De bonnen zijn in gedeelten opgegaan als reductie op uitgaven hier en daar.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ik vond 50 euro al veel, 200 is nog leuker! Zijn de bonnen nog wel geldig? Ik had het wel zuur gevonden voor mezelf wanneer ik dat ding half september had gevonden.
En je ben welkom hoor! Dan is er weer 1 dag afgestreept
Wat een narigheid.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Iets meer (kloterige) duidelijkheid https://eenvandaag.avrotr(...)-asielstelsel-160901
RVS zou geen enkel probleem moeten maken, maar of ie past, geen idee. ff proberen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:23 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater of LHO een GN 2/1 bak past qua breedte in deze oven, is het veilig om aan te nemen dat het qua diepte ook past?
We hebben de wereld aan glazen oven schalen maar eigenlijk passen er maar twee in de oven. Net niet diep genoeg om schalen in de lengte er in te zetten en ook net niet breed genoeg om als je het wat schuin zet er twee per rooster in te plempen.
Tot nu toe had ik nog niet bedacht dat de oven waarschijnlijk ook GN is. Italianen willen lasagne maken vandaar. Maar dat betekend ook dat ik kip vleugels kan maken voor lunch
[ afbeelding ]
Oh en nu we het toch over dit fornuis hebben. Is het het idee om rotzooi van de bakplaat in de bak te laten stromen? Ik gebruik hem om eten in te doen. Blijft er ook lekker warm onder. Werkt wel mooi zo'n bakplaat maar het koekt wel snel aan.
Onze kampeerboerderij-oven kan 2x GN1/1 hebben, dat is ook eentje onder het fornuis.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:27 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb geen GN1/1. Ik neem morgen wel een mee en kijk of het past.
Kon zijn dat je toevallig wist dat ovens onder het fornuis nooit GN norm zijn![]()
Dat laatste is aardig. Alleen kan ik het nog niet overzien. De ‘goede werken’ beginnen na de vakantie. En ik wil weer gaan sporten 2 x week. Jij hebt je werkdagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ik vond 50 euro al veel, 200 is nog leuker! Zijn de bonnen nog wel geldig? Ik had het wel zuur gevonden voor mezelf wanneer ik dat ding half september had gevonden.
En je ben welkom hoor! Dan is er weer 1 dag afgestreept
Lijkt op die lekkere mr.marvis broeken die g graag draagt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:23 schreef fietsie het volgende:
Hoe is dit ooit "luxe pantalon look" ???
[ afbeelding ]
[img]Boulevards * The Easies MR MARVIS https://share.google/jqNAs1fpmtGlAmE67|[/img]quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb toch niet het idee dat ik hierin fijn naar m'n werk zou gaan; voor vrije tijd natuurlijk super
Ahja maar die hebben een sjieke broekband... Hmz ik ga morgen maar eens passenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:46 schreef Blues het volgende:
[..]
[ [url=Boulevards * The Easies MR MARVIS https://share.google/jqNAs1fpmtGlAmE67|]afbeelding[/url] ]
Lijkt meer op een joggingbroekquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:23 schreef fietsie het volgende:
Hoe is dit ooit "luxe pantalon look" ???
[ afbeelding ]
Gas merk je wel, wij moeten pleurisveel moeite doen om onze aan te krijgen. Met een aansteker en heel lang de knop induwen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Sorry voor het niet taggen @:Tele6 nog een aan je gedacht tijdens het schrijven maar toen kwam er weer iemand tussendoor. Vragen waar wasmiddel staat ofzo![]()
Dit is een elektrische vermoed ik. Hetelucht in elk geval, met afbakbroodjes moet je oppassen dat ze niet van het rooster worden geblazen
Dit is nu de tweede keer hier, bevalt prima. Veel ruimte buiten en geen buren.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gas merk je wel, wij moeten pleurisveel moeite doen om onze aan te krijgen. Met een aansteker en heel lang de knop induwen.
Komen jullie vaker op deze plek?
De oven klinkt jaloersmakend namelijk dus als het op een zinnige afstand van Wageningen is dan wil ik er ook in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is écht vroeg![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:59 schreef AnneX het volgende:
Gesignaleerd:Zet ook vast erwtensoep op het menuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is écht vroeg
We have far more in common than that which devides us..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |