Kiepmeneertje ondertussenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
Ik probeer gewoon boodschappen te doen

Lolquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Volgende keer maar weer s ochtends boodschappen doen

Ja weet ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over dreigen he. Niet over het daadwerkelijk doen...![]()
![]()

"Here chicky chicky..."quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiepmeneertje ondertussen
[ afbeelding ]

We noemen hem voortaan Kiep the Creep.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He meisje, ik word altijd blij als ik jou zie lopen en ik droom over je, wil je gratis kiep?'

Kiepcriepquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We noemen hem voortaan Kiep the Creep.
Het is trouwens "maisje"

Jij lokt dat vaker uit bij enge meneertjes in kiepkramen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik appte dit naar vriendinnen
Zij zijn niet verbaasd dat mij dit overkomt

Ben je zo'n knappe, charismatische jongedame?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik appte dit naar vriendinnen
Zij zijn niet verbaasd dat mij dit overkomt

Zal je zien dat ze hier gewoon nee zegtquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je zo'n knappe, charismatische jongedame?

Je hebt essje nog nooit ontmoet??quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"

quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Volgende keer maar weer s ochtends boodschappen doen

Nee gewoon in het algemeenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij lokt dat vaker uit bij enge meneertjes in kiepkramen?

quote:

quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt essje nog nooit ontmoet??Droom jij ook over Essje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?quote:

Blijkbaar?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]

Ze zijn niet altijd eng?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?

Hmm.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren...

Daarom zit ze op Fok, scheelt een hoop logistiek als je ze allemaal op één plek houdt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?

Is de Kiepcriep de uitzondering?quote:

Essje is dus wel leuk, maar ze is geen stokstaartjes. Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren...

Leuk woord wel.quote:

quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt essje nog nooit ontmoet??Heb alleen Crack van hier ontmoet geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept

Nu nog een koene ridder te kiep paardquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
Ik kies ervoor het positief te benaderen
Blijkbaar zie ik weer goed uit

*staakt pogingen*quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:35 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ben wel vaak blind voor dat iemand aan het flirten is. Dus dan komt het voor mij uit de lucht vallen als ze me uitvragen oid

Nee uitzondering zou ik nou ook weer niet zeggenquote:

Maar @Koen66 is al bezetquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu nog een koene ridder te kiep paard

Misschien een goede nieuwe tattoo voor iemand.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu nog een koene ridder te kiep paard

Kan weer toegevoegd worden aan het Foqueville groene boekjequote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk woord wel.
Net als soessnoes.

quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Een kippenverkoper uit Hoorn
die had daar zijn hartje verloren
"Hee maisje!" zei creep
"wil jij gratis kiep?"
Maar zij liet haar dag niet verstoren!
Dit is wel prachtige poëziequote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een vreemd avontuur voor ons Essje:
dat charismatisch fok!keresje
kwam voor in een droom
van een rare oom
Maar leerde die gozer een lesje!

Ik vind Essje best wel aardig enzo. Maar ik heb alleen foto's van haar gezien. Ik beoordeel liever haar innerlijk dan haar uiterlijk, maar om haar uiterlijk echt te oordelen, wil ik haar liever in het echt beoordelen en niet vanaf een foto....quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Essje is dus wel leuk, maar ze is geen stokstaartjes. Weten we dat ook weer.

Even aan @IJsdraakje vragen of die KiepCriep wil toevoegen danquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan weer toegevoegd worden aan het Foqueville groene boekje

Jij flirt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Essje best wel aardig enzo. Maar ik heb alleen foto's van haar gezien. Ik beoordeel liever haar innerlijk dan haar uiterlijk, maar om haar uiterlijk echt te oordelen, wil ik haar liever in het echt beoordelen en niet vanaf een foto....
Of ben ik weer eens iets te serieus...

quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Essje best wel aardig enzo. Maar ik heb alleen foto's van haar gezien. Ik beoordeel liever haar innerlijk dan haar uiterlijk, maar om haar uiterlijk echt te oordelen, wil ik haar liever in het echt beoordelen en niet vanaf een foto....
Of ben ik weer eens iets te serieus...

quote:Ik had ze op de site gezien maar kon ze in de winkel niet vinden. Uiteindelijk goed geholpen maar ipv een verpakking van 2 waren ze los en koets ik ook los betalen. ¤4,50 per stuk ipv per twee

Wat is er mis met je uiterlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan ook best creepy uit de hoek komen en heb mijn uiterlijk ook niet mee..

Nee eerst etenstijdquote:

Jaquote:

Ik heb al kiep gegetenquote:

https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je uiterlijk?

Ik moet nog kiep gaan bakken, ik heb hier geen kiepcriep die over mij droomtquote:

Hmm, vervelend. 1 op 3000 mensen, best veel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/
die bovenste foto rechts, geeft wel een redelijk beeld van mijn eigen rug/buik etcera

Ik denk morgen @Kaneelstokje, want die heeft al kiep gebakkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
Maar, we gaan dus in ploegendienst op Ess creepen? Weet iemand op welke dag de kiepcriep dibs heeft?

Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/
die bovenste foto rechts, geeft wel een redelijk beeld van mijn eigen rug/buik etcera

Mijn psychische problemen kunnen voortkomen uit die aandoening. Dus ja, ik heb er dagelijks last van. Van mijn uiterlijk wel wat minder, ik ben zowat de enige die ze ziet...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, vervelend. 1 op 3000 mensen, best veel.
Heb je er in je dagelijkse gang van zaken veel last van?

Denk dat die in de half pittige saus zitquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die subtiel meegebakken tracking device wel uitgespuugd?

Maar ze zijn niet pijnlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn psychische problemen kunnen voortkomen uit die aandoening. Dus ja, ik heb er dagelijks last van. Van mijn uiterlijk wel wat minder, ik ben zowat de enige die ze ziet...
Hoewel ik het best wel regelmatig hier benoem, maar ik weet ook dat weg laten halen, weinig zin heeft..

Ik heb bosje alleen op foto's gezien (met klerenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.

Op mijn nek in onder mijn oog, zitten wel wat opvallendere, maar als je er niet op let, vallen ze niet op.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.

Ik weet nog wel een adresje met gefrituurde kiep?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt tering veel zin in een gegrild kippetje.

@WrappedEuphoria @Monitorquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Waar is @:bondage eigenlijk gebleven? Vroeg ik me al eventjes af.

Heb je er ook 1 zonder enge mannetjes?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een adresje met gefrituurde kiep?

Fijn dat het geen pijn doetquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet, soms jeuken ze wel...

Als het mooi weer is dan zit KiepCriep bij de kraam op het stadsstrand, en wordt deze hier bemand door anderenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je er ook 1 zonder enge mannetjes?

Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Waar is @:bondage eigenlijk gebleven? Vroeg ik me al eventjes af.

Ah daar ben je.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @:loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...

Fijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was even weg maar sinds zaterdag (want leuke dag met @:loveislikeakiss gehad) ben ik weer terug. Heb alleen hier nog niet gepost...

Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanquote:

Ik geloof dat je toen korte mouwen had.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op mijn nek in onder mijn oog, zitten wel wat opvallendere, maar als je er niet op let, vallen ze niet op.
Hoewel 1 bewoner er hier eigenlijk meteen over begon, maar ja ik weet ook niet meer, of je me met lange mouwen of met korte mouwen hebt gezien. Met korte mouwen, vallen de bultjes ook eerder op...

Jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanLilak is echt een lieverd.

Heeft voor me gekookt, voorzien van ontbijt en ze heeft zelfs moeite gedaan om me van koffie te voorzien.quote:

Dat geloof ik meteen dat Lilak een lieverd is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik met iemand had afgesproken, heeft me goed gedaanLilak is echt een lieverd.

Je was toch laatst nog hier?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:09 schreef bondage het volgende:
[..]

Ah ja ik snap.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar dit was op een andere manier afspreken

Dat geeft niet, het was gezellig. Had alleen de volgende dag last van de Mc Drek helaasquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:12 schreef Ama het volgende:
Maar oké ik heb geen ontbijt voor je gemaakt enz.

Ah echt? Zonde haha. Doen we dat maar niet weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat geeft niet, het was gezellig. Had alleen de volgende dag last van de Mc Drek helaas

quote:

Ach, je moet er wat voor overhebbenquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah echt? Zonde haha. Doen we dat maar niet weer.

Wat is er dan ingewikkeld aan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje ingewikkeld om uit te leggen maar denk dat je wel weet waar het over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |