SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een glas melk graag
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat ellendig zeg, zo'n hotelkamer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:40 schreef Tuindier het volgende:
Rabarbercompote zat gisteren bij het eten in het hotel. Heerlijk.
Belabberd geslapen (want hotel, niet eigen bed, warm maar rookhok in de buurt van kamerraam dus raam open was geen optie) en nu nog even wachten op laatste afspraak en daarna weer, hopelijk filevrij, afzakken naar het zuiden.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Boohpost
Biljetjessss
- Meneer dit is een bibliotheek, wilt u zich gedragen???
Biljetjesss jaaaaaa![]()
- Meneer wij hebben geen biljetjes, dit is een bibliotheek. Wij hebben hier alleen maar boeken!!
Huh?Nou
Doet u me dan maar een boek over biljetjes.
- Prima meneer. Gaan we doen voor u
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een glas melk graag
Kon hem niet in het Nederlands vinden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga pas in september het pakketje makenquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Zo gauw geen idee voor een presentje.
Dan laat ik het even sudderen totdat ik een idee krijg…😇
Dank, hardop gelachenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kon hem niet in het Nederlands vinden
quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:36 schreef Sarabi het volgende:
Drukke dagen dus weinig bijgelezen.
Willen jullie duimen dat de komende 2 dagen een beetje droog blijven?
Bedankt voor dit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
JaDe moes goed zoeten, beetje kalk erin en aanvullen met bijvoorbeeld aardbeien of frambozen
wij hebben een fijne nieuwe ijstent in het dorp waar ik gisteren rabarberframbozenijs at
(en de vrouw purechocoladesorbet, zo goed!)
Fijn van een rustigere tijd op werk! Ik kijk er ook naar uit om augustus te werken. Weinig fratsen dus tijd om dingen gedaan te krijgenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:44 schreef borisz het volgende:
´Vakantie´ op werk is nu echt begonnen. Een kwaliteitsstuk klaar. IT-verhuizing afgerond. Dwz even een echt lege agenda.. Augustus wil zeggen tijd om uit te zoomen.
![]()
En ook van volgende week vrijdag een vrije dag gemaakt.
@:Tele6
Laatste keer dat ik een Wielerwedstrijd zag passeren was de Ronde van Nederland 1997. Alleen die had geen commerciële karavaan vooraf. Politie zette uur vd voren de route af. alles kwam voorbij en de weg ging weer open
Ja, relevante vraag wel. Hij heeft gewoon een lattenbodem namelijk, maar met vrij smalle openingen. Ik keer het matras niet, want hoogslaper dus gedoe. In combinatie met een warmbloedige puber. Les geleerd: keren en luchten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:43 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda hoe was het eigenlijk afgelopen met je matrassenklus? Hoe had je zoons matras zo kunnen beschimmelen en hoe krijg je de schimmel er weer af?
Misschien kan je iets "Nederlands" sturen, iets souvenir-achtigs? Mijn oma heeft me een keer een ketting met een bedeltje van een delfts blauw windmolentje gestuurd (heel klein) en dat vond ik (vind ik) nog steeds erg schattig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef Blues het volgende:
Wat een bedrijvigheid hierboven, met beterschap aan @:Madmaster
Ik ben al uit bed, al gedoucht, aangekleed en wat gegeten.![]()
Zometeen samen wat winkeltjes in volgende dorp, spullen thuisbrengen, dan op bezoek bij onze zieke oude vriend (die thuis is, maar het gaat maar matig) een ijstaartje voor 'm halen en helpen met de pc aldaar.
Verder geniet ik van de foto's en het appen met en van de ( k.) kinderen die eerst een paar dagen in Disneyland Parijs waren, gisteren in het Louvre en sightseeiing Parijs doen
Kunnen jullie eens meedenken voor de aussie-familie? Daar ga ik in september een (plat, past in A4 niet te zwaar) pakketje voor maken met 2 boekjes voor de kleinkinderen, maar wil ook iets voor schoondochter (die ik dus nog nooit ontmoet heb en niks van haar weet) erbij doen. Toen andere kinderen en ex daar op bezoek gingen gaven we een sjaal voor haar mee (van Vincent van Gogh) omdat we op foto's zien dat ze altijd een sjaaltje over haar hoofd (moet) draagt.
Om dat nou weer te doen... ik wilde wat anders. Maar wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |