Dat is vroeg.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vanaf 11:40 op Eurosport 1.
Het is een kwestie van tijd helaas ja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.
Waar zie jij wangen?quote:
4kg is ongeveer 30000 kcal bij etenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoop wel dat ze wat gaat eten nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan van Baarle luistert vrijwillig naar dit stemmetje.
Wellicht omdat Ferrand-Prevot de enige vrouw is met een nog hogere stem dan Van Baarle zelf.
Ik denk Mark Rutte.quote:
Even langs de snackbar zou ik gaan. Grote friet met mayo en draadjesvleesquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
4kg is ongeveer 30000 kcal bij eten
De stem lijkt me momenteel tot minder ongemak leiden dan het knokige lichaam.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dylan van Baarle luistert vrijwillig naar dit stemmetje.
Wellicht omdat Ferrand-Prevot de enige vrouw is met een nog hogere stem dan Van Baarle zelf.
Ze oogt 50.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
De stem lijkt me momenteel tot minder ongemak leiden dan het knokige lichaam.
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Skeletten sex met PFP en Van Baarlequote:Op zondag 3 augustus 2025 19:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Moeten we hem opschrijven voor de Vuelta?quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl Van Baarle zelf ook een schrikbarend laag vetpercentage heeft.
3quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel gaan er buiten tijd finishen?
Ze denkt misschien dat ze eerste is.quote:
Die heeft afgelopen jaar zijn voorraden van de ploeg aan mevrouw gegevenquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als die twee op elkaar liggen klinkt het waarschijnlijk als een aap die een xylofoon bespeelt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfde als een zak aardappelen knuffelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Onprettigquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe zou dat voelen, om een zak botten te omhelzen?
Van de tien seizoenen op de weg, vijf voor Rabo + huidige seizoen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
PFP heeft ooit nog gereden voor de OG Rabobank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |