SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Woensdag-dag ja!
Begreep ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zou beginnen met dat 'meid' er uit slaanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Praten met vrouwen,
Een beetje tof overkomen op vrouwen
Galant zijn..niet altijd je gelijk willen halen maar ook agree to disagree kennen...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef MooieTop6 het volgende: [..] oeh, lekker generaliseren
Ik swipe zat vrouwen naar links
Alleen maar omdat ze geen ananas op de pizza willen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Klopt, ik ben tegen bekrompenheid!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Alleen maar omdat ze geen ananas op de pizza willen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!quote:![]()
![]()
Het is niet erg om op datingsites te komen. Maar je klachten over vrouwen op datingsites zijn odd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou er staat veel wat erop lijkt, maar niet wat ik zeg dus.
Hoezo is het erg om op dating sites te komen? je hoeft daar niet perse wanhopig voor te zijn ook?
Het kan altijd mss ooit werken. en zolang het leuk is who cares.
Als je klaagt ben je denk ik toch wanhopiger dan je denkt, anders zou het je niet boeien.
Waarom mijn methode van mensen met gezamelijke interesses leren kennen succesvoller is dan datingsites, is omdat je dan al een gezamelijke interesse hebt
Dus je deelt al iets waar je over kan praten, samen kan doen, quality time uit kan halen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoek een hobby, ga naar social events van die hobby, ga naar meetings georganiseerd door reddit groepen van die hobby ..
Geloof me ..
🐙![]()
Ja okquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.
Dat is wel een beetje waar.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik weet niet zeker of het in deze video was...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben tegen bekrompenheid!
Bekijk deze YouTube-video
...maar deze enorm serieuze vent analyseert dus mensen op hun lichaamstaal, en midden in een fucking serieus onderwerp heeft hij het ineens ook over ananas op pizza en dat dat fout is!![]()
![]()
Ik heb veel interessante mensen leren kennen op de Helikopter-clubquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!
Het is meer eigenlijk ook wel met 41 dat je niet meer in dat soort van spelletje zit als op 18 ofzo.
Spelen wat meer dingen mee onderhand voor wss dan beide dus. dus maar wat ik wel wil. Echt ik haat het als ik alleen een vragenvuur krijg of aan andere kant, moet het er uit trekken gewoon bij vrouwen om ff beetje te vertellen.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?Do what you love, love what you do!![]()
Heeft kree een lijst van zijn interesses? dan kan een eerste selectie mee gedaan worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!How can I make this topic about me?![]()
het zijn geen klachten, observaties van mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is niet erg om op datingsites te komen. Maar je klachten over vrouwen op datingsites zijn odd.
Als je klaagt ben je denk ik toch wanhopiger dan je denkt, anders zou het je niet boeien.
Waarom mijn methode van mensen met gezamelijke interesses leren kennen succesvoller is dan datingsites, is omdat je dan al een gezamelijke interesse hebt
Dus je deelt al iets waar je over kan praten, samen kan doen, quality time uit kan halen.
Do what you love, love what you do!![]()
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.
Het is meer eigenlijk ook wel met 41 dat je niet meer in dat soort van spelletje zit als op 18 ofzo.
Spelen wat meer dingen mee onderhand voor wss dan beide dus. dus maar wat ik wel wil. Echt ik haat het als ik alleen een vragenvuur krijg of aan andere kant, moet het er uit trekken gewoon bij vrouwen om ff beetje te vertellen.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Maar dat vindt hij geldklopperij...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ohw.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.
Ehhhhhh...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja wat ik dus al meerdere keren hier gezegd heb?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.
Want eens met je.
maargoed nog even niet gedaan en paiq bv is opzich wel grappig en leuk. echt onwijze goeie hoop heb ik er niet van.
Maar vandaar dat ik zeg, geen haast enzo en zie het wel. mss kom je keertje juiste tegen. het kan he
Is een te perfecte foto slecht om op je dating profiel te zetten?quote:How can I make this topic about me?![]()
Gewoon op een dame af stappen en vragen of ze een vuurtje voor je heeft, of dat je misschien ff een kopje suiker kunt lenen!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?
Maar nee serieus; er zijn ook heus wel dating-sites waarop je een maand-abo kunt nemen om gewoon met leden daar te kunnen praten, zonder aan een vragenvuur blootgesteld te worden.
Gewoon een dame aanklikken, berichtje sturen en wat emt elkaar ouwehoeren.
Informatie en eventuele vragen komen zo op een natuurlijkere manier voorbij.![]()
Dat je het idee krijgt dat er iemand een homp vlees in het piranha aquarium heeft laten vallen als er eens een vrouw de ruimte binnnenkomt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ok
Dat is wel een beetje waar.🐙![]()
het schrikt blijkbaar wel bepaalde types afquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is een te perfecte foto slecht om op je dating profiel te zetten?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent door de eerste ronde denk ik.![]()
Online is sowieso moeilijk om iemands aandacht te vangen..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat online dus.
vraag?
Heel snel een wandeling voorstellen door een bos of over het strand of door een parkje.
Dan heb je echt even tijd samen en niet zon ongemakkelijk etentje of terrasjes moment. Want tijdens wandelen mag het af en toe stil vallen en kun je dan weer beginnen over iets wat je ziet of denkt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.![]()
![]()
![]()
Nah, ik heb echt twee linkerhanden. Nou ben ik wel linkshandig, maar toch.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
![]()
En zie. Ik heb m'n gelijk bewezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gelukkig dan maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het schrikt blijkbaar wel bepaalde types af
Maar... gelukkig hier niet meer nodig. Ook nooit nodig gehad, btw![]()
![]()
![]()
Online is sowieso moeilijk om iemands aandacht te vangen..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat online dus.
vraag?
Heel snel een wandeling voorstellen door een bos of over het strand of door een parkje.
Dan heb je echt even tijd samen en niet zon ongemakkelijk etentje of terrasjes moment. Want tijdens wandelen mag het af en toe stil vallen en kun je dan weer beginnen over iets wat je ziet of denkt.Dit vind ik wel spannend. Ik voel de adrenaline al stromen😍😀quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
weet en dat is wel mss volgende stap. maar voor nu vond ik dit ff genoeg. en mss leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon op een dame af stappen en vragen of ze een vuurtje voor je heeft, of dat je misschien ff een kopje suiker kunt lenen!
Maar nee serieus; er zijn ook heus wel dating-sites waarop je een maand-abo kunt nemen om gewoon met leden daar te kunnen praten, zonder aan een vragenvuur blootgesteld te worden.
Gewoon een dame aanklikken, berichtje sturen en wat emt elkaar ouwehoeren.
Informatie en eventuele vragen komen zo op een natuurlijkere manier voorbij.
Weet ook wel als ik echt serieus op zoek ben ik niet bij paiq moet zijn.
maar voor nu is het meer leuk om ff te proberen en wie weet verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
Zo stond ik er vroeger ook in, maar vrekkig zijn is niet zo handig. Misschien komt hij daar wel over een jaartje of 10 achter of zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat vindt hij geldklopperij...![]()
Oja, muziek, dat is ook zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.How can I make this topic about me?![]()
![]()
al die datingsitesquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.
Maar... gelukkig hier niet meer nodig. Ook nooit nodig gehad, btw![]()
lijken mij de helThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt er ook wel aan over welke app je het hebt. Paiq en Tinder zijn echt geldklopperij. Je kunt beter dan Parship nemen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo stond ik er vroeger ook in, maar vrekkig zijn is niet zo handig. Misschien komt hij daar wel over een jaartje of 10 achter of zo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben dan wel een kreeft, maar geen kree.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
goeie tip wel dit, en dat staat me ook wel aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Online is sowieso moeilijk om iemands aandacht te vangen..
Dan heb je echt even tijd samen en niet zon ongemakkelijk etentje of terrasjes moment. Want tijdens wandelen mag het af en toe stil vallen en kun je dan weer beginnen over iets wat je ziet of denkt.
gewoon ff wandelen in de duinen hier in katwijk bv of ergens anders als ze zelf wat heeft. Denk kan geen kwaad idd. goeie tipDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Mij ook...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die datingsites
lijken mij de hel![]()
![]()
Jou bellen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef Homijn het volgende:
Hoe ver zouden jullie gaan om één keer per jaar Bright Eyes gedraaid te krijgen op de radio?![]()
MakreelDon't follow me. I am lost too
Ja kijk
Ik heb turn up ooit gebruikt om mezelf aan het plafond te laten knopen door een verdomd aantrekkelijke kerel.
Maar voor een relatie is dat echt niks voor mij.
Ik heb mijn ex man leren kennen op dansles bijvoorbeeldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tsja, ik heb nog nooit op een dating site gezeten of een app gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die datingsites
lijken mij de helHow can I make this topic about me?![]()
Ja je moet echt zo snel mogelijk van die pixels af...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
goeie tip wel dit, en dat staat me ook wel aan.
gewoon ff wandelen in de duinen hier in katwijk bv of ergens anders als ze zelf wat heeft. Denk kan geen kwaad idd. goeie tipOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Internationale datingsites zijn meestal lekker duidelijk; 1 van beiden moet een abo hebben en dan kun je onbeperkt met elkaar lullen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan over welke app je het hebt. Paiq en Tinder zijn echt geldklopperij. Je kunt beter dan Parship nemen bijvoorbeeld![]()
Idem.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nog nooit op een dating site gezeten of een app gehad.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
fokquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nog nooit op een dating site gezeten of een app gehad.
Sowieso datingsites...Don't follow me. I am lost too
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb nog iemand weg gejaagd van een discord over een discussie over het eten van octopus
Hij vond dat het niet kon want het zijn slimme dieren
Ik eet echter alles![]()
Er wordt hier anders wel aardig afgefokt hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is geen dating site of dating app.![]()
![]()
euquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.euh weet niet waar je dat vandaan haalt? religieus moeten zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze moet religieus zijn, van keyboardmuziek houden, zelfspot hebben, niet te dik zijn, kleine voeten hebben, dikke jetsers en de rest van zijn eisen ben ik ff vergeten.
Niet echt een eis van mij? en ben zelf gematigd religieus als ik mag zeggen?
Dus dat zou voor mij niet eens een punt zijn?
Het kunnen accepteren dat ik dat wel doe? dat weer wel. Maar oke weet niet hoe jullie dat voor je zien?
Dat ik zeg je moet mee naar kerk ofzo?
Ik kom er zelf zelden. alleen als ik optreden heb.
muzikaal zijn enzo. of instrument spelen en dingen gedaan met coverbandjes of andere muzikale dingen, dat zou wel dik pluspunt zijn denk.
Ook omdat er gelijk dan wat is om over te praten.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is geen dating site of dating app.Er is een lijstjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt dat "Wie neukt met wie"-lijstje nog bijgehouden, of wat?
Een heel oud lijstjequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Er was een heel topic over dat lijstjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Whehe het is wel een beetje je imago hier!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
eu
[..]
euh weet niet waar je dat vandaan haalt? religieus moeten zijn?
Het kunnen accepteren dat ik dat wel doe? dat weer wel. Maar oke weet niet hoe jullie dat voor je zien?
Ik kom er zelf zelden. alleen als ik optreden heb.
muzikaal zijn enzo. of instrument spelen en dingen gedaan met coverbandjes of andere muzikale dingen, dat zou wel dik pluspunt zijn denk.
Ook omdat er gelijk dan wat is om over te praten.![]()
![]()
Leuk feitje:quote:
Ik zag een keer een nummerplaat op een auto met: Bangarage. Ik dacht echt wtf?
Bleek het te gaan om Ban garage.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
tong80 met Viola Holt wiens username mij ff ontschoten is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is echt een lijstje![]()
![]()
ok
ik hoef hem niet
Bradge met Maghrebijnse
enz.![]()
Die bangalijstjes waren wel een rage, ja!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Leuk feitje:
Bleek het te gaan om Ban garage.![]()
![]()
Je hebt best vaak gepusht dat we een of andere kerkdienst online moesten gaan kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
eu
[..]
euh weet niet waar je dat vandaan haalt? religieus moeten zijn?
Ik kom er zelf zelden. alleen als ik optreden heb.How can I make this topic about me?![]()
Maar goed Kree
Laat ff weten als je met een match afspreekt om te wandelen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat we aan één of andere religieuze stichting moesten doneren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt best vaak gepusht dat we een of andere kerkdienst online moesten gaan kijken.![]()
ik heb een foto van een auto met BO-LK als kentekenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Leuk feitje:
Bleek het te gaan om Ban garage.
ergens
geen idee meer waar
Joke?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
Met gevaar voor eigen leven op een keyboard zitten pingelen voor Israël.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja nee, hij ging er van uit dat er wel een Palestijn in het publiek kon zitten die dat niet zo kon waarderen.quote:![]()
weet ik. maar denk een onwijze lul ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe het is wel een beetje je imago hier!
Maar ook weer geen wijze!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. maar denk een onwijze lul ben ik nou ook weer niet![]()
![]()
"gepromoot". ja dat wel... omdat ik hoop dan snap je mss mijn kant ervan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt best vaak gepusht dat we een of andere kerkdienst online moesten gaan kijken.
Daarom. niet om jullie te willen overtuigen ofzo. want moet iedereen lekker zelf weten.
Genoeg gehoord echt live.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
"gepromoot". ja dat wel... omdat ik hoop dan snap je mss mijn kant ervan.
Daarom. niet om jullie te willen overtuigen ofzo. want moet iedereen lekker zelf weten.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
oh god dat jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat we aan één of andere religieuze stichting moesten doneren.
Ik ben ook een keertje in een werkman-strip verwerkt, ik kan tevreden sterven nuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
@:werkman heeft een aardige wie-neukt-met-wie lijstje in al z'n strips verwerkt!
Is Joke trouwens al gestopt met koken?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb Kluun z'n pohi aan Werkman voorgelegd, vandaar dit bovenstaand stripje!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben ook een keertje in een werkman-strip verwerkt, ik kan tevreden sterven nu![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:28 schreef Bargehassus het volgende:
Is Joke trouwens al gestopt met koken?Ze heeft weinig tijd voor of zin in neutronenbomstickers op iemands nieuwe tas te gaan zitten plakken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: