Dat vond ik ook al opvallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Het ene moment heeft is er een document dat Parry niets meer met Vitesse te maken heeft en compleet buitenspel staat en het andere moment is er een mailtje dat hij de overname niet tegenhoudt (maar dat dan wel zou kunnen en dus niet buitenspel staat?)

,,Mijn man moet straks uitleggen aan zijn kleinkinderen waarom hij 1892 op zijn lichaam heeft getatoeëerd."quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hele verweer van Vitesse was vals sentiment, frans bauer in het kwadraat. Wanstaltig.

hahaha ik moest ook even kijken of ik dat goed gehoord had.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
,,Mijn man moet straks uitleggen aan zijn kleinkinderen waarom hij 1892 op zijn lichaam heeft getatoeëerd."

https://sportnieuws.nl/vo(...)2024081516370425241/quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:00 schreef De_Kraam het volgende:
De babbelbox komt naar u toe en vraagt: welke tattoo moet u straks uitleggen?
[ afbeelding ]

Ze hebben natuurlijk ook niet veel anders op te voeren. Het is wel duidelijk dat ze jarenlang hun aars af hebben geveegd met het licentiereglement.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat hele verweer van Vitesse was vals sentiment, frans bauer in het kwadraat. Wanstaltig.

KNVB heeft geen haast. Die geven over 50 jaar wel weer een licentie aan doorstart-Vitesse als ze promoveren naar een betaalde competitie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:45 schreef Halcon het volgende:
En de KNVB dus geen haast zou moeten hebben, want die licentie kunnen ze altijd nog intrekken.

Haast met het intrekken van de licentie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KNVB heeft geen haast. Die geven over 50 jaar wel weer een licentie aan doorstart-Vitesse als ze promoveren naar een betaalde competitie.

Rijke mensen in ongure landen willen graag wat invloed en aanzien kopen, en dat moet in het Westen (of eventueel in een rijk deel van Azië) . Het boeit hen dus niet dat ze daar veel geld voor moeten weg gooien, dat geld daar hadden ze toch al teveel van.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat schieten die Rusjes en/of overige buitenlandse eigenaren er aan het eind van de rit nou eigenlijk mee op om 100+ miljoen in een modale eredivisieclub te pompen?

Ja duh, dat snap ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haast met het intrekken van de licentie.

Zoals ik al zei, mijn overgrootvader heeft er nog gespeeld en zijn broer ook. Maar lig er geen minuut wakker van. Het is Vitesse dat een loopje heeft genomen met de KNVB-regels en in gouden bergen geloofde. Ze kunnen ook gewoon door als amateurclub hè, dan blijven ze gewoon bestaan en is er niets aan de crickethistorie verloren. Slechts een nieuw hoofdstuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:24 schreef Yozzz het volgende:
Zoveel comments, zoveel haat, Vitesse gaat ook jullie aan het hart. Welkom bij de mooiste kutclub van Nederland, al cricket aan het spelen toen jullie clubjes nog in de pijp zaten.

Hij komt gewoon uit zijn moeder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:15 schreef Dutch_view het volgende:
Hopelijk komt de rechter uit Nijmegen!

HAHAHAHA!! Wat heeft az helemaal opgelost dan? Miljoenenschuld? Ze hadden een team dat net kampioen was geworden en waarvan ze een aantal spelers voor miljoenen hebben verkocht. Ze hebben de curatoren van DSB enkele keren een laatste waarschuwing gegeven dat ‘az wel door moet’ en vervolgens was de ‘schuld’ op één of andere vage manier verdwenen. We hebben lokale ondernemers eigenlijk voor dat station betaald? En wat heeft az daar vervolgens voor betaald? Daar hebben ze absoluut niet tientallen miljoenen voor betaald. Allemaal heel schimmig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mijn overgrootvader heeft er nog gespeeld en zijn broer ook. Maar lig er geen minuut wakker van. Het is Vitesse dat een loopje heeft genomen met de KNVB-regels en in gouden bergen geloofde. Ze kunnen ook gewoon door als amateurclub hè, dan blijven ze gewoon bestaan en is er niets aan de crickethistorie verloren. Slechts een nieuw hoofdstuk.
Ik ben voor AZ, die hadden het in 2009/2010 ook niet makkelijk. Miljoenenschuld na het faillissement van DSB. Maarja, die hebben binnen de regels alles opgelost. Lokale ondernemers kochten het stadion dat AZ inmiddels in 2017 zelfs weer heeft overgekocht. Je zou kunnen zeggen dat AZ er beter uit is gekomen. 92k inwoners in Alkmaar om 167k in Arnhem, daar kan het ook niet aan liggen?

Goede vraag, elke keer lees je over de laatste kans. En dit zou echt de laatste kans zijn, maar tegen een uitspraak van een rechtbank kun je inderdaad in hoger beroep. Geen idee hoe het dan met het competitieschema moet gaan, haha. Maar bij slecht nieuws gaan we daar ongetwijfeld vanmiddag meer over horen.quote:

De eerste KKD wedstrijden beginnen vandaag. Stel Vitesse krijgt vandaag geen gelijk en ze gaan in hoger beroep en krijgen dan alsnog wel gelijk. Krijgen ze compensatie punten, wedstrijden inhalen? Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel later een hoger beroep dan is...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Goede vraag, elke keer lees je over de laatste kans. En dit zou echt de laatste kans zijn, maar tegen een uitspraak van een rechtbank kun je inderdaad in hoger beroep. Geen idee hoe het dan met het competitieschema moet gaan, haha. Maar bij slecht nieuws gaan we daar ongetwijfeld vanmiddag meer over horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |