Die vent heeft toch tikken gehad voor de deur daar?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:08 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hij was ook mede eigenaar van de Linde Groesbeek en heeft mij ooit gezegd dat als ik moet kotsen van de drank hij met m’n kop erin zou gooien
Ja zeker , ik heb de beelden nogquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die vent heeft toch tikken gehad voor de deur daar?
Volgens mij staat het zelfs op dumpertquote:
Ik ken ook de daders allemaal 16 jarige broekiesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij staat het zelfs op dumpert
Linkje ajb?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij staat het zelfs op dumpert
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100001105_22e30022
quote:14:12
Handtekeningen gezet
Parry en zijn advocaat hebben deze week een document ondertekend waarin staat dat hij niets meer met Vitesse te maken heeft. Daarmee is hij volledig uit beeld, aldus Vitesse
,,Vitesse gelooft heilig in toekomst met complete transparatie"
Het ene moment is er een ondertekend document dat Parry (en zijn advocaat?) niets meer met Vitesse te maken heeft en compleet buitenspel staat en het andere moment is er een mailtje dat hij de overname niet tegenhoudt (maar dat dan wel zou kunnen en dus niet buitenspel staat?)quote:16:12
'Parry is echt van het toneel'
Schaaij: ,,Het heeft me anderhalve week bloed, zweet en tranen gekost om een verklaring afgelopen week te krijgen dat Parry echt van het toneel is."
,,Parry heeft dinsdag een verklaring in mijn mail gezet dat hij de overname niet gaat blokkeren. Daarmee staat Parry volledig buitenspel bij Vitesse."
,,Wat ons betreft daarmee in beton gegoten dat dit verleden van Vitesse nooit meer een rol speelt in de toekomst."
Kan ik verdorie de hele nacht weer niet slapen van de spanning.quote:
"Spanning"quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan ik verdorie de hele nacht weer niet slapen van de spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |