Als het mooi weer is dan zit KiepCriep bij de kraam op het stadsstrand, en wordt deze hier bemand door anderenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je er ook 1 zonder enge mannetjes?
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Waar is @:bondage eigenlijk gebleven? Vroeg ik me al eventjes af.
Ah daar ben je.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @:loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...
Fijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @:loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanquote:
Ik geloof dat je toen korte mouwen had.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op mijn nek in onder mijn oog, zitten wel wat opvallendere, maar als je er niet op let, vallen ze niet op.
Hoewel 1 bewoner er hier eigenlijk meteen over begon, maar ja ik weet ook niet meer, of je me met lange mouwen of met korte mouwen hebt gezien. Met korte mouwen, vallen de bultjes ook eerder op...
Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanLilak is echt een lieverd.
Heeft voor me gekookt, voorzien van ontbijt en ze heeft zelfs moeite gedaan om me van koffie te voorzien.quote:
Dat geloof ik meteen dat Lilak een lieverd is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanLilak is echt een lieverd.
Je was toch laatst nog hier?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja ik snap.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was op een andere manier afspreken
Dat geeft niet, het was gezellig. Had alleen de volgende dag last van de Mc Drek helaasquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
Maar oké ik heb geen ontbijt voor je gemaakt enz.
Ah echt? Zonde haha. Doen we dat maar niet weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat geeft niet, het was gezellig. Had alleen de volgende dag last van de Mc Drek helaas
quote:
Ach, je moet er wat voor overhebbenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah echt? Zonde haha. Doen we dat maar niet weer.
Wat is er dan ingewikkeld aan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje ingewikkeld om uit te leggen maar denk dat je wel weet waar het over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |