Heb je dat ook vastgelegd ergens?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit nummer moeten ze op mijn uitvaart als laatste draaien.
Sinds de uitvaart van mijn moeder wil ik helemaal geen uitvaart meer. Ik denk dat ik alsnog mijn lichaam aan de wetenschap doneer. Al dat gedoe hoeft van mij echt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit nummer moeten ze op mijn uitvaart als laatste draaien.
Op een papiertje. Maar niet officieel. Dat moet nog gebeuren.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je dat ook vastgelegd ergens?
Voordeel is dat je het zelf niet meer meemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds de uitvaart van mijn moeder wil ik helemaal geen uitvaart meer. Ik denk dat ik alsnog mijn lichaam aan de wetenschap doneer. Al dat gedoe hoeft van mij echt niet.
Dan kun je nog steeds een afscheidsdienst doen natuurlijk. Mij boeit niet wat er gebeurt, als het voor de achterblijvers maar goed voeltquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds de uitvaart van mijn moeder wil ik helemaal geen uitvaart meer. Ik denk dat ik alsnog mijn lichaam aan de wetenschap doneer. Al dat gedoe hoeft van mij echt niet.
Ik wil het ook anderen niet aandoen. Echt serieus. En nu moet die urn nog bijgeplaatst worden in het familiegraf in Limburg. En om een of andere reden moet ik dat nu ook nog gaan regelen. Terwijl ik er eigenlijk niet eens zelf bij wil zijn ook. En dan moest ik die urn ook ophalen. Ik wil dat niet in mijn huis hebben, dus ik laat hem daar tot de dag dat we het gaan bijzetten. Al die rituelen; ik vind het echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Voordeel is dat je het zelf niet meer meemaakt.
Jij moet ook echt alles doen, zo lijkt het.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil het ook anderen niet aandoen. Echt serieus. En nu moet die urn nog bijgeplaatst worden in het familiegraf in Limburg. En om een of andere reden moet ik dat nu ook nog gaan regelen. Terwijl ik er eigenlijk niet eens zelf bij wil zijn ook. En dan moest ik die urn ook ophalen. Ik wil dat niet in mijn huis hebben, dus ik laat hem daar tot de dag dat we het gaan bijzetten. Al die rituelen; ik vind het echt verschrikkelijk.
Ik wist dat het Green Day was, maar die titel ga ik echt nooit onthouden.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef MadMaster het volgende:
MC Sar & The Real McCoy - It's On You
If Only I Could…
Dat snap ik wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat het Green Day was, maar die titel ga ik echt nooit onthouden.
Ja, dat ging ineens heel raar. Ben er ook niet blij mee inderdaad. Maar goed, ik doe het voor mijn vader. Maar mijn vader wilde de urn ook niet in huis hebben. Daar heb ik vervolgens wel mijn grens getrokken. Ik wil die urn best ophalen, maar absoluut niet in huis hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij moet ook echt alles doen, zo lijkt het.
Kan me voorstellen dat je blij bent, als je er vanaf bent.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:04 schreef MadMaster het volgende:
I Love Your Smile - Chenise of zo…
Tot zaterdag. Veel plezier.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan naar AZ kijken.
Dank voor de muziek.
Tot zaterdag en fijne avond nog
Retteketet!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan naar AZ kijken.
Dank voor de muziek.
Veel plezier dan maar met AZquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:10 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan naar AZ kijken.
Dank voor de muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |