote:
Definieer oudquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Oude vrouwtjes poeier je niet zomaar af.
Viel achteraf erg mee.
Er wordt gepaard in de gang!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De afsluiter gaat je verbazen.... Ik heb 'm pas één keer gedraaid.
C Duncan - He Came From The Sun
Ik Music van John Miles, maar die is het ook niet begrijp ik nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik had deze als afsluiter verwacht…
Nee, ik ben nog met de traumaverwerking bezig. Mijn therapeut zegt dat het de goede kant op gaat.quote:
Ah, oke. Dan is afpoeieren inderdaad een tikje lullig.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog met de traumaverwerking bezig. Mijn therapeut zegt dat het de goede kant op gaat.
Shocktherapie of Exposure wil wel eens helpen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog met de traumaverwerking bezig. Mijn therapeut zegt dat het de goede kant op gaat.
Nee en neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik Music van John Miles, maar die is het ook niet begrijp ik nu.
En eigenlijk zou de afsluiter natuurlijk The Final Countdown moeten zijn.
Volhouden dan. Regelmatig terug luisteren is de beste therapie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister nu dagelijks 10 minuten Snelle, om immuniteit te kweken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Shocktherapie of Exposure wil wel eens helpen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Shocktherapie of Exposure wil wel eens helpen.
Oei, dat is wellicht wel erg radicaal meteen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister nu dagelijks 10 minuten Snelle, om immuniteit te kweken.
Robbie Williams - Morning Sun
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister nu dagelijks 10 minuten Snelle, om immuniteit te kweken.
Ik kende dit niet, maar erg mooi inderdaad. Hier komt Robbie goed naar voren (en dat vind ik lang niet altijd)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
New Order zong al over de Morning Sun, de vorige ging over de Sun en deze ook weer. En er is nog een Sun-liedje onderweg; dat komt straks nog...Robbie Williams - Morning Sun
Prachtplaat én Trevor Horn-productiegenot
Ik durf voorzichtig te hopen op mijn favoriete nummer...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Naar verwachting gaat het volgende nummer de meeste herkenning oproepen bij de trouwste luisteraar....
En dat is?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf voorzichtig te hopen op mijn favoriete nummer...
Hier is hij gelukkig heel herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar erg mooi inderdaad. Hier komt Robbie goed naar voren (en dat vind ik lang niet altijd)
Dat zijn er meerdere - weet ik - maar ik moest er eentje kiezen. Dat is deze geworden, uit 2020:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf voorzichtig te hopen op mijn favoriete nummer...
Jason Walker - Brave Soul
Niet deze, hoewel dit heel erg in de buurt komtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]Volgende keer, oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen straf hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb mezelf voor deze thema-uitzending drie PSB-nummers gepermitteerdIk zal de komende weken een beetje rustig aan doen. Maar als ik mijn favoriete nummers allertijden draai, dan hoort de volgende daar ook bij.
Pet Shop Boys - The Survivors
Gelukkigquote:
Cody Fry - I Hear A Symphony
Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Deze man bezit het talent om z'n beste nummers niet op albums te zetten. Zowel deze als Seasons staat niet op een albumquote:
Weeping Willows - Swan Song
Falco?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Klassieke popmuziek uit Zweden, met een hoog 60s-gehalte. Een band die mij de afgelopen herhaaldelijk positief heeft verrast:Weeping Willows - Swan Song
Hierna dan toch écht de slotsong... en die komt uit....... Oostenrijk![]()
Laten we inderdaad hopen dat het niet de zwanenzang is van deze band. Een mooie ontdekking.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Klassieke popmuziek uit Zweden, met een hoog 60s-gehalte. Een band die mij de afgelopen herhaaldelijk positief heeft verrast:Weeping Willows - Swan Song
Hierna dan toch écht de slotsong... en die komt uit....... Oostenrijk![]()
Er is ook nog een zeer onvermoede Pet Shop Boys-connectie. Kom ik binnenkort ook nog eens op terug.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we inderdaad hopen dat het niet de zwanenzang is van deze band. Een mooie ontdekking.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
Dank je wel, DJ11.![]()
Ga ik nu mijn bed toch maar opzoeken.
Welterusten allemaal.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Was weer erg leuk om te doen, dit. Altijd een beetje anders dan anders, zo'n uitzending
Nogmaals bedankt voor het luisteren allemaal. De volgende uitzending - ik verwacht zaterdag - is weer een reguliere, mét ruimte voor verzoekjes.
Fijne week verder, tot komend weekend
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt echt als iets uit een Disneyfilm
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ken het niet, zal wel nineties zijn dan
Bijzondere versie inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef livelink het volgende:
Een versie die ik niet ken van Hair
Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik niet. Ik hoor wat MJ-trekjes
Weet je ook van wie?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Never can say goodbye
Het origineel
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Never can say goodbye
Het origineel
quote:
Snap ik. En toch heeft ze een bepaalde stem. Ik zou die kunnen verwarren met Donna.quote:
Nee die dan weer niet…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik. En toch heeft ze een bepaalde stem. Ik zou die kunnen verwarren met Donna.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan het meebleren maar niet labelen
Is daar iets bijzonders te zien?quote:
Nee, maar het is niet zo ver van 42nd streetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Is daar iets bijzonders te zien?
10 straten zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo ver van 42nd street
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo ver van 42nd street
Liflafjesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, wat staat er op het menu?
Goede avond. Wat guilty pleasures.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, wat staat er op het menu?
Oeh dat klinkt goedquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Lekker, mosselpannetje met liflapjes ook…
Ah, het ziet er altijd zo gezellig uit, zo'n mosselpannetje, maar ik weet dat ik er een puinhoop van zou maken, dus ik durf het nooit aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Lekker, mosselpannetje met liflapjes ook…
Dat mag bij mosselen, anders moeten ze ze maar zonder schelpen opdienen…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, het ziet er altijd zo gezellig uit, zo'n mosselpannetje, maar ik weet dat ik er een puinhoop van zou maken, dus ik durf het nooit aan.
Anders gewoon thuis eten, in de tuin, met een laken als servet…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik ging laatst bij mijn vader eten en op het menu stond mosselpannetje of runderlapje. Ik heel laf gekozen voor de runderlapjes, maar alle hoogbejaarden (inclusief mijn vader) kozen voor het mosselpannetje. Het was een puinhoop. En ik heb mijn vader een dik een half uur zien worstelen met zijn mosselen, maar ik mocht hem niet helpen
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik ging laatst bij mijn vader eten en op het menu stond mosselpannetje of runderlapje. Ik heel laf gekozen voor de runderlapjes, maar alle hoogbejaarden (inclusief mijn vader) kozen voor het mosselpannetje. Het was een puinhoop. En ik heb mijn vader een dik een half uur zien worstelen met zijn mosselen, maar ik mocht hem niet helpen
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Diana Ross & The Supremes - Love Child
Als dit het origineel is, tenminste…
Precies. Bij mosselen hoort rommel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag bij mosselen, anders moeten ze ze maar zonder schelpen opdienen…
Ja, er werd wel volop genoten. En er was ook een bejaarde man die zijn kleinzoon van ergens halverwege de twintig op bezoek had. De kok gooide op een gegeven moment alle mosselen die hij over had bij die jongen in de pan. Die ging helemaal los.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hij heeft wel goed gekozen dan. Als hij maar lekker gegeten heeft.
Heb je ze al eens gegeten met gebakken blokjes chorizo en room?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Je hebt er wel een beetje coördinatie voor nodig, maar het is zo lekker. Met een lege schelp als gereedschap kom het over het algemeen wel goed.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, er werd wel volop genoten. En er was ook een bejaarde man die zijn kleinzoon van ergens halverwege de twintig op bezoek had. De kok gooide op een gegeven moment alle mosselen die hij over had bij die jongen in de pan. Die ging helemaal los.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Patty & Shift - Cause You're Wonderful
Ik heb het nooit gezien. Ik weet alleen dat dit van Spijkerhoek was.quote:
Een vriendin van mij maakt ze zo klaar. Ondanks megagoed spoelen heb je toch altijd wat zand, daarom maak ik nooit een saus van het vocht en eet ik ze het liefst gewoon puur natuur gestoomd op een beetje mosselgroente/soepgroentequote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ze al eens gegeten met gebakken blokjes chorizo en room?
Goddelijk…
Heb het vorig jaar nog eens willen kijken. Vind het vanaf het begin al niets.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gezien. Ik weet alleen dat dit van Spijkerhoek was.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
Monty Python - Always look at the bright side of life
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een 4-0 voorsprong in de Kuip voor Ajax was dit altijd een leuke song om te zingen…
Whehehequote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een 4-0 voorsprong in de Kuip voor Ajax was dit altijd een leuke song om te zingen…
Heb je dat ook vastgelegd ergens?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit nummer moeten ze op mijn uitvaart als laatste draaien.
Sinds de uitvaart van mijn moeder wil ik helemaal geen uitvaart meer. Ik denk dat ik alsnog mijn lichaam aan de wetenschap doneer. Al dat gedoe hoeft van mij echt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit nummer moeten ze op mijn uitvaart als laatste draaien.
Op een papiertje. Maar niet officieel. Dat moet nog gebeuren.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je dat ook vastgelegd ergens?
Voordeel is dat je het zelf niet meer meemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds de uitvaart van mijn moeder wil ik helemaal geen uitvaart meer. Ik denk dat ik alsnog mijn lichaam aan de wetenschap doneer. Al dat gedoe hoeft van mij echt niet.
Dan kun je nog steeds een afscheidsdienst doen natuurlijk. Mij boeit niet wat er gebeurt, als het voor de achterblijvers maar goed voeltquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds de uitvaart van mijn moeder wil ik helemaal geen uitvaart meer. Ik denk dat ik alsnog mijn lichaam aan de wetenschap doneer. Al dat gedoe hoeft van mij echt niet.
Ik wil het ook anderen niet aandoen. Echt serieus. En nu moet die urn nog bijgeplaatst worden in het familiegraf in Limburg. En om een of andere reden moet ik dat nu ook nog gaan regelen. Terwijl ik er eigenlijk niet eens zelf bij wil zijn ook. En dan moest ik die urn ook ophalen. Ik wil dat niet in mijn huis hebben, dus ik laat hem daar tot de dag dat we het gaan bijzetten. Al die rituelen; ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Voordeel is dat je het zelf niet meer meemaakt.
Jij moet ook echt alles doen, zo lijkt het.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil het ook anderen niet aandoen. Echt serieus. En nu moet die urn nog bijgeplaatst worden in het familiegraf in Limburg. En om een of andere reden moet ik dat nu ook nog gaan regelen. Terwijl ik er eigenlijk niet eens zelf bij wil zijn ook. En dan moest ik die urn ook ophalen. Ik wil dat niet in mijn huis hebben, dus ik laat hem daar tot de dag dat we het gaan bijzetten. Al die rituelen; ik vind het echt verschrikkelijk.
Ik wist dat het Green Day was, maar die titel ga ik echt nooit onthouden.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef MadMaster het volgende:
MC Sar & The Real McCoy - It's On You
If Only I Could…
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat het Green Day was, maar die titel ga ik echt nooit onthouden.
Ja, dat ging ineens heel raar. Ben er ook niet blij mee inderdaad. Maar goed, ik doe het voor mijn vader. Maar mijn vader wilde de urn ook niet in huis hebben. Daar heb ik vervolgens wel mijn grens getrokken. Ik wil die urn best ophalen, maar absoluut niet in huis hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij moet ook echt alles doen, zo lijkt het.
Kan me voorstellen dat je blij bent, als je er vanaf bent.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:04 schreef MadMaster het volgende:
I Love Your Smile - Chenise of zo…
Tot zaterdag. Veel plezier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan naar AZ kijken.
Dank voor de muziek.
Tot zaterdag en fijne avond nog
Retteketet!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan naar AZ kijken.
Dank voor de muziek.
Veel plezier dan maar met AZquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan naar AZ kijken.
Dank voor de muziek.
Hoi zorro. Werd je gelokt door de zomerse klanken?quote:
Is er toch nog iets zomersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi zorro. Werd je gelokt door de zomerse klanken?
Wordt de komende week anders warm genoeg.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Bananarama - Guilty In The First Degree
Wel bijzonder dat jullie ze beide Guilty noemen......quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
Ah, bananarama. Ik was echt overtuigd dat het Kylie was
Het is jouw thema…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat jullie ze beide Guilty noemen......
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet mannen zo'n voorwerp weer op een bepaalde plek houden.
Ik ken het grapje niet eens, denk ik.quote:
Iets met een dictator in Rusland…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het grapje niet eens, denk ik.
op een paard?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets met een dictator in Rusland…
Ik heb waarschijnlijk weer eens onder een steen geleefd.quote:
Dat doen er meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef MadMaster het volgende:
O ja, Zen.
Ik noem altijd de naam van de musical…
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:50 schreef MadMaster het volgende:
She's Like A Wind - Patrick Swayze
Ik noem alle nummers uit die musical gewoon Hairquote:
Ken je alle nummers?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik noem alle nummers uit die musical gewoon Hair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |