Ja geen idee wat ze met die zaterdag gedaan hebben. Heb voor vrijdag avond geboekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net ook even gekeken, maar kan je daar op zaterdag maar voor een sessie van max. 1,5 uur reserveren?
De verklaring:quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja geen idee wat ze met die zaterdag gedaan hebben. Heb voor vrijdag avond geboekt.
quote:Our opening days change starting 10th of September. We will be open for dinner with 6 course chefs menu from Wednesday to Friday (18:00-23:00) & all day a la carte on Saturdays (13:00-19:30). Thank you in advance and hope to see you soon!
Ik krijg een steeds beter beeld van dat uitwisselingsprogramma…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:03 schreef derLudolf het volgende:
Men neme
[ afbeelding ]
Plaat op 160°C, daarop kieper je 4kg aardappels, handje ui, handje spek. Even wachten![]()
[ afbeelding ]
18kg gekocht, vond in de keuken ook nog 2 kommen gekookte aardappels van gisteren. Die ook in stukken gesneden.
Van de 4kg zonder spek is nog een beetje over, de rest schoon op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruiden uit eigen tuin…quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker laffe kruimers vreten bij Ludofl. Ik ging er een jonko bij stomen!
Zo stom als ze dat doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende. Op het moment dat ik de DHL auto zie langsrijden (en dus niet weg rijden maar niet gestopt) krijg ik "we hebben elkaar gemist",
Dat gaat in het dorp toch wel anders…vaste rijders, die hun adressen kennen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende gloeiende. Op het moment dat ik de DHL auto zie langsrijden (en dus niet weg rijden maar niet gestopt) krijg ik "we hebben elkaar gemist",
Voer je 'm wel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
@:fietsie Ikeawat heb je gehackt?
@:Kaatje1 wat irritant zeg!
Ik bestelde gisteren iets wat vandaag bezorgd zou worden, en toen werd vanmiddag heel stilletjes de bezorgtijd veranderd naar dinsdagbeetje jammer. Maar als je hem vandaag wilde bestellen stond er gewoon weer 'morgen besteld'. Ook stom vind ik dat.
Ik heb deze week na een periode van regelmatige incidenten één van mijn robots helaas moeten diagnosticeren met dementiehij begint wel aan zijn ronde, maar raakt dan ergens onder het bed de weg kwijt en blijft daar dan staan.
Ik zette hem elke keer braaf terug bij de stroomvoerbak en hij werd dan weer helemaal tot de nok toe gevuld tot het weer tijd was voor het dagelijkse rondje, en dan gebeurde exact hetzelfde weer. Hij mag dus met pensioenquote:
Sterkte met het vervolg, ik heb helaas dezelfde soort ervaringen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:21 schreef Kaatje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wat moet ik daar doen. Kom er al te vaak, HQ van werk zit erquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:14 schreef AnneX het volgende:
@Dr_Flash Heb je al eens een reisje naar Zwolle gedaan met een verslag. Zo ja, linkje?
Ik denk dat ik geen arts/assi ken die niet bijna dagelijks een dopje met de tanden eraf trekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo stom als ze dat doen
Ik heb vandaag een pakketje opgehaald wat om de hoek in zo’n pakkettenmuur bezorgd zou worden. Blijkbaar was die vol maar ipv dan mijn vaste en meest dichtbije afhaalpunt te kiezen gooiden ze het bij de gamma een stukje verderop afToen ik thuiskwam had ik een DPD bus kunnen insluiten die mijn straat en dus mijn oprit blokkeerde. Toch maar niet gedaan en ik kreeg een sorry/waarderend gebaar als dank.
Verder @:candaasje of andere ervaren beestenprikkers: heb ik nu al een jaar lang pech met slechte batches optrek- en injectienaalden? Ik. Krijg. Het. Dopje. Niet. Van. De. Naald. Af.![]()
Wil mezelf in alle bescheidenheid geen slechte of onhandige prikker noemen en bij mensen-naalden wip ik ze er probleemloos (en dus veilig en steriel) af. Maar heb zin om hier mijn tanden in de dop te zetten om grip te hebben.
Doe ik uiteraard niet want dat is écht dom. Maar goed ook want vandaag had ik mijn allereerste prik-accident. Na veel gepast geweld schoot de dop eraf en had ik een prik in mijn vinger.
Schone naald, hooguit een drupje Solensia erop maar dat overleef ik vast wel.
En gelukkig had ik een reservenaald zodat kater geen enge mensenziekten van me kon krijgen.
Maar echt… wat een gek*t![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Daarnet heb ik een visje klaargemaakt dat ik in een bijvangstpakket kreeg: de pieterman.
quote:Een "pieterman" is een synoniem voor een gulden, een voormalige Nederlandse munteenheid. Het is een term die voornamelijk in Bargoens (boeventaal) gebruikt werd.
Echt heel jammer. Ze woont heel dichtbij in eenzelfde soort huis, houdt ook veel van natuurlijk (moes)tuinieren. Qua politiek en milieu vullen we elkaars zinnen aan. Kan niet beter eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
He wat jammer @:Lucky_Strike dat nieuwe vriendin gaat verhuizen!
Ik weet het. Kwam het deze week ook tegen in mijn zoektocht naar recepten met de diverse vreemde vissen die ik nu heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |