Kiepmeneertje ondertussenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
Ik probeer gewoon boodschappen te doen
Lolquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Volgende keer maar weer s ochtends boodschappen doen
Ja weet ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over dreigen he. Niet over het daadwerkelijk doen...![]()
![]()
"Here chicky chicky..."quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiepmeneertje ondertussen
[ afbeelding ]
We noemen hem voortaan Kiep the Creep.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He meisje, ik word altijd blij als ik jou zie lopen en ik droom over je, wil je gratis kiep?'
Kiepcriepquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We noemen hem voortaan Kiep the Creep.
Het is trouwens "maisje"
Jij lokt dat vaker uit bij enge meneertjes in kiepkramen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik appte dit naar vriendinnen
Zij zijn niet verbaasd dat mij dit overkomt
Ben je zo'n knappe, charismatische jongedame?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
Ik appte dit naar vriendinnen
Zij zijn niet verbaasd dat mij dit overkomt
Zal je zien dat ze hier gewoon nee zegtquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je zo'n knappe, charismatische jongedame?
Je hebt essje nog nooit ontmoet??quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Hij zei ook dat ie laatst over me droomde, want hij had me al zo lang niet gezien. En dat ie het gevoel had dat hij mij al jaren kende etc.
Volgende keer maar weer s ochtends boodschappen doen
Nee gewoon in het algemeenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij lokt dat vaker uit bij enge meneertjes in kiepkramen?
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt essje nog nooit ontmoet??Droom jij ook over Essje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?quote:
Blijkbaar?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn niet altijd eng?quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je trekt gewoon enge meneertjes aan?
Hmm.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |