Billy Joel over het algemeen wel inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit geeft me iedere keer weer kippenvel
Billy Joel - Leningrad
Hurts - Wonderful Life
New Order - True Faith '94
Die wilde ik net opzoeken!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
sorry, deze moet even:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
sorry, deze moet even:
[ afbeelding ]
John Lennon - Imagine (Ultimate mix)
De afsluiter gaat je verbazen.... Ik heb 'm pas één keer gedraaid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik had deze als afsluiter verwacht…
Oude vrouwtjes poeier je niet zomaar af.quote:
Definieer oudquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Oude vrouwtjes poeier je niet zomaar af.
Viel achteraf erg mee.
Er wordt gepaard in de gang!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De afsluiter gaat je verbazen.... Ik heb 'm pas één keer gedraaid.
C Duncan - He Came From The Sun
Ik Music van John Miles, maar die is het ook niet begrijp ik nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik had deze als afsluiter verwacht…
Nee, ik ben nog met de traumaverwerking bezig. Mijn therapeut zegt dat het de goede kant op gaat.quote:
Ah, oke. Dan is afpoeieren inderdaad een tikje lullig.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog met de traumaverwerking bezig. Mijn therapeut zegt dat het de goede kant op gaat.
Shocktherapie of Exposure wil wel eens helpen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog met de traumaverwerking bezig. Mijn therapeut zegt dat het de goede kant op gaat.
Nee en neequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik Music van John Miles, maar die is het ook niet begrijp ik nu.
En eigenlijk zou de afsluiter natuurlijk The Final Countdown moeten zijn.
Volhouden dan. Regelmatig terug luisteren is de beste therapie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister nu dagelijks 10 minuten Snelle, om immuniteit te kweken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Shocktherapie of Exposure wil wel eens helpen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Shocktherapie of Exposure wil wel eens helpen.
Oei, dat is wellicht wel erg radicaal meteen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister nu dagelijks 10 minuten Snelle, om immuniteit te kweken.
Robbie Williams - Morning Sun
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik luister nu dagelijks 10 minuten Snelle, om immuniteit te kweken.
Ik kende dit niet, maar erg mooi inderdaad. Hier komt Robbie goed naar voren (en dat vind ik lang niet altijd)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
New Order zong al over de Morning Sun, de vorige ging over de Sun en deze ook weer. En er is nog een Sun-liedje onderweg; dat komt straks nog...Robbie Williams - Morning Sun
Prachtplaat én Trevor Horn-productiegenot
Ik durf voorzichtig te hopen op mijn favoriete nummer...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Naar verwachting gaat het volgende nummer de meeste herkenning oproepen bij de trouwste luisteraar....
En dat is?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf voorzichtig te hopen op mijn favoriete nummer...
Hier is hij gelukkig heel herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende dit niet, maar erg mooi inderdaad. Hier komt Robbie goed naar voren (en dat vind ik lang niet altijd)
Dat zijn er meerdere - weet ik - maar ik moest er eentje kiezen. Dat is deze geworden, uit 2020:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf voorzichtig te hopen op mijn favoriete nummer...
Jason Walker - Brave Soul
Niet deze, hoewel dit heel erg in de buurt komtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]Volgende keer, oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geen straf hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb mezelf voor deze thema-uitzending drie PSB-nummers gepermitteerdIk zal de komende weken een beetje rustig aan doen. Maar als ik mijn favoriete nummers allertijden draai, dan hoort de volgende daar ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |