Zo. Rest van het bestuur gemaild dat ik dit jaar nog afmaak en dat dan iemand anders het mag gaan overnemen. En anders maar niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga mijn biljetjesgazet maar schrijven jullie. Want ik kan het niet meer opbrengen gewoon
quote:
Allemaal verschillende biljetjes en uitgaves enzoquote:
yeanoquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal verschillende biljetjes en uitgaves enzo
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
okee eigenlijk wordt alleen morgen nog jammer weer. WOensdag weer dit,maar dan droog, en vanaf donderdag warmer. Na het wekend ook weer zonnig en echt zomers dus
Vandaag toch ook gewoon droog?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
okee eigenlijk wordt alleen morgen nog jammer weer. WOensdag weer dit,maar dan droog, en vanaf donderdag warmer. Na het wekend ook weer zonnig en echt zomers dus
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag toch ook gewoon droog?
Nee iddquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft het ook niet.
Beetje raar ditquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAl heeft Buinedraar ergens nattigheid gezien
Oh hebben we hier in Drenthe niet heel veel last van vandaag.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, iets minder wind, zou wel mogen.
Lekker zegquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie 1,5 week 26-28 graden op de kaart staan
Hier niet droog gebleven hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag toch ook gewoon droog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |