SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee, da's toch niet hetzelfde als 'm omgedaan krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?
quote:
Immer qualität.quote:
Dan BEN je een lijn!quote:
Ik dacht even "ik heb heul geen luchtalarm gehoordquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Lekker apocalyptisch momentje wel met wandelen net, over het industrieterrein lopen terwijl het luchtalarm gaat en er op hetzelfde moment nog een Chinook laag over komt vliegen
Gewoon minimaal 12 uur in bed blijven liggen, dan doe je automatisch aan intermittent fastingquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
Intermittent fasting is helemaal hip jeweettoch
Hmm, ook niet goed dan dat je dat alarm niet meer hoort met die koptelefoonquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even "ik heb heul geen luchtalarm gehoordIs die hier niet afgegaan?
"
Maar ze zijn aan de overkant aan hrt voegen slijpen dus ik zat weer met noise cancelling koptelefoon op
Ik mag hopen dat er dan ook een NL Alert oid afgaatquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ook niet goed dan dat je dat alarm niet meer hoort met die koptelefoonStort de wereld in elkaar ligt essie daar lekker met d'r noise cancelling op een stoeltje in de tuin
Ik zag een gehaakt shirt. Nu ben ik aan het bedenken of ik die niet gewoon zelf kan maken ipv kopenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik was op zoek naar dikke tunische haaknaalden (12mm en 15mm), dus ik heb net een wolwinder en garen paraplu haspel besteld
Nu maar weer op zoek naar die naalden
Maar dan is ie wel echt van en door jou.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag een gehaakt shirt. Nu ben ik aan het bedenken of ik die niet gewoon zelf kan maken ipv kopenWaarschijnlijk wordt het nooit zoals die uit de winkel en grote kans dat ik nog duurder uit ben. #struggles
Duurder uit zijn is al vrij snel met haakspulquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag een gehaakt shirt. Nu ben ik aan het bedenken of ik die niet gewoon zelf kan maken ipv kopenWaarschijnlijk wordt het nooit zoals die uit de winkel en grote kans dat ik nog duurder uit ben. #struggles
En leuk om te doenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan is ie wel echt van en door jou.
Uurtje of 6 later als de hele handel al in puin ligt omdat het netwerk overbelast was waarschijnlijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er dan ook een NL Alert oid afgaat
Talk nerdy to me babyquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ik was op zoek naar dikke tunische haaknaalden (12mm en 15mm), dus ik heb net een wolwinder en garen paraplu haspel besteld
Nu maar weer op zoek naar die naalden
Als ik dan nog steeds lekker op de tuinstoel lig te chillen dan zal het allemaal wel meevallenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uurtje of 6 later als de hele handel al in puin ligt omdat het netwerk overbelast was waarschijnlijk
Ja je ziet niks door die vlinderstruikenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dan nog steeds lekker op de tuinstoel lig te chillen dan zal het allemaal wel meevallen
Of je hebt het niet door door die pijngrensquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dan nog steeds lekker op de tuinstoel lig te chillen dan zal het allemaal wel meevallen
Ik had wel wat tunische naalden gezien van KnitPro, maar dan moet je gelijk ook een kabel en stopper enzo er los bij kopen.quote:
Soort Brabants eigenlijk, dat Armeensquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
Die voegers die bij mij aan de gang zijn komen uit Armenië.
Eentje spreekt Armeens en Nederlands, en die ander Armeens en Duits.
Als ik vraag of ze een muffin willen, dan wordt dat voor die andere vertaald naar iets dat klinkt als "keekske"
Mijn natuurlijke paraplu beschermt tegen meer dan de zon en regenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je ziet niks door die vlinderstruiken
Ze hebben er inmiddels een disclaimer bij gezetquote:
Technisch gezien zal het vast wel kloppen, maar elektrisering is een term die Belgen gebruiken. Geen verrassing natuurlijk omdat Nu ook door DPG is overgenomenquote:Elektrocutie of elektrisering?
NU.nl-lezers vragen zich af of het hier om elektrocutie of elektrisering gaat. Bij elektrocutie komt iemand om het leven door elektrische stroom of een elektrische schok.
Bij elektrisering kom je ook in contact met elektrische stroom of krijg je een elektrische schok, maar loopt het niet dodelijk af. In dit geval gaat het dus om elektrisering.
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort Brabants eigenlijk, dat Armeens
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wel wat tunische naalden gezien van KnitPro, maar dan moet je gelijk ook een kabel en stopper enzo er los bij kopen.
Maar gewoon een tunische haaknaald van 30cm zonder kabel kan ik niet vinden in deze diktes. Terwijl die voor deze sjaal wel handiger zouden zijn. Had op de Weversmarkt een deal gescoord met bolletjes garen (zijde, kashmir, viscose en polyamide mix) voor ¤0,50 per bolletje. Heerlijk zacht. Het is vrij dik, 75 meter op 50 gram, aangeraden naalddikte van 10. Maar voor tunisch haken moet je eigenlijk altijd dikker dan de aangeraden naalddikte hebben omdat het anders veel te stijf wordt en gaat omkrullen.
Maar ook in het Nederlands gewoon een woord. In de eerste quote die hier stond was het wel verkeerd gespeld. Vandaar mijn grap.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben er inmiddels een disclaimer bij gezet
[..]
Technisch gezien zal het vast wel kloppen, maar elektrisering is een term die Belgen gebruiken. Geen verrassing natuurlijk omdat Nu ook door DPG is overgenomen![]()
![]()
Heerlijk zacht en vrij dik?quote:
En dan ook nog van dat viezige Tilburgsquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de smaak van Tante Essies baksels
Geen ideequote:Op maandag 4 augustus 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Duurder uit zijn is al vrij snel met haakspul
Was het wel echt gehaakt of machine breien dat doet alsof het haken is?
Een grote roze wollukquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ook nog van dat viezige Tilburgs
Gaat dit over de keekskesquote:
Ja dat ookquote:
Als het redelijk betaalbaar was dan zal het geen echt haken zijn geweestquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen ideeKen de steek ook niet. Maar zal vast iets machinaals zijn want anders kunnen ze het niet op grote schaal produceren.
Kun je een beetje voegen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tante Essies Keekskes. Ik zie die naam wel op de gevel van haar bakkerswinkeltje stasn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij heeft wel al jaren ervaring met gleuven vullenquote:
Tante Essies Keekskesquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tante Essies Keekskes. Ik zie die naam wel op de gevel van haar bakkerswinkeltje stasn.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Of je hebt het niet door door die pijngrens
Al bijna mijn eerste officiële jubileumquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft wel al jaren ervaring met gleuven vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al bijna mijn eerste officiële jubileum
Dat bij ons gevierd wordt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het verbaast me soms ook, dat ik er al zo lang werk...quote:
quote:Heb hem nog niet gebruikt, maar heb hele hoge verwachtingen
Ah daar heb ik gelukkig idd wat aan als ik iets wil kopen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
Ah weer eentje in de categorie bruikbare reviews @:CherryLips
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben er inmiddels een disclaimer bij gezet
[..]
Technisch gezien zal het vast wel kloppen, maar elektrisering is een term die Belgen gebruiken. Geen verrassing natuurlijk omdat Nu ook door DPG is overgenomen![]()
![]()
Etto Geppetto!quote:
quote:
Gaan die in de sushi?quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Strand waar ik heen ga hebben ze een kwallennet
Wat je nodig hebt is een complete 144-delige set tunische haaknaalden van een kwart mm tot en met 48 mm. Met een bostelstopper en een stringslipper.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wel wat tunische naalden gezien van KnitPro, maar dan moet je gelijk ook een kabel en stopper enzo er los bij kopen.
Maar gewoon een tunische haaknaald van 30cm zonder kabel kan ik niet vinden in deze diktes. Terwijl die voor deze sjaal wel handiger zouden zijn. Had op de Weversmarkt een deal gescoord met bolletjes garen (zijde, kashmir, viscose en polyamide mix) voor ¤0,50 per bolletje. Heerlijk zacht. Het is vrij dik, 75 meter op 50 gram, aangeraden naalddikte van 10. Maar voor tunisch haken moet je eigenlijk altijd dikker dan de aangeraden naalddikte hebben omdat het anders veel te stijf wordt en gaat omkrullen.
Misschien is het wel lekker als je het laat vollopen met een likeurtje.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb hier een keer kwal gegeten. is niet lekker
Wat zijn die rode flappen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat vast sparen, want deze jurk wil ik eigenlijk wel hebben
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze een wrap sjaal achter zich hangen.quote:
Volgende maand is het al september. Bekijk het positief.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het wordt waarschijnlijk pas september dat ik in die nieuwe woning kan, woonbegeleidster hoopt ook eerder, maar dit is voor hoe het er nu voor staat de verwachting...
Ik probeer me in te denken hoe je moet haken met een 48mm haaknaaldquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt is een complete 144-delige set tunische haaknaalden van een kwart mm tot en met 48 mm. Met een bostelstopper en een stringslipper.
"Het verliep heel rustig en kalm. Het was een geweldige ervaring voor zowel het paard als mijzelf. Het personeel was heel vriendelijk en zorgde op een uitstekende manier voor alles. We zijn dankbaar voor de donatie."quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef Ama het volgende:
Deense dierentuin vraagt kleine huisdieren als voedsel voor roofdieren - https://nos.nl/l/2577557
Ja dat wel en voorlopig zit ik hier wel prima hoorquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgende maand is het al september. Bekijk het positief.
Dus als je plat Brabants kan, ben je in Armenië verstaanbaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hmmmquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het wel lekker als je het laat vollopen met een likeurtje.
Snap ook niet zo goed hoe dit voor haarzelf een geweldige ervaring kan zijn geweest maar oke.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Het verliep heel rustig en kalm. Het was een geweldige ervaring voor zowel het paard als mijzelf. Het personeel was heel vriendelijk en zorgde op een uitstekende manier voor alles. We zijn dankbaar voor de donatie."
Geweldige ervaring ja voor het paard? Om dood te gaan? Raar
Ik ben best luguber, maar dit is mij ook een beetje vreemd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed hoe dit voor haarzelf een geweldige ervaring kan zijn geweest maar oke.Jeej ik lever mijn gezonde paard in om af te laten maken, dat was echt een topdag.
Ieder zijn/haar kink. Wij oordelen niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Het verliep heel rustig en kalm. Het was een geweldige ervaring voor zowel het paard als mijzelf. Het personeel was heel vriendelijk en zorgde op een uitstekende manier voor alles. We zijn dankbaar voor de donatie."
Beestjes eten nu eenmaal beestjes, anders gaan ze zelf dood.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik mijn beestjes knuffelen bij het idee dat ze voor de leeuwen worden gegooid.
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb....quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beestjes eten nu eenmaal beestjes, anders gaan ze zelf dood.
Mijn poesje vreet zo'n leeuw met huid en haar opquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:39 schreef rival het volgende:
En dan toekijken hoe een leeuw achter je huisdier aanrent.
Zo werkt het niet i know.....
Allemaal beestjes!quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb....
@:essnhills
Ik heb je poes gevonden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn poesje vreet zo'n leeuw met huid en haar op
Gewoonquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeer me in te denken hoe je moet haken met een 48mm haaknaald
Je hebt wel een techniek (broomstick lace) waarbij je om een bezemsteel oid heen haakt..quote:
Ja daar had ik gezocht jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Essie heb je al op Amazon gezocht? Daar zit nog wel eens wat tussen
Zijn ze op dieet? Hi ha ho.quote:
its the ciiiiiiircle of liiiiiiiiifequote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Belasting aftrekbaar, feest!quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed hoe dit voor haarzelf een geweldige ervaring kan zijn geweest maar oke.Jeej ik lever mijn gezonde paard in om af te laten maken, dat was echt een topdag.
NyAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
its the ciiiiiiircle of liiiiiiiiife
Max 450 kg x 67 cent = 301,50 euro. Nou poe poe poe.quote:
"En nu je huiswerk maken, anders gaat je pony naar je spaarrekening!"quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Max 450 kg x 67 cent = 301,50 euro. Nou poe poe poe.
Zo kweekten we vroeger mensen met een ruggengraat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En nu je huiswerk maken, anders gaat je pony naar je spaarrekening!"
quote:
Ja ik moet ook maar eens wat doen. Montuur ophalen en zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja Muis ga wat doen met je vrije maandag, je kunt morgen ook op FOK! zitten
Door ChatGPT laten doen obv de vorige 874 edities.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga mijn biljetjesgazet maar schrijven jullie. Want ik kan het niet meer opbrengen gewoon
Heb je weleens een artikel geschreven oved monopoly geld?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga mijn biljetjesgazet maar schrijven jullie. Want ik kan het niet meer opbrengen gewoon
Het is hier vooral benauwd. Bleh.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk warm buiten. Krijgen we weer zomer?
Ik moet nog even snoeien want morgen komen ze de container ophalen. Maar nodigt nog niet echt bepaald uit zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is hier vooral benauwd. Bleh.
Nee. Is daar wat over te melden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je weleens een artikel geschreven oved monopoly geld?
Zondag weer 29 gradenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
Hier is het niet heel warm, wel benauwd idd
En later in de week wordt het wel weer warm geloof ik
Allemaal de schuld van de massa emigratie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk warm buiten. Krijgen we weer zomer?
Half Nederland zit in het buitenland nu. Komen ze straks ineens thuis in een heel ander land.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de massa emigratie.
Palmbomen, kamelen, geen vrouwen op straat, loeiende gebedshuizen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half Nederland zit in het buitenland nu. Komen ze straks ineens thuis in een heel ander land.
Zo. Rest van het bestuur gemaild dat ik dit jaar nog afmaak en dat dan iemand anders het mag gaan overnemen. En anders maar niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Allemaal verschillende biljetjes en uitgaves enzoquote:
yeanoquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal verschillende biljetjes en uitgaves enzo
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
okee eigenlijk wordt alleen morgen nog jammer weer. WOensdag weer dit,maar dan droog, en vanaf donderdag warmer. Na het wekend ook weer zonnig en echt zomers dus
Vandaag toch ook gewoon droog?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
okee eigenlijk wordt alleen morgen nog jammer weer. WOensdag weer dit,maar dan droog, en vanaf donderdag warmer. Na het wekend ook weer zonnig en echt zomers dus
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag toch ook gewoon droog?
Nee iddquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft het ook niet.
Beetje raar ditquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAl heeft Buinedraar ergens nattigheid gezien
Oh hebben we hier in Drenthe niet heel veel last van vandaag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iets minder wind, zou wel mogen.
Lekker zegquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie 1,5 week 26-28 graden op de kaart staan
Hier niet droog gebleven hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag toch ook gewoon droog?
Huilen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is hier 74% en stijgende.
Gisteren was het lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
Ja ik vrees dat er nooit een dag gaat komen dat we allemaal tevreden zijn met het weer.
Gisteren scheen de zon, vandaag is het al bijna de hele dag grijsquote:
Zoiets wil ik op mijn werk ook wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Strand waar ik heen ga hebben ze een kwallennet
een kwallennet??quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoiets wil ik op mijn werk ook wel.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Er staat hier vlak naast de supermarkt een kraam die gefrituurde kiep verkoopt.
Ik koop er nooit iets, maar groet die man al jaren netjes etc.
Werd net door hem aangesproken. Dat zijn dag altijd mooier is als ik langs was gelopen want ik heb zo'n mooie glimlach met die prachtige kuiltjes in mijn wangen en weet in wat allemaal.
En waarom ik nooit bij zijn andere kraam op het stadsstrand kom etc.
En dat als ie bij deze staat hij altijd hoopt dat ik langskom etc.
Dus, anyway.
Ik kreeg kiep van hem mee
[ afbeelding ]
Aaaw, flierten met kiep.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Werd net door hem aangesproken. Dat zijn dag altijd mooier is als ik langs was gelopen want ik heb zo'n mooie glimlach met die prachtige kuiltjes in mijn wangen en weet in wat allemaal.
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
Ergens klinkt het wel ietwat verontrustend. Maar wel gratis kiepquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
Is het ook zo lekker dat je het weer zou kopen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
quote:
Ik stond er ietwat ongemakkelijk bijquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ergens klinkt het wel ietwat verontrustend. Maar wel gratis kiep
Maar is het ook een beetje lekkere kiep?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik stond er ietwat ongemakkelijk bij
En hij hield niet op met praten.
Tot ik echt aanstalten maakte om te gaan, toen kreeg ik nog een tasje met eten in mijn handen gedrukt
Gratis kiep is altijd goed.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het ook zo lekker dat je het weer zou kopen?
Ja het is wel lekkere kiepquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is het ook een beetje lekkere kiep?
Hoe pittig is dan heel pittig?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja het is wel lekkere kiep![]()
Lekker sappig
Alleen het "half pittige sausje” is iets pittiger dan half pittig
of chloor kiepquote:
Dat essie hier straks opeens die liefdevolle zweefteef wordtquote:
* Draait deuren op slotquote:
Een heel klein beetje op een stuk kiep is voldoendequote:Op maandag 4 augustus 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe pittig is dan heel pittig?
Ja ik zou een andere supermarkt zoekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Volgende keer maar weer s ochtends boodschappen doen
Lobiquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat essie hier straks opeens die liefdevolle zweefteef wordt
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een heel klein beetje op een stuk kiep is voldoende
Twee misschien?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Heb voor straks curry verspakketjes, vraag me alleen af hoe ze denken dat hier 4 porties uit kunnen?https://www.ah.nl/product(...)ry-madras-verspakket
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Ja of ik moet er nog een kilo rijst bij donderen, maar daar heb ik helemaal geen zin inquote:
All you need is kiep. 🎶quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:31 schreef essnhills het volgende:
Dus, anyway.
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat was met name het ongemakkelijke deelquote:
'He meisje, ik word altijd blij als ik jou zie lopen en ik droom over je, wil je gratis kiep?'quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja dat was met name het ongemakkelijke deel
Maakte je haar toen ook uit voor viswijf?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Ik krijg wel vaak extra kibbeling bij de viszaak maar ik zat op de middelbare met haar op school ook al vonden we elkaar toen kut maar nu zijn we volwassen en geen pubers meer.
Ja maar dat krijg ik ook. Dus dat zegt niksquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
Ik krijg wel vaak extra kibbeling bij de viszaak maar ik zat op de middelbare met haar op school ook al vonden we elkaar toen kut maar nu zijn we volwassen en geen pubers meer.
Laat het konijn dat bericht over die dierentuin in Denemarken lezen en dreigen, als je nu niet snel hier komt dan ga je met de eerste beste vlucht naar Denemarken..quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks logeerkonijn vangen. Wordt nog wat
En dan verschepen naar Denemarken?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks logeerkonijn vangen. Wordt nog wat
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laat het konijn dat bericht over die dierentuin in Denemarken lezen en dreigen, als je nu niet snel hier komt dan ga je met de eerste beste vlucht naar Denemarken..
Nee, dat is gemeenquote:
Ik heb het alleen over dreigen he. Niet over het daadwerkelijk doen...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is gemeen
Ja zo ongeveerquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He meisje, ik word altijd blij als ik jou zie lopen en ik droom over je, wil je gratis kiep?'
Kiepmeneertje ondertussenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
Ik probeer gewoon boodschappen te doen
Lolquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ja weet ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over dreigen he. Niet over het daadwerkelijk doen...![]()
![]()
"Here chicky chicky..."quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiepmeneertje ondertussen
[ afbeelding ]
We noemen hem voortaan Kiep the Creep.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He meisje, ik word altijd blij als ik jou zie lopen en ik droom over je, wil je gratis kiep?'
Kiepcriepquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We noemen hem voortaan Kiep the Creep.
Het is trouwens "maisje"
Jij lokt dat vaker uit bij enge meneertjes in kiepkramen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik appte dit naar vriendinnen
Zij zijn niet verbaasd dat mij dit overkomt
Ben je zo'n knappe, charismatische jongedame?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik appte dit naar vriendinnen
Zij zijn niet verbaasd dat mij dit overkomt
Zal je zien dat ze hier gewoon nee zegtquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je zo'n knappe, charismatische jongedame?
Je hebt essje nog nooit ontmoet??quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Nee gewoon in het algemeenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij lokt dat vaker uit bij enge meneertjes in kiepkramen?
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt essje nog nooit ontmoet??Droom jij ook over Essje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?quote:
Blijkbaar?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn niet altijd eng?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?
Hmm.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren...
Daarom zit ze op Fok, scheelt een hoop logistiek als je ze allemaal op één plek houdt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?
Is de Kiepcriep de uitzondering?quote:
Essje is dus wel leuk, maar ze is geen stokstaartjes. Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren...
Leuk woord wel.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt essje nog nooit ontmoet??Heb alleen Crack van hier ontmoet geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nu nog een koene ridder te kiep paardquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
Ik kies ervoor het positief te benaderen
Blijkbaar zie ik weer goed uit
*staakt pogingen*quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:35 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ben wel vaak blind voor dat iemand aan het flirten is. Dus dan komt het voor mij uit de lucht vallen als ze me uitvragen oid
Nee uitzondering zou ik nou ook weer niet zeggenquote:
Maar @Koen66 is al bezetquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu nog een koene ridder te kiep paard
Misschien een goede nieuwe tattoo voor iemand.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu nog een koene ridder te kiep paard
Kan weer toegevoegd worden aan het Foqueville groene boekjequote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk woord wel.
Net als soessnoes.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Een kippenverkoper uit Hoorn
die had daar zijn hartje verloren
"Hee maisje!" zei creep
"wil jij gratis kiep?"
Maar zij liet haar dag niet verstoren!
Dit is wel prachtige poëziequote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vreemd avontuur voor ons Essje:
dat charismatisch fok!keresje
kwam voor in een droom
van een rare oom
Maar leerde die gozer een lesje!
Ik vind Essje best wel aardig enzo. Maar ik heb alleen foto's van haar gezien. Ik beoordeel liever haar innerlijk dan haar uiterlijk, maar om haar uiterlijk echt te oordelen, wil ik haar liever in het echt beoordelen en niet vanaf een foto....quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Essje is dus wel leuk, maar ze is geen stokstaartjes. Weten we dat ook weer.
Even aan @IJsdraakje vragen of die KiepCriep wil toevoegen danquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan weer toegevoegd worden aan het Foqueville groene boekje
Jij flirt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Essje best wel aardig enzo. Maar ik heb alleen foto's van haar gezien. Ik beoordeel liever haar innerlijk dan haar uiterlijk, maar om haar uiterlijk echt te oordelen, wil ik haar liever in het echt beoordelen en niet vanaf een foto....
Of ben ik weer eens iets te serieus...
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Essje best wel aardig enzo. Maar ik heb alleen foto's van haar gezien. Ik beoordeel liever haar innerlijk dan haar uiterlijk, maar om haar uiterlijk echt te oordelen, wil ik haar liever in het echt beoordelen en niet vanaf een foto....
Of ben ik weer eens iets te serieus...
quote:Ik had ze op de site gezien maar kon ze in de winkel niet vinden. Uiteindelijk goed geholpen maar ipv een verpakking van 2 waren ze los en koets ik ook los betalen. ¤4,50 per stuk ipv per twee
Wat is er mis met je uiterlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan ook best creepy uit de hoek komen en heb mijn uiterlijk ook niet mee..
Nee eerst etenstijdquote:
Jaquote:
Ik heb al kiep gegetenquote:
https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je uiterlijk?
Ik moet nog kiep gaan bakken, ik heb hier geen kiepcriep die over mij droomtquote:
Hmm, vervelend. 1 op 3000 mensen, best veel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/
die bovenste foto rechts, geeft wel een redelijk beeld van mijn eigen rug/buik etcera
Ik denk morgen @Kaneelstokje, want die heeft al kiep gebakkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
Maar, we gaan dus in ploegendienst op Ess creepen? Weet iemand op welke dag de kiepcriep dibs heeft?
Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/
die bovenste foto rechts, geeft wel een redelijk beeld van mijn eigen rug/buik etcera
Mijn psychische problemen kunnen voortkomen uit die aandoening. Dus ja, ik heb er dagelijks last van. Van mijn uiterlijk wel wat minder, ik ben zowat de enige die ze ziet...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, vervelend. 1 op 3000 mensen, best veel.
Heb je er in je dagelijkse gang van zaken veel last van?
Denk dat die in de half pittige saus zitquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die subtiel meegebakken tracking device wel uitgespuugd?
Maar ze zijn niet pijnlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn psychische problemen kunnen voortkomen uit die aandoening. Dus ja, ik heb er dagelijks last van. Van mijn uiterlijk wel wat minder, ik ben zowat de enige die ze ziet...
Hoewel ik het best wel regelmatig hier benoem, maar ik weet ook dat weg laten halen, weinig zin heeft..
Ik heb bosje alleen op foto's gezien (met klerenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.
Op mijn nek in onder mijn oog, zitten wel wat opvallendere, maar als je er niet op let, vallen ze niet op.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.
Ik weet nog wel een adresje met gefrituurde kiep?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt tering veel zin in een gegrild kippetje.
@WrappedEuphoria @Monitorquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Waar is @:bondage eigenlijk gebleven? Vroeg ik me al eventjes af.
Heb je er ook 1 zonder enge mannetjes?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een adresje met gefrituurde kiep?
Fijn dat het geen pijn doetquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet, soms jeuken ze wel...
Als het mooi weer is dan zit KiepCriep bij de kraam op het stadsstrand, en wordt deze hier bemand door anderenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je er ook 1 zonder enge mannetjes?
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Waar is @:bondage eigenlijk gebleven? Vroeg ik me al eventjes af.
Ah daar ben je.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @:loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...
Fijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @:loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanquote:
Ik geloof dat je toen korte mouwen had.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op mijn nek in onder mijn oog, zitten wel wat opvallendere, maar als je er niet op let, vallen ze niet op.
Hoewel 1 bewoner er hier eigenlijk meteen over begon, maar ja ik weet ook niet meer, of je me met lange mouwen of met korte mouwen hebt gezien. Met korte mouwen, vallen de bultjes ook eerder op...
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanLilak is echt een lieverd.
Heeft voor me gekookt, voorzien van ontbijt en ze heeft zelfs moeite gedaan om me van koffie te voorzien.quote:
Dat geloof ik meteen dat Lilak een lieverd is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanLilak is echt een lieverd.
Je was toch laatst nog hier?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja ik snap.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was op een andere manier afspreken
Dat geeft niet, het was gezellig. Had alleen de volgende dag last van de Mc Drek helaasquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
Maar oké ik heb geen ontbijt voor je gemaakt enz.
Ah echt? Zonde haha. Doen we dat maar niet weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat geeft niet, het was gezellig. Had alleen de volgende dag last van de Mc Drek helaas
quote:
Ach, je moet er wat voor overhebbenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah echt? Zonde haha. Doen we dat maar niet weer.
Wat is er dan ingewikkeld aan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje ingewikkeld om uit te leggen maar denk dat je wel weet waar het over gaat.
Haha aaahquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, je moet er wat voor overhebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |