Je zou zeggen van niet, maar ik kijk intussen nergens meer van op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse wil verklaringen van andere (amateur)clubs waarom het belangrijk is dat Vitesse blijft bestaan.
Erg sympathiek allemaal maar dat gaat een rechter toch niet meewegen lijkt me. Het gaat gewoon om of de procedures goed zijn verlopen. Daar lijkt de KNVB vooralsnog geen fouten in te hebben gemaakt.
Kan er mooi een stok achter de deur worden gehouden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het is een D66 rechter, als Vitesse slim is sturen ze een Mo of een Ali als vertegenwoordiger van de club.
Inspelen op emotie bij de rechter(s).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat dat precies zou moeten toevoegen?
Ik wist niet dat oud Vitesse straks tegen die rechters moeten gaan voetballen.quote:12:30
Groot applaus
Groot applaus als Van den Brom en Hofs het gerechtsgebouw betreden. ,,Zet ‘m op! Alles geven!” roepen supporters hun clubiconen toe.
Klinkt wel realistischer dan een intellectueel, inhoudelijk betoog om de rechter te overtuigen vanuit Hofs.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat oud Vitesse straks tegen die rechters moeten gaan voetballen.
Febo Theo laat mr. Visser alle hoeken van het veld zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop dat ze voor die rechter beveiliging hebben geregeld als hij een negatief oordeel velt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:22 schreef Scrummie het volgende:
De stream is stuk. Lijkt FeyenoordONE wel.
Daar mankeerde het vorige seizoen niet aan. Massale opkomst tegen de KKD-ploegen, ondanks dat je zelf nergens om speelt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Meer opkomst dan de gemiddelde thuiswedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |