SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Woensdag-dag ja!
Begreep ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zou beginnen met dat 'meid' er uit slaanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Praten met vrouwen,
Een beetje tof overkomen op vrouwen
Galant zijn..niet altijd je gelijk willen halen maar ook agree to disagree kennen...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef MooieTop6 het volgende: [..] oeh, lekker generaliseren
Ik swipe zat vrouwen naar links
Alleen maar omdat ze geen ananas op de pizza willen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Klopt, ik ben tegen bekrompenheid!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Alleen maar omdat ze geen ananas op de pizza willen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!quote:![]()
![]()
Het is niet erg om op datingsites te komen. Maar je klachten over vrouwen op datingsites zijn odd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou er staat veel wat erop lijkt, maar niet wat ik zeg dus.
Hoezo is het erg om op dating sites te komen? je hoeft daar niet perse wanhopig voor te zijn ook?
Het kan altijd mss ooit werken. en zolang het leuk is who cares.
Als je klaagt ben je denk ik toch wanhopiger dan je denkt, anders zou het je niet boeien.
Waarom mijn methode van mensen met gezamelijke interesses leren kennen succesvoller is dan datingsites, is omdat je dan al een gezamelijke interesse hebt
Dus je deelt al iets waar je over kan praten, samen kan doen, quality time uit kan halen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoek een hobby, ga naar social events van die hobby, ga naar meetings georganiseerd door reddit groepen van die hobby ..
Geloof me ..
🐙![]()
Ja okquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.
Dat is wel een beetje waar.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik weet niet zeker of het in deze video was...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben tegen bekrompenheid!
Bekijk deze YouTube-video
...maar deze enorm serieuze vent analyseert dus mensen op hun lichaamstaal, en midden in een fucking serieus onderwerp heeft hij het ineens ook over ananas op pizza en dat dat fout is!![]()
![]()
Ik heb veel interessante mensen leren kennen op de Helikopter-clubquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!
Het is meer eigenlijk ook wel met 41 dat je niet meer in dat soort van spelletje zit als op 18 ofzo.
Spelen wat meer dingen mee onderhand voor wss dan beide dus. dus maar wat ik wel wil. Echt ik haat het als ik alleen een vragenvuur krijg of aan andere kant, moet het er uit trekken gewoon bij vrouwen om ff beetje te vertellen.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?Do what you love, love what you do!![]()
Heeft kree een lijst van zijn interesses? dan kan een eerste selectie mee gedaan worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!How can I make this topic about me?![]()
het zijn geen klachten, observaties van mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is niet erg om op datingsites te komen. Maar je klachten over vrouwen op datingsites zijn odd.
Als je klaagt ben je denk ik toch wanhopiger dan je denkt, anders zou het je niet boeien.
Waarom mijn methode van mensen met gezamelijke interesses leren kennen succesvoller is dan datingsites, is omdat je dan al een gezamelijke interesse hebt
Dus je deelt al iets waar je over kan praten, samen kan doen, quality time uit kan halen.
Do what you love, love what you do!![]()
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.
Het is meer eigenlijk ook wel met 41 dat je niet meer in dat soort van spelletje zit als op 18 ofzo.
Spelen wat meer dingen mee onderhand voor wss dan beide dus. dus maar wat ik wel wil. Echt ik haat het als ik alleen een vragenvuur krijg of aan andere kant, moet het er uit trekken gewoon bij vrouwen om ff beetje te vertellen.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Maar dat vindt hij geldklopperij...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ohw.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.
Ehhhhhh...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja wat ik dus al meerdere keren hier gezegd heb?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.
Want eens met je.
maargoed nog even niet gedaan en paiq bv is opzich wel grappig en leuk. echt onwijze goeie hoop heb ik er niet van.
Maar vandaar dat ik zeg, geen haast enzo en zie het wel. mss kom je keertje juiste tegen. het kan he
Is een te perfecte foto slecht om op je dating profiel te zetten?quote:How can I make this topic about me?![]()
Gewoon op een dame af stappen en vragen of ze een vuurtje voor je heeft, of dat je misschien ff een kopje suiker kunt lenen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?
Maar nee serieus; er zijn ook heus wel dating-sites waarop je een maand-abo kunt nemen om gewoon met leden daar te kunnen praten, zonder aan een vragenvuur blootgesteld te worden.
Gewoon een dame aanklikken, berichtje sturen en wat emt elkaar ouwehoeren.
Informatie en eventuele vragen komen zo op een natuurlijkere manier voorbij.![]()
Dat je het idee krijgt dat er iemand een homp vlees in het piranha aquarium heeft laten vallen als er eens een vrouw de ruimte binnnenkomt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ok
Dat is wel een beetje waar.🐙![]()
het schrikt blijkbaar wel bepaalde types afquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is een te perfecte foto slecht om op je dating profiel te zetten?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent door de eerste ronde denk ik.![]()
Online is sowieso moeilijk om iemands aandacht te vangen..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat online dus.
vraag?
Heel snel een wandeling voorstellen door een bos of over het strand of door een parkje.
Dan heb je echt even tijd samen en niet zon ongemakkelijk etentje of terrasjes moment. Want tijdens wandelen mag het af en toe stil vallen en kun je dan weer beginnen over iets wat je ziet of denkt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.![]()
![]()
![]()
Nah, ik heb echt twee linkerhanden. Nou ben ik wel linkshandig, maar toch.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
![]()
En zie. Ik heb m'n gelijk bewezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het schrikt blijkbaar wel bepaalde types af
Maar... gelukkig hier niet meer nodig. Ook nooit nodig gehad, btw![]()
![]()
![]()
Online is sowieso moeilijk om iemands aandacht te vangen..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat online dus.
vraag?
Heel snel een wandeling voorstellen door een bos of over het strand of door een parkje.
Dan heb je echt even tijd samen en niet zon ongemakkelijk etentje of terrasjes moment. Want tijdens wandelen mag het af en toe stil vallen en kun je dan weer beginnen over iets wat je ziet of denkt.Dit vind ik wel spannend. Ik voel de adrenaline al stromen😍😀quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
weet en dat is wel mss volgende stap. maar voor nu vond ik dit ff genoeg. en mss leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon op een dame af stappen en vragen of ze een vuurtje voor je heeft, of dat je misschien ff een kopje suiker kunt lenen!
Maar nee serieus; er zijn ook heus wel dating-sites waarop je een maand-abo kunt nemen om gewoon met leden daar te kunnen praten, zonder aan een vragenvuur blootgesteld te worden.
Gewoon een dame aanklikken, berichtje sturen en wat emt elkaar ouwehoeren.
Informatie en eventuele vragen komen zo op een natuurlijkere manier voorbij.
Weet ook wel als ik echt serieus op zoek ben ik niet bij paiq moet zijn.
maar voor nu is het meer leuk om ff te proberen en wie weet verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Zo stond ik er vroeger ook in, maar vrekkig zijn is niet zo handig. Misschien komt hij daar wel over een jaartje of 10 achter of zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat vindt hij geldklopperij...![]()
Oja, muziek, dat is ook zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.How can I make this topic about me?![]()
![]()
al die datingsitesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.
Maar... gelukkig hier niet meer nodig. Ook nooit nodig gehad, btw![]()
lijken mij de helThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt er ook wel aan over welke app je het hebt. Paiq en Tinder zijn echt geldklopperij. Je kunt beter dan Parship nemen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo stond ik er vroeger ook in, maar vrekkig zijn is niet zo handig. Misschien komt hij daar wel over een jaartje of 10 achter of zo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben dan wel een kreeft, maar geen kree.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
goeie tip wel dit, en dat staat me ook wel aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Online is sowieso moeilijk om iemands aandacht te vangen..
Dan heb je echt even tijd samen en niet zon ongemakkelijk etentje of terrasjes moment. Want tijdens wandelen mag het af en toe stil vallen en kun je dan weer beginnen over iets wat je ziet of denkt.
gewoon ff wandelen in de duinen hier in katwijk bv of ergens anders als ze zelf wat heeft. Denk kan geen kwaad idd. goeie tipDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Mij ook...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die datingsites
lijken mij de hel![]()
![]()
Jou bellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef Homijn het volgende:
Hoe ver zouden jullie gaan om één keer per jaar Bright Eyes gedraaid te krijgen op de radio?![]()
MakreelDon't follow me. I am lost too
Ja kijk
Ik heb turn up ooit gebruikt om mezelf aan het plafond te laten knopen door een verdomd aantrekkelijke kerel.
Maar voor een relatie is dat echt niks voor mij.
Ik heb mijn ex man leren kennen op dansles bijvoorbeeldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tsja, ik heb nog nooit op een dating site gezeten of een app gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die datingsites
lijken mij de helHow can I make this topic about me?![]()
Ja je moet echt zo snel mogelijk van die pixels af...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
goeie tip wel dit, en dat staat me ook wel aan.
gewoon ff wandelen in de duinen hier in katwijk bv of ergens anders als ze zelf wat heeft. Denk kan geen kwaad idd. goeie tipOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Internationale datingsites zijn meestal lekker duidelijk; 1 van beiden moet een abo hebben en dan kun je onbeperkt met elkaar lullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan over welke app je het hebt. Paiq en Tinder zijn echt geldklopperij. Je kunt beter dan Parship nemen bijvoorbeeld![]()
Idem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nog nooit op een dating site gezeten of een app gehad.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
fokquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nog nooit op een dating site gezeten of een app gehad.
Sowieso datingsites...Don't follow me. I am lost too
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb nog iemand weg gejaagd van een discord over een discussie over het eten van octopus
Hij vond dat het niet kon want het zijn slimme dieren
Ik eet echter alles![]()
Er wordt hier anders wel aardig afgefokt hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is geen dating site of dating app.![]()
![]()
euquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.euh weet niet waar je dat vandaan haalt? religieus moeten zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.
Niet echt een eis van mij? en ben zelf gematigd religieus als ik mag zeggen?
Dus dat zou voor mij niet eens een punt zijn?
Het kunnen accepteren dat ik dat wel doe? dat weer wel. Maar oke weet niet hoe jullie dat voor je zien?
Dat ik zeg je moet mee naar kerk ofzo?
Ik kom er zelf zelden. alleen als ik optreden heb.
muzikaal zijn enzo. of instrument spelen en dingen gedaan met coverbandjes of andere muzikale dingen, dat zou wel dik pluspunt zijn denk.
Ook omdat er gelijk dan wat is om over te praten.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is geen dating site of dating app.Er is een lijstjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt dat "Wie neukt met wie"-lijstje nog bijgehouden, of wat?
Een heel oud lijstjequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Er was een heel topic over dat lijstjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Whehe het is wel een beetje je imago hier!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
eu
[..]
euh weet niet waar je dat vandaan haalt? religieus moeten zijn?
Het kunnen accepteren dat ik dat wel doe? dat weer wel. Maar oke weet niet hoe jullie dat voor je zien?
Ik kom er zelf zelden. alleen als ik optreden heb.
muzikaal zijn enzo. of instrument spelen en dingen gedaan met coverbandjes of andere muzikale dingen, dat zou wel dik pluspunt zijn denk.
Ook omdat er gelijk dan wat is om over te praten.![]()
![]()
Leuk feitje:quote:
Ik zag een keer een nummerplaat op een auto met: Bangarage. Ik dacht echt wtf?
Bleek het te gaan om Ban garage.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
tong80 met Viola Holt wiens username mij ff ontschoten is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is echt een lijstje![]()
![]()
ok
ik hoef hem niet
Bradge met Maghrebijnse
enz.![]()
Die bangalijstjes waren wel een rage, ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Leuk feitje:
Bleek het te gaan om Ban garage.![]()
![]()
Je hebt best vaak gepusht dat we een of andere kerkdienst online moesten gaan kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
eu
[..]
euh weet niet waar je dat vandaan haalt? religieus moeten zijn?
Ik kom er zelf zelden. alleen als ik optreden heb.How can I make this topic about me?![]()
Maar goed Kree
Laat ff weten als je met een match afspreekt om te wandelen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat we aan één of andere religieuze stichting moesten doneren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt best vaak gepusht dat we een of andere kerkdienst online moesten gaan kijken.![]()
ik heb een foto van een auto met BO-LK als kentekenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Leuk feitje:
Bleek het te gaan om Ban garage.
ergens
geen idee meer waar
Joke?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
Met gevaar voor eigen leven op een keyboard zitten pingelen voor Israël.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja nee, hij ging er van uit dat er wel een Palestijn in het publiek kon zitten die dat niet zo kon waarderen.quote:![]()
weet ik. maar denk een onwijze lul ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe het is wel een beetje je imago hier!
Maar ook weer geen wijze!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. maar denk een onwijze lul ben ik nou ook weer niet![]()
![]()
"gepromoot". ja dat wel... omdat ik hoop dan snap je mss mijn kant ervan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt best vaak gepusht dat we een of andere kerkdienst online moesten gaan kijken.
Daarom. niet om jullie te willen overtuigen ofzo. want moet iedereen lekker zelf weten.
Genoeg gehoord echt live.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
"gepromoot". ja dat wel... omdat ik hoop dan snap je mss mijn kant ervan.
Daarom. niet om jullie te willen overtuigen ofzo. want moet iedereen lekker zelf weten.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
oh god dat jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat we aan één of andere religieuze stichting moesten doneren.
Ik ben ook een keertje in een werkman-strip verwerkt, ik kan tevreden sterven nuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
@:werkman heeft een aardige wie-neukt-met-wie lijstje in al z'n strips verwerkt!
Is Joke trouwens al gestopt met koken?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb Kluun z'n pohi aan Werkman voorgelegd, vandaar dit bovenstaand stripje!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben ook een keertje in een werkman-strip verwerkt, ik kan tevreden sterven nu![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:28 schreef Bargehassus het volgende:
Is Joke trouwens al gestopt met koken?Ze heeft weinig tijd voor of zin in neutronenbomstickers op iemands nieuwe tas te gaan zitten plakken.
![]()
Man3Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Liever een raket in de tuin dan een Rus in de keuken. Hoe actueel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ze heeft weinig tijd voor of zin in neutronenbomstickers op iemands nieuwe tas te gaan zitten plakken.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zal ik eens een neutronenbomsticker op jouw nieuwe tas plakken?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ze heeft weinig tijd voor of zin in neutronenbomstickers op iemands nieuwe tas te gaan zitten plakken.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
we herdenken vandaag 80 jaar sinds Hiroshimaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Liever een raket in de tuin dan een Rus in de keuken. Hoe actueel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
beter leggen ze die Putin om ofzo. bij wijze van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:32 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Liever een raket in de tuin dan een Rus in de keuken. Hoe actueel.
koude oorlog nr 2 dit.Do what you love, love what you do!![]()
Moet ik eerst een nieuwe tas hebben!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik eens een neutronenbomsticker op jouw nieuwe tas plakken?![]()
![]()
Niks "Bij wijze van"!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
beter leggen ze die Putin om ofzo. bij wijze van.
koude oorlog nr 2 dit.![]()
![]()
We?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we herdenken vandaag 80 jaar sinds HiroshimaHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nouja te lang aan de macht hij en totalitair regime. en denk de russen zelf zijn het er niet mee eens.quote:
maargoed ze zijn daar oke mee om heel internet plat te leggen en alleen hun verhaal vertellen.
sowieso die hele oorlog met Oekraďne is al bs wat mij betreft.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil hem ook wel op je oude tas plakken, zo moeilijk ben ik niet hoorquote:
Echt?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja te lang aan de macht hij en totalitair regime. en denk de russen zelf zijn het er niet mee eens.
maargoed ze zijn daar oke mee om heel internet plat te leggen en alleen hun verhaal vertellen.
sowieso die hele oorlog met Oekraďne is al bs wat mij betreft.![]()
![]()
Ik voel toenadering...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel op je oude tas plakken, zo moeilijk ben ik niet hoorHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
En nu Thailand die Cambodja zit aan te vallen.
Ze zetten zelfs chemische wapens in, en Thaise influencers zitten er keihard om te lachen en de draak er mee te steken.
De Thaise koning beschouwt heel Cambodja als Thais eigendom.![]()
Politiek.
Ze zien niets en ze doen niets.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
macht spelletjes tussen de wereldleiders allemaal hebben ze plan over. of het allemaal echt oke is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
En nu Thailand die Cambodja zit aan te vallen.
Ze zetten zelfs chemische wapens in, en Thaise influencers zitten er keihard om te lachen en de draak er mee te steken.
De Thaise koning beschouwt heel Cambodja als Thais eigendom.
ik denk van niet.Do what you love, love what you do!![]()
Ik voorzie een bromance middagje waar ToT en ik elkaar kei en kei hard gaan bestickerenquote:![]()
Doe nogeens die actiefoto uit de Eftelingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we herdenken vandaag 80 jaar sinds Hiroshima![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voorzie een bromance middagje waar ToT en ik elkaar kei en kei hard gaan bestickeren![]()
![]()
![]()
![]()
Dat die Russen daar zitten is bullshit idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja te lang aan de macht hij en totalitair regime. en denk de russen zelf zijn het er niet mee eens.
sowieso die hele oorlog met Oekraďne is al bs wat mij betreft.Don't follow me. I am lost too
Stick er maar in.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voorzie een bromance middagje waar ToT en ik elkaar kei en kei hard gaan bestickeren![]()
ik wil er nog even over zeggen he en dan zal ik erover ophouden.
bevolking van al die landen zit allemaal niet te wachten op een oorlog. En weet zeker die haat naar elkaar komt erdoor omdat "wereld-leiders" zich uitspreken enzo....
De gewone man is het ver van zijn bed show meestal en denk niet dat iedereen als mens tegen elkaar is.
Maar het komt doordat er leiders zijn die niet de leiding nemen, maar hun eigen gewin willen vooral.
narcisten dus, trump en Poetin.Do what you love, love what you do!![]()
Zoveel doden om niks
Als je erbij wil zijn mag je me altijd DM'en voor ons rekening nummerquote:
dreiging maken naar EU enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat die Russen daar zitten is bullshit idd.Do what you love, love what you do!![]()
Dat hele volk is gehersenspoeld, en de bevelhebbers daar staan achter Putin's visie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
putin dood lost dat allemaal niet 123 op tho![]()
Klopt. Komt er wel weer een andere engnek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
putin dood lost dat allemaal niet 123 op thoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
zinloze oorlog, maar oke ook de USA is hier fan van he?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan komt er wel weer een andere idioot.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
putin dood lost dat allemaal niet 123 op thoDon't follow me. I am lost too
nou hoe zo we het daar dan mss mee eens zijn.
hoe de fuck kan het dat die ouwe KGB er nog steeds aan de top staat he?Do what you love, love what you do!![]()
Now if you load your rifle rightquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other.
And if you fix your bayonet so
And if you kill that man my friend
The one we call the foe
And if you do it often lad
And if you do it right
You'll be a hero overnight
You'll save your country from her plight
Remember God is always right
If you survive to see the sight
A friend now greeting foe![]()
Omdat de nieuw koning is opgevoed onder het regime van de oude koning?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:44 schreef kree het volgende:
nou hoe zo we het daar dan mss mee eens zijn.
hoe de fuck kan het dat die ouwe KGB er nog steeds aan de top staat he?
Of is dat totale BS
ben er zo tegen he, niet alleen Rusland en Oekraďne. maar ook in Gaza. en oke dit valt niet in goeie aarde bij mijn Israelisch getinte muziek bandje. maar ben het ook niet eens met de regering an israel ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
nee denk niet? maar hoor ook weinig in de media van dat er russen zo onwijs tegen putin zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat de nieuw koning is opgevoed onder het regime van de oude koning?
Of is dat totale BS
ja als je de meer ondergrondse kanalen zoekt dan wel trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Oorlog dan maar afschaffen dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
ben er zo tegen he, niet alleen Rusland en Oekraďne. maar ook in Gaza. en oke dit valt niet in goeie aarde bij mijn Israelisch getinte muziek bandje. maar ben het ook niet eens met de regering an israel ?![]()
Zonder oorlog zaten we nu nog met Hitler en en al die gekke gasten opgescheeptOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zou het beste zijn denk he?quote:
Ik ben voor vrede. en dat is ook beetje mijn essentie van christelijke geloof. En je kunt dat onwijs verkeerd interpreteren.
Maar bedoel het in de zin van, ga gewoon oke met elkaar om. wmb zijn die oorlogen zinloos. en kost best veel mensen levens,. Vast is er betere oplossing voor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef sp3c het volgende:
Zonder oorlog zaten we nu nog met Hitler en en al die gekke gasten opgescheeptGozer!
Was hij die oorlog niet begonnen?![]()
![]()
druif!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef sp3c het volgende:
Zonder oorlog zaten we nu nog met Hitler en en al die gekke gasten opgescheeptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Helder!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou het beste zijn denk he?
Ik ben voor vrede. en dat is ook beetje mijn essentie van christelijke geloof. En je kunt dat onwijs verkeerd interpreteren.
Maar bedoel het in de zin van, ga gewoon oke met elkaar om. wmb zijn die oorlogen zinloos. en kost best veel mensen levens,. Vast is er betere oplossing voor.Maak jij het de hoge heren dan ook meteen ff duidelijk, nu je toch op dreef bent?
![]()
Geloof speelt bij heel veel oorlogen een rol.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou het beste zijn denk he?
Maar bedoel het in de zin van, ga gewoon oke met elkaar om. wmb zijn die oorlogen zinloos. en kost best veel mensen levens,. Vast is er betere oplossing voor.Don't follow me. I am lost too
of we waren onderdeel van Spanje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef sp3c het volgende:
Zonder oorlog zaten we nu nog met Hitler en en al die gekke gasten opgescheeptDo what you love, love what you do!![]()
Jij begrijpt nuance en geschiedenis niet of heb je alweer een fles vodka teveel achter de kiezenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee denk niet? maar hoor ook weinig in de media van dat er russen zo onwijs tegen putin zijn?
ja als je de meer ondergrondse kanalen zoekt dan wel trouwens.
Hoef je geen Christen voor te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Helder!Maak jij het de hoge heren dan ook meteen ff duidelijk, nu je toch op dreef bent?
zal ff mail sturen naar ruttequote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Helder!Maak jij het de hoge heren dan ook meteen ff duidelijk, nu je toch op dreef bent?
Liever Spaans dan Duits.Don't follow me. I am lost too
Ja maar die is gek en je moet er toch vanaf op gegeven momentquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]Gozer!
Was hij die oorlog niet begonnen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
leg me uit de nuance?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij begrijpt nuance en geschiedenis niet of heb je alweer een fles vodka teveel achter de kiezenDo what you love, love what you do!![]()
^ Dit!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geloof speelt bij heel veel oorlogen een rol.![]()
dat geloof ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geloof speelt bij heel veel oorlogen een rol.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Truth!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hoef je geen Christen voor te zijn.![]()
Die lijstquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
@:werkman heeft een aardige wie-neukt-met-wie lijstje in al z'n strips verwerkt!
Bestaat het topic en die lijst nog
En de fok.rar
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
het is wel zo... helaas trouwens.quote:
wil niet zeggen dat alle mensen die een geloof aanhangen het daar mee eens zijn he?Do what you love, love what you do!![]()
moet iemand eens een keer updatenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die lijst
En de fok.rarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Want zij gelooft in mij...quote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die lijst
En de fok.rarAllang niet meer, althans voor zover ik begrepen heb!
![]()
![]()
De fok.rar of de wie neukt wie lijst?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet iemand eens een keer updatenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis met een gruwelijk natte Spaanse idd!
is niet erg, anders gaan we het alleen maar over oorlog hebben hierquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De laatste keer dat er geen oorlog in noord Europa was volgens beschreven geschiedenis was voor de Romeinen hier kwamen en er Germaanse, Galische en Celtische stammen waren. En zelfs die zouden onderlinge strijd hebben gehad.quote:
Daarna is alles een reactie op een reactie op een reactie op een reactie etc. geweest.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
eismijs.zipquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De fok.rar of de wie neukt wie lijst?
Ik geloof niet in hem.quote:
WAR!!!Don't follow me. I am lost too
En dat kree dat niet jofel vindt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is niet erg, anders gaan we het alleen maar over oorlog hebben hier![]()
![]()
ja in verleden toen er geen EU was of meer VN etc.?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat er geen oorlog in noord Europa was volgens beschreven geschiedenis was voor de Romeinen hier kwamen en er Germaanse, Galische en Celtische stammen waren. En zelfs die zouden onderlinge strijd hebben gehad.
Daarna is alles een reactie op een reactie op een reactie op een reactie etc. geweest.
Je zou toch denken nu onderhand weten we beter???
Helaas dus niet blijkt.Do what you love, love what you do!![]()
Heel Gallie?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De laatste keer dat er geen oorlog in noord Europa was volgens beschreven geschiedenis was voor de Romeinen hier kwamen en er Germaanse, Galische en Celtische stammen waren. En zelfs die zouden onderlinge strijd hebben gehad.
Daarna is alles een reactie op een reactie op een reactie op een reactie etc. geweest.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ow misschien heb ik de fok.rar nog ergens op een harde schijf staan
1 keer gezien bij mono thuis maar daarna ook gekregen van.... uhhh.. weet niet meer wie
![]()
![]()
Don't mention the war!quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Duitsland is dan ook onverbeterlijk geweest enzo met 1e en 2e WW
maar dat is toch anders als wat er nu speelt meer globaal.Do what you love, love what you do!![]()
je spelt oostenrijk verkeerdquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:55 schreef kree het volgende:
Duitsland is dan ook onverbeterlijk geweest enzo met 1e en 2e WW
maar dat is toch anders als wat er nul speelt meer globaal.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal het vandaag de dag vast heel goed doen op tv!
"X" zal vol lof zijn!
we moesten dit kijken op engels les op MBO. hahaha. blijft mooi. wel beetje uit de tijd enzo voor nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal het vandaag de dag vast heel goed doen op tv!
"X" zal vol lof zijn!Do what you love, love what you do!![]()
ik moet iemand aanvallen maar die ligt nog een kwartier in het ziekenhuisquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haal pontius pilatus 2000 jaar geleden uit de vergelijking en wellicht was christendom nooit zo groot geworden en was er nooit een Duitse haat richting joden geweest en was Israel er nooit van gekomen en hadden we het conflict daar nu niet gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja in verleden toen er geen EU was of meer VN etc.?
Je zou toch denken nu onderhand weten we beter???
Helaas dus niet blijkt.
Het is een maar maar maar.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Massive attack?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet iemand aanvallen maar die ligt nog een kwartier in het ziekenhuisHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ach ik ben oke met alles over kletsen hoor, geen zorgen.quote:
Zolang het maar open en eerlijk discussie is
Beetje in de newb chat (rechtsonder met die blaadjes) op namen klikken om te zien wat hun level en age is. Als ze zwakker zijn dan jij kun je ze beroven.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet iemand aanvallen maar die ligt nog een kwartier in het ziekenhuis![]()
en hoe zou jij denken hoe dit nu op te lossen, als je het voor het zeggen had?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haal pontius pilatus 2000 jaar geleden uit de vergelijking en wellicht was christendom nooit zo groot geworden en was er nooit een Duitse haat richting joden geweest en was Israel er nooit van gekomen en hadden we het conflict daar nu niet gehad.
Het is een maar maar maar.Do what you love, love what you do!![]()
nee is een missie poppetjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje in de newb chat (rechtsonder met die blaadjes) op namen klikken om te zien wat hun level en age is. Als ze zwakker zijn dan jij kun je ze beroven.
emoknifeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, weet eigenlijk niet of dat bots of echte mensen zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee is een missie poppetje
emoknife![]()
Gewoon iedereen godnondeju nu eindelijk eens een keer normaal laten doen natuurlijk!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
en hoe zou jij denken hoe dit nu op te lossen, als je het voor het zeggen had?![]()
![]()
het spaarvarken is een reward voor missies trouwens
*Lust geen koffie*![]()
met hoe oud die accounts zijn? is set up vanuit de gamequote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, weet eigenlijk niet of dat bots of echte mensen zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou deze post een like geven. Is dat voldoende?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef Homijn het volgende:
Hoe ver zouden jullie gaan om één keer per jaar Bright Eyes gedraaid te krijgen op de radio?![]()
ja het is bijpakken of inkakken hierquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
Ik loop weer eens een heel topic achterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik weet het niet om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
en hoe zou jij denken hoe dit nu op te lossen, als je het voor het zeggen had?
Althans geen langdurende oplossing.
Nuke the living S out of the planet en laat de nog levende dieren het over paar miljoen jaar opnieuw proberen.
Maar dan denk ik dat je weer een evolutionaire strijd krijgt met levensvormen die dominant willen zijn omdat ze evolutionair zo voorgeprogrameerd zijn en krijg je weer het huidige gezeik terug.
Van Blind Guardian?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef Homijn het volgende:
![]()
ja nouja dat. maar dat is simpel gezegd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon iedereen godnondeju nu eindelijk eens een keer normaal laten doen natuurlijk!
Denk trouwens meeste mensen willen dat ongeacht aan welke kant ze staan.
Blijft er maar 1 conclusie, de wereldleiders spelen spel met elkaar over economie en etc etc. Het boeit ze niet zoveel he alle die omkomen erdoor......
Echt zo tegen dat ben ik. maar het gaat wel zo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja. Kan goed, zei iemand anders ook al.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met hoe oud die accounts zijn? is set up vanuit de game
maar zat je nog in het leger? want het is nu precies 18 uur torn tijd, dan krijgen we salaris![]()
Moeten werkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is bijpakken of inkakken hier
vergaderingen![]()
![]()
Ja we moeten het gewoon allemaal niet meer pikken van die hoge lui he!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat. maar dat is simpel gezegd.
Denk trouwens meeste mensen willen dat ongeacht aan welke kant ze staan.
Blijft er maar 1 conclusie, de wereldleiders spelen spel met elkaar over economie en etc etc. Het boeit ze niet zoveel he alle die omkomen erdoor......
Echt zo tegen dat ben ik. maar het gaat wel zo.![]()
Niet te dik, ik gooi nog maar wat extra cashewnoten in mn saladeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee want dan vallen ze uit het raam of verdwijnen in werkkampen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee denk niet? maar hoor ook weinig in de media van dat er russen zo onwijs tegen putin zijn?
ja als je de meer ondergrondse kanalen zoekt dan wel trouwens.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het is bijpakken of inkakken hier
uiteindelijk is dit wat er sowieso gebeurt he. en oke dan hebben we het mss nog wel over duizenden of meer jaren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet het niet om eerlijk te zijn.
Althans geen langdurende oplossing.
Nuke the living S out of the planet en laat de nog levende dieren het over paar miljoen jaar opnieuw proberen.
Maar dan denk ik dat je weer een evolutionaire strijd krijgt met levensvormen die dominant willen zijn omdat ze evolutionair zo voorgeprogrameerd zijn en krijg je weer het huidige gezeik terug.
natuur wint altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Die is waarschijnlijk al meer dan 10 jaar niet bijgewerktquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De wie neukt wie lijst van fok![]()
![]()
heb mijn money uitgegeven aan een geweerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja. Kan goed, zei iemand anders ook al.
maar zat je nog in het leger? want het is nu precies 18 uur torn tijd, dan krijgen we salaris
*Lust geen koffie*![]()
https://wiki.fok.nl/index.php/Boebiedoe_lijstenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al meer dan 10 jaar niet bijgewerktIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik moet ook tot vrijdag wachtenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
Hmmm geen salaris gekregen vandaag. Beetje vreemd.![]()
Ik heb vandaag anders nog zeker 10 updates gekregenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al meer dan 10 jaar niet bijgewerkt![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nee want dan vallen ze uit het raam of verdwijnen in werkkampen.![]()
![]()
Jij staat er ook inquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders nog zeker 10 updates gekregen
Goed zo! Even energy opsparen en dan kun je mensen overvallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb mijn money uitgegeven aan een geweer![]()
![]()
Misschien houdt er wel iemand zo'n lijst bij achter de schermenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al meer dan 10 jaar niet bijgewerkt
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
beetje opstand er tegen zou niet verkeerd zijn. maar gebeurt toch ook wel enzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we moeten het gewoon allemaal niet meer pikken van die hoge lui he!
niet dat ze zich er iets van aantrekken. maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
Laatste wijziging op 5 april 2009quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
https://wiki.fok.nl/index.php/Boebiedoe_lijsten![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Laatste wijziging op 5 april 2009
Ik vind het knap dat mijn activiteiten voor 10% bijgehouden kunnen wordenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk is dit wat er sowieso gebeurt he. en oke dan hebben we het mss nog wel over duizenden of meer jaren.
natuur wint altijd.![]()
![]()
Grapjuhquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat mijn activiteiten voor 10% bijgehouden kunnen worden
Topic heb ik ook
verwacht ook intelligencie van mn werkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:05 schreef KoningWouter het volgende:
Hmmm geen salaris gekregen vandaag. Beetje vreemd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
naar Siberië idd werkkampen. pfff zou niet graag een rus zijn met een mening nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nee want dan vallen ze uit het raam of verdwijnen in werkkampen.
En dat is de hele ellende, want kunnen wij tegen russen zijn.
de gemiddelde man daar durft niks te zeggen ookal zijn ze het wellicht oneens met wat hun president doet.
kun je toch beter in NL wonen he?Do what you love, love what you do!![]()
Wat?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
verwacht ook intelligencie van mn werkHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
lijstquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Topic?
Kan. Ga zo even achter de laptop
*Lust geen koffie*![]()
vraag vooral, treft een onwijs grote komeet de aarde en gaan we reset naar het dino tijdperk.quote:
of hebben we onderhand als mensheid mss de aarde zelf verziekt. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Zo'n schriftje? @gebrokenglasquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien houdt er wel iemand zo'n lijst bij achter de schermen![]()
![]()
de mensheid overleeft dat want we zijn warmbloedig...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
vraag vooral, treft een onwijs grote komeet de aarde en gaan we reset naar het dino tijdperk.
of hebben we onderhand als mensheid mss de aarde zelf verziekt. hahaha
heel de reden dat zoogdieren het goed deden na de inslag en dino's niet is omdat zoogdieren warmbloedig zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga lekker slapen en morgen gezond weer op!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die is nu 0 en het is te merkenHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nee meer dvds brandenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ga lekker slapen en morgen gezond weer op!
*Lust geen koffie*![]()
Euhm ik betwijfel dit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de mensheid overleeft dat want we zijn warmbloedig...
heel de reden dat zoogdieren het goed deden na de inslag en dino's niet is omdat zoogdieren warmbloedig zijnDo what you love, love what you do!![]()
oke de mensheid overleeft het, de mensen bij de impact nietquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zuid-Frankrijk does not like that.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
* loveislikeakiss mompelt iets over dat je mensen naar water kunt leidenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als een onwijs grote komeet de aarde treft dan is de kans groot dat deze planeet een andere baan rond de zon krijgt en we een leefbaar klimaat wel kunnen vergeten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
vraag vooral, treft een onwijs grote komeet de aarde en gaan we reset naar het dino tijdperk.
of hebben we onderhand als mensheid mss de aarde zelf verziekt. hahaha
Maar goed nieuws, over een paar jaar kunnen we allemaal op Mars gaan leven. Volgens Elon dan![]()
als hij eens opschiet en daarheen gaatquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een onwijs grote komeet de aarde treft dan is de kans groot dat deze planeet een andere baan rond de zon krijgt en we een leefbaar klimaat wel kunnen vergeten.
Maar goed nieuws, over een paar jaar kunnen we allemaal op Mars gaan leven. Volgens Elon danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of betwijfelt hij het dat we warmbloedig zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke de mensheid overleeft het, de mensen bij de impact nietBij kree weet je het maar nooit he!
![]()
![]()
't Zal mijn tijd allemaal wel duren...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een onwijs grote komeet de aarde treft dan is de kans groot dat deze planeet een andere baan rond de zon krijgt en we een leefbaar klimaat wel kunnen vergeten.
Maar goed nieuws, over een paar jaar kunnen we allemaal op Mars gaan leven. Volgens Elon danHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nee ook niet eens, want je zegt warmbloedig?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke de mensheid overleeft het, de mensen bij de impact niet
Mensen hebben best nog wel even een aardige grens tussen wat wel en niet kan om te overleven.
baseer me beetje over zeg maar echt beestjes die wel overleefden (als je het hele verhaal geloofd en niet christelijk) Wat voor soorten overleefden na de "Great impact"
Dus zeg maar dino dood of eigenlijk alles. het enige wat overleefde was dus Uist niet de warmbloedige?Do what you love, love what you do!![]()
....maar je kunt ze niet legaal verzuipen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
* loveislikeakiss mompelt iets over dat je mensen naar water kunt leiden![]()
soms heb ik koude voeten dus misschien moeten die er dan afquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Of betwijfelt hij het dat we warmbloedig zijn?Bij kree weet je het maar nooit he!
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
....maar je kunt ze niet legaal verzuipen?![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
ik zou wel heeeeeel graag een bad hebben nu
want ik moet douchen en ik heb geen zin om te staanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja dit vind ik ook interessant, maar realistisch gezien, het spreekt tot de verbeelding zijn plannen met naar mars?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar goed nieuws, over een paar jaar kunnen we allemaal op Mars gaan leven. Volgens Elon dan
maar aan andere kant, als ik dat wel eens kijk enzo?
hoe leuk daar te leven?
ga nog liever dood hier denk. maargoed met beetje geluk heb ik nog 40 jaar ofzo. als ik naar mijn pa kijk. nog 15Do what you love, love what you do!![]()
Op de Noord- en Zuidpool is het ook koud. Weg ermee!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms heb ik koude voeten dus misschien moeten die er dan afHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ow ik dacht topicquote:we hebben topic nodig op de lijst aan te vullen
al dat geneuzel over mars is ook echt zo seksistisch
je hoort nooit iemand over naar Venus gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
M'n badkamer wordt hier verbouwd, maar als ik een bad zou willen, zou ik in bad moeten douchen, of de wc verwijderen ten behoeve van een douche daar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
want ik moet douchen en ik heb geen zin om te staan![]()
![]()
Ik heb geen zinquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
want ik moet douchen en ik heb geen zin om te staan
om op te staan.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik warm je voetjes wel op hoor, geen probleem. doe ik graagquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms heb ik koude voeten dus misschien moeten die er dan af
kan yvonne vast wel fixenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ik dacht topicwe hebben topic nodig op de lijst aan te vullen
*Lust geen koffie*![]()
Die staat er ook opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan yvonne vast wel fixen
ja dat zijn keuzesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n badkamer wordt hier verbouwd, maar als ik een bad zou willen, zou ik in bad moeten douchen, of de wc verwijderen ten behoeve van een douche daar.
douche is meeste dagen beter dan bad
maar soms is bad wel feestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met je blote voeten.op het koude zeilquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin
om op te staan.![]()
Mars is kut; giftige bodem waarvan het corrosieve zand overal in en tussen komt te zitten, intense kosmische straling, lage zwaartekracht, geen hoeren, traag internet enz.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit vind ik ook interessant, maar realistisch gezien, het spreekt tot de verbeelding zijn plannen met naar mars?
hoe leuk daar te leven?
ga nog liever dood hier denk. maargoed met beetje geluk heb ik nog 40 jaar ofzo. als ik naar mijn pa kijk. nog 15![]()
Ik heb zo'n soort bad, maar ik maak er dus bijna nooit gebruik van. Duurt te lang met vullen en na 10 minuten wil ik er al weer uitquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
want ik moet douchen en ik heb geen zin om te staan![]()
![]()
het lijkt haast op het strand hier in katwijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mars is kut; giftige bodem waarvan het corrosieve zand overal in en tussen komt te zitten, intense kosmische straling, lage zwaartekracht, geen hoeren, traag internet enz.
Nou er zijn wetenschappers die het verstandiger vinden om een ruimteschip in de atmosfeer van Venus te laten rondhangen i.p.v. een kolonie op Mars te bouwen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
al dat geneuzel over mars is ook echt zo seksistisch
je hoort nooit iemand over naar Venus gaan![]()
ik zou daar minstens 1 avond per week in wonen voor 3 uurquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort bad, maar ik maak er dus bijna nooit gebruik van. Duurt te lang met vullen en na 10 minuten wil ik er al weer uit
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je mag er ook alleen naar heen emigreren als je een goede profielfoto hebtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit vind ik ook interessant, maar realistisch gezien, het spreekt tot de verbeelding zijn plannen met naar mars?
hoe leuk daar te leven?
ga nog liever dood hier denk. maargoed met beetje geluk heb ik nog 40 jaar ofzo. als ik naar mijn pa kijk. nog 15![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: