SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het is maar hoe je bekijkt. Hij heeft meer onderhoud nodig dan gedacht en dat gaat flink in de kosten lopenquote:Op donderdag 31 juli 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geen brandje in je auto.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is maar hoe je bekijkt. Hij heeft meer onderhoud nodig dan gedacht en dat gaat flink in de kosten lopen
Als je ziet hoe makkelijk het gaat wordt het extra duidelijk wat voor wanprestatie het vorige week leverde.quote:
Alsof ze dachten dat het op 50% ook wel kon.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als je ziet hoe makkelijk het gaat wordt het extra duidelijk wat voor wanprestatie het vorige week leverde.
Ja maar dat had ik natuurlijk wel aan zien komen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:23 schreef BillDauterive het volgende:
Heb je al spijt dat je je krachten geopenbaard hebt, waardoor iedereen je lastig valt met vragen? @:Strani
Maar daar had je toch op in kunnen spelen door vooraf al de vragen te kunnen beantwoorden?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:11 schreef Strani het volgende:
Excuses voor mijn trage reactie, ik was niet thuis
Het klopt wel allemaal zo'n beetje, hoewel ik echt nog nooit gehoord heb van een Nederlander die hier om Douwe Egberts vraagt...quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani wat vind jij van deze (f)ophef?
https://favorflav.com/nl/(...)niet-doen-in-spanje/
Jawel maar ik voelde toen al aan dat ik daar geen zin in had.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar daar had je toch op in kunnen spelen door vooraf al de vragen te kunnen beantwoorden?
Daar kan ik inkomen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik voelde toen al aan dat ik daar geen zin in had.
Hoezo was jij niet thuisquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:11 schreef Strani het volgende:
Heb ik in Nederland ook nog nooit gehoord. Dat doet toch niemandquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt wel allemaal zo'n beetje, hoewel ik echt nog nooit gehoord heb van een Nederlander die hier om Douwe Egberts vraagt...
Het is ook een echte Nederlandse naam. Ik geloof niet dat er een Spanjaard is die Douwe Egberts heet.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het klopt wel allemaal zo'n beetje, hoewel ik echt nog nooit gehoord heb van een Nederlander die hier om Douwe Egberts vraagt...
Ja sorry ik was in de stad en sliep in het appartement van een vriendin die momenteel niet in het land is en ik kom een keer of twee per week langs om de plantjes water te geven in ruil voor dus daar kunnen slapenquote:
Eens welquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb ik in Nederland ook nog nooit gehoord. Dat doet toch niemand![]()
En paella zou sowieso niet gegeten moeten worden
En die vriendin heeft geen internet in haar appartement?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry ik was in de stad en sliep in het appartement van een vriendin die momenteel niet in het land is en ik kom een keer of twee per week langs om de plantjes water te geven in ruil voor dus daar kunnen slapen
Jawel maar ik hou niet zo van FOK!ken op m'n telefoonquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En die vriendin heeft geen internet in haar appartement?
Ik ook niet, maar je moet er iets voor over hebben om onze vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik hou niet zo van FOK!ken op m'n telefoon
Oké, volgende keer zal ik gewoon netjes en op tijd antwoorden!quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet er iets voor over hebben om onze vragen te beantwoorden.
Heel goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, volgende keer zal ik gewoon netjes en op tijd antwoorden!
He, alweer?quote:
En je pakketjes dan?!?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:11 schreef Strani het volgende:
Vind je het eng om in je eigen huis te slapen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry ik was in de stad en sliep in het appartement van een vriendin die momenteel niet in het land is en ik kom een keer of twee per week langs om de plantjes water te geven in ruil voor dus daar kunnen slapen
Ja heel eng want dan ben ik helemaal alleenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind je het eng om in je eigen huis te slapen? [ afbeelding ]
Willen je katten niet bij je slapen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel eng want dan ben ik helemaal alleen
Elders ook, maar daar ben ik dan weer heel bang dat ik niet alleen ben dus als ik dan wel alleen ben is het minder eng
Ach, je kan er ook leukere dingen organiserenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nooit meer naar Arnhem!
Maar oké, wel sneu.
Dat wel, gelukkigquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Willen je katten niet bij je slapen?
Kan ik heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik hou niet zo van FOK!ken op m'n telefoon
Songcontest 2027 Arnhemquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, je kan er ook leukere dingen organiseren
Schijnt dat ze daar nu een gebouw hebben dat verder toch niet gebruikt wordt.quote:
Lang niet gezien hierquote:
Valt dat dan even tegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:44 schreef Arizona het volgende:
Ik dacht trouwens vanmorgen eerst dar het al zaterdag was
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:44 schreef Arizona het volgende:
*Kijkt naar buiten. September zou ook kunnen.quote:
Gelukkig niet, dan zou er al weer 1 van mijn vrije dagen voorbij zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:44 schreef Arizona het volgende:
Qua ruimte primaquote:
De eerste Google reviews stromen binnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:19 schreef Arizona het volgende:
Gefeliciteerd allemaal trouwens met de opening van het nieuwe Eftelinghotel vandaag
Ik ben wel benieuwd hoe het echt is, al gaat het prijstechnisch waarschijnlijk niet zo interessant voor ons zijn.quote:had een stapel van 20 matrassen liggen maar kon nog steeds niet slapen, leek wel alsof er een steen onder lag. voor de rest wel mooi, alleen wel steeds een of andere big die een kamer naast me zat te timmeren, vandaar 1 ster minder.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wajoo!! DUUUUUUUUDE! Grote bek zoekj e ruzie??!??!?!
@Guanabana gaat! Ik ben ook heel benieuwd. Voor een groter gezelschap is een huisje/appartement ongetwijfeld voordeliger. Maar het lijkt me wel een ervaring, zó dicht op het park.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste Google reviews stromen binnen
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het echt is, al gaat het prijstechnisch waarschijnlijk niet zo interessant voor ons zijn.
Ja, dankjewel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:19 schreef Arizona het volgende:
Gefeliciteerd allemaal trouwens met de opening van het nieuwe Eftelinghotel vandaag
Ik verwacht een hoop gezeik eerlijk gezegd, de eerste paar wekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste Google reviews stromen binnen
[..]
Ja, we gaan in september!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
@:guanabana gaat! Ik ben ook heel benieuwd. Voor een groter gezelschap is een huisje/appartement ongetwijfeld voordeliger. Maar het lijkt me wel een ervaring, zó dicht op het park.
Het hogere segment is ook wel iets nieuws voor de Efteling. De horeca in het park zelf zijn nu ook vooral snackbar-dingen, dus er zullen vast de nodige opstartproblemen voorkomen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik verwacht een hoop gezeik eerlijk gezegd, de eerste paar wekenWe gaan het zien.
Ja maar dat is wel een leuke versie van jou!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag en morgen weer naar een speciaalbierfestival. Zin in. Mocht ik vanavond weer rare dingen zeggen, zoals vorig jaar, dan ben ik weer zo dom geweest om met mijn dronken kop op FOK te komen.
[..]
Heb je al op het oog wat je wil gaan drinken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag en morgen weer naar een speciaalbierfestival. Zin in. Mocht ik vanavond weer rare dingen zeggen, zoals vorig jaar, dan ben ik weer zo dom geweest om met mijn dronken kop op FOK te komen.
[..]
Ik denk Spa blauwquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je al op het oog wat je wil gaan drinken?
Ik ben ook vaak genoeg dronken op Fok geweest, maar het scheelt wel dat ik in nuchtere toestand ook vaak rare dingen zeg. Dan valt het toch minder op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En nuchter val ik tegen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel een leuke versie van jou!
Ja, goeie! Ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg dronken op Fok geweest, maar het scheelt wel dat ik in nuchtere toestand ook vaak rare dingen zeg. Dan valt het toch minder op.
Nou, in ieder geval geen Spa blauw!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb je al op het oog wat je wil gaan drinken?
Ah dan weet Nathan Aké alvast dat die er vannacht weer van langs krijgt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was hem alweer vergeten. Bedankt voor de reminder!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan weet Nathan Aké alvast dat die er vannacht weer van langs krijgt.
Ik stel voor dat we daarna een afterparty gaan houdenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat is echt geen goed idee. De kans is best groot dat het voor een van ons tegenvalt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we daarna een afterparty gaan houden
Lekker...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:05 schreef NailQueen het volgende:
Een week alleen op kantoor zijn wordt beloond. Ik ben nu een weekje vrij
Uitslapenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker...
Ga je nog wat ondernemen?
Trump kennende zal hij de verkeerde wel gestuurd hebben. Die met alleen torpedo's ofzo, die (behalve tegen andere bootjes) weinig verschil gaan maken daar voor de kust.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:38 schreef H_T het volgende:
Ik heb besloten straks Tomorrow Never Dies te gaan kijkenGoed moment nu Trump kernonderzeeërs richting Rusland stuurt
Of, en dat is erg waarschijnlijk gezien de Four Seasons geschiedenis, hij heeft het naar het verkeerde Moskou gestuurdquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trump kennende zal hij de verkeerde wel gestuurd hebben. Die met alleen torpedo's ofzo, die (behalve tegen andere bootjes) weinig verschil gaan maken daar voor de kust.
Gelukkig zijn die Russen niet zo, want maandag was ik gevaarlijk dicht bij De Krimquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of, en dat is erg waarschijnlijk gezien de Four Seasons geschiedenis, hij heeft het naar het verkeerde Moskou gestuurd
daar was ik ook al eens verdacht dicht in de buurtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die Russen niet zo, want maandag was ik gevaarlijk dicht bij De Krim
Uiteindelijk blijkt het gewoon een roeiboot in Giethoorn te zijn die hij gehuurd heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of, en dat is erg waarschijnlijk gezien de Four Seasons geschiedenis, hij heeft het naar het verkeerde Moskou gestuurd
Ging je ook naar Slagharen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar was ik ook al eens verdacht dicht in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 01-08-2025 23:37:01 ]
Ermelo. Deze zaterdag weer. Kom je ook?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:48 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Waar is dit festijn ook weer?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een film opgezet uit mijn jeugd. Geen disney maar wel een waar ik heel vrolijk van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice
Same shit, different day
SC hopper present
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]heb je zelfs bij sommige Disney films, volwassen grappen die kinderen niet eens horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Môge Koen, even niet gezienquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je zelfs bij sommige Disney films, volwassen grappen die kinderen niet eens horen
I'm still alivequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Môge Koen, even niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |