Ze oogt 50.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
De stem lijkt me momenteel tot minder ongemak leiden dan het knokige lichaam.
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Skeletten sex met PFP en Van Baarlequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Moeten we hem opschrijven voor de Vuelta?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.
3quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel gaan er buiten tijd finishen?
Ze denkt misschien dat ze eerste is.quote:
Die heeft afgelopen jaar zijn voorraden van de ploeg aan mevrouw gegevenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als die twee op elkaar liggen klinkt het waarschijnlijk als een aap die een xylofoon bespeelt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfde als een zak aardappelen knuffelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Onprettigquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Van de tien seizoenen op de weg, vijf voor Rabo + huidige seizoen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
PFP heeft ooit nog gereden voor de OG Rabobank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |