Allebei het ravijn inquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel, je moet kiezen: Marijn of Rox?
Mart en Jeanquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rox wel dan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die moest ik googlen, ik dacht dat jouw UI een type uit Kabouter Plop was...
Een standaardrinker ben ik bang.quote:
Jeaneverquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen Jenever maar dat telt niet
Genee is een teringlul.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Roxane krijgt van Wilfred de kans om in de professionele VI-studio een screentest op te nemen voor de NOS. En dan blijkt dat ze geen natuurtalent is qua improviseren: “Goedenavond, vrijdagavond Studio Sport, ehhh, en nog veel meer sport vandaag. Ik weet eigenlijk alleen wielrennen. Wat is er nog meer gebeurd? Is er nog meer gebeurd qua sport?”
Wilfred, die Rox maar liefst drie (!) kansen geeft, verbijsterd: “Een presentator gaat niet iemand die buiten beeld staat vragen of er nog meer gebeurd is.”
Roxane: “Wilfred, weet je waar mijn hart nu zit?! Ja, echt hoor! Hier! Ik kan het alleen maar fout doen nu, toch? (…) Mijn hart zit hier. Zweethanden!”
Iris Slappendel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Voor een leuk koersverloop hadden we meer actie nodig op de Joux Plane. En voor actie op de Joux Plane hadden we eigenlijk een paar satellietrenners nodig gehad.quote:
Iedereen heeft de hele week gewacht op de Madeleine. En toen zei Ferrand-Prevot doei.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:41 schreef Szura het volgende:
Alles optellende, wat hebben Vollering en Niewiadoma deze week nou eigenlijk uitgevoerd? Geen kloot.
LAFquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen heeft de hele week gewacht op de Madeleine. En toen zei Ferrand-Prevot doei.
Wel het risico als je het parcours zo bouwt. Eén echte bergrit, waar zou iedereen dan toch op gaan wachten?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat FDJ niet heeft geprobeerd een echte coupe te plegen. Met hun overtal en de matige daalkwaliteiten van PFP waren er echt mogelijkheden.
En het ploegenklassement??quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Ze hebben de belangrijkste prijs gewonnen!
Huhquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
De tweede groep nu op 9 minuten?wtf
En daar hangen de rensters tussen Gigante en Van der breggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |