Geef het even 30 seconden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wacht op de sur place van de groep gele trui.
Ze leek ook gewoon niet de benen te hebben om een voorsprong voor de afdaling te creëren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gigante heeft zichzelf toch wel geflest hier.
Dat wordt dadelijk terugvallen tot in de groep Kerbaol.
Maar wordt het nog zo lastig dat ze haar gaan lossen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wat er gebeurt wanneer Labous straks moet lossen.
Op zich is er wat voor te zeggen om iets mee te helpen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dommekracht Kasia die niet al het werk aan Labous laat.
Labous rijdt zich nu behoorlijk leeg. Op de Corbier is het einde verhaal lijkt me.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wordt het nog zo lastig dat ze haar gaan lossen?
Komt nog colletje 6km aan 8 procent aanquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wordt het nog zo lastig dat ze haar gaan lossen?
Oh, de volgende klim is wel zwaar, maar ze als ze daar wegrijden, gaan ze ook nog vol voor ritwinst, lijkt me
Paar laffe beurtjes misschien, niet vol draaien en ondertussen de rest uitschelden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich is er wat voor te zeggen om iets mee te helpen.
Gigante waait uiteindelijk terug naar een groepje achter haar in dat laatste stuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die 25km 'vlak' na de Corbier ziet er ook niet heel makkelijk uit.
Dit klinkt als Tim Wellens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar laffe beurtjes misschien, niet vol draaien en ondertussen de rest uitschelden.
Inmiddels rijdt iedereen behalve PFP , die denkt zoek het maar uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar laffe beurtjes misschien, niet vol draaien en ondertussen de rest uitschelden.
Daar ga je nog zoveel verliezen als je alleen bent. Gigante zakt nog wel terug naar de groep van Kerbaol.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die 25km 'vlak' na de Corbier ziet er ook niet heel makkelijk uit.
Wel logisch toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Inmiddels rijdt iedereen behalve PFP , die denkt zoek het maar uit.
Gigantisch veel verliezen gok ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar ga je nog zoveel verliezen als je alleen bent. Gigante zakt nog wel terug naar de groep van Kerbaol.
De werken van Matxinquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Kloit het volgende:
Het gaat een beetje verloren in het grotere verhaal, maar Wlodarczyk gaat hier gewoon als vierde of vijfde eindigen. Waar haalt die dat opeens vandaan?
Met de leeftijdsregels van de mannen was het ook nog een strijd tussen haar en Gigante geworden voor wit, nu "enkel" voor P4 jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Kloit het volgende:
Het gaat een beetje verloren in het grotere verhaal, maar Wlodarczyk gaat hier gewoon als vierde of vijfde eindigen. Waar haalt die dat opeens vandaan?
Om daarna weer te lossen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk poeft Gigante het straks dicht op de klim.
Die kans lijkt me ongeveer 0quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb je die kaaklijn wel eens bekeken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Kloit het volgende:
Onmogelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende afdaling heeft een flink aantal haarspeldbochten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Of een EZEL tattoquote:
Anderhalve minuut, dat wil ik zienquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Was ook een verkapte Pidders bashquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met olympisch goud vind ik dat dat wel mag.
Anderhalve minuut? En dat terwijl ze net niet weg kon rijden? Lijkt me sterkquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
En terwijl ze net alleen kilometers lang door de wind moest boren?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderhalve minuut? En dat terwijl ze net niet weg kon rijden? Lijkt me sterk
Onderschat de kracht van de sur place nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderhalve minuut? En dat terwijl ze net niet weg kon rijden? Lijkt me sterk
God is niet zo barmhartig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:58 schreef Faraday01 het volgende:
Had de snor deze rit wel gegund, helaas.
Voor afvalligen niet nee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
God is niet zo barmhartig.
Zeker niet voor de afvalligen!quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
God is niet zo barmhartig.
Ik zou God juist vinden als ik verlost zou worden van Sierk-Jan de Haan.quote:
Maar verliezen als je aan Danny zijn lul moet sjorrenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou God juist vinden als ik verlost zou worden van Sierk-Jan de Haan.
Niet meer rotsvast, dat vindt God niet leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelooft ze helemaal niet meer?
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar verliezen als je aan Danny zijn lul moet sjorren
Zal nog wel een paar beurtjes doen uit rancune ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die kan gezellig met Gigante naar de finish rijden
En dan nog meer dan 3 minuten wegrijden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch jammer dat ze FPF niet hebben kunnen lossen. Hopelijk lukt het straks.
Chiel Montagne?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je welke snor ook strandde in het zicht van de haven?
Hulk Hogan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Michiel de Ruyter?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Hulk Hogan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Himmlerquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Magnum PIquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Heinrich Wellingquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Ted van de Parre.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die moest ik googlen, ik dacht dat jouw UI een type uit Kabouter Plop was...
quote:
quote:Na 2012 kreeg hij verdere problemen met zijn gezondheid doordat het zware werk als tomatenplukker in zijn jeugd en zijn tijd als matroos hun tol hadden geëist op zijn lichaam. Verder is hij naar eigen zeggen ook deels versleten door het harde trainen en doordat hij rugletsel opliep bij een ongeval.[3] Hij liep bij dat ongeluk ook hersenschade op en liet als Sterkste Man ook een boomstam op zijn hoofd vallen. Hierdoor is zijn kortetermijngeheugen aangetast en leeft hij naar eigen zeggen "met briefjes".
GPS is aan het lolleren ja, maar ze gaat wel bij Van der Breggen komen. Daar voor de top nog even snel voorbij en dan hopen dat je na de afdaling in de vallei samen kunt rijden.quote:
Een boomstam op z'n hoofdquote:
In dit tempo verliest van der Breggen nog ruim een minuut erbij voor de top.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
GPS is aan het lolleren ja, maar ze gaat wel bij Van der Breggen komen. Daar voor de top nog even snel voorbij en dan hopen dat je na de afdaling in de vallei samen kunt rijden.
Precies goed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In dit tempo verliest van der Breggen nog ruim een minuut erbij voor de top.
Ze kan dit alleen voorkomen door überhaupt niet te praten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rox gebruikt weer eens woorden waarvan ze de betekenis niet kent.
Rox moeten ze echt subsidie voor krijgen, die kan écht nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rox gebruikt weer eens woorden waarvan ze de betekenis niet kent.
Roxane krijgt van Wilfred de kans om in de professionele VI-studio een screentest op te nemen voor de NOS. En dan blijkt dat ze geen natuurtalent is qua improviseren: “Goedenavond, vrijdagavond Studio Sport, ehhh, en nog veel meer sport vandaag. Ik weet eigenlijk alleen wielrennen. Wat is er nog meer gebeurd? Is er nog meer gebeurd qua sport?”quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rox moeten ze echt subsidie voor krijgen, die kan écht niet
Jip, altijd Jipquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel, je moet kiezen: Marijn of Rox?
Dan kies ik voor het wiel van Gigante in een afdaling.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Niemand. Dan nog liever zonder geluid.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Allebei het ravijn inquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mart en Jeanquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rox wel dan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die moest ik googlen, ik dacht dat jouw UI een type uit Kabouter Plop was...
Een standaardrinker ben ik bang.quote:
Jeaneverquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen Jenever maar dat telt niet
Genee is een teringlul.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Roxane krijgt van Wilfred de kans om in de professionele VI-studio een screentest op te nemen voor de NOS. En dan blijkt dat ze geen natuurtalent is qua improviseren: “Goedenavond, vrijdagavond Studio Sport, ehhh, en nog veel meer sport vandaag. Ik weet eigenlijk alleen wielrennen. Wat is er nog meer gebeurd? Is er nog meer gebeurd qua sport?”
Wilfred, die Rox maar liefst drie (!) kansen geeft, verbijsterd: “Een presentator gaat niet iemand die buiten beeld staat vragen of er nog meer gebeurd is.”
Roxane: “Wilfred, weet je waar mijn hart nu zit?! Ja, echt hoor! Hier! Ik kan het alleen maar fout doen nu, toch? (…) Mijn hart zit hier. Zweethanden!”
Iris Slappendel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor een leuk koersverloop hadden we meer actie nodig op de Joux Plane. En voor actie op de Joux Plane hadden we eigenlijk een paar satellietrenners nodig gehad.quote:
Iedereen heeft de hele week gewacht op de Madeleine. En toen zei Ferrand-Prevot doei.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:41 schreef Szura het volgende:
Alles optellende, wat hebben Vollering en Niewiadoma deze week nou eigenlijk uitgevoerd? Geen kloot.
LAFquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen heeft de hele week gewacht op de Madeleine. En toen zei Ferrand-Prevot doei.
Wel het risico als je het parcours zo bouwt. Eén echte bergrit, waar zou iedereen dan toch op gaan wachten?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat FDJ niet heeft geprobeerd een echte coupe te plegen. Met hun overtal en de matige daalkwaliteiten van PFP waren er echt mogelijkheden.
En het ploegenklassement??quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben de belangrijkste prijs gewonnen!
Huhquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
De tweede groep nu op 9 minuten?wtf
En daar hangen de rensters tussen Gigante en Van der breggen
Ine is ondertussen een indrukwekkend staaltje propaganda aan het oplepelen. Longo was de eerste die aan hoogtestages deed!quote:
lollerGPs nu op 7'29''quote:
Chabbey heeft de hele week alleen voor die kutbollen gereden. Die moeten ze vanavond nog ontslaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben de belangrijkste prijs gewonnen!
Ze winnen dadelijk de rit en dan zullen ze oordelen dat het een goede Tour is geweest.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chabbey heeft de hele week alleen voor die kutbollen gereden. Die moeten ze vanavond nog ontslaan.
Medicinale hoogte jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ine is ondertussen een indrukwekkend staaltje propaganda aan het oplepelen. Longo was de eerste die aan hoogtestages deed!
Daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus waarom gaat dat typen zo moeizaam vandaag
Rox vertelde zojuist anders dat heel FDJ de hele week voor Vollering heeft gereden!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chabbey heeft de hele week alleen voor die kutbollen gereden. Die moeten ze vanavond nog ontslaan.
Ik moet het nog zien tegen PFP. Laatste kilometer monsterverzet steken en klaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze winnen dadelijk de rit en dan zullen ze oordelen dat het een goede Tour is geweest.
Ik had verwacht dat Ferrand-Prevot niets meer zou doen, maar ze wil blijkbaar graag de rest (en ons) nog eens belachelijk maken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien tegen PFP. Laatste kilometer monsterverzet steken en klaar.
Vorig jaar won Pogi de laatste etappequote:Op zondag 3 augustus 2025 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaat iets doen wat Pogi niet gelukt is. Op de laatste dag winnen.
Ja als ze niet gaat ging heel fok zich weer afvragen wat Labous dan heeft gedaan afgelopen half uur.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vollering die als eerste gaat met deze benen
ik spreek over dit jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar won Pogi de laatste etappe
Mwa. Gewoon Gigante op achterstand rijden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:54 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja als ze niet gaat ging heel fok zich weer afvragen wat Labous dan heeft gedaan afgelopen half uur.
Dit is de beste reclamecampagne voor Ozempic tot nu toe.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een overwinning voor alle anorexiapatiënten wereldwijd.
Van Moorsel vindt dit leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is een overwinning voor alle anorexiapatiënten wereldwijd.
Ik las Nijlpaardquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Moorsel vindt dit leuk.
Zou dat ook gebruikt worden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is de beste reclamecampagne voor Ozempic tot nu toe.
Wie is erger, PFP of Pogacar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Ferrand-Prevot niets meer zou doen, maar ze wil blijkbaar graag de rest (en ons) nog eens belachelijk maken.
Dat is oud nieuws, Mounjaro zou nog veel beter zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is de beste reclamecampagne voor Ozempic tot nu toe.
1000%. We weten allemaal dat ze goochelen met attesten om cortisonen te kunnen gebruiken en op die manier af te vallen, we horen geluiden over AICAR waar je ook mee af kan vallen, waarom zouden ze Ozempic dan niet gebruiken? Kilo's verliezen en je kracht behouden, no-brainer me dunkt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou dat ook gebruikt worden?
Vooral omdat ze een kut heeftquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zit er alleen omdat ze die achternaam heeft.
Pogacar doet het een jaar lang, dat is echt veel hinderlijker.quote:
Ik dacht dat dan Aicar de geijkte methode was.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
1000%. We weten allemaal dat ze goochelen met attesten om cortisonen te kunnen gebruiken en op die manier af te vallen, we horen geluiden over AICAR waar je ook mee af kan vallen, waarom zouden ze Ozempic dan niet gebruiken? Kilo's verliezen en je kracht behouden, no-brainer me dunkt.
Bij Sky was het in ieder geval een combinatie, weten we inmiddels. Maar toen was er nog geen ozempic, hadden ze anders ook gebruikt natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat dan Aicar de geijkte methode was.
Ze doet wel iets dat Pogacar niet kan, Parijs tegen Roubaix en de Tour in 1 jaar winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar doet het een jaar lang, dat is echt veel hinderlijker.
Maar dat ingevallen hoofd van Ferrand-Prevot kan ook echt niet. En dan doodleuk beweren dat je op een gezonde manier bent afgevallen en dat jij toevallig het pieken zo goed onder de knie hebt, het is allemaal bedrog natuurlijk.
5 tanden groter dan de restquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op een paar stroken vals plat nog even een halve minuut wegknallen.
Dacht ik ook inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Zou PFP nu direct maar met pensioen gaan?
Alle doelen direct in jaar één gehaald. Wat moet die nog doen de komende twee jaar?
BMXquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Alle doelen direct in jaar één gehaald. Wat moet die nog doen de komende twee jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Etenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze doet wel iets dat Pogacar niet kan, Parijs tegen Roubaix en de Tour in 1 jaar winnen.
Op hoogtestage.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
Waar is Van Baarle voor extra emo tv?
X2O Badkamers Trofee winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Toch beter kunnen gokken op de sprint, je verwacht het niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook weer dom van Demi om die aanval te doen
Ronde van Polenquote:
De Ronde van Polen! Als dat überhaupt ergens wordt uitgezonden.quote:
Ze doet echt alles verkeerd. Ik kan het echt niet aanzien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch beter kunnen gokken op de sprint, je verwacht het niet.
0+0=0.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet wel beseffen dat hij de +1 is in deze relatie
Eurosport wssquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Ronde van Polen! Als dat überhaupt ergens wordt uitgezonden.
De magische Volta a Portugal begint ook bijna.
Ooit wereldkampioen geweest, dus ik denk het wel.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Wereldkampioen is ze al daarin
Dan kan ze veldrijden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ooit wereldkampioen geweest, dus ik denk het wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ronde van Polen. Vanaf de start zijn ze al live.
quote:
Vanaf 11:40 op Eurosport 1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Ronde van Polen! Als dat überhaupt ergens wordt uitgezonden.
De magische Volta a Portugal begint ook bijna.
Dat is vroeg.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanaf 11:40 op Eurosport 1.
Het is een kwestie van tijd helaas ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
Waar zie jij wangen?quote:
4kg is ongeveer 30000 kcal bij etenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop wel dat ze wat gaat eten nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan van Baarle luistert vrijwillig naar dit stemmetje.
Wellicht omdat Ferrand-Prevot de enige vrouw is met een nog hogere stem dan Van Baarle zelf.
Ik denk Mark Rutte.quote:
Even langs de snackbar zou ik gaan. Grote friet met mayo en draadjesvleesquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
4kg is ongeveer 30000 kcal bij eten
De stem lijkt me momenteel tot minder ongemak leiden dan het knokige lichaam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan van Baarle luistert vrijwillig naar dit stemmetje.
Wellicht omdat Ferrand-Prevot de enige vrouw is met een nog hogere stem dan Van Baarle zelf.
Ze oogt 50.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
De stem lijkt me momenteel tot minder ongemak leiden dan het knokige lichaam.
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Skeletten sex met PFP en Van Baarlequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Moeten we hem opschrijven voor de Vuelta?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.
3quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel gaan er buiten tijd finishen?
Ze denkt misschien dat ze eerste is.quote:
Die heeft afgelopen jaar zijn voorraden van de ploeg aan mevrouw gegevenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als die twee op elkaar liggen klinkt het waarschijnlijk als een aap die een xylofoon bespeelt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfde als een zak aardappelen knuffelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Onprettigquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Van de tien seizoenen op de weg, vijf voor Rabo + huidige seizoen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
PFP heeft ooit nog gereden voor de OG Rabobank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |