Voor precies één Weekend?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:35 schreef Firuze60 het volgende:
Carmen is wel bijna de enige die met een weekendtasje aan komt zetten ipv een hutkoffer..
Lijkt wel n engeltje van droomvluchtquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
Jess...Moniek Popje eat your heart out... JungleDick krijgt nu het Mooise MooiPopje wenselijk .MooieLachMooietande.. .Mooier komen ze niet
![]()
[ afbeelding ]
(S5 afl 20)
Moet JungleDick wéér die hele Déjàvu tour aflopen met Engeltje... terwijl Moniek al zo haar best deed als Modelletje te lopen.. frêle schoudertejs en elleboogjes naar achter dapper modderpaden ploegenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lijkt wel n engeltje van droomvlucht
Nou ik wilde net zeggen. Als je dit als buitenlander kijkt zonder ondertiteling, heb je geen flauw idee dat die mensen een B&B achtige situatie zouden runnen. Je ziet geen gasten je ziet ze niks doen voor die tent, helemaal niets. Die hele B&B is geen onderwerp. Noem het programma dan ook niet zoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:22 schreef Killerjas het volgende:
Heb nog weinig van de B&B van Dick gezien. Jungle van Suriname wel en de kont van Sharon ook.
Sowieso dat er veel te weinig in beeld komt wat ze alleen doen om de B&B up en running te houden. Zou dat wel willen zien wat er is weinig B&B in "B&B vol liefde". Is meer gewoon zuipen, lunchen en roddelen. JP die never nooit een B&B runt, die heeft gewoon een manager rondlopen zodat hij kan drinken.
Echt he! Pffft, en dan noemt ze zijn trots (die Bentley) ook nog een pooierbak. Wat laat Daniel over zich heen lopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Renske die mee wil in de auto "voor shampoo", wat opzichtig
En dan zo verontwaardigd als die kerel zegt dat het eigenlijk voor twee mensen bedoeld was, pfoe, ik was haar al zat geweest als iemand zo zou reageren nog in de date-fase. Wat een vrouw :/
Inderdaad. Ik ben geen fan van vakantie in een B&B vanwege het gebrek aan privacy. Maar de tweede B staat bij mijn weten toch voor breakfast. Ik zie alleen maar schrale bakjes yoghurt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ik wilde net zeggen. Als je dit als buitenlander kijkt zonder ondertiteling, heb je geen flauw idee dat die mensen een B&B achtige situatie zouden runnen. Je ziet geen gasten je ziet ze niks doen voor die tent, helemaal niets. Die hele B&B is geen onderwerp. Noem het programma dan ook niet zo
Je hebt bij omroep max zo een programma bed and broodje ofzo? Gaat ook over B&Bs en dan krijg je een compleet ander beeld van die mensen hun leven hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Dit programma lijkt gewoon nep.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben geen fan van vakantie in een B&B vanwege het gebrek aan privacy. Maar de tweede B staat bij mijn weten toch voor breakfast. Ik zie alleen maar schrale bakjes yoghurt.
De opzet was toch ook een soort van mix tussen BZV en Ik Vertrek? Zou inderdaad wel leuk zijn als de kandidaten de B&B's (net zoals in dat programma van Max) ook nog gaan beoordelen, tot nu toe vinden alle kandidaten alles prachtig. De Oh's en Ah's zijn niet te tellen, naja, behalve Arie dan, die het een teringzooi vond..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je hebt bij omroep max zo een programma bed and broodje ofzo? Gaat ook over B&Bs en dan krijg je een compleet ander beeld van die mensen hun leven hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Dit programma lijkt gewoon nep.
Tot nu toe zie ik alleen maar trieste B&B eigenaren die zo snel mogelijk een paar mensen er doorheen moeten meppen... nergens nog "Liefde" gezien .. alleen maar die Buzzer... Volgende Patientquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je hebt bij omroep max zo een programma bed and broodje ofzo? Gaat ook over B&Bs en dan krijg je een compleet ander beeld van die mensen hun leven hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Dit programma lijkt gewoon nep.
Ik begrijp helemaal dat die man dacht dat ze een kus wilde. Dat dacht ik namelijk ook. Vermoeiende vrouw, die Magda. Echt niks is goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
En Kaboutertje Gene wilde Magda zoenen... nééjj magnie, hij moest ruiken aan de pan![]()
Hoelang Geneetje die Hells Kitchen gaat volhouden.. niezolang ben ik bang![]()
[ afbeelding ]
( S5 afl 20)
Vind ik ook een waarachtig scenario..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:20 schreef Ferdii het volgende:
JP is duidelijk gescript, lijkt me nog het meest lache als JP, Kees, Brit en nog wat lui daar allemaal vrienden zijn die de hele shit onder het genot van teveel wijn in elkaar gedraaid hebben om die B&B te promoten. “JP, ouwehoert lekker dus die wordt eigenaar, en dan geef jij je op britt en creëren we wat ophef als je er met Kees vandoor te gaat” voor de rest gaan we lekker bbqen op kosten van RTL
Vond Magda van meet af aan eigenlijk al een beetje een zure tante maar ze bevestigd het zelf iedere aflevering eigenlijk weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:25 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn mening over Magda is iets bijgedraaid, ze leek werkelijk waar zelfs een beetje sympathiek aan het worden, totdat....
"Gene is wel een hele leuke lieve man, maarrrrrr hij is wel heel lang van stof...." Weer zo zuur, manoman.
Alleen haar vragenkaartjes zijn belangrijk, de antwoorden hoeft ze niet.
Ja, een tweede Leen, daarom vond ze Rob zo leuk, die kon net zo vloeken als haar Leen. Maar ze vertelde ook dat de laatste acht jaar met haar Leen geen pretje meer was. Tuinkabouter Gene kon het goed verwoorden, ze zoekt een vriend die regelmatig langs komt. Denk dat Magda dat prima vindt, maar dan mottuh ze wel betaluh voor de logies.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vond Magda van meet af aan eigenlijk al een beetje een zure tante maar ze bevestigd het zelf iedere aflevering eigenlijk weer.
ze zegt niet op zoek te zijn naar een tweede Leen. Maar eigenlijk is ze dat gewoon wél. Ik begrijp gerust dat ze niet op iedereen verliefd meer kan worden. Maar als je op een bepaalde leeftijd bent moet je bepaalde dingen ook willen of kunnen accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |