https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met je uiterlijk?

Ik moet nog kiep gaan bakken, ik heb hier geen kiepcriep die over mij droomtquote:

Hmm, vervelend. 1 op 3000 mensen, best veel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/
die bovenste foto rechts, geeft wel een redelijk beeld van mijn eigen rug/buik etcera

Ik denk morgen @Kaneelstokje, want die heeft al kiep gebakkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
Maar, we gaan dus in ploegendienst op Ess creepen? Weet iemand op welke dag de kiepcriep dibs heeft?

Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://huidhuis.nl/aandoeningen/neurofibromatose-type-1/
die bovenste foto rechts, geeft wel een redelijk beeld van mijn eigen rug/buik etcera

Mijn psychische problemen kunnen voortkomen uit die aandoening. Dus ja, ik heb er dagelijks last van. Van mijn uiterlijk wel wat minder, ik ben zowat de enige die ze ziet...quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, vervelend. 1 op 3000 mensen, best veel.
Heb je er in je dagelijkse gang van zaken veel last van?

Denk dat die in de half pittige saus zitquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die subtiel meegebakken tracking device wel uitgespuugd?

Maar ze zijn niet pijnlijk?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn psychische problemen kunnen voortkomen uit die aandoening. Dus ja, ik heb er dagelijks last van. Van mijn uiterlijk wel wat minder, ik ben zowat de enige die ze ziet...
Hoewel ik het best wel regelmatig hier benoem, maar ik weet ook dat weg laten halen, weinig zin heeft..

Ik heb bosje alleen op foto's gezien (met klerenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.
 ), en dan zie ik ook niet direct iets afwijkends?
 ), en dan zie ik ook niet direct iets afwijkends?

Op mijn nek in onder mijn oog, zitten wel wat opvallendere, maar als je er niet op let, vallen ze niet op.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je alleen met kleren aan gezien natuurlijk, maar moet zeggen dat het me toen ook niet echt opviel. Je ziet er gewoon oke uit.

Ik weet nog wel een adresje met gefrituurde kiep?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt tering veel zin in een gegrild kippetje.

@WrappedEuphoria @Monitorquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
Waar is @:bondage eigenlijk gebleven? Vroeg ik me al eventjes af.

Heb je er ook 1 zonder enge mannetjes?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een adresje met gefrituurde kiep?

Fijn dat het geen pijn doetquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig niet, soms jeuken ze wel...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |