Ze doet wel iets dat Pogacar niet kan, Parijs tegen Roubaix en de Tour in 1 jaar winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar doet het een jaar lang, dat is echt veel hinderlijker.
Maar dat ingevallen hoofd van Ferrand-Prevot kan ook echt niet. En dan doodleuk beweren dat je op een gezonde manier bent afgevallen en dat jij toevallig het pieken zo goed onder de knie hebt, het is allemaal bedrog natuurlijk.
5 tanden groter dan de restquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op een paar stroken vals plat nog even een halve minuut wegknallen.
Dacht ik ook inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Zou PFP nu direct maar met pensioen gaan?
Alle doelen direct in jaar één gehaald. Wat moet die nog doen de komende twee jaar?
BMXquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Alle doelen direct in jaar één gehaald. Wat moet die nog doen de komende twee jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Etenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze doet wel iets dat Pogacar niet kan, Parijs tegen Roubaix en de Tour in 1 jaar winnen.
Op hoogtestage.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
Waar is Van Baarle voor extra emo tv?
X2O Badkamers Trofee winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:05 schreef Pistolero het volgende:
Toch beter kunnen gokken op de sprint, je verwacht het niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook weer dom van Demi om die aanval te doen
Ronde van Polenquote:
De Ronde van Polen! Als dat überhaupt ergens wordt uitgezonden.quote:
Ze doet echt alles verkeerd. Ik kan het echt niet aanzien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch beter kunnen gokken op de sprint, je verwacht het niet.
0+0=0.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet wel beseffen dat hij de +1 is in deze relatie
Eurosport wssquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Ronde van Polen! Als dat überhaupt ergens wordt uitgezonden.
De magische Volta a Portugal begint ook bijna.
Ooit wereldkampioen geweest, dus ik denk het wel.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Wereldkampioen is ze al daarin
Dan kan ze veldrijden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ooit wereldkampioen geweest, dus ik denk het wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ronde van Polen. Vanaf de start zijn ze al live.
quote:
Vanaf 11:40 op Eurosport 1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Ronde van Polen! Als dat überhaupt ergens wordt uitgezonden.
De magische Volta a Portugal begint ook bijna.
Dat is vroeg.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanaf 11:40 op Eurosport 1.
Het is een kwestie van tijd helaas ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
Waar zie jij wangen?quote:
4kg is ongeveer 30000 kcal bij etenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop wel dat ze wat gaat eten nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan van Baarle luistert vrijwillig naar dit stemmetje.
Wellicht omdat Ferrand-Prevot de enige vrouw is met een nog hogere stem dan Van Baarle zelf.
Ik denk Mark Rutte.quote:
Even langs de snackbar zou ik gaan. Grote friet met mayo en draadjesvleesquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
4kg is ongeveer 30000 kcal bij eten
De stem lijkt me momenteel tot minder ongemak leiden dan het knokige lichaam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan van Baarle luistert vrijwillig naar dit stemmetje.
Wellicht omdat Ferrand-Prevot de enige vrouw is met een nog hogere stem dan Van Baarle zelf.
Ze oogt 50.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
De stem lijkt me momenteel tot minder ongemak leiden dan het knokige lichaam.
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Skeletten sex met PFP en Van Baarlequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Moeten we hem opschrijven voor de Vuelta?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.
3quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel gaan er buiten tijd finishen?
Ze denkt misschien dat ze eerste is.quote:
Die heeft afgelopen jaar zijn voorraden van de ploeg aan mevrouw gegevenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als die twee op elkaar liggen klinkt het waarschijnlijk als een aap die een xylofoon bespeelt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfde als een zak aardappelen knuffelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Onprettigquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Van de tien seizoenen op de weg, vijf voor Rabo + huidige seizoen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
PFP heeft ooit nog gereden voor de OG Rabobank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |