SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Woensdag-dag ja!
Begreep ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik zou beginnen met dat 'meid' er uit slaanquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Praten met vrouwen,
Een beetje tof overkomen op vrouwen
Galant zijn..niet altijd je gelijk willen halen maar ook agree to disagree kennen...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:03 schreef MooieTop6 het volgende: [..] oeh, lekker generaliseren
Ik swipe zat vrouwen naar links
Alleen maar omdat ze geen ananas op de pizza willen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Klopt, ik ben tegen bekrompenheid!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Alleen maar omdat ze geen ananas op de pizza willen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!quote:![]()
![]()
Het is niet erg om op datingsites te komen. Maar je klachten over vrouwen op datingsites zijn odd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou er staat veel wat erop lijkt, maar niet wat ik zeg dus.
Hoezo is het erg om op dating sites te komen? je hoeft daar niet perse wanhopig voor te zijn ook?
Het kan altijd mss ooit werken. en zolang het leuk is who cares.
Als je klaagt ben je denk ik toch wanhopiger dan je denkt, anders zou het je niet boeien.
Waarom mijn methode van mensen met gezamelijke interesses leren kennen succesvoller is dan datingsites, is omdat je dan al een gezamelijke interesse hebt
Dus je deelt al iets waar je over kan praten, samen kan doen, quality time uit kan halen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Zoek een hobby, ga naar social events van die hobby, ga naar meetings georganiseerd door reddit groepen van die hobby ..
Geloof me ..
🐙![]()
Ja okquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.
Dat is wel een beetje waar.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik weet niet zeker of het in deze video was...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben tegen bekrompenheid!
Bekijk deze YouTube-video
...maar deze enorm serieuze vent analyseert dus mensen op hun lichaamstaal, en midden in een fucking serieus onderwerp heeft hij het ineens ook over ananas op pizza en dat dat fout is!![]()
![]()
Ik heb veel interessante mensen leren kennen op de Helikopter-clubquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*disclaimer, werkt niet even goed voor iedere hobby.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!
Het is meer eigenlijk ook wel met 41 dat je niet meer in dat soort van spelletje zit als op 18 ofzo.
Spelen wat meer dingen mee onderhand voor wss dan beide dus. dus maar wat ik wel wil. Echt ik haat het als ik alleen een vragenvuur krijg of aan andere kant, moet het er uit trekken gewoon bij vrouwen om ff beetje te vertellen.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?Do what you love, love what you do!![]()
Heeft kree een lijst van zijn interesses? dan kan een eerste selectie mee gedaan worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, stel gerust vragen over vrouwelijke dames van het andere geslacht en hoe ze te benaderen he!How can I make this topic about me?![]()
het zijn geen klachten, observaties van mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:07 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is niet erg om op datingsites te komen. Maar je klachten over vrouwen op datingsites zijn odd.
Als je klaagt ben je denk ik toch wanhopiger dan je denkt, anders zou het je niet boeien.
Waarom mijn methode van mensen met gezamelijke interesses leren kennen succesvoller is dan datingsites, is omdat je dan al een gezamelijke interesse hebt
Dus je deelt al iets waar je over kan praten, samen kan doen, quality time uit kan halen.
Do what you love, love what you do!![]()
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet het soms nog steeds niet, en oke ik ben niet perse onhandig met vrouwen he.
Het is meer eigenlijk ook wel met 41 dat je niet meer in dat soort van spelletje zit als op 18 ofzo.
Spelen wat meer dingen mee onderhand voor wss dan beide dus. dus maar wat ik wel wil. Echt ik haat het als ik alleen een vragenvuur krijg of aan andere kant, moet het er uit trekken gewoon bij vrouwen om ff beetje te vertellen.
Dat online dus.
vraag?
Hoe dat beter aan te pakken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De dame moet enigszins technich onderlegd zijn en het verschil weten tussen Voltage en Amperage.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Maar dat vindt hij geldklopperij...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Door te stoppen met het serieus nemen van Paiq/Tinder. Als je serieus een dating-app wil gebruiken om vrouwen te leren kennen, neem dan een dating-app die niet gratis (voor beide sekses) is.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: