its the ciiiiiiircle of liiiiiiiiifequote:Op maandag 4 augustus 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Het verliep heel rustig en kalm. Het was een geweldige ervaring voor zowel het paard als mijzelf. Het personeel was heel vriendelijk en zorgde op een uitstekende manier voor alles. We zijn dankbaar voor de donatie."
Geweldige ervaring ja voor het paard? Om dood te gaan? Raar
Belasting aftrekbaar, feest!quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ook niet zo goed hoe dit voor haarzelf een geweldige ervaring kan zijn geweest maar oke.Jeej ik lever mijn gezonde paard in om af te laten maken, dat was echt een topdag.
NyAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
its the ciiiiiiircle of liiiiiiiiife
Max 450 kg x 67 cent = 301,50 euro. Nou poe poe poe.quote:
"En nu je huiswerk maken, anders gaat je pony naar je spaarrekening!"quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Max 450 kg x 67 cent = 301,50 euro. Nou poe poe poe.
Zo kweekten we vroeger mensen met een ruggengraat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En nu je huiswerk maken, anders gaat je pony naar je spaarrekening!"
quote:
Ja ik moet ook maar eens wat doen. Montuur ophalen en zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja Muis ga wat doen met je vrije maandag, je kunt morgen ook op FOK! zitten
Door ChatGPT laten doen obv de vorige 874 edities.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga mijn biljetjesgazet maar schrijven jullie. Want ik kan het niet meer opbrengen gewoon
Heb je weleens een artikel geschreven oved monopoly geld?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga mijn biljetjesgazet maar schrijven jullie. Want ik kan het niet meer opbrengen gewoon
Het is hier vooral benauwd. Bleh.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk warm buiten. Krijgen we weer zomer?
Ik moet nog even snoeien want morgen komen ze de container ophalen. Maar nodigt nog niet echt bepaald uit zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is hier vooral benauwd. Bleh.
Nee. Is daar wat over te melden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je weleens een artikel geschreven oved monopoly geld?
Zondag weer 29 gradenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
Hier is het niet heel warm, wel benauwd idd
En later in de week wordt het wel weer warm geloof ik
Allemaal de schuld van de massa emigratie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Behoorlijk warm buiten. Krijgen we weer zomer?
Half Nederland zit in het buitenland nu. Komen ze straks ineens thuis in een heel ander land.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de massa emigratie.
Palmbomen, kamelen, geen vrouwen op straat, loeiende gebedshuizen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half Nederland zit in het buitenland nu. Komen ze straks ineens thuis in een heel ander land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |