Drangsal - Bergab
 Drangsal - Bergab

Het is ook echt heel goed, eigenwijs album. Sommige liedjes nemen een wat rare wending, maar er staan zeker een stuk of 5-6 uitstekende tracks op.quote:

AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
 AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen

Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam het woord ‘Drangsal’ pas in een Duits boek tegen

Mooi woord wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam het woord ‘Drangsal’ pas in een Duits boek tegen

Dit nummer heb ik op mijn eigen spofity-favorieten playlist staan. Heb me echter nooit echt in de tekst verdiept.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen een prachtplaat, met een dijk van een zanger. Maar ook een geweldige songtekst:AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen

Verdrukking (ook opgezocht hoor)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent dan

En dat is helemaal niet erg.
 En dat is helemaal niet erg.   
  Wolfsheim - Kein Zurück
 Wolfsheim - Kein Zurück

Tof nummerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Niet alleen een prachtplaat, met een dijk van een zanger. Maar ook een geweldige songtekst:AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen

quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Anderhalve maand geleden nog gedraaid. Dat was de 24 keer. Vandaag alweer.En dat is helemaal niet erg.

Wolfsheim - Kein Zurück

Zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
Sparrows and the nightingales is ook erg mooi!
 En ik hoor Once In A Lifetime ook graag.
 En ik hoor Once In A Lifetime ook graag.  

Zeker!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEn ik hoor Once In A Lifetime ook graag.

Ik kende het ook niet. Het was een boek waar het wel echt in het thema paste, heel knap boek https://www.duitseboeken.(...)ei-herren-am-strand/quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken het woord überhaupt niet. Ik moet maar eens opzoeken wat het betekent dan

Zal ik straks eens even lezenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet. Het was een boek waar het wel echt in het thema paste, heel knap boek https://www.duitseboeken.(...)ei-herren-am-strand/

Gewoon afpoeieren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef Melting het volgende:
Buurvrouw aan de deur. Moet even weg, zo terug (hoop ik).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |