Ik ook niet, maar je moet er iets voor over hebben om onze vragen te beantwoorden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik hou niet zo van FOK!ken op m'n telefoon
Oké, volgende keer zal ik gewoon netjes en op tijd antwoorden!quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je moet er iets voor over hebben om onze vragen te beantwoorden.
Heel goed.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, volgende keer zal ik gewoon netjes en op tijd antwoorden!
He, alweer?quote:
En je pakketjes dan?!?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:11 schreef Strani het volgende:
Excuses voor mijn trage reactie, ik was niet thuis
Vind je het eng om in je eigen huis te slapen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja sorry ik was in de stad en sliep in het appartement van een vriendin die momenteel niet in het land is en ik kom een keer of twee per week langs om de plantjes water te geven in ruil voor dus daar kunnen slapen
Ja heel eng want dan ben ik helemaal alleenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind je het eng om in je eigen huis te slapen? [ afbeelding ]
Willen je katten niet bij je slapen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel eng want dan ben ik helemaal alleen
Elders ook, maar daar ben ik dan weer heel bang dat ik niet alleen ben dus als ik dan wel alleen ben is het minder eng
Ach, je kan er ook leukere dingen organiserenquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nooit meer naar Arnhem!
Maar oké, wel sneu.
Dat wel, gelukkigquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Willen je katten niet bij je slapen?
Kan ik heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ik hou niet zo van FOK!ken op m'n telefoon
Songcontest 2027 Arnhemquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, je kan er ook leukere dingen organiseren
Schijnt dat ze daar nu een gebouw hebben dat verder toch niet gebruikt wordt.quote:
Lang niet gezien hierquote:
Valt dat dan even tegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:44 schreef Arizona het volgende:
Ik dacht trouwens vanmorgen eerst dar het al zaterdag was
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 07:44 schreef Arizona het volgende:
Ik dacht trouwens vanmorgen eerst dar het al zaterdag was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |