Hopelijk houden ze het droogquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:06 schreef Blues het volgende:
Mn artsen varen weer mee met de pride vandaag op de 'Roze in Wit' boot 🏳️🌈![]()
![]()
Dat ontken ik ook niet, dan maakt dat beetje water niet uit tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Pride is nog steeds harder nodig dan ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Biljetjessss![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zijn die biljetten nou zo scheef afgesneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt dat nog iets uit voor de prijs/waarde?
Ik mag hopen dat die professionals de context zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik herinner me mijn dromen echt zelden, alleen de stomme![]()
(Ik ben nu The Sandman aan het kijken, dat gaat over Lord Morpheus, de koning van de droomwereld.)
@:Cat-astrophe : we hebben hier wel eens medici als klant. Deze week nog een anesthesiologie medewerker. En die hebben dan natuurlijk een wit () en hyperdeyper of tegenstribbelend dier. Waar een infuus in moet. Wat we netjes proberen te doen, maar vaak zittend op de grond (bij grote honden), in gekke houdingen, met plukken afgeschoren vacht dat overal blijft plakken….. Ik vraag me dan wel eens af wat die denken, gekeken naar de (bloederige) ravage
![]()
Pakketjes…. We hebben nu een pakketbrievenbus voor de niet al te grote pakketten. Maar ik laat het ook vaak naar een pakketpunt brengen, want ze zetten het hier ook gerust buiten neer op gekke plekken.
Ja. Destijds hadden ze nog geen fatsoenlijke snijmachines. De biljetten werden uit de vellen geknipt door kinderen, met een schaar. Er zijn nog wel ergere voorbeelden te vinden hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die biljetten nou zo scheef afgesneden?
Maakt dat nog iets uit voor de prijs/waarde?
Als ik dat ongewild in mijn hoofd vertaal naar het Argentijnse "lunfardo" (zeg maar straattaal), krijg ik daar hele foute associaties bijquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er nu geen foto van LS als Melkmeisje
Kijk, dit is "fully framed". Dat zie je ook terug in de grade. En in de prijsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Destijds hadden ze nog geen fatsoenlijke snijmachines. De biljetten werden uit de vellen geknipt door kinderen, met een schaar. Er zijn nog wel ergere voorbeelden te vinden hoorHeb gisteren nog deze gekocht bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Als een biljet "fully framed" is, dus als er een volledig rondom lopende kaderlijn zichtbaar is waar dus niet in geknipt is, dan zie je dat wel terug in de waarde ja. Dat is één van de criteria waar de grade ook hoger van wordt.
Ik zou de brug bij Emmerich de komende jaren mijden. NRW strasse heeft bedacht dat de rijstroken smaller moeten en de max snelheid naar 30Kmh gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed te weten. Wij gaan over een paar weken naar Kleve.
Edit: Nvm, data verkeerd gelezen.
Ze hebben 'm een tijd geleden weer rood geverfd. Ik kende 'm alleen roze dus dat was wel even schakelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vorig jaar nog over die brug gereden. Toen moest al het verkeer al over 1 baan
Is dit eentje van jou?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dit is "fully framed". Dat zie je ook terug in de grade. En in de prijs![]()
[ afbeelding ]
Van Nieuwkerk is ont-canceld inmiddels? Ik dacht dat hij in opspraak was omdat hij zijn Wereld Draait Door collega's pesttequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:32 schreef Blues het volgende:
Wij zouden vanaaf naar Caprera voor voorstelling MvNieuwkerk met de Sven Hammondband, maar zo zo slecht hoosweer, daar hadden we geen zin in dus niet gegaan.
Voordeel van vrijkaarten, want het was best een dure voorstelling.
Oh 100% de All Stars. Zijn het hoge?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens naar een bruiloft zijn geweest?
Mn beste vriendin van vroeger gaat dus eind deze maand trouwen.
De dresscode is "Casual chic feestelijk zomers"
Ik heb 2 pogingen gedaan om via Vinted een jurkje te vinden (1x te klein, 1x te groot)en uiteindelijk eentje in een echte winkel gevonden. Heldergroen met een soort wit stippenpatroon. Jurk valt tot halverwege de kuit. Ik wilde iets tot over de knie want dan hoef ik niet zo bang te zijn om te bukken of zitten
Kom ik ermee weg als ik er witte All Stars onder aandoe?
Of moet ik (zoals m'n tante adviseerde) op zoek naar sandaaltjes (in mijn maat 43, aargh) die ik daarna nooit meer ga dragen?
Hij toert met Sven. Ik vond 't ook niet erg dat we niet gingen.... beetje dubbel gevoel hadden we alle2quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:49 schreef Tele6 het volgende:
Van Nieuwkerk is ont-canceld inmiddels? Ik dacht dat hij in opspraak was omdat hij zijn Wereld Draait Door collega's pestte
Ik ben Vinted nog aan het raadplegenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh 100% de All Stars. Zijn het hoge?
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:54 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben Vinted nog aan het raadplegen
Jij zou stemmen voor hoge?
Technisch wel, maar hij is nog niet gearriveerd. Ik heb hem net gekochtquote:
Hierquote:En waar staat wat hij kost voor verzamelaars? Zal vast anders zijn dan de $100 die erop staat
Leuke prijs voor een beetje degelijk kinderarbeid…quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dit is "fully framed". Dat zie je ook terug in de grade. En in de prijs![]()
[ afbeelding ]
Zomerse Franse Espadrilles!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens naar een bruiloft zijn geweest?
Mn beste vriendin van vroeger gaat dus eind deze maand trouwen.
De dresscode is "Casual chic feestelijk zomers"
Ik heb 2 pogingen gedaan om via Vinted een jurkje te vinden (1x te klein, 1x te groot)en uiteindelijk eentje in een echte winkel gevonden. Heldergroen met een soort wit stippenpatroon. Jurk valt tot halverwege de kuit. Ik wilde iets tot over de knie want dan hoef ik niet zo bang te zijn om te bukken of zitten
Of moet ik (zoals m'n tante adviseerde) op zoek naar sandaaltjes (in mijn maat 43, aargh) die ik daarna nooit meer ga dragen?
Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je nooit meer voor een bruiloft gevraagd wordt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoge witte All Stars, altijd goed…
Mijn schoonzus trouwde in de USA met inmiddels haar ex-manquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je nooit meer voor een bruiloft gevraagd wordt?
Als je voldoende bevriend bent met (een helft van) het echtpaar om jezelf te zijn: doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:44 schreef Tele6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wis het straks wel.
[ Bericht 72% gewijzigd door sigme op 02-08-2025 20:39:12 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Poh, dat zijn minstens 300 paar tweedehands All Starsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Technisch wel, maar hij is nog niet gearriveerd. Ik heb hem net gekocht
[..]
Hier
Nietes johquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Poh, dat zijn minstens 300 paar tweedehands All Stars
Ah ja dat zou kunnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit er een orde van grootte naast, overkomt me wel vaker. 30 bedoelde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |