Gelukkigquote:
Cody Fry - I Hear A Symphony
Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Deze man bezit het talent om z'n beste nummers niet op albums te zetten. Zowel deze als Seasons staat niet op een albumquote:
Weeping Willows - Swan Song
Falco?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Klassieke popmuziek uit Zweden, met een hoog 60s-gehalte. Een band die mij de afgelopen herhaaldelijk positief heeft verrast:Weeping Willows - Swan Song
Hierna dan toch écht de slotsong... en die komt uit....... Oostenrijk![]()
Laten we inderdaad hopen dat het niet de zwanenzang is van deze band. Een mooie ontdekking.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Klassieke popmuziek uit Zweden, met een hoog 60s-gehalte. Een band die mij de afgelopen herhaaldelijk positief heeft verrast:Weeping Willows - Swan Song
Hierna dan toch écht de slotsong... en die komt uit....... Oostenrijk![]()
Er is ook nog een zeer onvermoede Pet Shop Boys-connectie. Kom ik binnenkort ook nog eens op terug.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we inderdaad hopen dat het niet de zwanenzang is van deze band. Een mooie ontdekking.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
Dank je wel, DJ11.![]()
Ga ik nu mijn bed toch maar opzoeken.
Welterusten allemaal.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Was weer erg leuk om te doen, dit. Altijd een beetje anders dan anders, zo'n uitzending
Nogmaals bedankt voor het luisteren allemaal. De volgende uitzending - ik verwacht zaterdag - is weer een reguliere, mét ruimte voor verzoekjes.
Fijne week verder, tot komend weekend
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt echt als iets uit een Disneyfilm
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ken het niet, zal wel nineties zijn dan
Bijzondere versie inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef livelink het volgende:
Een versie die ik niet ken van Hair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |