Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik niet. Ik hoor wat MJ-trekjes
Weet je ook van wie?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Never can say goodbye
Het origineel
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Never can say goodbye
Het origineel
quote:
Snap ik. En toch heeft ze een bepaalde stem. Ik zou die kunnen verwarren met Donna.quote:
Nee die dan weer niet…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik. En toch heeft ze een bepaalde stem. Ik zou die kunnen verwarren met Donna.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan het meebleren maar niet labelen
Is daar iets bijzonders te zien?quote:
Nee, maar het is niet zo ver van 42nd streetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Is daar iets bijzonders te zien?
10 straten zeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo ver van 42nd street
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, maar het is niet zo ver van 42nd street
Liflafjesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, wat staat er op het menu?
Goede avond. Wat guilty pleasures.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, wat staat er op het menu?
Oeh dat klinkt goedquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Lekker, mosselpannetje met liflapjes ook…
Ah, het ziet er altijd zo gezellig uit, zo'n mosselpannetje, maar ik weet dat ik er een puinhoop van zou maken, dus ik durf het nooit aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Lekker, mosselpannetje met liflapjes ook…
Dat mag bij mosselen, anders moeten ze ze maar zonder schelpen opdienen…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, het ziet er altijd zo gezellig uit, zo'n mosselpannetje, maar ik weet dat ik er een puinhoop van zou maken, dus ik durf het nooit aan.
Anders gewoon thuis eten, in de tuin, met een laken als servet…quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik ging laatst bij mijn vader eten en op het menu stond mosselpannetje of runderlapje. Ik heel laf gekozen voor de runderlapjes, maar alle hoogbejaarden (inclusief mijn vader) kozen voor het mosselpannetje. Het was een puinhoop. En ik heb mijn vader een dik een half uur zien worstelen met zijn mosselen, maar ik mocht hem niet helpen
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
Ik ging laatst bij mijn vader eten en op het menu stond mosselpannetje of runderlapje. Ik heel laf gekozen voor de runderlapjes, maar alle hoogbejaarden (inclusief mijn vader) kozen voor het mosselpannetje. Het was een puinhoop. En ik heb mijn vader een dik een half uur zien worstelen met zijn mosselen, maar ik mocht hem niet helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |