Hebben al die honderden mensen buiten voor niks hun neus volgepropt de hele ochtend.quote:
Even door de AI-assistent trekken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
1500 pagina's doorlezen. Succes.
Weer eens wat anders dan de Raggende Mannen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef jigggy het volgende:
Ze zijn voor de rechtbank Vitesse Arnhem poep aan je lul aan het zingen![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:45 schreef jigggy het volgende:
Ze zijn voor de rechtbank Vitesse Arnhem poep aan je lul aan het zingen![]()
Nu niet meergenotquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat dit is die vent van Archilles groesbeek
Horney for the goalquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat dit is die vent van Archilles groesbeek
Hij was ook mede eigenaar van de Linde Groesbeek en heeft mij ooit gezegd dat als ik moet kotsen van de drank hij met m’n kop erin zou gooienquote:
Ook nog wat illegale Afrikaantjes op de vloer gezien ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:08 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hij was ook mede eigenaar van de Linde Groesbeek en heeft mij ooit gezegd dat als ik moet kotsen van de drank hij met m’n kop erin zou gooien
Ja vecht dat lekker uit in een civiele zaakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is vooral heel veel op het gevoel spelen
Die vent heeft toch tikken gehad voor de deur daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:08 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hij was ook mede eigenaar van de Linde Groesbeek en heeft mij ooit gezegd dat als ik moet kotsen van de drank hij met m’n kop erin zou gooien
Ja zeker , ik heb de beelden nogquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die vent heeft toch tikken gehad voor de deur daar?
Volgens mij staat het zelfs op dumpertquote:
Ik ken ook de daders allemaal 16 jarige broekiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij staat het zelfs op dumpert
Linkje ajb?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij staat het zelfs op dumpert
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100001105_22e30022
quote:14:12
Handtekeningen gezet
Parry en zijn advocaat hebben deze week een document ondertekend waarin staat dat hij niets meer met Vitesse te maken heeft. Daarmee is hij volledig uit beeld, aldus Vitesse
,,Vitesse gelooft heilig in toekomst met complete transparatie"
Het ene moment is er een ondertekend document dat Parry (en zijn advocaat?) niets meer met Vitesse te maken heeft en compleet buitenspel staat en het andere moment is er een mailtje dat hij de overname niet tegenhoudt (maar dat dan wel zou kunnen en dus niet buitenspel staat?)quote:16:12
'Parry is echt van het toneel'
Schaaij: ,,Het heeft me anderhalve week bloed, zweet en tranen gekost om een verklaring afgelopen week te krijgen dat Parry echt van het toneel is."
,,Parry heeft dinsdag een verklaring in mijn mail gezet dat hij de overname niet gaat blokkeren. Daarmee staat Parry volledig buitenspel bij Vitesse."
,,Wat ons betreft daarmee in beton gegoten dat dit verleden van Vitesse nooit meer een rol speelt in de toekomst."
Kan ik verdorie de hele nacht weer niet slapen van de spanning.quote:
"Spanning"quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan ik verdorie de hele nacht weer niet slapen van de spanning.
Dat vond ik ook al opvallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Het ene moment heeft is er een document dat Parry niets meer met Vitesse te maken heeft en compleet buitenspel staat en het andere moment is er een mailtje dat hij de overname niet tegenhoudt (maar dat dan wel zou kunnen en dus niet buitenspel staat?)
,,Mijn man moet straks uitleggen aan zijn kleinkinderen waarom hij 1892 op zijn lichaam heeft getatoeëerd."quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hele verweer van Vitesse was vals sentiment, frans bauer in het kwadraat. Wanstaltig.
hahaha ik moest ook even kijken of ik dat goed gehoord had.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
,,Mijn man moet straks uitleggen aan zijn kleinkinderen waarom hij 1892 op zijn lichaam heeft getatoeëerd."
https://sportnieuws.nl/vo(...)2024081516370425241/quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:00 schreef De_Kraam het volgende:
De babbelbox komt naar u toe en vraagt: welke tattoo moet u straks uitleggen?
[ afbeelding ]
Ze hebben natuurlijk ook niet veel anders op te voeren. Het is wel duidelijk dat ze jarenlang hun aars af hebben geveegd met het licentiereglement.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hele verweer van Vitesse was vals sentiment, frans bauer in het kwadraat. Wanstaltig.
KNVB heeft geen haast. Die geven over 50 jaar wel weer een licentie aan doorstart-Vitesse als ze promoveren naar een betaalde competitie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:45 schreef Halcon het volgende:
En de KNVB dus geen haast zou moeten hebben, want die licentie kunnen ze altijd nog intrekken.
Haast met het intrekken van de licentie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KNVB heeft geen haast. Die geven over 50 jaar wel weer een licentie aan doorstart-Vitesse als ze promoveren naar een betaalde competitie.
Rijke mensen in ongure landen willen graag wat invloed en aanzien kopen, en dat moet in het Westen (of eventueel in een rijk deel van Azië) . Het boeit hen dus niet dat ze daar veel geld voor moeten weg gooien, dat geld daar hadden ze toch al teveel van.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat schieten die Rusjes en/of overige buitenlandse eigenaren er aan het eind van de rit nou eigenlijk mee op om 100+ miljoen in een modale eredivisieclub te pompen?
Ja duh, dat snap ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haast met het intrekken van de licentie.
Zoals ik al zei, mijn overgrootvader heeft er nog gespeeld en zijn broer ook. Maar lig er geen minuut wakker van. Het is Vitesse dat een loopje heeft genomen met de KNVB-regels en in gouden bergen geloofde. Ze kunnen ook gewoon door als amateurclub hè, dan blijven ze gewoon bestaan en is er niets aan de crickethistorie verloren. Slechts een nieuw hoofdstuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:24 schreef Yozzz het volgende:
Zoveel comments, zoveel haat, Vitesse gaat ook jullie aan het hart. Welkom bij de mooiste kutclub van Nederland, al cricket aan het spelen toen jullie clubjes nog in de pijp zaten.
Hij komt gewoon uit zijn moeder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:15 schreef Dutch_view het volgende:
Hopelijk komt de rechter uit Nijmegen!
HAHAHAHA!! Wat heeft az helemaal opgelost dan? Miljoenenschuld? Ze hadden een team dat net kampioen was geworden en waarvan ze een aantal spelers voor miljoenen hebben verkocht. Ze hebben de curatoren van DSB enkele keren een laatste waarschuwing gegeven dat ‘az wel door moet’ en vervolgens was de ‘schuld’ op één of andere vage manier verdwenen. We hebben lokale ondernemers eigenlijk voor dat station betaald? En wat heeft az daar vervolgens voor betaald? Daar hebben ze absoluut niet tientallen miljoenen voor betaald. Allemaal heel schimmig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mijn overgrootvader heeft er nog gespeeld en zijn broer ook. Maar lig er geen minuut wakker van. Het is Vitesse dat een loopje heeft genomen met de KNVB-regels en in gouden bergen geloofde. Ze kunnen ook gewoon door als amateurclub hè, dan blijven ze gewoon bestaan en is er niets aan de crickethistorie verloren. Slechts een nieuw hoofdstuk.
Ik ben voor AZ, die hadden het in 2009/2010 ook niet makkelijk. Miljoenenschuld na het faillissement van DSB. Maarja, die hebben binnen de regels alles opgelost. Lokale ondernemers kochten het stadion dat AZ inmiddels in 2017 zelfs weer heeft overgekocht. Je zou kunnen zeggen dat AZ er beter uit is gekomen. 92k inwoners in Alkmaar om 167k in Arnhem, daar kan het ook niet aan liggen?
Goede vraag, elke keer lees je over de laatste kans. En dit zou echt de laatste kans zijn, maar tegen een uitspraak van een rechtbank kun je inderdaad in hoger beroep. Geen idee hoe het dan met het competitieschema moet gaan, haha. Maar bij slecht nieuws gaan we daar ongetwijfeld vanmiddag meer over horen.quote:
De eerste KKD wedstrijden beginnen vandaag. Stel Vitesse krijgt vandaag geen gelijk en ze gaan in hoger beroep en krijgen dan alsnog wel gelijk. Krijgen ze compensatie punten, wedstrijden inhalen? Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel later een hoger beroep dan is...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goede vraag, elke keer lees je over de laatste kans. En dit zou echt de laatste kans zijn, maar tegen een uitspraak van een rechtbank kun je inderdaad in hoger beroep. Geen idee hoe het dan met het competitieschema moet gaan, haha. Maar bij slecht nieuws gaan we daar ongetwijfeld vanmiddag meer over horen.
Ik snap nog steeds niet waar die rechter nou op gaat oordelen. Is dat alleen de technische procedure rondom licenties, begrotingen etc of wordt nu ineens ook weer de maatschappelijke functie van Vitesse meegenomen? Daar lijkt het ineens wel weer op met dat inspelen op de emoties gisteren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goede vraag, elke keer lees je over de laatste kans. En dit zou echt de laatste kans zijn, maar tegen een uitspraak van een rechtbank kun je inderdaad in hoger beroep. Geen idee hoe het dan met het competitieschema moet gaan, haha. Maar bij slecht nieuws gaan we daar ongetwijfeld vanmiddag meer over horen.
Volgens de Gelderlander kan de rechter de intrekking van de licentie opschorten bij een bodemprocedure die Vitesse dan aanspant. De wedstrijd zaterdag gaat dan door.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef Momo het volgende:
[..]
De eerste KKD wedstrijden beginnen vandaag. Stel Vitesse krijgt vandaag geen gelijk en ze gaan in hoger beroep en krijgen dan alsnog wel gelijk. Krijgen ze compensatie punten, wedstrijden inhalen? Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel later een hoger beroep dan is...
Er is geen tijd voor een diep inhoudelijk onderzoek en daarom heeft vitesse gekozen voor een kort geding. Bij dit kort geding kijkt de rechter of de KNVB op een redelijke en zorgvuldige wijze tot een besluit is gekomen en of de reglementen juist zijn toegepast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar die rechter nou op gaat oordelen. Is dat alleen de technische procedure rondom licenties, begrotingen etc of wordt nu ineens ook weer de maatschappelijke functie van Vitesse meegenomen? Daar lijkt het ineens wel weer op met dat inspelen op de emoties gisteren.
Hij krijgt in het voorstel van de Sterkhouders toch nog een deel terug, maar wat dat is was weer zwartgelakt toch? En daardoor ook niet te verifiëren door de KNVB als het gaat om waar het geld daarvoor dan vandaan kwam. Lijkt me als fan echt ongelofelijk frustrerend als je club zo’n speelbal is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is geen tijd voor een diep inhoudelijk onderzoek en daarom heeft vitesse gekozen voor een kort geding. Bij dit kort geding kijkt de rechter of de KNVB op een redelijke en zorgvuldige wijze tot een besluit is gekomen en of de reglementen juist zijn toegepast.
Vitesse kan in hoger beroep maar dan is het al te laat. Vitesse gaat haar vergunning niet terugkrijgen omdat de KNVB haar eigen reglementen verkeerd heeft gevolgd, inhoudelijk zou Vitesse een kans hebben nu Perry weg is maar inhoudelijk wordt niet meer naar de zaak gekeken. Perry heeft gegokt en Perry heeft helaas tot het allerallerallerlaatst volgehouden om geld terug te krijgen. Helaas ging Perry zo ver dat hij dit zelfs nog probeerde toen de KNVB al een besluit genomen had. Nu heeft hij zijn verlies genomen maar dat was voor de vergunning van Vitesse veel en veel te laat. Als Perry maanden geleden zijn verlies genomen had, dan was er een kans geweest met een realistische begroting maar helaas Perry deed er alles aan, waaronder met vals spel en geheime documenten. Perry heeft Vitesse verneukt
Ook dat weer zwartgelakt?! Wat een puinhoop. Die Perry heeft het echt compleet verpest en heeft daarvoor de club ook laten liegen. Een rol die de rechtspersoon Vitesse terecht kwalijk genomen kan worden. Sneu. Ik had de supporters anders gegund.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij krijgt in het voorstel van de Sterkhouders toch nog een deel terug, maar wat dat is was weer zwartgelakt toch? En daardoor ook niet te verifiëren door de KNVB als het gaat om waar het geld daarvoor dan vandaan kwam. Lijkt me als fan echt ongelofelijk frustrerend als je club zo’n speelbal is.
Met welke spelersquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:35 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Volgens de Gelderlander kan de rechter de intrekking van de licentie opschorten bij een bodemprocedure die Vitesse dan aanspant. De wedstrijd zaterdag gaat dan door.
De 10 jaar voor Perry was Vitesse al een ondoorzichtige puinhoopquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is geen tijd voor een diep inhoudelijk onderzoek en daarom heeft vitesse gekozen voor een kort geding. Bij dit kort geding kijkt de rechter of de KNVB op een redelijke en zorgvuldige wijze tot een besluit is gekomen en of de reglementen juist zijn toegepast.
Vitesse kan in hoger beroep maar dan is het al te laat. Vitesse gaat haar vergunning niet terugkrijgen omdat de KNVB haar eigen reglementen verkeerd heeft gevolgd, inhoudelijk zou Vitesse een kans hebben nu Perry weg is maar inhoudelijk wordt niet meer naar de zaak gekeken. Perry heeft gegokt en Perry heeft helaas tot het allerallerallerlaatst volgehouden om geld terug te krijgen. Helaas ging Perry zo ver dat hij dit zelfs nog probeerde toen de KNVB al een besluit genomen had. Nu heeft hij zijn verlies genomen maar dat was voor de vergunning van Vitesse veel en veel te laat. Als Perry maanden geleden zijn verlies genomen had, dan was er een kans geweest met een realistische begroting maar helaas Perry deed er alles aan, waaronder met vals spel en geheime documenten. Perry heeft Vitesse verneukt
Volgens mij kijken ze puur technisch, die maatschappelijke functie is volgens mij al beoordeeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar die rechter nou op gaat oordelen. Is dat alleen de technische procedure rondom licenties, begrotingen etc of wordt nu ineens ook weer de maatschappelijke functie van Vitesse meegenomen? Daar lijkt het ineens wel weer op met dat inspelen op de emoties gisteren.
Ik weet niet wat erger is eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij komt gewoon uit zijn moeder.
De selectie gaf acte de presence bij de rechtzaal in Utrecht. Prachtige club-genot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Met welke spelers
Zijn die alsnog flink aan het trainen voor het geval dat?
Ze hebben wel een selectie maar die hebben volgens mij kwalitatief nog verder ingeleverd tov vorig jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Met welke spelers
Zijn die alsnog flink aan het trainen voor het geval dat?
AZ had een lening van 13/14 miljoen bij DSB lopen. Hiervan is 10 miljoen kwijtgescholden (waarom precies, geen idee) en is 4 miljoen tot en met 2012 afgelost. Er was ook nog een belastingschuld van 3 miljoen. AZ heeft toen een lening van 8 miljoen af kunnen sluiten onder garantstelling van lokale ondernemers.quote:
Stadion is voor 15 miljoen verkocht aan lokale ondernemers en AZ huurde het 7 jaar lang voor 900k per jaar. In 2017 is het voor 15 miljoen teruggekocht van die ondernemers.quote:We hebben lokale ondernemers eigenlijk voor dat station betaald? En wat heeft az daar vervolgens voor betaald?
Dat is toch een totaal onvergelijkbare situatie met Vitesse. Az zette gewoon de curatoren onder druk en zijn op die manier juist een belangrijk deel van de schuld kwijt geraakt, terwijl ze kapitaal op het veld genoeg hadden om alles af te betalen. Nadat ze van de curator af waren hebben ze de rest verkocht en daar geherinvesteerd in nieuw kapitaal (zijnde jonge spelers met transfereerwaarde en de jeugdopleiding). Ik schat die transferopbrengsten destijds op vele tientallen miljoenen. Geef dat aan Cambuur, Roda JC of Willem II en die maken ook een gigantische sprong in de ladder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ had een lening van 13/14 miljoen bij DSB lopen. Hiervan is 10 miljoen kwijtgescholden (waarom precies, geen idee) en is 4 miljoen tot en met 2012 afgelost. Er was ook nog een belastingschuld van 3 miljoen. AZ heeft toen een lening van 8 miljoen af kunnen sluiten onder garantstelling van lokale ondernemers.
[..]
Stadion is voor 15 miljoen verkocht aan lokale ondernemers en AZ huurde het 7 jaar lang voor 900k per jaar. In 2017 is het voor 15 miljoen teruggekocht van die ondernemers.
Ik denk dat dit nog wel een rol kan gaan spelen in de uitspraak. Eerst zeggen dat ie weg is en dan zeggen dat ie een overname niet gaat tegenhouden. Hij is dus niet weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Het ene moment is er een ondertekend document dat Parry (en zijn advocaat?) niets meer met Vitesse te maken heeft en compleet buitenspel staat en het andere moment is er een mailtje dat hij de overname niet tegenhoudt (maar dat dan wel zou kunnen en dus niet buitenspel staat?)
Het ging mij dan ook niet per se om te vergelijken qua achtergrond en schulden maar ik moest denken aan de lokale ondernemers in dit verhaal. Waar waren die al die tijd? In zo'n grote stad als Arnhem (bijvoorbeeld vergeleken met Alkmaar, zoals ik al zei).quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is toch een totaal onvergelijkbare situatie met Vitesse. Az zette gewoon de curatoren onder druk en zijn op die manier juist een belangrijk deel van de schuld kwijt geraakt, terwijl ze kapitaal op het veld genoeg hadden om alles af te betalen. Nadat ze van de curator af waren hebben ze de rest verkocht en daar geherinvesteerd in nieuw kapitaal (zijnde jonge spelers met transfereerwaarde en de jeugdopleiding). Ik schat die transferopbrengsten destijds op vele tientallen miljoenen. Geef dat aan Cambuur, Roda JC of Willem II en die maken ook een gigantische sprong in de ladder.
Vitesse kennende komen ze er alsnog weer mee weg 😋quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:07 schreef mitt het volgende:
Krijgen we weer een live stream vanmiddag en beeld van het Gelredome waar er bloemen worden gelegd?
Aldus de Gelderlander.quote:maar eensgezind wordt er met bewondering gesproken over het emotionele betoog van advocaat Cindy Snelders
Low budget advocaat Snelders. We zullen haar nooit, nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ex-directeur Timo Braasch, ook een van voormalige eigenaren van Vitesse, was gisteren ook in rechtbank en vandaag ook op trainingsveld. Welk nut heeft dat? Lijkt eerder op dat hij niet uit beeld is; integendeel.
[..]
Aldus de Gelderlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |