abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218443387
Wat een botte boer is die Illya toch. Begint ie in de auto gelijk te kletsen over Karine tegen zijn nummer een keus, de blonde Poolse Sylwia, die daar niet in meeging.

Wat voelt Renske zaken toch slecht aan (ze gunt Shirley echt niets) en wat is Daniel een slappe hap patat. Oeff, daar kwam even een nijdige Renske tevoorschijn toen ze zich dubbelgevouwen op de achterbank van de geile bak propte.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:28:58 #152
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218443391
Arie vertrekt bij Evelien, zij kiest liever voor de 24/7 Witte Colbert Bert ^O^
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:31:37 #153
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218443410
Bart bij Eveline. Hij kleedt zich als een bal, maar is het niet.
Uhm. Wel een beetje.
Oh wat is hij lekker gek. "Laten we een tattoo zetten". Jippie.
Gast is net een dag binnen en wil de boel al verbouwen. Vrij vermoeidend figuur, maar ze is er blij mee *O*

Sylwia. Met die bril die d'r halve kop bedekt 8-)
Een soort budgetversie van Yolanda Hadid.
Dat kattengejank bij die piano :r

Wat een sneutke die Renske. "Hoe laat gaan jullie weg met de Bentley?".
"Mag ik dan mee, voor de shampoo?" 8)7
"Hoe laat gaan julie sexen?"
"Mag ik dan onder de dekens liggen, voor m'n koude voetjes?"
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218443427
Carmen is wel bijna de enige die met een weekendtasje aan komt zetten ipv een hutkoffer.. :D
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:35:49 #155
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218443434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:35 schreef Firuze60 het volgende:
Carmen is wel bijna de enige die met een weekendtasje aan komt zetten ipv een hutkoffer.. :D
Voor precies één Weekend? _O-
pi_218443471
Carmen: "Ik heb heel veel vragen en jij natuurlijk ook over mij?"
Rob: "NEE" _O-
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:41:35 #157
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218443479
Jess... *O* Moniek Popje eat your heart out... JungleDick krijgt nu het Mooise MooiPopje wenselijk .MooieLachMooietande.. .Mooier komen ze niet _O-

(S5 afl 20)
  Miss 200.000.000! donderdag 7 augustus 2025 @ 15:54:38 #158
367000 roos94
pi_218443577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jess... *O* Moniek Popje eat your heart out... JungleDick krijgt nu het Mooise MooiPopje wenselijk .MooieLachMooietande.. .Mooier komen ze niet _O-

[ afbeelding ]
(S5 afl 20)

Lijkt wel n engeltje van droomvlucht
  donderdag 7 augustus 2025 @ 15:58:31 #159
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218443614
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Lijkt wel n engeltje van droomvlucht
Moet JungleDick wéér die hele Déjàvu tour aflopen met Engeltje... terwijl Moniek al zo haar best deed als Modelletje te lopen.. frêle schoudertejs en elleboogjes naar achter dapper modderpaden ploegen ;)
pi_218443767
Heb nog weinig van de B&B van Dick gezien. Jungle van Suriname wel en de kont van Sharon ook.

Sowieso dat er veel te weinig in beeld komt wat ze alleen doen om de B&B up en running te houden. Zou dat wel willen zien wat er is weinig B&B in "B&B vol liefde". Is meer gewoon zuipen, lunchen en roddelen. JP die never nooit een B&B runt, die heeft gewoon een manager rondlopen zodat hij kan drinken.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 16:28:56 #161
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218443816
Renske die mee wil in de auto "voor shampoo", wat opzichtig :')
En dan zo verontwaardigd als die kerel zegt dat het eigenlijk voor twee mensen bedoeld was, pfoe, ik was haar al zat geweest als iemand zo zou reageren nog in de date-fase. Wat een vrouw :/
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Miss 200.000.000! donderdag 7 augustus 2025 @ 16:30:06 #162
367000 roos94
pi_218443821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:22 schreef Killerjas het volgende:
Heb nog weinig van de B&B van Dick gezien. Jungle van Suriname wel en de kont van Sharon ook.

Sowieso dat er veel te weinig in beeld komt wat ze alleen doen om de B&B up en running te houden. Zou dat wel willen zien wat er is weinig B&B in "B&B vol liefde". Is meer gewoon zuipen, lunchen en roddelen. JP die never nooit een B&B runt, die heeft gewoon een manager rondlopen zodat hij kan drinken.
Nou ik wilde net zeggen. Als je dit als buitenlander kijkt zonder ondertiteling, heb je geen flauw idee dat die mensen een B&B achtige situatie zouden runnen. Je ziet geen gasten je ziet ze niks doen voor die tent, helemaal niets. Die hele B&B is geen onderwerp. Noem het programma dan ook niet zo
pi_218443828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:28 schreef MacorgaZ het volgende:
En dan zo verontwaardigd als die kerel zegt dat het eigenlijk voor twee mensen bedoeld was, pfoe, ik was haar al zat geweest als iemand zo zou reageren nog in de date-fase. Wat een vrouw :/
Echt he! Pffft, en dan noemt ze zijn trots (die Bentley) ook nog een pooierbak. Wat laat Daniel over zich heen lopen.
pi_218443919
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nou ik wilde net zeggen. Als je dit als buitenlander kijkt zonder ondertiteling, heb je geen flauw idee dat die mensen een B&B achtige situatie zouden runnen. Je ziet geen gasten je ziet ze niks doen voor die tent, helemaal niets. Die hele B&B is geen onderwerp. Noem het programma dan ook niet zo
Inderdaad. Ik ben geen fan van vakantie in een B&B vanwege het gebrek aan privacy. Maar de tweede B staat bij mijn weten toch voor breakfast. Ik zie alleen maar schrale bakjes yoghurt.
  Miss 200.000.000! donderdag 7 augustus 2025 @ 16:49:34 #165
367000 roos94
pi_218443936
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik ben geen fan van vakantie in een B&B vanwege het gebrek aan privacy. Maar de tweede B staat bij mijn weten toch voor breakfast. Ik zie alleen maar schrale bakjes yoghurt.
Je hebt bij omroep max zo een programma bed and broodje ofzo? Gaat ook over B&Bs en dan krijg je een compleet ander beeld van die mensen hun leven hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Dit programma lijkt gewoon nep.
pi_218443982
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:49 schreef roos94 het volgende:

[..]
Je hebt bij omroep max zo een programma bed and broodje ofzo? Gaat ook over B&Bs en dan krijg je een compleet ander beeld van die mensen hun leven hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Dit programma lijkt gewoon nep.
De opzet was toch ook een soort van mix tussen BZV en Ik Vertrek? Zou inderdaad wel leuk zijn als de kandidaten de B&B's (net zoals in dat programma van Max) ook nog gaan beoordelen, tot nu toe vinden alle kandidaten alles prachtig. De Oh's en Ah's zijn niet te tellen, naja, behalve Arie dan, die het een teringzooi vond.. :D
  donderdag 7 augustus 2025 @ 17:02:41 #167
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218444018
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:49 schreef roos94 het volgende:

[..]
Tot nu toe zie ik alleen maar trieste B&B eigenaren die zo snel mogelijk een paar mensen er doorheen moeten meppen... nergens nog "Liefde" gezien .. alleen maar die Buzzer... Volgende Patient :{
pi_218444066
Moet toch wel een beetje lachen om Broabanse Carmen: "Mooie meid, wit je zeker dat die van jou is?" :D
pi_218444096
Ik vind schildpadIllya toch wel zo'n vervelende drol, die twee vrouwen gaan best leuk met elkaar om en hij blijft stoken.
pi_218444156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
En Kaboutertje Gene wilde Magda zoenen... nééjj magnie, hij moest ruiken aan de pan _O-

Hoelang Geneetje die Hells Kitchen gaat volhouden.. niezolang ben ik bang :{

[ afbeelding ]
( S5 afl 20)
Ik begrijp helemaal dat die man dacht dat ze een kus wilde. Dat dacht ik namelijk ook. Vermoeiende vrouw, die Magda. Echt niks is goed.

Jammer wel dat Shirley weg is, vond het toch leuke tv zo tussen die twee vrouwen. Zal Renske zich nu ze dit allemaal terug ziet niet schamen?
pi_218444169
Mijn mening over Magda is iets bijgedraaid, ze leek werkelijk waar zelfs een beetje sympathiek aan het worden, totdat....

"Gene is wel een hele leuke lieve man, maarrrrrr hij is wel heel lang van stof...." Weer zo zuur, manoman.

Alleen haar vragenkaartjes zijn belangrijk, de antwoorden hoeft ze niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Firuze60 op 07-08-2025 17:31:28 ]
pi_218444413
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Ferdii het volgende:

JP is duidelijk gescript, lijkt me nog het meest lache als JP, Kees, Brit en nog wat lui daar allemaal vrienden zijn die de hele shit onder het genot van teveel wijn in elkaar gedraaid hebben om die B&B te promoten. “JP, ouwehoert lekker dus die wordt eigenaar, en dan geef jij je op britt en creëren we wat ophef als je er met Kees vandoor te gaat :D” voor de rest gaan we lekker bbqen op kosten van RTL :+
Vind ik ook een waarachtig scenario.. _O-
pi_218444559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:25 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn mening over Magda is iets bijgedraaid, ze leek werkelijk waar zelfs een beetje sympathiek aan het worden, totdat....

"Gene is wel een hele leuke lieve man, maarrrrrr hij is wel heel lang van stof...." Weer zo zuur, manoman.

Alleen haar vragenkaartjes zijn belangrijk, de antwoorden hoeft ze niet.
Vond Magda van meet af aan eigenlijk al een beetje een zure tante maar ze bevestigd het zelf iedere aflevering eigenlijk weer.
ze zegt niet op zoek te zijn naar een tweede Leen. Maar eigenlijk is ze dat gewoon wél. Ik begrijp gerust dat ze niet op iedereen verliefd meer kan worden. Maar als je op een bepaalde leeftijd bent moet je bepaalde dingen ook willen of kunnen accepteren.
pi_218444630
Nou, wat een ontwikkelingen zeg.

Illya, het boertje, denkt met z’n penis. Vond z’n opmerking richting de jonge nieuwe vrouw niet zo chique. “Jij bent veel knapper dan Karine.”

Vind Bart van Eveline een beetje een gladjakker, maar vind m wel bij haar passen. De andere mannen waren wel echt te lomp en simpel voor haar. Ze is inderdaad snel verliefd zoals ze al verkondigde.

Wat zien al die vrouwen toch in Rob? 😂 Vind alleen z’n teckel leuk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_218444737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Vond Magda van meet af aan eigenlijk al een beetje een zure tante maar ze bevestigd het zelf iedere aflevering eigenlijk weer.
ze zegt niet op zoek te zijn naar een tweede Leen. Maar eigenlijk is ze dat gewoon wél. Ik begrijp gerust dat ze niet op iedereen verliefd meer kan worden. Maar als je op een bepaalde leeftijd bent moet je bepaalde dingen ook willen of kunnen accepteren.
Ja, een tweede Leen, daarom vond ze Rob zo leuk, die kon net zo vloeken als haar Leen. Maar ze vertelde ook dat de laatste acht jaar met haar Leen geen pretje meer was. Tuinkabouter Gene kon het goed verwoorden, ze zoekt een vriend die regelmatig langs komt. Denk dat Magda dat prima vindt, maar dan mottuh ze wel betaluh voor de logies. :D
  donderdag 7 augustus 2025 @ 18:53:52 #176
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218444891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Ik begrijp helemaal dat die man dacht dat ze een kus wilde. Dat dacht ik namelijk ook. Vermoeiende vrouw, die Magda. Echt niks is goed.

Jammer wel dat Shirley weg is, vond het toch leuke tv zo tussen die twee vrouwen. Zal Renske zich nu ze dit allemaal terug ziet niet schamen?
Het lijkt erop dat Gene bij Magda het goed doet, als een braaf huisdier opzit en pootjes geeft, als dat is wat ze nodig heeft ^O^
En Renske zal zich nu helemaal de HuisQueen voelen nu ze de Black Bitch verslagen heeft , ik hoop wel dat het er niet bij blijft en Daniel er snel een of twee MooiPopjes erbij krijgt waar hij uit kan kiezen
pi_218445140
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, Magda houdt van lekker eten!
Als ze uit gaat eten, bestelt ze altijd 'plat du jour' (goedkoop), en dat deed haar man ook en dat moet de nieuwe partner ook doen, want anders krijgt ze kortsluiting in haar hoofd.
Rob wil gewoon zelf op de kaart kijken wat hij wil bestellen en niet een door de kok samengesteld menu.
[..]
Ze had wel een punt met die asperges. Die zet je gewoon niet als eerste op. Dan worden ze snotgaar, of ze worden koud, omdat je ze eerder van het vuur moet halen en de rest nog niet klaar is.
Je hebt gelijk wat betreft de asperges.

Rob wilde echter op de kaart kijken omdat anders bang om iets te krijgen wat ie niet lust :P
hardcoholic
pi_218445939
Ligt het aan mij of lijkt Bart bij Eveline op Marco Schuitmakers? T kon zn vader zijn... als ik die kerel zie hoor ik de hele tijd engelbewaarder in mn hoofd...
pi_218445976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:45 schreef tvdleur het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt Bart bij Eveline op Marco Schuitmakers? T kon zn vader zijn... als ik die kerel zie hoor ik de hele tijd engelbewaarder in mn hoofd...
Ja :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 augustus 2025 @ 21:25:28 #180
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218446355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:45 schreef tvdleur het volgende:
Eerder een louche 2ehands autoverkoper... met zijn colbertje aan breed uitmeten waar de tuin moest komen.. Arie maakte snel de pleitterik "ga jij dat maar lekker doen, met je jasje aan..." ^O^
pi_218446474
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Als ik Shirley (en Daniel) was geweest had ik ook gewoon aangegeven: nou die shampoo komt later deze week wel, we gaan nu met z'n 2en. Maar nee daar zijn ze weer te aardig voor en alsnog is Renske binnen 3 minuten weer de negatieve sfeer bepaler want het is te krap op de achterbank. Vreselijk, hoop dat ze snel naar huis wordt gestuurd
pi_218446718
Wat een aflevering, met al die ontwikkelingen _O-

Eveline die meteen in vuur en vlam staat voor Marco Schuitmaker sr. Heel goed dat Arie dat ook in haar gezicht zo benoemd dat ie ineens een 180 graden draai bij haar zag. Gelukkig maakte ie zelf de Arieverderci-grap :D

Shirley die Daniel duidelijk probeert te maken dat Renske het wegsturen van haar als een overwinning ziet en dat zij al zo verliefd is dat andere vrouwen ook geen ruimte van haar krijgen. Vond het ook een tikkeltje sneu en jaloers dat ze mee wilde met de Bentley. Wat ik van hem dan weer erg zwak vond is dat ie dan tegen Shirley de "grap" maakt dat dat de reden was dat ze eigenlijk met z'n tweeën zouden gaan rijden. Ben dan een vent en zeg dat rechtstreeks tegen Renske ipv zo indirect. Geeft ook meteen aan dat Daniel een tikkeltje bang is voor Renske's nukken en chagrijn.

Ilyah is me echt vies tegengevallen vanavond om zo lelijk over Carine te doen achter haar rug om nu hij blijkbaar zijn pik heeft gevonden en voor de blonde dame is gevallen. De dames zelf zijn gewoon prima met elkaar, maar hij gaat het zelf lopen opstoken :N

Magda en Gene gaat 'm gewoon niet worden, ook al valt het me mee dat ze het best gezellig hebben.

Edit: En oh als klap op de vuurpijl die nieuwe bij Rob, mijn god wat een wervelstorm. Je zag die dochter ook meteen kijken van WTF _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door TheVulture op 07-08-2025 22:09:28 ]
  donderdag 7 augustus 2025 @ 23:06:08 #183
28167 matthijst
pi_218447550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Ik begrijp helemaal dat die man dacht dat ze een kus wilde. Dat dacht ik namelijk ook.
Huh,
Ruik jij niet met je lippen helemaal getuit? :9
Echt een weirdo die Magda

Die ene van IIllya is wat vadsig. Maar die andere is te verbouwd.
.Keuzestress
pi_218447950
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:06 schreef matthijst het volgende:

[..]
Huh,
Ruik jij niet met je lippen helemaal getuit? :9
Echt een weirdo die Magda

Die ene van IIllya is wat vadsig. Maar die andere is te verbouwd.
.Keuzestress
Haha, doe het maar eens bij jezelf, hoe doe je voor als je iets heel vies ruikt? Dan trek je je neus en je mondspieren op, kwam niet goed over bij Magda. Toch vond ik dat ze er best grappig op reageerde toen Gene dacht dat het om een kus ging.

Tja, die twee vrouwen bij schildpadIliya vonden elkaar best leuk, voor die kleine tuinkabouter trok de blonde maar snel haar hakken uit, want dan kon ze Illiya recht in de ogen kijken ipv erover heen. Tja, de ene is wat dikker en ouder en de ander past zich meer aan bij het niveau van Illya. Vermoed dat Karine uit zichzelf vertrekt.

En dan moet er nog een laatste nijdige (ook dikke) buurvrouw komen bij hem (immers het voorstukje, de divarel) in de laatste week ofso.
pi_218448556
Renske.. alleen maar red flags. Wat een sfeerbepaler, en dat tijdens de 'date' fase. Ongelooflijk.

En Ilya valt tegen met die opmerking, tot dat moment vond ik het een prima kerel.
pi_218449107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:40 schreef Firuze60 het volgende:
Carmen: "Ik heb heel veel vragen en jij natuurlijk ook over mij?"
Rob: "NEE" _O-
Die Carmen is in alles veel te veel maar ik zie Rob nu wel voor het eerst enige vorm van humor en levendigheid vertonen _O-

Bij Eveline ben ik vooral heel benieuwd hoe lang die roze wolk gaat duren, want dit was wel echt vanaf moment 1 patsboem "ik ben verliefd aan hert worden" _O-
pi_218449287
Carmen, de verlopen Bianca Krijgsman, die praat als de heren van de Cursus Brabants van Draadstaal. Hedde ge da gezegt gehad ja meende ge da ja werkelijk waar. Hoe doede ge da hoe doede geda hoe hedde geda gedaan _O- Wat een mismatch.
pi_218449295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Bij Eveline ben ik vooral heel benieuwd hoe lang die roze wolk gaat duren, want dit was wel echt vanaf moment 1 patsboem "ik ben verliefd aan hert worden" _O-
Wat ze zelf afkeurde bij creep/conciërge Rob
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 10:24:18 #189
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218449304
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:22 schreef alpeko het volgende:
Carmen, de verlopen Bianca Krijgsman, die praat als de heren van de Cursus Brabants van Draadstaal _O- Wat een mismatch.
lol ,maar idd ook een karikatuur :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218449305
Dick lacht als een boze aap vlak voordat ie aanvalt.
pi_218449322
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die Carmen is in alles veel te veel maar ik zie Rob nu wel voor het eerst enige vorm van humor en levendigheid vertonen _O-

Arie grew on me de laatste afleveringen. Ik ben m wel gaan waarderen. Behalve die hysterische opruimtik dan.

Eveline is door haar plotselinge crush op die nepkakker juist in m'n achting gedaald. Ik had r hoger ingeschat, maar dat was wellicht wat naïef.
pi_218449553
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:24 schreef -Spring het volgende:
Hij heeft echt een ontzettend lelijke lach ja :D
  Miss 200.000.000! vrijdag 8 augustus 2025 @ 11:03:45 #193
367000 roos94
pi_218449560
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:24 schreef -Spring het volgende:
Met van die ogen vol pure waanzin.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:38:20 #194
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218450296
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:26 schreef -Spring het volgende:

[..]
Arie grew on me de laatste afleveringen. Ik ben m wel gaan waarderen. Behalve die hysterische opruimtik dan.

Eveline is door haar plotselinge crush op die nepkakker juist in m'n achting gedaald. Ik had r hoger ingeschat, maar dat was wellicht wat naïef.
Ik vond haar sowieso al fake , nu met die laatste wordt het alleen maar duidelijker hoe fake ze is.
Arie vond ik echt een vreselijk figuur , maar eigenlijk vind ik ze allemaal sneu.
Het zal dus ook aan de eigenaar liggen waar hij/zij voor kiest |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218450412
Wat mij dus opvalt is dat we kijken naar eigenaren van een B&B, maar dat er helemaal niets in beeld komt wat te maken heeft met het runnen van een B&B? Er zijn geen gasten, het zwembad is leeg etc. Wat is dit voor poppenkast
pi_218450665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:55 schreef byah het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat we kijken naar eigenaren van een B&B, maar dat er helemaal niets in beeld komt wat te maken heeft met het runnen van een B&B? Er zijn geen gasten, het zwembad is leeg etc. Wat is dit voor poppenkast
Laagseizoen
pi_218450720
Illya wil ik het liefst doorspoelen als ik m zie roddelen en stoken. Wat laag en kinderachtig zeg. Kudo's voor die Poolse dat ze er niet in meegaat.

En voor Rob heb ik echt een zwak. Zo jammer dat ie weg is bij Magda. Dat ie geen gedag zei tegen die tuinkabouter was echt onkunde. Hij mag hier wel komen wonen. ♡
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:38:42 #198
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218451094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:33 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Als ik Shirley (en Daniel) was geweest had ik ook gewoon aangegeven: nou die shampoo komt later deze week wel, we gaan nu met z'n 2en. Maar nee daar zijn ze weer te aardig voor en alsnog is Renske binnen 3 minuten weer de negatieve sfeer bepaler want het is te krap op de achterbank. Vreselijk, hoop dat ze snel naar huis wordt gestuurd
Ja bizar toch, als Renske niet wil snappen (of meer: accepteren) dat ook de andere vrouwen op bezoek zijn bij Daniel om hem te leren kennen, dan moeten toch juist die anderen dat even duidelijk maken? Juist Shirley is wel een botte hork, ik bedoel, nuchtere boer die dat gewoon had kunnen zeggen, net als die ene roodharige bij JP eerst met die auto of wat was het. Een duidelijke "euh nee, ik wil even een momentje samen en niet met z'n drieën, maar je kan die shampoo later wel halen".
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:41:08 #199
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218451105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:11 schreef endrome het volgende:
En Ilya valt tegen met die opmerking, tot dat moment vond ik het een prima kerel.
Ja, hij leek gewoon een rustig mannetje die het maar een beetje aankeek met z'n Oostblokkers, maar in de auto "ja, jij bent wel echt de knapste. Ja echt zeker, sowieso, jij bent veel knapper" :') tering hey, niet alleen is dat lullig naar de ander maar ook nogal overdreven complimenteus zo op de eerste dag. Blijkt toch een bijzonder karakter.
pi_218451134
Juist goed dat Shirley niet de kolen voor Daniël uit het vuur gaat halen. Hij is handelingsbekwaam en als hij dat niet had gewild had hij dat gewoon moeten zeggen. Renske zegt dat ook.
pi_218451236
Dat Iliaz deze kant op ging was wel duidelijk toch. Die kerel kon zn glas niet stilhouden toen die Pool binnenliep, zo zenuwachtig was ie
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:35:10 #202
3542 Gia
User under construction
pi_218451599
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:26 schreef -Spring het volgende:

[..]

Inderdaad, eerste klas patsertje! "Jij ook een tattoo? Ik betaal em wel." Gatver, echt geen leuke man. En ik denk dat hij haar ook gaat overlopen en dat zij daardoor op hem afknapt.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:37:51 #203
3542 Gia
User under construction
pi_218451619
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:55 schreef byah het volgende:
Ik zag gasten bij Daniel, toch? Liepen een heleboel kinderen rond.
Wat ik dan weer cringe vind is dat Renske daar de hele tijd op die hoek van de bar zit, terwijl Daniel zijn B en B runt. Het liefje van de baas.
Ik zou dan aanbieden om ergens bij te helpen. Al is het maar glazen spoelen of tafels dekken.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:41:11 #204
3542 Gia
User under construction
pi_218451649
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Ja bizar toch, als Renske niet wil snappen (of meer: accepteren) dat ook de andere vrouwen op bezoek zijn bij Daniel om hem te leren kennen, dan moeten toch juist die anderen dat even duidelijk maken? Juist Shirley is wel een botte hork, ik bedoel, nuchtere boer die dat gewoon had kunnen zeggen, net als die ene roodharige bij JP eerst met die auto of wat was het. Een duidelijke "euh nee, ik wil even een momentje samen en niet met z'n drieën, maar je kan die shampoo later wel halen".
Ik was effe bang dat tijdens dat moment van Daniel en Shirley bij de schommel (afscheid) dat Renske er weer aan zou komen in de verte. Had me niet verbaasd.
pi_218451830
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:38 schreef -Spring het volgende:

[..]
Laagseizoen
Zelfs zo laag dat het zwembad leeg is 🏊‍♀️
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218452010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:07 schreef casita het volgende:

[..]
Zelfs zo laag dat het zwembad leeg is 🏊‍♀️
_O-

En de andere zwembaden (Rob, Petra) zijn stervenskoud. Alleen Illya heeft een verwarmd zwembad.
pi_218453240
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Iliaz deze kant op ging was wel duidelijk toch. Die kerel kon zn glas niet stilhouden toen die Pool binnenliep, zo zenuwachtig was ie
Hij heeft nog gelijk ook, waarom kiezen door dikke Oostblokje als je ook een lekker oostblokje hebt rondlopen :+
hardcoholic
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:27:25 #208
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455084
Bij Illya ben ik toch een beetje de kluts kwijt. Ik dacht een Zeeuw, zo gesloten als een oester, die een leuke intelligente dame nodig had om hem wat in beweging te krijgen en dan langzamerhand zijn schelpje opent om een nog lang en gelukkig leventje te delen vol intellectuele gesprekjes, grolletjes en hard werken.

Maar nee, de combi dikke auto, verschillende louche handeltjes en zijn interesse in het uiterlijk van Sylwia denk ik: je bent gewoon een oppervlakkige narcist. Weliswaar ergens door veroorzaakt, maar toch.

Gene vind ik zo schattig. Ik gun hem echt het beste.

De combi Arie en Bart was echt hilarisch. Toen Arie zich wat meer gedeisd hield met zijn liefdesverklaringen werd hij een stuk leuker. Ik zou hem wel als collega willen hebben. "Moet je nog veel borders maken" _O-

Britt en Kees: lijkt zo gescript. Opvallend ook dat JP geen enkel signaal oppikt en alleen maar met zichzelf bezig is, maar dit voelt hij opeens haarfijn aan én hij kan er ook een redelijk adequaat gesprek over voeren ook. Ging allemaal iets te soepel.

Shirley: groot gelijk. Wat een slappe zak die Daniël en Renske is echt een groot probleem.

Carmen: hilarisch. Rob is helemaal beduusd maar hij vindt het volgens mij ook wel leuk en gaat een andere kant van zichzelf ontdekken. Ik hoop dat ze hem even flink tegengas geeft want deze man is te vol van zichzelf.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:46:54 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218455330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad, eerste klas patsertje! "Jij ook een tattoo? Ik betaal em wel." Gatver, echt geen leuke man. En ik denk dat hij haar ook gaat overlopen en dat zij daardoor op hem afknapt.
Dit zie ik echt tegenovergesteld. Arie vond ik maar een zoutloze wezel en Bart heeft de pit en mannelijkheid die zij nodig heeft. Iemand die wel doorpakt. Dat van die tattoo betalen was overduidelijk een grapje. Mensen die dat niet snappen...
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:50:32 #210
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455392
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:46 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dit zie ik echt tegenovergesteld. Arie vond ik maar een zoutloze wezel en Bart heeft de pit en mannelijkheid die zij nodig heeft. Iemand die wel doorpakt. Dat van die tattoo betalen was overduidelijk een grapje. Mensen die dat niet snappen...
Bart is wel een beetje vol van zichzelf maar ik denk dat t een beschermlaagje is, dus ik hoop dat Eveline er een beetje doorheen prikt. Verder denk ik dat zij "gekker" is (positieve zin) dan ze tot nu toe overkomt en dat Bart dat wel in haar naar boven haalt. Dus dat zou wel een leuke match zijn.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:58:37 #211
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455500
Mooie opmerking trouwens van JP: ik ga niet alleen op een berg zitten, dan moet de berg maar naar mij toe komen. Ofzo _O-
pi_218455574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:33 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Die Shirley en Daniel zijn dan niet zo slim. 1 van hen had kunnen zeggen : geef even door welke shampoo je precies wilt hebben dan kopen wij het voor jou .
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:14:08 #213
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455657
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:04 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Die Shirley en Daniel zijn dan niet zo slim. 1 van hen had kunnen zeggen : geef even door welke shampoo je precies wilt hebben dan kopen wij het voor jou .
Hij gaf ook aan dat t niet zo handig van hem was idd.
pi_218457545
Maar Renske had ook gewoon weer uit kunnen stappen en zeggen: dan kom ik straks wel aan de beurt of willen jullie even shampoo meenemen, inplaats van als een sjagrijnig peer in de auto te blijven zitten en de sfeer verpesten.

Iets met de eer aan je eigen houden maar dat ziet zij kennelijk niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorella op 09-08-2025 12:11:43 ]
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 10:48:57 #215
28167 matthijst
pi_218457645
Als of er geen fles shampoo in die toko te vinden was ook.
Hotel met 40 kamers.
pi_218458536
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:48 schreef matthijst het volgende:
Als of er geen fles shampoo in die toko te vinden was ook.
Hotel met 40 kamers.
Dat. En je moet toch zelf ook aanvoelen dat het niet aantrekkelijk is om je zo op te dringen? Maar goed, ze zal wel denken dat dr strategie effectief is nu Shirley is weggestuurd.

Ik ben benieuwd of Helen Helmink nog terug komt bij Rob. Ik krijg er een beetje een Els bij Robert Jan-gevoel bij: de vrouw en de kijker vinden het een prima match, maar de man voelt het niet.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:24:27 #217
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218458913
Waarom krijgt Daniel niet een keer een lekker wijf na dat vertrek van die sjacherijn Shirly. en die JungleDick wel alle geile Lekkerbekjes.. het is niet eerlijk :{
  Moderator zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:19:42 #218
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218459352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom krijgt Daniel niet een keer een lekker wijf na dat vertrek van die sjacherijn Shirly. en die JungleDick wel alle geile Lekkerbekjes.. het is niet eerlijk :{
Tsja, het is ook maar wie er schrijft natuurlijk. Denk dat Dick qua leeftijd sowieso net een jongere categorie heeft, en dat qua land en B&B Suriname ook een stuk aantrekkelijker is dan Tsjechië. Nog los van de mannen zelf, daar heb ik minder een mening over geloof ik :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218459378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Niets is eerlijk in dat progamma, we worden genaaid terwijl er naar kijken.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:31:32 #220
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218459481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:21 schreef casita het volgende:

[..]
Niets is eerlijk in dat progamma, we worden genaaid terwijl er naar kijken.
Nah ja, dat beeld wordt met elk seizoen wel erger lijkt het, het valt een beetje tegen hoe zowat elke "Liefde zoekende " Man/Vrouw uiteindelijk wordt afgeserveerd als vervelende klant die niet voldoet aan alle eisen ;)

Bordje in de wachtkamer licht op Volgende Patient
pi_218460162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nah ja, dat beeld wordt met elk seizoen wel erger lijkt het, het valt een beetje tegen hoe zowat elke "Liefde zoekende " Man/Vrouw uiteindelijk wordt afgeserveerd als vervelende klant die niet voldoet aan alle eisen ;)

Bordje in de wachtkamer licht op Volgende Patient
Het is dit seizoen wel extreem, ja. Of we zijn als kijkers minder naief geworden.
  zondag 10 augustus 2025 @ 06:22:40 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_218465108
Ik vind Renske wel meevallen, Shirley vind ik veel irritanter met haar zogenaamde 'ik stoor me er niet aan hoor'. Denk alleen dat Daniël haar (Renske) aan het lijntje houdt, hij weet allang dat hij haar te vermoeiend vindt.

Wie ik vermoeiend vind is Dick, wat een vreselijke vent is dat. Met die enge lach van oor tot oor en dan dat stomme gelul, 'oeh ja mooie verschijning', 'ik voel geen seksuele aantrekkingskracht', nadat de dame(s) niet op zijn avances is ingegaan. Een regelrechte creep die wanabee Freek Vonk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 10-08-2025 09:32:51 ]
  zondag 10 augustus 2025 @ 11:59:48 #223
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218467599
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 06:22 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Renske wel meevallen, Shirley vind ik veel irritanter met haar zogenaamde 'ik stoor me er niet aan hoor'. Denk alleen dat Daniël haar (Renske) aan het lijntje houdt, hij weet allang dat hij haar te vermoeiend vindt.

Wie ik vermoeiend vind is Dick, wat een vreselijke vent is dat. Met die enge lach van oor tot oor en dan dat stomme gelul, 'oeh ja mooie verschijning', 'ik voel geen seksuele aantrekkingskracht', nadat de dame(s) niet op zijn avances is ingegaan. Een regelrechte creep die wanabee Freek Vonk.
Eens, ik vind Renske ook wel meevallen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218467969
Ik heb het idee dat er met Renske wat situaties zijn geweest die niet zijn uitgezonden.

Of ze creëert een bepaalde sfeer die door de TV heen niet te proeven is, dat kan ook.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:12:10 #225
338319 ZarB
Piña colada
pi_218468258
Je kunt Renske alleen mee vinden vallen als je in het dagelijks leven nog grotere zuigers om je heen hebt.

Laten we hopen dat het montagewerk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')