Dat kan toch niet met die doekjes lijkt me, zal morgen wel weer hard zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zag net wat zwarte schimmel op kitrand tussen glas en kozijn van badkamerraam, dus dacht even kijken of ik dat makkelijk weg krijg. Met twee allesreinigerdoekjes er even overheen gewreven en ging best vlot weg, alleen is de kit nu ook zacht en beetje plakkerig? En heb ik daar met de doekjes en daarna wc papier om even droog te vegen erna, ook wat van weggeveegd (bovenste laagje dan, niet hele kitrand). Is dat normaal? Ik heb beneden volgens mij ook wel eens schimmel weggehaald van de kitrand van raam daar met allesreinigerdoekje, maar kan me niet herinneren dat dit daar ook gebeurde. Hopelijk hardt het wel gewoon weer uit nu? Ga morgen met goed licht eens kijken hoe het er dan inmiddels uit ziet, en of ik niet teveel kit heb weggeveegd
Nou ja het was gewoon zichtbaar dat er ook kit vanaf kwam, zowel in wat er op het doekje/wc papiertje zat als op de kitrand zelf, en kitrand was ook duidelijk plakkerig daarna, dus blijkbaar kan dat wel. Maar we gaan het zien straks. Hopelijk is het gewoon weer normaal en zit er nog genoeg op.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat kan toch niet met die doekjes lijkt me, zal morgen wel weer hard zijn.
Top, dat was ook degene die ik nu in mn app-winkelmandje had gestoptquote:
Omdat het kan en je het leuk vindt, of omdat het echt nodig is? Ik heb nog nooit gekit (wel uitgelegd gekregen vorige keer van badrand-kitter) en weet ook niet wat voor kit er gebruikt is enzo (incl lak op welke basis voor schilderen want kit is zelfde kleur als kozijn), en huurhuis dus als ik zelf doe dan moet ik het wel goed doen ookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:45 schreef sigme het volgende:
Ik vind kitten wel leuk, dus ik denk dat ik zou overwegen de huidige kitrand weg te snijden en er een nieuwe rups in te leggen.
Ah, dan is het balen ja. En vervelend van het in de steek laten gevoel, wat natuurlijk ook gewoon kan bestaan naast het haar inderdaad wel gunnen. Hopelijk wordt de opvolger ook een prettig persoon of misschien zelfs nog een betere!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:53 schreef borisz het volgende:
@:vlindertje89 Eerste reactie was dat het een beetje ze ons in de steek laat. En het is jammer dat ze gaat. We gunnen het er wel, gelet op dr nieuwe job. Maar het is jammer. En ja er komt tzt een nieuwe.
De ingeslagen weg zal niet anders worden. Maar toch.
Nou ja vanaf nu te voet boodschappen doen want die auto geef je ze niet meer mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:09 schreef derLudolf het volgende:
Je geeft mensen meer vrijheid... Verneuken ze de boel. Ze krijgen een auto en geld mee, om boodschappen voor het avondeten te doen (elk land kookt een avond).
De Portugezen - koken vanavond - waren gisteren weet niet hoe lang onderweg voor niet bijster veel boodschappen. Naast twee supermarkten hebben ze dus ook nog elders geshopt.
Vind ik sowieso al kansloos maar ja het mag in NL. Maar vloei met resten in de auto laten liggen is dom. Onder invloed achter het stuur van een auto die niet van jezelf is, in de buitenland: oliedom. Sowieso ben je alle respect van me kwijt als je onder invloed achter het stuur kruipt.
Vanaf nu: na de lunch boodschappen doen en niet eerder. Zodat je je tijd nodig bent om te koken.
Ik zat er gisteren inderdaad wel aan te denken dat ik daar ook een lijst van moet maken - leuke/sociale dingen die ik wil doenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:26 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Behalve praktische zaken heb je ook leuke ontspannende dingen op de todo lijst. Met iemand naar de film of zo?
Naar de bbq meet komen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren inderdaad wel aan te denken dat ik daar ook een lijst van moet maken - leuke/sociale dingen die ik wil doen.
Wel wat dingen gepland hoor, ik heb donderdag psych en ga daarna naar ouders en wss ook even bij collegavriendin langs. Zaterdagmiddag en avond oppassen bij buurmeisje. Volgende week woensdag met ouders dagje Friesland, en donderdag met de buurvrouwen van hiernaast en de buurvrouw van daarnaast bowlen. Maar ben nog even aan het bedenken wat ik nog meer zou willen![]()
Gezellig dat je er weer bij bent!quote:Op maandag 28 juli 2025 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zag je brouwerij ineens in de line-up staan. Jullie waren de laatste naam, wat een fijne toevoeging!! Komend weekend ga ik minimaal 1 biertje van jullie drinken![]()
Is het extra druk op het feestplein?Voorgaande jaren ben ik op vrijdag vooral naar de brouwers op het feestplein gegaan en heb ik ze op zaterdag ontweken, omdat het daar gewoon te druk is. Ik kan me voorstellen dat meer mensen het doen en het qua aanloop niet veel uitmaakt waar je staat. Of verkoop je daar echt meer?
Je kunt ook uploaden en linken zonder registratie heb ik ontdekt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:14 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Veertien zakken spinazie verwerkt, er groeide flink wat onkruid op dat perceel volgens mij - veel zakken zaten zulke blaadjes in.
Als je op het plein staat, dan heb je vast vaste klanten die het jaar erop weer als eerste naar jou op zoek gaan, omdat ze hetzelfde biertje, wat ze dit jaar 5x gedronken hebben, weer willen. Dat is dan wel weer mooi meegenomen! Ik weet nog wel dat je een jaar in dat hoekje stond en al zei dat de aanloop minder was. Dit jaar laat ik sowieso een aantal mensen jullie blondje proeven. Ik weet niet of ik het zelf ook doe, want ik vind blond bier vaak onnodig zoet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig dat je er weer bij bent!
Wij hebben nog nooit op het plein gestaan maar wat we van andere brouwers horen is dat het zo druk is dat mensen inderdaad lastig kunnen bewegen naar andere kramen dus dan de hele middag bij jouw kraam blijven hangen, wat dus positief is voor de verkoop.
Ik denk dat je aan de straatkant misschien even veel verkoopt want daar kunnen ze van 2 kanten bij je kraam. Maar je hebt ook een hoekje aan het eind en daar verkoop je wel echt beduidend minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh yeah. En dan loop ik om 12 uur nog in slaap shirt. 😉quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Lopen klusjes bij jullie ook wel eens uit de hand?ik ging de bedden verschonen en bedacht toen dat ik de matrassen maar even om moest draaien want vrouw heeft rugpijn. Dan moeten de toppers er af, dus die kunnen dan meteen ook in de was. Toen zat er een vlek in het matras dus hoes ook in de was. Toen bedacht ik dat ik dat zelfde ook maar bij zoon moest doen. Zijn matras bleek beschimmeld
niet om aan te gluren. Dus dat behandelen en toen vind ik het zo goor dat de kussenhoes ook maar in de was moest. En nu draait de vierde machine vandaag met beddengoed
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar gaan we weer @:cat-astrophe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mapje ligt klaar!Paste het beste binnen de geografische parametersquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:32 schreef derLudolf het volgende:
Haltern am See, hoe kom je daar zo bij dan?En ditquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon. Bereikbaar, bootje varen, hotelletje zwembad, leuke dingen in de buurt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:38 schreef Clubsoda het volgende:
Lopen klusjes bij jullie ook wel eens uit de hand?ik ging de bedden verschonen en bedacht toen dat ik de matrassen maar even om moest draaien want vrouw heeft rugpijn. Dan moeten de toppers er af, dus die kunnen dan meteen ook in de was. Toen zat er een vlek in het matras dus hoes ook in de was. Toen bedacht ik dat ik dat zelfde ook maar bij zoon moest doen. Zijn matras bleek beschimmeld
niet om aan te gluren. Dus dat behandelen en toen vind ik het zo goor dat de kussenhoes ook maar in de was moest. En nu draait de vierde machine vandaag met beddengoed
Zit er kit tussen? Of is het stopverf?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik dacht na je eerste zin fysiek gevangen, maar op camera dusben benieuwd!
De kit is nog steeds zacht, als je het aanraakt met handschoentje dan geeft het daar ook op af.
Het verschil tussen de kitrand links die gewoon normaal is, en onder, is naast voelbaar ook duidelijk zichtbaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik geef het nog een dag, hopelijk dan wel weer gewoon normaal. Nu is het meer richting kneedgum consistentie dan gewoon normale opgedroogde kit.
Ik denk dat het wel meevalt met hoeveel ik het heb verneukt verder, niet zodanig veel eraf/ingedrukt dat er eig nieuwe rand op moet denk ik? Of denken de klussers hier van wel?
Verder staat op mijn to do van vandaag om even langs Decathlon te gaan voor een UV shirt, langs bouwmarkt voor tuinslang, sproeikop en zand voor opnieuw invegen terrastegels (tips voor welk zand zijn welkom, liefst waar onkruid moeilijker tussen groeit/mieren moeilijker nesten in maken), en een instax camera van de buren verkopen (in opdracht uiteraard). Oh, en boodschappen doen.
Mijn eerste gedachte is kit, het huis is uit 2017 dus niet zo oud. Maar geen idee eigenlijk.. zou ook niet weten hoe ik daar achter moet komen haha. Is kit goedkoper en/of sneller/makkelijker te verwerken? Dan is het vast kitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Zit er kit tussen? Of is het stopverf?
Stopverf is net klei en krijgt na een tijdje een huid die stevig aanvoelt. Maar blijft flexibel.
Dit werd "vroeger" standaard gebruikt bij het zetten van glas.
Kit wordt niet meer zacht. Het spul hard uit, en dat is het. Stopverf blijft zacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is kit, het huis is uit 2017 dus niet zo oud. Maar geen idee eigenlijk.. zou ook niet weten hoe ik daar achter moet komen haha. Is kit goedkoper en/of sneller/makkelijker te verwerken? Dan is het vast kit
Het is sowieso overschilderd, wat het ook is. Maar de structuur van het deel waar ik gister met allesreinigerdoekje overheen ben geweest is wel heel anders dan van bij hetzelfde raam waar ik niet geweest ben, dat is gewoon glad en geeft ook niet af.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Kit wordt niet meer zacht. Het spul hard uit, en dat is het. Stopverf blijft zacht.
Het spul is grijs van kleur. En kan op plekken in de volle zon barstjes vertonen. En je kunt het overschilderen.
De bonnen zijn in gedeelten opgegaan als reductie op uitgaven hier en daar.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ik vond 50 euro al veel, 200 is nog leuker! Zijn de bonnen nog wel geldig? Ik had het wel zuur gevonden voor mezelf wanneer ik dat ding half september had gevonden.
En je ben welkom hoor! Dan is er weer 1 dag afgestreept
Wat een narigheid.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Iets meer (kloterige) duidelijkheid https://eenvandaag.avrotr(...)-asielstelsel-160901
RVS zou geen enkel probleem moeten maken, maar of ie past, geen idee. ff proberen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:23 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater of LHO een GN 2/1 bak past qua breedte in deze oven, is het veilig om aan te nemen dat het qua diepte ook past?
We hebben de wereld aan glazen oven schalen maar eigenlijk passen er maar twee in de oven. Net niet diep genoeg om schalen in de lengte er in te zetten en ook net niet breed genoeg om als je het wat schuin zet er twee per rooster in te plempen.
Tot nu toe had ik nog niet bedacht dat de oven waarschijnlijk ook GN is. Italianen willen lasagne maken vandaar. Maar dat betekend ook dat ik kip vleugels kan maken voor lunch
[ afbeelding ]
Oh en nu we het toch over dit fornuis hebben. Is het het idee om rotzooi van de bakplaat in de bak te laten stromen? Ik gebruik hem om eten in te doen. Blijft er ook lekker warm onder. Werkt wel mooi zo'n bakplaat maar het koekt wel snel aan.
Onze kampeerboerderij-oven kan 2x GN1/1 hebben, dat is ook eentje onder het fornuis.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen GN1/1. Ik neem morgen wel een mee en kijk of het past.
Kon zijn dat je toevallig wist dat ovens onder het fornuis nooit GN norm zijn![]()
Dat laatste is aardig. Alleen kan ik het nog niet overzien. De ‘goede werken’ beginnen na de vakantie. En ik wil weer gaan sporten 2 x week. Jij hebt je werkdagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ik vond 50 euro al veel, 200 is nog leuker! Zijn de bonnen nog wel geldig? Ik had het wel zuur gevonden voor mezelf wanneer ik dat ding half september had gevonden.
En je ben welkom hoor! Dan is er weer 1 dag afgestreept
Lijkt op die lekkere mr.marvis broeken die g graag draagt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:23 schreef fietsie het volgende:
Hoe is dit ooit "luxe pantalon look" ???
[ afbeelding ]
[img]Boulevards * The Easies MR MARVIS https://share.google/jqNAs1fpmtGlAmE67|[/img]quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb toch niet het idee dat ik hierin fijn naar m'n werk zou gaan; voor vrije tijd natuurlijk super
Ahja maar die hebben een sjieke broekband... Hmz ik ga morgen maar eens passenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:46 schreef Blues het volgende:
[..]
[ [url=Boulevards * The Easies MR MARVIS https://share.google/jqNAs1fpmtGlAmE67|]afbeelding[/url] ]
Lijkt meer op een joggingbroekquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:23 schreef fietsie het volgende:
Hoe is dit ooit "luxe pantalon look" ???
[ afbeelding ]
Gas merk je wel, wij moeten pleurisveel moeite doen om onze aan te krijgen. Met een aansteker en heel lang de knop induwen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Sorry voor het niet taggen @:Tele6 nog een aan je gedacht tijdens het schrijven maar toen kwam er weer iemand tussendoor. Vragen waar wasmiddel staat ofzo![]()
Dit is een elektrische vermoed ik. Hetelucht in elk geval, met afbakbroodjes moet je oppassen dat ze niet van het rooster worden geblazen
Dit is nu de tweede keer hier, bevalt prima. Veel ruimte buiten en geen buren.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gas merk je wel, wij moeten pleurisveel moeite doen om onze aan te krijgen. Met een aansteker en heel lang de knop induwen.
Komen jullie vaker op deze plek?
De oven klinkt jaloersmakend namelijk dus als het op een zinnige afstand van Wageningen is dan wil ik er ook in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is écht vroeg![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef AnneX het volgende:
Gesignaleerd:Zet ook vast erwtensoep op het menuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is écht vroeg
We have far more in common than that which devides us..
Dichterbij zelfs 😎 https://www.dedrentseliefde.nl/nl/rooms/siena/quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Jongens, heeft toevallig iemand nog tips voor hotels voor romantische getaways binnen 6 (maar minder mag zeker) uur rijden vanaf Utrecht?
Ik heb dankzij hier vragen wel eerder toffe dingen gevonden maar geloof niet dat ik dit keer 1400 wil neertellen voor 4 nachten..
Binnenkort bezoeken wij dit: https://restaurantposten.nl/ , waaar je dus ook kan overnachten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Jongens, heeft toevallig iemand nog tips voor hotels voor romantische getaways binnen 6 (maar minder mag zeker) uur rijden vanaf Utrecht?
Ik heb dankzij hier vragen wel eerder toffe dingen gevonden maar geloof niet dat ik dit keer 1400 wil neertellen voor 4 nachten..
Dat is om de hoek van drentse liefde ofwel 16 km.😉quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort bezoeken wij dit: https://restaurantposten.nl/ , waaar je dus ook kan overnachten.
En hier hebben we ook al eens overnacht en perfect gegeten: https://www.herbergdefazant.nl/
Wanneer vind jij het romantisch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:30 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef AnneX het volgende:
Gesignaleerd:Sinds San Juan / zomer solstice hangen de kroegen hier vol met dingen voor de kerst loterij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is écht vroegLa derecha oprime, la izquierda libera
Als er zo min mogelijk andere mensen zich in de buurt van mijn slaapkamer bevinden.quote:
quote:Ikzelf vind dit een hele fijne plek: https://www.dejufferenlunsingh.nl/hotel/
In dat kader kan ik dit ook aanradenquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:17 schreef AnneX het volgende:
Bomen en bos. Zo ben ik ook uuuuren bezig en kan niet kiezen en blijf thuis.![]()
Oh ja, ik ging kijken in de buurt van Zwolle vanwege een beeldentuin.
Enne…@:golfer is ook reuze goed in het vinden van een leuk verblijf hier en daar.
Nog zo’n site om hoorndol van te worden https://bijzonderplekje.nl/overnachten/
Van @:Barreltje herinner ik mij ook wel bijzondere plekken van haar en Chef.
Ik heb deze nog op mijn wensenlijst staan:quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als er zo min mogelijk andere mensen zich in de buurt van mijn slaapkamer bevinden.
[..]
👍🏼 check.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb deze nog op mijn wensenlijst staan:
[ afbeelding ]
https://weidumerhout.nl/lodges/weidesuites/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door AnneX op 30-07-2025 13:52:12 ]
Iets soortgelijks gedaan, was echt enorm onromantisch. Geen wc of badkamer dus alleen een klein chemisch toiletje naast je bed of dus buiten voor het raam.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de genoemde lodges mankeerde niks. 😎 Zie de foto’s daaro.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iets soortgelijks gedaan, was echt enorm onromantisch. Geen wc of badkamer dus alleen een klein chemisch toiletje naast je bed of dus buiten voor het raam.![]()
https://www.boxandbreakfast.nl/
Ja die hebben zo te lezen een badkamer, dat helptquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aan de genoemde lodges mankeerde niks. 😎 Zie de foto’s daaro.
Doet me een beetje denken aan deze in het Chileense wijngebied onder Santiago:quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:01 schreef derLudolf het volgende:
Meer vrije tijd is ook meer tijd om geld uit te geven is mijn ervaring. Ook in dat opzicht niet handig om minder te werken.
Niet eerst een goed bad ?quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik dacht zojuist precies hetzelfde @:fietsie
Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk?
Ik ben echt gesloopt. Helemaal klaar met deze week. Alleen maar overwerk, overwerk en nog meer overwerk.
Dus zo eerst naar huis, eten en na een aflevering naar bed.
Groeten uit Friesland terugquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:50 schreef Tuindier het volgende:
Groeten uit Friesland! Geen romantische trip, wel weer voor het werk op pad.
Cool he, al die bombarie voor een paar seconden swoeish-swoeish-swoeish en dan weer back to life as usualquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:
Groetjes uit Frankrijk nogmaals.
De Tour was hartstikke leuk. Ik heb een VELUX hoed gekregen van de caravane, en Leclerc koekjes, La Vache Qui Rit kaas met stokjes, en een pen van de Police National. En er was zo veel te zien!
De wielrensters waren in drie seconden voorbij. We stonden op nog maar 20 km van de start dus er was nog niet zo veel gebeurd. Er kwam alleen een tijdje later een renster uit Noorwegen achteraan helemaal vol met schaafplekken. Die is niet veel later ook uitgestapt
Ik vond alle teamauto's erg leuk! Zo veel dure fietsenen alle auto's vol kleurtjes en reclames, en mensen met flitsende zonnebrillen
Dat vond ik ook erg bijzonder om te zienquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was ook wel adorable, die dames die met zijn tweetjes een 1 persoons ijsbad gingen delen gister; ergens heb ik het idee dat met de prijs van die fietsen vergeleken meer dan 1 badje neerzetten financieel ook haalbaar zou moeten zijn
Of de marketingmanager van het team wilde de sponsoren blijmaken met media aandacht, maar of dat dan zo gepast is...quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg bijzonder om te zien
Zo gezellig zag het er dan helaas weer niet uitquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of de marketingmanager van het team wilde de sponsoren blijmaken met media aandacht, maar of dat dan zo gepast is...
Dat was waarom ik twijfelde, tussen 'in scene gezet' of 'omdat ze beiden voor optimaal herstel wel asap moesten koelen'quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo gezellig zag het er dan helaas weer niet uit
Posten is in de race.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:28 schreef AnneX het volgende:
Oh ja. @Vanyel later laat je toch wel even weten waar jullie keus qua verblijf op is gevallen?!
Wat een happening johquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:
Groetjes uit Frankrijk nogmaals.
De Tour was hartstikke leuk. Ik heb een VELUX hoed gekregen van de caravane, en Leclerc koekjes, La Vache Qui Rit kaas met stokjes, en een pen van de Police National. En er was zo veel te zien!
De wielrensters waren in drie seconden voorbij. We stonden op nog maar 20 km van de start dus er was nog niet zo veel gebeurd. Er kwam alleen een tijdje later een renster uit Noorwegen achteraan helemaal vol met schaafplekken. Die is niet veel later ook uitgestapt
Ik vond alle teamauto's erg leuk! Zo veel dure fietsenen alle auto's vol kleurtjes en reclames, en mensen met flitsende zonnebrillen
Wat is dat voor jaarlijkse bijeenkomst?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Nee hoor, al vanaf 7:30 in de baan. Broodjes afbakken, eieren koken. Tomaat, komkommer, meloen en ananas snijden. Koffie zetten, zeggen wat ze allemaal voor ontbijt verder moet gebeuren. Nadat ik de keuken wat had opgeruimd.
In principe moeten deelnemers zelf ontbijt maken, maar ja, als je dan vraagt tomaat te snijden wordt er voor 65 man 1 tomaat gesneden.
Nee uitwisselingsprojectquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor jaarlijkse bijeenkomst?
Een strafkamp?
= = =
Ben zelf al 3 dagen een soort van ziek (iets tussen griep en zware verkoudheid in en heel veel hoesten), dus doe het even rustig aan met wat tijmsiroop, trachitol en andere keelverzachtende middelen. Zal morgen wel weer grotendeels weggetrokken zijn…
Zijn die kids in Nederland, mogen ze niet eens blowenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat voor jaarlijkse bijeenkomst?
Een strafkamp?
= = =
Ben zelf al 3 dagen een soort van ziek (iets tussen griep en zware verkoudheid in en heel veel hoesten), dus doe het even rustig aan met wat tijmsiroop, trachitol en andere keelverzachtende middelen. Zal morgen wel weer grotendeels weggetrokken zijn…
Jaquote:
Allang wakker en op kantoor! Iemand uit zijn PC hel gehaald. Gemopperd met de manager. Heel veel gesmolten chocolaatjes gegeten (want die versturen en opslaan bij 30 graden is geen goed plan dus nu kunnen ze niet worden uitgedeeldquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Slapen jullie allemaal nog? Ik heb al gebeverdamd, gewandeld met honden,schapen vrijgelaten, een uur gefietst, gesport en nu heb ik ruzie met m’n computer op kantoor en moet ineven wachten voordat ik die weer aan mag zetten.
Oquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
JaDe moes goed zoeten, beetje kalk erin en aanvullen met bijvoorbeeld aardbeien of frambozen
wij hebben een fijne nieuwe ijstent in het dorp waar ik gisteren rabarberframbozenijs at
(en de vrouw purechocoladesorbet, zo goed!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een glas melk graag
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat ellendig zeg, zo'n hotelkamer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef Tuindier het volgende:
Rabarbercompote zat gisteren bij het eten in het hotel. Heerlijk.
Belabberd geslapen (want hotel, niet eigen bed, warm maar rookhok in de buurt van kamerraam dus raam open was geen optie) en nu nog even wachten op laatste afspraak en daarna weer, hopelijk filevrij, afzakken naar het zuiden.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Boohpost
Biljetjessss
- Meneer dit is een bibliotheek, wilt u zich gedragen???
Biljetjesss jaaaaaa![]()
- Meneer wij hebben geen biljetjes, dit is een bibliotheek. Wij hebben hier alleen maar boeken!!
Huh?Nou
Doet u me dan maar een boek over biljetjes.
- Prima meneer. Gaan we doen voor u
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een glas melk graag
Kon hem niet in het Nederlands vinden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga pas in september het pakketje makenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zo gauw geen idee voor een presentje.
Dan laat ik het even sudderen totdat ik een idee krijg…😇
Dank, hardop gelachenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kon hem niet in het Nederlands vinden
quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:36 schreef Sarabi het volgende:
Drukke dagen dus weinig bijgelezen.
Willen jullie duimen dat de komende 2 dagen een beetje droog blijven?
Bedankt voor dit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
JaDe moes goed zoeten, beetje kalk erin en aanvullen met bijvoorbeeld aardbeien of frambozen
wij hebben een fijne nieuwe ijstent in het dorp waar ik gisteren rabarberframbozenijs at
(en de vrouw purechocoladesorbet, zo goed!)
Fijn van een rustigere tijd op werk! Ik kijk er ook naar uit om augustus te werken. Weinig fratsen dus tijd om dingen gedaan te krijgenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:44 schreef borisz het volgende:
´Vakantie´ op werk is nu echt begonnen. Een kwaliteitsstuk klaar. IT-verhuizing afgerond. Dwz even een echt lege agenda.. Augustus wil zeggen tijd om uit te zoomen.
![]()
En ook van volgende week vrijdag een vrije dag gemaakt.
@:Tele6
Laatste keer dat ik een Wielerwedstrijd zag passeren was de Ronde van Nederland 1997. Alleen die had geen commerciële karavaan vooraf. Politie zette uur vd voren de route af. alles kwam voorbij en de weg ging weer open
Ja, relevante vraag wel. Hij heeft gewoon een lattenbodem namelijk, maar met vrij smalle openingen. Ik keer het matras niet, want hoogslaper dus gedoe. In combinatie met een warmbloedige puber. Les geleerd: keren en luchten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda hoe was het eigenlijk afgelopen met je matrassenklus? Hoe had je zoons matras zo kunnen beschimmelen en hoe krijg je de schimmel er weer af?
Misschien kan je iets "Nederlands" sturen, iets souvenir-achtigs? Mijn oma heeft me een keer een ketting met een bedeltje van een delfts blauw windmolentje gestuurd (heel klein) en dat vond ik (vind ik) nog steeds erg schattig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef Blues het volgende:
Wat een bedrijvigheid hierboven, met beterschap aan @:Madmaster
Ik ben al uit bed, al gedoucht, aangekleed en wat gegeten.![]()
Zometeen samen wat winkeltjes in volgende dorp, spullen thuisbrengen, dan op bezoek bij onze zieke oude vriend (die thuis is, maar het gaat maar matig) een ijstaartje voor 'm halen en helpen met de pc aldaar.
Verder geniet ik van de foto's en het appen met en van de ( k.) kinderen die eerst een paar dagen in Disneyland Parijs waren, gisteren in het Louvre en sightseeiing Parijs doen
Kunnen jullie eens meedenken voor de aussie-familie? Daar ga ik in september een (plat, past in A4 niet te zwaar) pakketje voor maken met 2 boekjes voor de kleinkinderen, maar wil ook iets voor schoondochter (die ik dus nog nooit ontmoet heb en niks van haar weet) erbij doen. Toen andere kinderen en ex daar op bezoek gingen gaven we een sjaal voor haar mee (van Vincent van Gogh) omdat we op foto's zien dat ze altijd een sjaaltje over haar hoofd (moet) draagt.
Om dat nou weer te doen... ik wilde wat anders. Maar wat
B en ik zijn een fotoalbum aan het samenstellenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:51 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 hou je voor jezelf ook een reisdagboek bij? Het is zķ leuk om terug te lezen, omdat details vervagen in de loop der tijd. Details, die je nu opschrijft.
Details zoals je hierboven beschrijft.
Er staat hier nog een doos vol reisverslagen om te lezen op een winterse dag.
Zelfs nog met de dagelijkse uitgaven, de wisselkoers - jaja- etc.
Ah gelukkig dat het alleen de hoes was! Bizar hoe snel schimmel kan toeslaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, relevante vraag wel. Hij heeft gewoon een lattenbodem namelijk, maar met vrij smalle openingen. Ik keer het matras niet, want hoogslaper dus gedoe. In combinatie met een warmbloedige puber. Les geleerd: keren en luchten.
Het was gelukkig alleen de hoes. Heel proces: weken in azijn, wassen, insprayen met vlekkenspray, hele nacht weken in oxypoeder, nog een keer wassen en de hele dag in de zon. Nu ziet het er weer fris en fruitig uit.
Wij hebben een matras op de grond liggen op de kamer van de peuter. Daarop lezen we boekjes en soms slaapt een van ons er. Ik zet dat matras rechtop als we geslapen hebben. Het is bizar hoe nat dat dan aan de onderkant is![]()
Ja, dit vroeg ik me ook nog af. Toen wij die 14 maanden in de caravan woonden, hadden we door alle vocht daar ook beschimmelde matrassen. Ik zat helemaal onder de eczeem daardoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda hoe was het eigenlijk afgelopen met je matrassenklus? Hoe had je zoons matras zo kunnen beschimmelen en hoe krijg je de schimmel er weer af?
Veel van mijn klanten gebruiken tegenwoordig Polarsteps en meestal mag ik ook meelezen tijdens de reisquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:51 schreef AnneX het volgende:
@:Tele6 hou je voor jezelf ook een reisdagboek bij? Het is zķ leuk om terug te lezen, omdat details vervagen in de loop der tijd. Details, die je nu opschrijft.
Details zoals je hierboven beschrijft.
Er staat hier nog een doos vol reisverslagen om te lezen op een winterse dag.
Zelfs nog met de dagelijkse uitgaven, de wisselkoers - jaja- etc.
Je kunt ook een schapenvachtje op de matras leggen. Dus tussen de matras en hoeslaken. Deze vangt het zweet op, en kun je makkelijk in de was doen. Hier in Duitsland bekend als een matratzenschoner.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, relevante vraag wel. Hij heeft gewoon een lattenbodem namelijk, maar met vrij smalle openingen. Ik keer het matras niet, want hoogslaper dus gedoe. In combinatie met een warmbloedige puber. Les geleerd: keren en luchten.
Het was gelukkig alleen de hoes. Heel proces: weken in azijn, wassen, insprayen met vlekkenspray, hele nacht weken in oxypoeder, nog een keer wassen en de hele dag in de zon. Nu ziet het er weer fris en fruitig uit.
Wij hebben een matras op de grond liggen op de kamer van de peuter. Daarop lezen we boekjes en soms slaapt een van ons er. Ik zet dat matras rechtop als we geslapen hebben. Het is bizar hoe nat dat dan aan de onderkant is![]()
Hondenbedden in het hotel hetzelfde, dus wij hebben er standaard een handdoek onder liggen, dat werkt prima.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
Het was post vinden-mondhygiëniste-telefoontje manager-sushi (vr)eten.quote:
Bedoel je niet een molton? Er bestaan hele dikke versies. Die was ik regelmatig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Je kunt ook een schapenvachtje op de matras leggen. Dus tussen de matras en hoeslaken. Deze vangt het zweet op, en kun je makkelijk in de was doen. Hier in Duitsland bekend als een matratzenschoner.
Die heb ik hier ook op de matras liggen.
Wordt toch niet naar gekeken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:44 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf wij hebben dit jaar een ontbijt-checklist op een poster geprint en op de keukendeur geplakt. Met op volgorde alles wat er gedaan en klaargezet moet worden voor ontbijt. Zoals bv 2 kilo tomaten snijden en hoeveel koffie, hoeveel brood klaarzetten enz.
Onze deelnemers krijgen geen eieren. Ze vragen er wel om maar pech, ik ga er niet eerder voor opstaan
Ja, die bedoel ik. Ken die dingen alleen met de Duitse naam.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel je niet een molton? Er bestaan hele dikke versies. Die was ik regelmatig.
Ah ja de onze zullen een stuk braver en plichtsbewuster zijn dan die van jullie. Bij ons gaan ze in de loop van de week meer en meer koffie drinkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wordt toch niet naar gekeken.Koffie wordt volgens mij niet gedronken, ik zet uit gewoonte wel altijd een kan maar die is na een uur nog net zo vol...
Het klinkt als een geweldig, gezellig, onderhoudend uitwisselingsprogramma waar alle aanwezigen het hele jaar naar uitkijken, waar vrienden voor het leven én onuitwisbare herinneringen worden gemaakt en het afscheid nemen tot emotionele taferelen leidt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wordt toch niet naar gekeken.Koffie wordt volgens mij niet gedronken, ik zet uit gewoonte wel altijd een kan maar die is na een uur nog net zo vol...
Oh dit zijn 2 leuke tips waar ik zelf niet op zou komen dank je!quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien kan je iets "Nederlands" sturen, iets souvenir-achtigs? Mijn oma heeft me een keer een ketting met een bedeltje van een delfts blauw windmolentje gestuurd (heel klein) en dat vond ik (vind ik) nog steeds erg schattig.
Of misschien een klein hobbypakketje? Zo'n borduursetje of zo?
Lastig dat je niks over haar weet
Kan het niet zijn dat ze regels omtrent sieraden hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dit zijn 2 leuke tips waar ik zelf niet op zou komen dank je!
Zat ook al aan een klein armbandje te denken, maar een klein kettinkje is ook leuk, ik zie op foto's die Q me stuurt alleen een horloge, verder geen sieraden
Ook over nagedacht maar een armbandje of kettinkje zonder symbolen moet wel kunnen denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan het niet zijn dat ze regels omtrent sieraden hebben?
Klinkt alsof het wel kan inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook over nagedacht maar een armbandje of kettinkje zonder symbolen moet wel kunnen denk ik.
Q loopt sowieso met een enorm houten kruis om(
) en ze dragen allebei een smalle trouwring.
Zij draagt trouwens geen hoofddoek op de manier zoals moslima's maar zo halverwege haar haar, beetje naar achter.
Ja wat leukquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klinkt alsof het wel kan inderdaad.
Ik kreeg laatst een sleutelhanger van Het Melkmeisje van mijn werk. Zo was ik ook verkleed op ons teamuitje dus dat was passend.
Ik kom dat Melkmeisje nu ineens echt overal tegen. Geinig hoe dat gaat.quote:
Zeker te warm om aan te hebben de 9equote:Op donderdag 31 juli 2025 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kom dat Melkmeisje nu ineens echt overal tegen. Geinig hoe dat gaat.
Dat kostuum staat me echt goed. Ik ben blijkbaar een uitstekende oud-Hollandse deerne
Ooohquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Had ik al wel laten zien hoe groot Mooitje wordt?
[ afbeelding ]
Een mooi(tje) stilleven…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Tis ook wel een Mooie…en zij weet het😉 Zoals zij naar de camera kijkt. De flirtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Je etentje klinkt erg lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van eetclub etentje. 2 dames moesten afzeggen, man van de kok at mee. Wel erg gezellig en erg lekker.
Vooraf een soort insalata caprese (blokjes tomaak en verkruimelde mozzarella erover en wat olie en pijnboompitten, grappig hoe dat eruit zag. Spinazie quiche en tiramisu als hoofd en toet. En nu zit ik vol.
Leuke dag weer @:tele6 Hadden ze ook Nubische geiten? Die zijn zo grappig
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je etentje klinkt erg lekker
Ze hadden geen Nubische geiten. Alleen angora geiten, gewone grote Franse geiten, en dwerggeitjes. Maar goed, eigenlijk was het thema ook schapen. We hebben o.a. de schapen geaaid waar ze roquefort van maken, dat voelt ook alsof je dichtbij een beroemdheid komt hoor![]()
Heb net ook even gekeken, maar kan je daar op zaterdag maar voor een sessie van max. 1,5 uur reserveren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:07 schreef gcjoel het volgende:
@:Blues net gereserveerd bij Fuku Ramen![]()
Ben heel benieuwd! We gaan in oktober.
Ja geen idee wat ze met die zaterdag gedaan hebben. Heb voor vrijdag avond geboekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net ook even gekeken, maar kan je daar op zaterdag maar voor een sessie van max. 1,5 uur reserveren?
De verklaring:quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ze met die zaterdag gedaan hebben. Heb voor vrijdag avond geboekt.
quote:Our opening days change starting 10th of September. We will be open for dinner with 6 course chefs menu from Wednesday to Friday (18:00-23:00) & all day a la carte on Saturdays (13:00-19:30). Thank you in advance and hope to see you soon!
Ik krijg een steeds beter beeld van dat uitwisselingsprogramma…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:03 schreef derLudolf het volgende:
Men neme
[ afbeelding ]
Plaat op 160°C, daarop kieper je 4kg aardappels, handje ui, handje spek. Even wachten![]()
[ afbeelding ]
18kg gekocht, vond in de keuken ook nog 2 kommen gekookte aardappels van gisteren. Die ook in stukken gesneden.
Van de 4kg zonder spek is nog een beetje over, de rest schoon op.
Kruiden uit eigen tuin…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker laffe kruimers vreten bij Ludofl. Ik ging er een jonko bij stomen!
Zo stom als ze dat doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende. Op het moment dat ik de DHL auto zie langsrijden (en dus niet weg rijden maar niet gestopt) krijg ik "we hebben elkaar gemist",
Dat gaat in het dorp toch wel anders…vaste rijders, die hun adressen kennen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende. Op het moment dat ik de DHL auto zie langsrijden (en dus niet weg rijden maar niet gestopt) krijg ik "we hebben elkaar gemist",
Voer je 'm wel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
@:fietsie Ikeawat heb je gehackt?
@:Kaatje1 wat irritant zeg!
Ik bestelde gisteren iets wat vandaag bezorgd zou worden, en toen werd vanmiddag heel stilletjes de bezorgtijd veranderd naar dinsdagbeetje jammer. Maar als je hem vandaag wilde bestellen stond er gewoon weer 'morgen besteld'. Ook stom vind ik dat.
Ik heb deze week na een periode van regelmatige incidenten één van mijn robots helaas moeten diagnosticeren met dementiehij begint wel aan zijn ronde, maar raakt dan ergens onder het bed de weg kwijt en blijft daar dan staan.
Ik zette hem elke keer braaf terug bij de stroomvoerbak en hij werd dan weer helemaal tot de nok toe gevuld tot het weer tijd was voor het dagelijkse rondje, en dan gebeurde exact hetzelfde weer. Hij mag dus met pensioenquote:
Sterkte met het vervolg, ik heb helaas dezelfde soort ervaringen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee wat moet ik daar doen. Kom er al te vaak, HQ van werk zit erquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
@Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Ik denk dat ik geen arts/assi ken die niet bijna dagelijks een dopje met de tanden eraf trekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo stom als ze dat doen
Ik heb vandaag een pakketje opgehaald wat om de hoek in zo’n pakkettenmuur bezorgd zou worden. Blijkbaar was die vol maar ipv dan mijn vaste en meest dichtbije afhaalpunt te kiezen gooiden ze het bij de gamma een stukje verderop afToen ik thuiskwam had ik een DPD bus kunnen insluiten die mijn straat en dus mijn oprit blokkeerde. Toch maar niet gedaan en ik kreeg een sorry/waarderend gebaar als dank.
Verder @:candaasje of andere ervaren beestenprikkers: heb ik nu al een jaar lang pech met slechte batches optrek- en injectienaalden? Ik. Krijg. Het. Dopje. Niet. Van. De. Naald. Af.![]()
Wil mezelf in alle bescheidenheid geen slechte of onhandige prikker noemen en bij mensen-naalden wip ik ze er probleemloos (en dus veilig en steriel) af. Maar heb zin om hier mijn tanden in de dop te zetten om grip te hebben.
Doe ik uiteraard niet want dat is écht dom. Maar goed ook want vandaag had ik mijn allereerste prik-accident. Na veel gepast geweld schoot de dop eraf en had ik een prik in mijn vinger.
Schone naald, hooguit een drupje Solensia erop maar dat overleef ik vast wel.
En gelukkig had ik een reservenaald zodat kater geen enge mensenziekten van me kon krijgen.
Maar echt… wat een gek*t![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daarnet heb ik een visje klaargemaakt dat ik in een bijvangstpakket kreeg: de pieterman.
quote:Een "pieterman" is een synoniem voor een gulden, een voormalige Nederlandse munteenheid. Het is een term die voornamelijk in Bargoens (boeventaal) gebruikt werd.
Echt heel jammer. Ze woont heel dichtbij in eenzelfde soort huis, houdt ook veel van natuurlijk (moes)tuinieren. Qua politiek en milieu vullen we elkaars zinnen aan. Kan niet beter eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
He wat jammer @:Lucky_Strike dat nieuwe vriendin gaat verhuizen!
Ik weet het. Kwam het deze week ook tegen in mijn zoektocht naar recepten met de diverse vreemde vissen die ik nu heb.quote:
Om nog even bij de wegenbouw en afsluitingen te blijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh ziet er lekker uit @:AnneX![]()
Ik ga morgen lunchen met mn oudste vriendinnetje (langste vriendinnen mee, ze is niet heel oud). Erg veel zin in. Eens kijken of eggs benedict op het menu staat, want daar heb ik nu ook zin in. En eind vd middag oppassen bij buurmeisje, ook zin in.
Mogelijk is wat ik heb besteld gister, de opvolger van de meneer met dementie![]()
Maandag dan alsnog naar Duitsland. @:z80 is die brug dan nog steeds dicht, of is dat alleen in het weekend?
Ohja, mijn postmeneren zijn wisselend maar over algemeen wel primade PostNL meneer is al hele tijd dezelfde en super aardig, hij is geloof ik ook wel blij met mij want ik ben vaak thuis en neem altijd iedereens pakketje aan als ze niet thuis zijn haha. DHL is wat bijdehanter, die bellen aan, zetten pakket voor deur en zitten alweer in de bus als ik deur open doe en rijden dan weg. Ik hoop maar dat als ik niet open doe, ze het pakket niet laten liggen. Al heb ik al wel eens een pakket dat bij een buur aan de deur hing mee naar binnen genomen toen ik erlangs liep om te zorgen dat 'ie niet gejat zou worden.
Goed te weten. Wij gaan over een paar weken naar Kleve.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Om nog even bij de wegenbouw en afsluitingen te blijven.
De brug bij Emmerich gaat van woensdag 22-07 nacht tot 4-8 sochtens kompleet dicht.
Omrijden via Rees 25 Km verderop de brug over. Of via Nijmegen.
In Kranenburg gaat de Klever Straße dicht voor 3 weken. Het stuk weg tussen het inkoopcenter en de tankstations.
Start van de werkzaamheden 21-07 tot? Drieweken staan op de planning. Maar het kan ook zo 3 jaar worden.
En heeft dementie te maken met een slechte accu of is er wat anders aan de hand?
Eendenvet!? https://deliciousmagazine(...)krokante-aardappels/quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:03 schreef derLudolf het volgende:
Men neme
[ afbeelding ]
Plaat op 160°C, daarop kieper je 4kg aardappels, handje ui, handje spek. Even wachten![]()
[ afbeelding ]
18kg gekocht, vond in de keuken ook nog 2 kommen gekookte aardappels van gisteren. Die ook in stukken gesneden.
Van de 4kg zonder spek is nog een beetje over, de rest schoon op.
Helaasch… voor mij dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wat moet ik daar doen. Kom er al te vaak, HQ van werk zit er
Klinkt als een heel fijne vriendschapquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Echt heel jammer. Ze woont heel dichtbij in eenzelfde soort huis, houdt ook veel van natuurlijk (moes)tuinieren. Qua politiek en milieu vullen we elkaars zinnen aan. Kan niet beter eigenlijk.
Ze vindt mij missen ook een van de weinige nadelen van verhuizen, dat was wel fijn om te horen.
Maar we blijven wel contact houden hoor. Alleen zal het toch anders zijn natuurlijk. Ik heb veel vrienden maar die wonen allemaal op minimaal een half uur rijden.
Dank! Ik ga 4 aug in de ochtend rijden, dus ik hoop eigenlijk dat de brug dan weer open is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Om nog even bij de wegenbouw en afsluitingen te blijven.
De brug bij Emmerich gaat van woensdag 22-07 nacht tot 4-8 sochtens kompleet dicht.
Omrijden via Rees 25 Km verderop de brug over. Of via Nijmegen.
In Kranenburg gaat de Klever Straße dicht voor 3 weken. Het stuk weg tussen het inkoopcenter en de tankstations.
Start van de werkzaamheden 21-07 tot? Drieweken staan op de planning. Maar het kan ook zo 3 jaar worden.
En heeft dementie te maken met een slechte accu of is er wat anders aan de hand?
Ze beginnen inderdaad weer aan een enorme verbouwing, net nu ze klaar zijn in dit huis na 18 jaar. Ze zochten iets met meer land maar konden dat niet niet vinden voor een schappelijke prijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:lucky_strike Dichtbij vrienden zijn zo ontzettend fijn. Gaat ze daar hetzelfde opzetten?
Het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen arts/assi ken die niet bijna dagelijks een dopje met de tanden eraf trekt.![]()
![]()
![]()
(Maar dat komt ook wel omdat je soms je handen vol hebt met poot/klauw/kop en je dan met gevaar voor eigen leven je mond maar naar je hand met naald toe brengt omdat je dat dopje er niet afgewipt krijgt met je duim inderdaad)
Maar euh, ik ken het probleem dus. Misschien zijn het de goedkopere versies?
De vriendinquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lunch ziet er lekker uit AnneX![]()
Wat stom Kaatje. Het is ook echt niet de eerste keer dat je dit meemaakt. Ik laat tegenwoordig vaak in de pakketautomaat bezorgen. Qua werk wordt het steeds lastiger om thuis te zijn. Al wordt de blauwe kliko ook vaak gebruikt.
Ik had een leuke dag. Lekker gewerkt en even getuinierd. Daarna kwam een recent gemaakte vriendin op bezoek, was erg gezellig. We hebben elkaar op het stembureau ontmoet en binnen een kwartier wisten we al dat we een enorme klik heben. We hebben allebei geen vrienden gemaakt in het dorp dus dit was extra fijn. En nou gaat ze naar Duitsland verhuizen
Daarnet heb ik een visje klaargemaakt dat ik in een bijvangstpakket kreeg: de pieterman. Prima vis, smaakt goed. Met kappertjes dressing plus orzo en eigen venkel/peultjes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
Wij waren in Harderwijk of all places. En laat geluncht bij de Bank.
Tč Laat voor Marius van Dokkum![]()
@:Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Dan houden wij Marius voor de terugweg dan.
Lunch was voor mij een verse brioche met eggs Benedictine, hollandaise en licht gebrande (?) avocado.Ik woon in Harderwijk en De Bank is een leuke plek om te lunchen. Mocht je op de terugreis nog een keer langskomen en een stadstour willen, laat maar weten. Ik woon hier al mijn hele leven en kan je best wat mooie plekken laten zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
Wij waren in Harderwijk of all places. En laat geluncht bij de Bank.
Tč Laat voor Marius van Dokkum![]()
@:Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Dan houden wij Marius voor de terugweg dan.
Lunch was voor mij een verse brioche met eggs Benedictine, hollandaise en licht gebrande (?) avocado.Jammer, in de hh die Marius!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere lunch![]()
Haha…jij woont in Harderwijk! Of all places 😎quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik woon in Harderwijk en De Bank is een leuke plek om te lunchen. Mocht je op de terugreis nog een keer langskomen en een stadstour willen, laat maar weten. Ik woon hier al mijn hele leven en kan je best wat mooie plekken laten zien!
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha…jij woont in Harderwijk! Of all places 😎
Dank je voor je aanbod.
Nooit ėn Harderwijk geweest. Er is ook zomers een heel programma zag ik in een folder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondag
Houd ze maar aan jullie kant van het bos. Onze kant is aardig druk op dit momentquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondag
Laatst echtgenoot van collega die bloedvergiftiging opliep door iets met een infuus..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen gaan vragen stellen als je een schijnbaar afgelebberde naald in hun lichaamsdeel gaat jagen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Halloslangendroom
![]()
Meestal krijg ik dit soort dromen als ik het te warm heb, en ik had het ook wel best warm voor het slapen, maar was wel redelijk afgekoeld en ook bij wakker worden niet meteen huu warm ofzo. Irritant wel, ik heb zondag en maandag slecht geslapen met laat in slaap en dan 4-6 wakker liggen en rond 7.30 weer wakker, dinsdag een goede nacht, en sinds woensdag weer slecht (laat in slaap, warm, woelen, na 1 of paar uur slaap weer wakker voor wc, moeilijk weer terug in slaap). Ik sliep vannacht eindelijk wat eerder dan 00u in, maar was vervolgens wel om 00u wakker voor wc en nu dus uit stomme droom. En ik moet nu ook echt even goed wakker zijn anders droom ik zo weer door.
Ik ga maar even naar de katten gluren ofzo ter ontspanning.
Viel om 6 in slaap, 7.30 weer wakker en 8.30 maar opgestaan. Ik wilde eigenlijk naar de lapjesmarkt nog voor ik ging lunchen met vriendin, maar ik denk dat ik dat maar volgende zaterdag doe. Het is ook grijs en ziet eruit alsof het elk moment kan gaan regenen (tijdens het typen is het inmiddels daadwerkelijk gaan regenen) dus dat maakt het ook wat minder aantrekkelijk. Ik lig nu dus lekker married at first sight UK te kijken op de bank met een kat op mn benen en een kat op mn voetenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]hopelijk heb je nog een paar uurtjes goede slaap gehad hierna.
B heeft mij vannacht moeten onderscheppen. Ik stond naast het bed, hij vroeg me wat ik aan het doen was, blijkbaar heb ik gezegd "Ik moet je rug insmeren" maar toen heeft hij me verteld terug in bed te komen en dat heb ik gedaan. Ik kan me er zelf niks van herinneren.
Ik zou je graag de droom doneren die ik me wel kan herinneren. Ik ging naar een bruiloft maar het was 100% onduidelijk wie de bruid nou was. Niemand wist het!
3 Weken, wat een schrik zeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:31 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een zeikweer. Mooitje is een mooiweerhondje, in de regen gaat ze piepen "ik zie geen tropisch zwemparadijs ik wil naar huuuuuuis". Straks maar even opnieuw proberen.
[..]
Laatst echtgenoot van collega die bloedvergiftiging opliep door iets met een infuus..
Echtgenoot in kwestie is na drie weken ziekenhuis en hele zware antibioticakuren toch weer geheel hersteld naar huis gestuurd. Pfew.
In mijn vorige huis had ik ook Kit die niet droogde, bleef plakken. In meen dat het Acrylaatkit was,quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik dacht na je eerste zin fysiek gevangen, maar op camera dusben benieuwd!
De kit is nog steeds zacht, als je het aanraakt met handschoentje dan geeft het daar ook op af.
Het verschil tussen de kitrand links die gewoon normaal is, en onder, is naast voelbaar ook duidelijk zichtbaar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik geef het nog een dag, hopelijk dan wel weer gewoon normaal. Nu is het meer richting kneedgum consistentie dan gewoon normale opgedroogde kit.
Ik denk dat het wel meevalt met hoeveel ik het heb verneukt verder, niet zodanig veel eraf/ingedrukt dat er eig nieuwe rand op moet denk ik? Of denken de klussers hier van wel?
Verder staat op mijn to do van vandaag om even langs Decathlon te gaan voor een UV shirt, langs bouwmarkt voor tuinslang, sproeikop en zand voor opnieuw invegen terrastegels (tips voor welk zand zijn welkom, liefst waar onkruid moeilijker tussen groeit/mieren moeilijker nesten in maken), en een instax camera van de buren verkopen (in opdracht uiteraard). Oh, en boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]hopelijk heb je nog een paar uurtjes goede slaap gehad hierna.
B heeft mij vannacht moeten onderscheppen. Ik stond naast het bed, hij vroeg me wat ik aan het doen was, blijkbaar heb ik gezegd "Ik moet je rug insmeren" maar toen heeft hij me verteld terug in bed te komen en dat heb ik gedaan. Ik kan me er zelf niks van herinneren.
Ik zou je graag de droom doneren die ik me wel kan herinneren. Ik ging naar een bruiloft maar het was 100% onduidelijk wie de bruid nou was. Niemand wist het!
Je moet haar eens voordoen hoe leuk spelen in de modder is. Merlina had ook een bloedhekel aan water... Dit was gisterenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 08:31 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wat een zeikweer. Mooitje is een mooiweerhondje, in de regen gaat ze piepen "ik zie geen tropisch zwemparadijs ik wil naar huuuuuuis". Straks maar even opnieuw proberen.
Mét een trein tripje op 25’ 😎quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Zwolle is op zich best mooi hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hopelijk houden ze het droogquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:06 schreef Blues het volgende:
Mn artsen varen weer mee met de pride vandaag op de 'Roze in Wit' boot 🏳️🌈![]()
![]()
Dat ontken ik ook niet, dan maakt dat beetje water niet uit tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Pride is nog steeds harder nodig dan ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjessss![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zijn die biljetten nou zo scheef afgesneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt dat nog iets uit voor de prijs/waarde?
Ik mag hopen dat die professionals de context zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik herinner me mijn dromen echt zelden, alleen de stomme![]()
(Ik ben nu The Sandman aan het kijken, dat gaat over Lord Morpheus, de koning van de droomwereld.)
@:Cat-astrophe : we hebben hier wel eens medici als klant. Deze week nog een anesthesiologie medewerker. En die hebben dan natuurlijk een wit () en hyperdeyper of tegenstribbelend dier. Waar een infuus in moet. Wat we netjes proberen te doen, maar vaak zittend op de grond (bij grote honden), in gekke houdingen, met plukken afgeschoren vacht dat overal blijft plakken….. Ik vraag me dan wel eens af wat die denken, gekeken naar de (bloederige) ravage
![]()
Pakketjes…. We hebben nu een pakketbrievenbus voor de niet al te grote pakketten. Maar ik laat het ook vaak naar een pakketpunt brengen, want ze zetten het hier ook gerust buiten neer op gekke plekken.
Ja. Destijds hadden ze nog geen fatsoenlijke snijmachines. De biljetten werden uit de vellen geknipt door kinderen, met een schaar. Er zijn nog wel ergere voorbeelden te vinden hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die biljetten nou zo scheef afgesneden?
Maakt dat nog iets uit voor de prijs/waarde?
Als ik dat ongewild in mijn hoofd vertaal naar het Argentijnse "lunfardo" (zeg maar straattaal), krijg ik daar hele foute associaties bijquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er nu geen foto van LS als Melkmeisje
Kijk, dit is "fully framed". Dat zie je ook terug in de grade. En in de prijsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Destijds hadden ze nog geen fatsoenlijke snijmachines. De biljetten werden uit de vellen geknipt door kinderen, met een schaar. Er zijn nog wel ergere voorbeelden te vinden hoorHeb gisteren nog deze gekocht bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Als een biljet "fully framed" is, dus als er een volledig rondom lopende kaderlijn zichtbaar is waar dus niet in geknipt is, dan zie je dat wel terug in de waarde ja. Dat is één van de criteria waar de grade ook hoger van wordt.
Ik zou de brug bij Emmerich de komende jaren mijden. NRW strasse heeft bedacht dat de rijstroken smaller moeten en de max snelheid naar 30Kmh gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed te weten. Wij gaan over een paar weken naar Kleve.
Edit: Nvm, data verkeerd gelezen.
Ze hebben 'm een tijd geleden weer rood geverfd. Ik kende 'm alleen roze dus dat was wel even schakelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorig jaar nog over die brug gereden. Toen moest al het verkeer al over 1 baan
Is dit eentje van jou?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dit is "fully framed". Dat zie je ook terug in de grade. En in de prijs![]()
[ afbeelding ]
Van Nieuwkerk is ont-canceld inmiddels? Ik dacht dat hij in opspraak was omdat hij zijn Wereld Draait Door collega's pesttequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:32 schreef Blues het volgende:
Wij zouden vanaaf naar Caprera voor voorstelling MvNieuwkerk met de Sven Hammondband, maar zo zo slecht hoosweer, daar hadden we geen zin in dus niet gegaan.
Voordeel van vrijkaarten, want het was best een dure voorstelling.
Oh 100% de All Stars. Zijn het hoge?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens naar een bruiloft zijn geweest?
Mn beste vriendin van vroeger gaat dus eind deze maand trouwen.
De dresscode is "Casual chic feestelijk zomers"
Ik heb 2 pogingen gedaan om via Vinted een jurkje te vinden (1x te klein, 1x te groot)en uiteindelijk eentje in een echte winkel gevonden. Heldergroen met een soort wit stippenpatroon. Jurk valt tot halverwege de kuit. Ik wilde iets tot over de knie want dan hoef ik niet zo bang te zijn om te bukken of zitten
Kom ik ermee weg als ik er witte All Stars onder aandoe?
Of moet ik (zoals m'n tante adviseerde) op zoek naar sandaaltjes (in mijn maat 43, aargh) die ik daarna nooit meer ga dragen?
Hij toert met Sven. Ik vond 't ook niet erg dat we niet gingen.... beetje dubbel gevoel hadden we alle2quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:49 schreef Tele6 het volgende:
Van Nieuwkerk is ont-canceld inmiddels? Ik dacht dat hij in opspraak was omdat hij zijn Wereld Draait Door collega's pestte
Ik ben Vinted nog aan het raadplegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh 100% de All Stars. Zijn het hoge?
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben Vinted nog aan het raadplegen
Jij zou stemmen voor hoge?
Technisch wel, maar hij is nog niet gearriveerd. Ik heb hem net gekochtquote:
Hierquote:En waar staat wat hij kost voor verzamelaars? Zal vast anders zijn dan de $100 die erop staat
Leuke prijs voor een beetje degelijk kinderarbeid…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dit is "fully framed". Dat zie je ook terug in de grade. En in de prijs![]()
[ afbeelding ]
Zomerse Franse Espadrilles!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens naar een bruiloft zijn geweest?
Mn beste vriendin van vroeger gaat dus eind deze maand trouwen.
De dresscode is "Casual chic feestelijk zomers"
Ik heb 2 pogingen gedaan om via Vinted een jurkje te vinden (1x te klein, 1x te groot)en uiteindelijk eentje in een echte winkel gevonden. Heldergroen met een soort wit stippenpatroon. Jurk valt tot halverwege de kuit. Ik wilde iets tot over de knie want dan hoef ik niet zo bang te zijn om te bukken of zitten
Of moet ik (zoals m'n tante adviseerde) op zoek naar sandaaltjes (in mijn maat 43, aargh) die ik daarna nooit meer ga dragen?
Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je nooit meer voor een bruiloft gevraagd wordt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoge witte All Stars, altijd goed…
Mijn schoonzus trouwde in de USA met inmiddels haar ex-manquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je nooit meer voor een bruiloft gevraagd wordt?
Als je voldoende bevriend bent met (een helft van) het echtpaar om jezelf te zijn: doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Tele6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wis het straks wel.
[ Bericht 72% gewijzigd door sigme op 02-08-2025 20:39:12 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Poh, dat zijn minstens 300 paar tweedehands All Starsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch wel, maar hij is nog niet gearriveerd. Ik heb hem net gekocht
[..]
Hier
Nietes johquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Poh, dat zijn minstens 300 paar tweedehands All Stars
Ah ja dat zou kunnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit er een orde van grootte naast, overkomt me wel vaker. 30 bedoelde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |