SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ook; het zou knap zijn als je die weet te noemenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef livelink het volgende:
Een van je weinige ontdekkingen die daadwerkelijk een hit werd. Ik weet er nog eentje.
Guy Sebastion - Before I goquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook; het zou knap zijn als je die weet te noemen
Bobby Bazini - Waterfallin'
Aandachtig en trouw luisteraar zijnquote:
Klopt. Heeft ook aan het Songfestival meegedaan, meen ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is toch die van the Voice Australië?
Francesco Gabbani - Occidentali's Karma
Ik dacht van het ESFquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is toch die van the Voice Australië?
Ik weet de gekste dingen. Dat geldt dan weer vaak niet voor het raden op zaterdagavond.quote:
Hij is coach daar bij the Voice.quote:
Ah, dat wist ik dan weer niet. Heb volgens mij ook nooit iets gezien van The Voice Australië.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is coach daar bij the Voice.
Aardige snuiter en zijn broer kan ook heel goed zingen
Röyksopp - Remind Me (Someone Else's mix)
Keane - Leaving So Soon?
Ik ook, hoewel ze wel erg op een laag pitje staan de laatste tijd. Nieuw werk zou meer dan welkom zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit echt een geweldige band
Drangsal - Bergab
Het is ook echt heel goed, eigenwijs album. Sommige liedjes nemen een wat rare wending, maar er staan zeker een stuk of 5-6 uitstekende tracks op.quote:
AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam het woord ‘Drangsal’ pas in een Duits boek tegen
Mooi woord wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam het woord ‘Drangsal’ pas in een Duits boek tegen
Dit nummer heb ik op mijn eigen spofity-favorieten playlist staan. Heb me echter nooit echt in de tekst verdiept.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen een prachtplaat, met een dijk van een zanger. Maar ook een geweldige songtekst:AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
Verdrukking (ook opgezocht hoor)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent dan
Wolfsheim - Kein Zurück
Tof nummerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen een prachtplaat, met een dijk van een zanger. Maar ook een geweldige songtekst:AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Anderhalve maand geleden nog gedraaid. Dat was de 24 keer. Vandaag alweer.En dat is helemaal niet erg.
![]()
Wolfsheim - Kein Zurück
Zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
Sparrows and the nightingales is ook erg mooi!
Zeker!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEn ik hoor Once In A Lifetime ook graag.
Ik kende het ook niet. Het was een boek waar het wel echt in het thema paste, heel knap boek https://www.duitseboeken.(...)ei-herren-am-strand/quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent dan
Zal ik straks eens even lezenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet. Het was een boek waar het wel echt in het thema paste, heel knap boek https://www.duitseboeken.(...)ei-herren-am-strand/
Gewoon afpoeieren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef Melting het volgende:
Buurvrouw aan de deur. Moet even weg, zo terug (hoop ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |