Geef het even 30 seconden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wacht op de sur place van de groep gele trui.
Ze leek ook gewoon niet de benen te hebben om een voorsprong voor de afdaling te creëren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gigante heeft zichzelf toch wel geflest hier.
Dat wordt dadelijk terugvallen tot in de groep Kerbaol.
Maar wordt het nog zo lastig dat ze haar gaan lossen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wat er gebeurt wanneer Labous straks moet lossen.
Op zich is er wat voor te zeggen om iets mee te helpen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dommekracht Kasia die niet al het werk aan Labous laat.
Labous rijdt zich nu behoorlijk leeg. Op de Corbier is het einde verhaal lijkt me.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wordt het nog zo lastig dat ze haar gaan lossen?
Komt nog colletje 6km aan 8 procent aanquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wordt het nog zo lastig dat ze haar gaan lossen?
Oh, de volgende klim is wel zwaar, maar ze als ze daar wegrijden, gaan ze ook nog vol voor ritwinst, lijkt me
Paar laffe beurtjes misschien, niet vol draaien en ondertussen de rest uitschelden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich is er wat voor te zeggen om iets mee te helpen.
Gigante waait uiteindelijk terug naar een groepje achter haar in dat laatste stuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die 25km 'vlak' na de Corbier ziet er ook niet heel makkelijk uit.
Dit klinkt als Tim Wellens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar laffe beurtjes misschien, niet vol draaien en ondertussen de rest uitschelden.
Inmiddels rijdt iedereen behalve PFP , die denkt zoek het maar uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar laffe beurtjes misschien, niet vol draaien en ondertussen de rest uitschelden.
Daar ga je nog zoveel verliezen als je alleen bent. Gigante zakt nog wel terug naar de groep van Kerbaol.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die 25km 'vlak' na de Corbier ziet er ook niet heel makkelijk uit.
Wel logisch toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Inmiddels rijdt iedereen behalve PFP , die denkt zoek het maar uit.
Gigantisch veel verliezen gok ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Daar ga je nog zoveel verliezen als je alleen bent. Gigante zakt nog wel terug naar de groep van Kerbaol.
De werken van Matxinquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Kloit het volgende:
Het gaat een beetje verloren in het grotere verhaal, maar Wlodarczyk gaat hier gewoon als vierde of vijfde eindigen. Waar haalt die dat opeens vandaan?
Met de leeftijdsregels van de mannen was het ook nog een strijd tussen haar en Gigante geworden voor wit, nu "enkel" voor P4 jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Kloit het volgende:
Het gaat een beetje verloren in het grotere verhaal, maar Wlodarczyk gaat hier gewoon als vierde of vijfde eindigen. Waar haalt die dat opeens vandaan?
Om daarna weer te lossen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk poeft Gigante het straks dicht op de klim.
Die kans lijkt me ongeveer 0quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb je die kaaklijn wel eens bekeken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:54 schreef Kloit het volgende:
Onmogelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende afdaling heeft een flink aantal haarspeldbochten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Of een EZEL tattoquote:
Anderhalve minuut, dat wil ik zienquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Was ook een verkapte Pidders bashquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met olympisch goud vind ik dat dat wel mag.
Anderhalve minuut? En dat terwijl ze net niet weg kon rijden? Lijkt me sterkquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
En terwijl ze net alleen kilometers lang door de wind moest boren?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderhalve minuut? En dat terwijl ze net niet weg kon rijden? Lijkt me sterk
Onderschat de kracht van de sur place nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anderhalve minuut? En dat terwijl ze net niet weg kon rijden? Lijkt me sterk
God is niet zo barmhartig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:58 schreef Faraday01 het volgende:
Had de snor deze rit wel gegund, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |