Om nog even bij de wegenbouw en afsluitingen te blijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohh ziet er lekker uit @:AnneX![]()
Ik ga morgen lunchen met mn oudste vriendinnetje (langste vriendinnen mee, ze is niet heel oud). Erg veel zin in. Eens kijken of eggs benedict op het menu staat, want daar heb ik nu ook zin in. En eind vd middag oppassen bij buurmeisje, ook zin in.
Mogelijk is wat ik heb besteld gister, de opvolger van de meneer met dementie![]()
Maandag dan alsnog naar Duitsland. @:z80 is die brug dan nog steeds dicht, of is dat alleen in het weekend?
Ohja, mijn postmeneren zijn wisselend maar over algemeen wel primade PostNL meneer is al hele tijd dezelfde en super aardig, hij is geloof ik ook wel blij met mij want ik ben vaak thuis en neem altijd iedereens pakketje aan als ze niet thuis zijn haha. DHL is wat bijdehanter, die bellen aan, zetten pakket voor deur en zitten alweer in de bus als ik deur open doe en rijden dan weg. Ik hoop maar dat als ik niet open doe, ze het pakket niet laten liggen. Al heb ik al wel eens een pakket dat bij een buur aan de deur hing mee naar binnen genomen toen ik erlangs liep om te zorgen dat 'ie niet gejat zou worden.
Goed te weten. Wij gaan over een paar weken naar Kleve.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Om nog even bij de wegenbouw en afsluitingen te blijven.
De brug bij Emmerich gaat van woensdag 22-07 nacht tot 4-8 sochtens kompleet dicht.
Omrijden via Rees 25 Km verderop de brug over. Of via Nijmegen.
In Kranenburg gaat de Klever Straße dicht voor 3 weken. Het stuk weg tussen het inkoopcenter en de tankstations.
Start van de werkzaamheden 21-07 tot? Drieweken staan op de planning. Maar het kan ook zo 3 jaar worden.
En heeft dementie te maken met een slechte accu of is er wat anders aan de hand?
Eendenvet!? https://deliciousmagazine(...)krokante-aardappels/quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:03 schreef derLudolf het volgende:
Men neme
[ afbeelding ]
Plaat op 160°C, daarop kieper je 4kg aardappels, handje ui, handje spek. Even wachten![]()
[ afbeelding ]
18kg gekocht, vond in de keuken ook nog 2 kommen gekookte aardappels van gisteren. Die ook in stukken gesneden.
Van de 4kg zonder spek is nog een beetje over, de rest schoon op.
Helaasch… voor mij dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wat moet ik daar doen. Kom er al te vaak, HQ van werk zit er
Klinkt als een heel fijne vriendschapquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Echt heel jammer. Ze woont heel dichtbij in eenzelfde soort huis, houdt ook veel van natuurlijk (moes)tuinieren. Qua politiek en milieu vullen we elkaars zinnen aan. Kan niet beter eigenlijk.
Ze vindt mij missen ook een van de weinige nadelen van verhuizen, dat was wel fijn om te horen.
Maar we blijven wel contact houden hoor. Alleen zal het toch anders zijn natuurlijk. Ik heb veel vrienden maar die wonen allemaal op minimaal een half uur rijden.
Dank! Ik ga 4 aug in de ochtend rijden, dus ik hoop eigenlijk dat de brug dan weer open is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Om nog even bij de wegenbouw en afsluitingen te blijven.
De brug bij Emmerich gaat van woensdag 22-07 nacht tot 4-8 sochtens kompleet dicht.
Omrijden via Rees 25 Km verderop de brug over. Of via Nijmegen.
In Kranenburg gaat de Klever Straße dicht voor 3 weken. Het stuk weg tussen het inkoopcenter en de tankstations.
Start van de werkzaamheden 21-07 tot? Drieweken staan op de planning. Maar het kan ook zo 3 jaar worden.
En heeft dementie te maken met een slechte accu of is er wat anders aan de hand?
Ze beginnen inderdaad weer aan een enorme verbouwing, net nu ze klaar zijn in dit huis na 18 jaar. Ze zochten iets met meer land maar konden dat niet niet vinden voor een schappelijke prijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer @:lucky_strike Dichtbij vrienden zijn zo ontzettend fijn. Gaat ze daar hetzelfde opzetten?
Het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen arts/assi ken die niet bijna dagelijks een dopje met de tanden eraf trekt.![]()
![]()
![]()
(Maar dat komt ook wel omdat je soms je handen vol hebt met poot/klauw/kop en je dan met gevaar voor eigen leven je mond maar naar je hand met naald toe brengt omdat je dat dopje er niet afgewipt krijgt met je duim inderdaad)
Maar euh, ik ken het probleem dus. Misschien zijn het de goedkopere versies?
De vriendinquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lunch ziet er lekker uit AnneX![]()
Wat stom Kaatje. Het is ook echt niet de eerste keer dat je dit meemaakt. Ik laat tegenwoordig vaak in de pakketautomaat bezorgen. Qua werk wordt het steeds lastiger om thuis te zijn. Al wordt de blauwe kliko ook vaak gebruikt.
Ik had een leuke dag. Lekker gewerkt en even getuinierd. Daarna kwam een recent gemaakte vriendin op bezoek, was erg gezellig. We hebben elkaar op het stembureau ontmoet en binnen een kwartier wisten we al dat we een enorme klik heben. We hebben allebei geen vrienden gemaakt in het dorp dus dit was extra fijn. En nou gaat ze naar Duitsland verhuizen
Daarnet heb ik een visje klaargemaakt dat ik in een bijvangstpakket kreeg: de pieterman. Prima vis, smaakt goed. Met kappertjes dressing plus orzo en eigen venkel/peultjes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
Wij waren in Harderwijk of all places. En laat geluncht bij de Bank.
Tè Laat voor Marius van Dokkum![]()
@:Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Dan houden wij Marius voor de terugweg dan.
Lunch was voor mij een verse brioche met eggs Benedictine, hollandaise en licht gebrande (?) avocado.Ik woon in Harderwijk en De Bank is een leuke plek om te lunchen. Mocht je op de terugreis nog een keer langskomen en een stadstour willen, laat maar weten. Ik woon hier al mijn hele leven en kan je best wat mooie plekken laten zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
Wij waren in Harderwijk of all places. En laat geluncht bij de Bank.
Tè Laat voor Marius van Dokkum![]()
@:Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Dan houden wij Marius voor de terugweg dan.
Lunch was voor mij een verse brioche met eggs Benedictine, hollandaise en licht gebrande (?) avocado.Jammer, in de hh die Marius!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere lunch![]()
Haha…jij woont in Harderwijk! Of all places 😎quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik woon in Harderwijk en De Bank is een leuke plek om te lunchen. Mocht je op de terugreis nog een keer langskomen en een stadstour willen, laat maar weten. Ik woon hier al mijn hele leven en kan je best wat mooie plekken laten zien!
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondagquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha…jij woont in Harderwijk! Of all places 😎
Dank je voor je aanbod.
Nooit ìn Harderwijk geweest. Er is ook zomers een heel programma zag ik in een folder.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondag
Houd ze maar aan jullie kant van het bos. Onze kant is aardig druk op dit momentquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik begrijp de "Of all places" niet helemaal, al begrijp ik het ook wel. Als men aan de Veluwe denkt, dan gaat men vaak richting Arnhem, terwijl wij hier in Noord-Veluwe echt leuke natuur hebben. En we hebben volgens mij ook nog het beeld dat dit de bible belt is, wat redelijk klopt met de plaatsen om ons heen, maar niet voor Harderwijk. De helft van de zondagen hier is zelfs een koopzondag
Laatst echtgenoot van collega die bloedvergiftiging opliep door iets met een infuus..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mensen gaan vragen stellen als je een schijnbaar afgelebberde naald in hun lichaamsdeel gaat jagen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 03:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Halloslangendroom
![]()
Meestal krijg ik dit soort dromen als ik het te warm heb, en ik had het ook wel best warm voor het slapen, maar was wel redelijk afgekoeld en ook bij wakker worden niet meteen huu warm ofzo. Irritant wel, ik heb zondag en maandag slecht geslapen met laat in slaap en dan 4-6 wakker liggen en rond 7.30 weer wakker, dinsdag een goede nacht, en sinds woensdag weer slecht (laat in slaap, warm, woelen, na 1 of paar uur slaap weer wakker voor wc, moeilijk weer terug in slaap). Ik sliep vannacht eindelijk wat eerder dan 00u in, maar was vervolgens wel om 00u wakker voor wc en nu dus uit stomme droom. En ik moet nu ook echt even goed wakker zijn anders droom ik zo weer door.
Ik ga maar even naar de katten gluren ofzo ter ontspanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |