Ze doen het best aardig nu, wat overigens ook veel zegt over het niveau in de KKD.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood boys. Volgens Edward komt het allemaal goed
Bos weg , Janssen weg , Hofs weg , Dolle Sjon weg en hij blijft weer zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen nood boys. Volgens Edward komt het allemaal goed
Periode pakken en dit jaar promoveren!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:22 schreef Makamba_ het volgende:
Binnen 5 jaar vind ik zowaar ietwat realistisch voor een keer. Hoorde eerder alweer gekkigheid als "binnen 2 jaar".
Je had vroeger zo'n Vitesse supporter hier die volgens mij yats heette. Is dat deze knakker?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:56 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hehe, 24.600 toeschouwers, geen doek te vinden op de tribune. Ga je je opmerking nog storneren?
We hebben afgesproken dat we elkaar vervangen bij afwezigheid van de ander. Mijn shift zit er bijna op!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je had vroeger zo'n Vitesse supporter hier die volgens mij yats heette. Is dat deze knakker?
Natuurlijk niet. De oorverdovende stilte van die dodo's die zich aan het aftrekken waren over het eventuele einde van Vitesse is ook schitterend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:56 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Hehe, 24.600 toeschouwers, geen doek te vinden op de tribune. Ga je je opmerking nog storneren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |