Voor afvalligen niet nee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
God is niet zo barmhartig.
Zeker niet voor de afvalligen!quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
God is niet zo barmhartig.
Ik zou God juist vinden als ik verlost zou worden van Sierk-Jan de Haan.quote:
Maar verliezen als je aan Danny zijn lul moet sjorrenquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou God juist vinden als ik verlost zou worden van Sierk-Jan de Haan.
Niet meer rotsvast, dat vindt God niet leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelooft ze helemaal niet meer?
Nou nou nou nou nouquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar verliezen als je aan Danny zijn lul moet sjorren
Zal nog wel een paar beurtjes doen uit rancune ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die kan gezellig met Gigante naar de finish rijden
En dan nog meer dan 3 minuten wegrijden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch jammer dat ze FPF niet hebben kunnen lossen. Hopelijk lukt het straks.
Chiel Montagne?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Weet je welke snor ook strandde in het zicht van de haven?
Hulk Hogan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Michiel de Ruyter?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Hulk Hogan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Himmlerquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Magnum PIquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
Heinrich Wellingquote:Op zondag 3 augustus 2025 18:02 schreef AllesKaputt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |