Ik vermoed zo dat ze dat jongetje nooit vertelt hebben dat ze uit elkaar waren toen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef LeSage het volgende:
Ellen en Koen zijn gewoon weer fulltime samen geloof ik. Echt, wat een verwarrende situatie voor dat kind…
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat ze dat jongetje nooit vertelt hebben dat ze uit elkaar waren toen.
Ik zie dat Kim Kim niet volgt.. er zijn meer influencers die dat hebben gepost toch..?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:44 schreef Earring het volgende:
Reality fbi plaatst ook al de storie van Kim
Ik denk dat je spoken ziet.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef Panda91 het volgende:
Bij die inhammen foto van reality_fbi op insta. Is dat niet Debbie?
Nee johquote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef Panda91 het volgende:
Bij die inhammen foto van reality_fbi op insta. Is dat niet Debbie?
Nee maar Kim is natuurlijk de vriendin van Sannequote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef Lovemykidsz het volgende:
[..]
Ik zie dat Kim Kim niet volgt.. er zijn meer influencers die dat hebben gepost toch..?
Kellybeukers onzer andere
Het voelt heel toxic allemaal! Verder zeg ik er niets over 🤐quote:Op maandag 28 juli 2025 21:26 schreef SophiaLoren het volgende:
Curlymom is wel precies zo als verwacht. Ineens weer openbaar en actief met posten. Niks gebeurd. 😶
Hoewel ze nu zonder man wel zelf de trampoline uit elkaar moet halen?
Insane.
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔quote:Op maandag 28 juli 2025 22:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Nee maar Kim is natuurlijk de vriendin van Sanne
Pim is zo slim geweest om zijn insta te verwijderen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔
Haha ik denk het. Dacht met dat bruine haar en die bril...en aangezien ze tijdje geleden ook haar "inhammen" liet zien. Dacht ik 1+1quote:
Het voelt heel toxic allemaal! Verder zeg ik er niets over 🤐quote:Op maandag 28 juli 2025 21:26 schreef SophiaLoren het volgende:
Curlymom is wel precies zo als verwacht. Ineens weer openbaar en actief met posten. Niks gebeurd. 😶
Hoewel ze nu zonder man wel zelf de trampoline uit elkaar moet halen?
Insane.
Pim is idd een zak hooi. En Sanne is veel te lief!quote:Op maandag 28 juli 2025 22:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Enige wat ik echt beetje raar vind is dat enige "schuldige" nu de curlymom kim is.... pim is volledig vergeven door iedere lijkt wel.. ik vind dat zo raar 🤷 ze zijn toch alletwee even fout geweest 🤔
Ja het leven van een fluflu is zwaar 😂😂😂quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:19 schreef miep123456 het volgende:
AM is toe aan vakantie na de hectische tijd, heb ik iets gemist, ze bedoeld daarmee , het schrijven van haar boek?
Echt hè….. ze mag mijn hectische leven wel even overnemen van afgelopen jaar 🫠 daar zou ik ook wel een boek over kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:19 schreef miep123456 het volgende:
AM is toe aan vakantie na de hectische tijd, heb ik iets gemist, ze bedoeld daarmee , het schrijven van haar boek?
Wat is dat ding van ze bloedlelijk johquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:40 schreef Mola_Mola het volgende:
Beautygloss: bij de vorige baby hebben we meerdere merken kinderwagens geprobeerd.
Ook beautygloss: kreeg toen 3(!) Kinderwagens en deze is ook gekregen 😑
Vandaag weer op karakterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:42 schreef IlseMarije het volgende:
DBM schreef op threads vorige week dat zr maandag DE uitslag zouden krijgen van haar zoon, gisteravond (waarschijnlijk nadat ze hier had bijgelezen) schreef ze dat ze vandaag de uitslag zouden krijgen.. Ooo als het maar niks ergs is (dan had de huisarts allang gebeld) en oooo straks moet hij medicijnen ERBIJ ( even laten weten dat die arme jongen al medicijnen slikt), ze heeft vannacht vast slecht geslapen. 😉
Nouja, als Sanne er al een krijgt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:40 schreef Mola_Mola het volgende:
Beautygloss: bij de vorige baby hebben we meerdere merken kinderwagens geprobeerd.
Ook beautygloss: kreeg toen 3(!) Kinderwagens en deze is ook gekregen 😑
Kende die Debbie Zwiers niet, maar inderdaad, die kan daar wel aan meedoen ja 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:07 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Nouja, als Sanne er al een krijgt.
Beautygloss heeft er tenminste leuk dingen mee.
Volgt iemand van jullie Debbie zwiers?
Vind zichzelf heel hot en goodlooking voor haar leeftijd. Maar kan zo meedoen met hotter than my daughter.
En ze is de koude zat en toe aan wat warmte (gelukkig wordt het 36 graden in Frankrijk).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:35 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Echt hè….. ze mag mijn hectische leven wel even overnemen van afgelopen jaar 🫠 daar zou ik ook wel een boek over kunnen schrijven.
Ik woon bij haar om de hoek en ze kletst uit dr nek. Koud is het zeker niet. Op enkele dagen vallen er heel even wat miezerige spetters maar daarna is het weer prima weer. Maar goed, we weten allemaal dat ze veel verzint en jokt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:42 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En ze is de koude zat en toe aan wat warmte (gelukkig wordt het 36 graden in Frankrijk).
Nou woon ik in een ander deel van NL, maar het is hier heerlijk weer. Al weken. Ik, als koukleum, heb het nog geen enkele keer koud gehad.
Ik weet niet of je nu echt moet verlangen naar 36 graden. Ik in elk geval niet 😁.
Dat komt niet in ze op. Het draait om haar/hen en de content.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:47 schreef Tarantelle het volgende:
En Jim trekt nog even de gashendel los en komt met veel gebulder de woonwijk binnen. En zijn ouders staan te kwijlen van geluk. Wat een raar gedoe toch weer. Spreek toch gewoon af dat je dat in een woonwijk niet doet.
Ik heb geen idee welke weerapp zij gebruikt, maar 36 graden wordt het op dit moment nergens in Frankrijk, behalve als je in de zon de temperatuur meet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:42 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
En ze is de koude zat en toe aan wat warmte (gelukkig wordt het 36 graden in Frankrijk).
Nou woon ik in een ander deel van NL, maar het is hier heerlijk weer. Al weken. Ik, als koukleum, heb het nog geen enkele keer koud gehad.
Ik weet niet of je nu echt moet verlangen naar 36 graden. Ik in elk geval niet 😁.
Hier was het gisteren gewoon boven de 20 graden. In de zon zelfs behoorlijk warm, ik woon niet aan de kust, dat scheelt misschien.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:01 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke weerapp zij gebruikt, maar 36 graden wordt het op dit moment nergens in Frankrijk, behalve als je in de zon de temperatuur meet.
Overigens ben ik blij met de 24 graden in de schaduw, dat is warm zat. En de 15 graden van gisteren was niet heel aangenaam, ook dat hoort erbij, micro klimaat geeft je alles.
Ze zullen wel ergens in de Ardèche gaan zitten, daar is het wel vaak warmer (te heet om iets te doen)
En dan heb je geregeld onweersbuien met noodweer, heerlijk in je tentje met 14 man 😅
Ze weet zelf niet meer wat ze verzint want in het laatste interview gaf ze aan dat ALLE vaders (behalve van de oudste) wisten dat ze als donor gebruikt werden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z is jarig en ‘het is het mooiste, onverwachte cadeau waar ik zwanger van raakte toen de tweeling 1 jaar was’
Kom op, onverwacht? Als je (onbeschermde) seks hebt weet je dat je zwanger kunt worden.
Hoho, ik wil meekijken, al is het alleen maar voor de irritainmentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:19 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Hier was het gisteren gewoon boven de 20 graden. In de zon zelfs behoorlijk warm, ik woon niet aan de kust, dat scheelt misschien.
Ik snap de vakanties van Annemarie niet zo. Ze zit zo in de stress elke keer. En waarom ga je niet lekker offline als je mer het grote gezin op pad bent? De camping lijkt mij geen samenwerking, dus neem gewoon een maand vrij zou ik dan zeggen.
Hier in Frankrijk is het veel wisselvalliger dan in NL op het moment. Maar lage temperatuur met zon is zeer aangenaam warm. In NL woonde ik bij de kust, maar met 20 graden was dat ook altijd prima. Zij maakt overal een probleem van.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:19 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Hier was het gisteren gewoon boven de 20 graden. In de zon zelfs behoorlijk warm, ik woon niet aan de kust, dat scheelt misschien.
Ik snap de vakanties van Annemarie niet zo. Ze zit zo in de stress elke keer. En waarom ga je niet lekker offline als je mer het grote gezin op pad bent? De camping lijkt mij geen samenwerking, dus neem gewoon een maand vrij zou ik dan zeggen.
Ik zag gisteren een koelkast en twee enorme koelboxen. Dat komt wel goed dus (pun intendedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:40 schreef Maretakje het volgende:
[..]
En je hebt helemaal gelijk wat die vakantie betreft, ze kan beter offline gaan. Nu krijg je weer het gezeur, mensen herkennen ons, er worden vragen gesteld, het is slecht weer, we moeten naar de Carrefour elke dag, Lot eet slakken. En met de 36 graden kan ze haar verhaal van de hondsdagen weer brengen, erg onhandig op de camping zonder een fatsoenlijke koelkast.
Ik moet bekennen dat ik de content van de kampeervakantie van 2 jaar geleden tergend saai vond en ik het ook niet volgehouden heb. Alleen maar beelden van het dagelijks uitje naar de supermarkt en het hele gezin in een grote cirkel (verjaardagsvibes) op een kale gortdroge, overvolle camping met cicades en pijnbomen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een koelkast en twee enorme koelboxen. Dat komt wel goed dus (pun intended).
Een maand offline kost haar teveel volgers denk ik.
En eerlijk is eerlijk, ik vind het wel leuk mee te kijken. Leuker dan de dagelijkse content die steeds terugkomt. En ik ben vast niet de enige.
Ik zat nog eens over de maximaal-één wastas-per persoon na te denken. Ik ben aan het pakken voor onze vakantie en neem bij lange na niet zoveel mee per persoon. Zo´n wastas is enorm! Als je dat vergelijkt met het minitasje dat ze vorig jaar met de cruise mee hadden...
Inderdaad, dat onvrijwillige geslof van de tweeling in de Carrefour elke dag staat me nog bij. En de bolderkar de rotsen over het kiezelstrand op tillen door MG als ik me het goed herinner 😂. En onhandig alles op schoot snijden voor de maaltijden, en MG die elke dag verplicht moest koken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik de content van de kampeervakantie van 2 jaar geleden tergend saai vond en ik het ook niet volgehouden heb. Alleen maar beelden van het dagelijks uitje naar de supermarkt en het hele gezin in een grote cirkel (verjaardagsvibes) op een kale gortdroge, overvolle camping met cicades en pijnbomen.
Ben wel benieuwd of ze nu een tafel meenemen🙂.
Dat dus het is qua temperatuur prima te doen elke keer! Mijn partner werkt veel in/rondom AM haar woonplaats en die geeft ookal weken aan dat het qua temperatuur echt prima te doen is! Korte broek alles. Ja soms een bui vorige week.. maar nu is het heerlijk!!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:42 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Geld verdienen is ook sowieso al wel van belang voor een hotel...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke vind dat een hotel geld wil verdienen en dat gierig vindt als mensen zelf geen eten mogen meenemen. Want zo’n kamer is al duur genoeg.
Het komt niet in haar op dat het stankoverlast geeft op de kamers? Vlekken vanwege gemorst eten? Enorm veel (stinkend) afval?
Sanneke weet het nog niet maar een hotel wil ook geld verdienen aan de verhuur van de kamers. Het is geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke vind dat een hotel geld wil verdienen en dat gierig vindt als mensen zelf geen eten mogen meenemen. Want zo’n kamer is al duur genoeg.
Het komt niet in haar op dat het stankoverlast geeft op de kamers? Vlekken vanwege gemorst eten? Enorm veel (stinkend) afval?
Maar de business moet blijven draaien he, anders drogen de inkomsten op. En wat denk je van de volgers die anders Lotje moeten missen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 09:40 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Hier in Frankrijk is het veel wisselvalliger dan in NL op het moment. Maar lage temperatuur met zon is zeer aangenaam warm. In NL woonde ik bij de kust, maar met 20 graden was dat ook altijd prima. Zij maakt overal een probleem van.
En je hebt helemaal gelijk wat die vakantie betreft, ze kan beter offline gaan. Nu krijg je weer het gezeur, mensen herkennen ons, er worden vragen gesteld, het is slecht weer, we moeten naar de Carrefour elke dag, Lot eet slakken. En met de 36 graden kan ze haar verhaal van de hondsdagen weer brengen, erg onhandig op de camping zonder een fatsoenlijke koelkast.
Ik kijk af en toe nog nav hier. Ik kan Lotje prima missen. Het kind kan er niets aan doen, haar gedrag irriteert mij, dat heeft ze te danken aan haar moeder die al voor de geboorte haar online gooide.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:12 schreef Snaky het volgende:
[..]
Maar de business moet blijven draaien he, anders drogen de inkomsten op. En wat denk je van de volgers die anders Lotje moeten missen?
Maar het hotel moet zich natuurlijk schikken naar háár wensen en eisen he? Anders is het een stom en gierig hotel.. 🙄quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Geld verdienen is ook sowieso al wel van belang voor een hotel...
En maar blijven beweren dat ze iedere dag een stuk met hem wandelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:21 schreef Nieve het volgende:
Nou, Sanneke is er dan toch eindelijk eens achter gekomen dat wandelen -en dus buitenlucht en nieuwe prikkels- helpt om haar zoon in slaap te krijgen. Kennelijk is dat voor haar helemaal niet zo logisch... Maar fijn dat ze dat nu ontdekt heeft. Hopelijk houdt ze ook vol.
Gisteren geen tafel gezien, wel de bolderkar.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik de content van de kampeervakantie van 2 jaar geleden tergend saai vond en ik het ook niet volgehouden heb. Alleen maar beelden van het dagelijks uitje naar de supermarkt en het hele gezin in een grote cirkel (verjaardagsvibes) op een kale gortdroge, overvolle camping met cicades en pijnbomen.
Ben wel benieuwd of ze nu een tafel meenemen🙂.
Precies dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:31 schreef LALAA het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat ze iedere dag een stuk met hem wandelt.
En volgens Sanneke zijn de afvalbakken buiten vd Valk stampvol met dozen van kfc en mac. Ik kom regelmatig bij vd Valk en ik zie dat nooit. Maar ik zou dan ook gewoon even uitchecken en ergens anders eten en weer terug. Hoezo moet je die zooi mee naar binnen smokkelenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar het hotel moet zich natuurlijk schikken naar háár wensen en eisen he? Anders is het een stom en gierig hotel.. 🙄
Omdat haar zoon om 18.00 moet slapen. En voor die tijd kan je niet eten?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:05 schreef Earring het volgende:
[..]
En volgens Sanneke zijn de afvalbakken buiten vd Valk stampvol met dozen van kfc en mac. Ik kom regelmatig bij vd Valk en ik zie dat nooit. Maar ik zou dan ook gewoon even uitchecken en ergens anders eten en weer terug. Hoezo moet je die zooi mee naar binnen smokkelen
Precies. Maar ze deelde net een lunchbox die opwarmt dus het probleem lost zich vanzelf op hahaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat haar zoon om 18.00 moet slapen. En voor die tijd kan je niet eten?
Ik zou uitgebreid (warm) gaan lunchen en dan een broodje ofzo eten voor je naar de kamer gaat.
Deden ze vroeger altijd en oa in Volendam nu nog steeds, tussen de middag warm en dan op avond brood.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat haar zoon om 18.00 moet slapen. En voor die tijd kan je niet eten?
Ik zou uitgebreid (warm) gaan lunchen en dan een broodje ofzo eten voor je naar de kamer gaat.
Dan is het vaak rustig en dus minder prikkels, winwin situatie 😂quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Deden ze vroeger altijd en oa in Volendam nu nog steeds, tussen de middag warm en dan op avond brood.
Ze moest eerst p**pen schreef ze op threads, komt omdat ze geen galblaas meer heeft. ( moet je dan vaker naar de wc of kraan je dan onzin uit, beide heb ik geen last van en heb ook geen galblaas meer)quote:
dat is een bijwerking die wel echt vaak voorkomt, dat mensen echt moeten rennen naar de wc. Dus dat kan wel waar zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze moest eerst p**pen schreef ze op threads, komt omdat ze geen galblaas meer heeft. ( moet je dan vaker naar de wc of kraan je dan onzin uit, beide heb ik geen last van en heb ook geen galblaas meer)
Dat is wel herkenbaar idd, ben in Duitsland mn galblaas “verloren” en ik heb verder nooit iets van info gehad daarover. (Lijk Sanneke wel 🤪)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:42 schreef poohenzo het volgende:
[..]
dat is een bijwerking die wel echt vaak voorkomt, dat mensen echt moeten rennen naar de wc. Dus dat kan wel waar zijn.
Ik doe het ook regelmatig als ik een restje heb, of als we ergens op vakantie zijn en geen zin hebben om ‘s avonds weer de deur uit te moeten voor een diner. En ‘s middags meer trek dan ‘s avonds.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:31 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Deden ze vroeger altijd en oa in Volendam nu nog steeds, tussen de middag warm en dan op avond brood.
Fijn dat ze moet poepen, anders had ze met Flap (of Flip) aan de zakjes gekund en naar de dokter. HAP waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze moest eerst p**pen schreef ze op threads, komt omdat ze geen galblaas meer heeft. ( moet je dan vaker naar de wc of kraan je dan onzin uit, beide heb ik geen last van en heb ook geen galblaas meer)
Als wij in het weekend naar mijn moeder gaan eten we daar tussen de middag ook altijd warm. Laatst had mijn zoon rond het avondeten een afspraak en heb ik tussen de middag een schaal lasanga gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik doe het ook regelmatig als ik een restje heb, of als we ergens op vakantie zijn en geen zin hebben om ‘s avonds weer de deur uit te moeten voor een diner. En ‘s middags meer trek dan ‘s avonds.
AM is zeer gestresst en meent dat de kinderen dat ook hebben en zo niet dan zorgt zij daar wel voor met haar dwangmatige gedoe en gezucht. Wat een belachelijke vertoning weer!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:32 schreef Sushirijst het volgende:
Maar waar is AM (inclusief de hele b.v.) nou zo gestresst over?
Op vakantie gaan is toch vooral heel leuk en iets om naar uit te kijken? Tuurlijk snap ik dat er wat inpak “stress” kan zijn, maar ze doet nu net alsof er morgen iets heel groots te gebeuren staat waar bij wijze van levens vanaf hangen.
Echt bijzonder ja. Ze gaan gewoon met 8 volwassenen en 5 kinderen. Hoewel Guus zichzelf ook best redt. Wat een overdreven gedoe maakt zij ervan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:51 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
AM is zeer gestresst en meent dat de kinderen dat ook hebben en zo niet dan zorgt zij daar wel voor met haar dwangmatige gedoe en gezucht. Wat een belachelijke vertoning weer!
En al die kinderen zijn ook nog eens gewend om meermaals per jaar op scoutingkamp te kamperen. Dan moeten ze toch ook zelf alles regelen? Laat ze dat dan ook voor deze vakantie doen, hoef je je alleen om je eigen zooi en die van de kleinste kids druk te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Echt bijzonder ja. Ze gaan gewoon met 8 volwassenen en 5 kinderen. Hoewel Guus zichzelf ook best redt. Wat een overdreven gedoe maakt zij ervan.
Oja en nog even reclame voor Snuggs misschien?
Fijn voor de meiden, geen last van op vakantie. Moeders moet nog afwachten. 😆quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:32 schreef poohenzo het volgende:
en ze gooit er nog even casual in dat iedereeeeeen vorige week ongesteld is geweest.
Leuk voor die meiden dat moeders het zo op het internet gooit
oh ja en je natuurlijk als gezin weer vreselijk misdragen in een winkel.
Oh jemig, ik dacht laatst toch wel dat ze het meende toen ze zei dat ze dat soort dingen wel doet maar niet filmt, maar dat neem ik terug hoor 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:31 schreef LALAA het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat ze iedere dag een stuk met hem wandelt.
De grote, volwassen kinderen zijn ook al apart geweest maar nu moeten ze weer werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
N.a.v. de berichten hier heb ik voor het eerst in lange tijd weer eens bij AM gekeken. Waarom gaan zij met z’n allen op vakantie? De grote kinderen + evt. aanhang kunnen toch ook wel zelf op vakantie? Lijkt me voor de vier jongsten ook fijn om eens alleen met hun ouders op vakantie te gaan. Krijg je toch een heel ander soort vakantie van.
valt me op dat zij altijd dan denkt dat ze het moet worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Fijn voor de meiden, geen last van op vakantie. Moeders moet nog afwachten. 😆
Lekker overal aanzitten, de ideale schoonzoon steekt zijn middelvinger weer eens op. Met recht een tokkiefamilie! Ik heb nu al medelijden met de campinggasten die vlakbij deze familie zonder sociale antenne staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:32 schreef poohenzo het volgende:
en ze gooit er nog even casual in dat iedereeeeeen vorige week ongesteld is geweest.
Leuk voor die meiden dat moeders het zo op het internet gooit
oh ja en je natuurlijk als gezin weer vreselijk misdragen in een winkel.
Dit is dus geen vakantie. Duidelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De grote, volwassen kinderen zijn ook al apart geweest maar nu moeten ze weer werken.
En dan zeggen dat zo’n tvprogramma dingen filmt die niet prettig zijn. Alsof dit leuke content is!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Lekker overal aanzitten, de ideale schoonzoon steekt zijn middelvinger weer eens op. Met recht een tokkiefamilie! Ik heb nu al medelijden met de campinggasten die vlakbij deze familie zonder sociale antenne staan.
DBM is meer van chatgpt 😉quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:16 schreef miep123456 het volgende:
kan DBM niet zelf iets verzinnen, google even, en kijk reviews!
Omdat ze een #Grootgezin zijn. Blijkbaar ga je dan ook met zijn allen op vakantie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
N.a.v. de berichten hier heb ik voor het eerst in lange tijd weer eens bij AM gekeken. Waarom gaan zij met z’n allen op vakantie? De grote kinderen + evt. aanhang kunnen toch ook wel zelf op vakantie? Lijkt me voor de vier jongsten ook fijn om eens alleen met hun ouders op vakantie te gaan. Krijg je toch een heel ander soort vakantie van.
Logisch ook wel. Ik zou alleen denken dat de grote kinderen ook weleens zonder ouders willen. En andersom ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Omdat ze een #Grootgezin zijn. Blijkbaar ga je dan ook met zijn allen op vakantie.
Er zal nog wel een menstruatie ondergoed reclame worden uitgeperst vandaag, of vannacht in de auto. Dat het zooooo handig is als je lang in de auto moet zitten..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
valt me op dat zij altijd dan denkt dat ze het moet worden?
Hahah ik ken het wel van geen galblaas meer hebben. Bij mij was het vooral het eerste jaar dat je soms verkeerd reageerde op eten. Nu geen last meer van, want weet wat ik kan hebben. Echter kan het nog gekker, ik heb nog wel koliekpijnen zonder mn galblaas 🤣 en dus soms opgehoopte galstenen in m'n galwegen, die ze dus niet weghalen 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ben in 2016 geopereerd, ze hebben met spoed mijn galblaas verwijderd tijdens onze vakantie en loop nu bij mdl arts vanwege maagklachten. Wie weet heeft het met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:59 schreef Vgrunsven13 het volgende:
[..]
Hahah ik ken het wel van geen galblaas meer hebben. Bij mij was het vooral het eerste jaar dat je soms verkeerd reageerde op eten. Nu geen last meer van, want weet wat ik kan hebben. Echter kan het nog gekker, ik heb nog wel koliekpijnen zonder mn galblaas 🤣 en dus soms opgehoopte galstenen in m'n galwegen, die ze dus niet weghalen 🫣
Ik neem aan dat ze ook zelf gewoon op vakantie gaan. En ze zullen een betaalde vakantie ook wel prima vinden. Ik krijg het idee dat het ook wel verwacht wordt dat iedereen meegaat, net als op zondag samen eten. Best kans dat iedereen het prima vindt, zelf was ik niet zo van dit soort verwachtingen (maar ging dan wel weer braaf, ik was een extreem braaf kind).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Logisch ook wel. Ik zou alleen denken dat de grote kinderen ook weleens zonder ouders willen. En andersom ook.
Ik vond het al bijzonder dat ze er nog nooit geweest was, het is toch vooral voor peuters en kleuters toch? (Ik denk dan aan Bumba)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:16 schreef miep123456 het volgende:
kan DBM niet zelf iets verzinnen, google even, en kijk reviews!
Haar reacties ook onder die post.... museums 😜 zijn niets voor haar kids, vlinders is ze panisch voor, ze smelt in de regen en ga zo maar door. Wat een moeilijke zure vrouw lijkt ze zo door die comments zeg, niets blijs aan 😅quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:20 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik vond het al bijzonder dat ze er nog nooit geweest was, het is toch vooral voor peuters en kleuters toch? (Ik denk dan aan Bumba)
Wij gaan ook wel eens met de kinderen op vakantie, of met één, of één van ons met één kind maar ik vind het ook heerlijk om zonder te gaan. En voor de jongsten daar lijkt het me ook heel fijn om zonder de volwassen broers en zussen te gaan. Maar ze zullen de drukte gewend zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:20 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze ook zelf gewoon op vakantie gaan. En ze zullen een betaalde vakantie ook wel prima vinden. Ik krijg het idee dat het ook wel verwacht wordt dat iedereen meegaat, net als op zondag samen eten. Best kans dat iedereen het prima vindt, zelf was ik niet zo van dit soort verwachtingen (maar ging dan wel weer braaf, ik was een extreem braaf kind).
Ze lopen ook stuk voor stuk voor schandaal in zo'n winkel. Mijn kinderen mochten zo de deur niet uit. Maar goed, ik peins er zelf ook niet over om op klompen te gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Lekker overal aanzitten, de ideale schoonzoon steekt zijn middelvinger weer eens op. Met recht een tokkiefamilie! Ik heb nu al medelijden met de campinggasten die vlakbij deze familie zonder sociale antenne staan.
Haha ja, als dat al niet meer past is het wel echt schandalig! Wij zaten met 5 in 1 auto plus bagage, dat paste ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het past allemaal, we hebben zelfs ruimte over’. Goh, misschien omdat ze nu met 3 auto’s gaan?
Er is zelfs iemand in pyjamabroek.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:54 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze lopen ook stuk voor stuk voor schandaal in zo'n winkel. Mijn kinderen mochten zo de deur niet uit. Maar goed, ik peins er zelf ook niet over om op klompen te gaan.
Ja joh, en die crocs, die kleding en dat schoeisel...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:37 schreef Farfallefalle het volgende:
[..]
Er is zelfs iemand in pyjamabroek.
Laten ze werkelijk die bolderkar bovenop de kar liggen, inclusief draaiende wielen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Het past allemaal, we hebben zelfs ruimte over’. Goh, misschien omdat ze nu met 3 auto’s gaan?
Ik snap sowieso die hele onhandig grote bolderkar niet. Met zoveel mensen heb je toch nooit handen tekort om te sjouwen? Mijn jongste gebruikt de bolderkar van de buren voor de folderwijk en dat is ook de enige nuttige toepassing die ik zie met oudere kinderen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:50 schreef Harper het volgende:
[..]
Laten ze werkelijk die bolderkar bovenop de kar liggen, inclusief draaiende wielen?
Ik dacht dat die er zo makkelijk af konden?
Ja werken zullen ze!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:44 schreef Lolaliedje30 het volgende:
De oudste van AM zullen wel mee gaan omdat natuurlijk alles word betaald wbt die vakantie incl benzine en alles… lekker makkelijk en goedkoop toch!
Behalve als je MB heet, dan ben je (met nadruk!) maat XXXXXS nodig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:44 schreef JaNeeDan het volgende:
Viora ook aan de shapewear van Creamy. Ze draagt maat L. Inmiddels heb ik het idee dat het niet uitmaakt welke maat je koopt. Ik heb het inmiddels bij zoveel influencers met verschillende posturen gezien en al zo vaak maat L voorbij zien komen dat het op ‘maat L past altijd’ begint te lijken.
Maximaal dankbaar dat er 'iets' in haar maat te vinden is qua kleding wat geen kindermaat is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:21 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Behalve als je MB heet, dan ben je (met nadruk!) maat XXXXXS nodig.
Ik vind dat gesjouw met Lot altijd wat vreemd,quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:14 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die hele onhandig grote bolderkar niet. Met zoveel mensen heb je toch nooit handen tekort om te sjouwen? Mijn jongste gebruikt de bolderkar van de buren voor de folderwijk en dat is ook de enige nuttige toepassing die ik zie met oudere kinderen.
Bij Rens vraag ik mij soms af of hij snapt dat L. geen 1.5 meer is (continu optillen en dragen).
De vakantiestress snap ik dan wel weer, ik heb daar, als ik heel druk geweest ben, ook last van. Ik ga dit jaar dus ook gewoon niet op vakantie, maar aan de nieuwe woning van kind klussen, thuis klussen en wat werken. Vakantie komt wel een andere keer.
Lot wordt daar door iedereen behandeld alsof ze 1,5 is 🤷♀️ Die bolderkar moet mee omdat Lot blijkbaar nog steeds geen langere afstanden kan lopen. Wij hebben er ook een hoor maar daar gaan spullen in als we een dagje weg gaan 😂 Mijn kinderen zijn ongeveer de leeftijd van Jet en Lot maar die lopen beide "gewoon" de hele dag, gaan er alleen heel soms even voor de lol in.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:14 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die hele onhandig grote bolderkar niet. Met zoveel mensen heb je toch nooit handen tekort om te sjouwen? Mijn jongste gebruikt de bolderkar van de buren voor de folderwijk en dat is ook de enige nuttige toepassing die ik zie met oudere kinderen.
Bij Rens vraag ik mij soms af of hij snapt dat L. geen 1.5 meer is (continu optillen en dragen).
De vakantiestress snap ik dan wel weer, ik heb daar, als ik heel druk geweest ben, ook last van. Ik ga dit jaar dus ook gewoon niet op vakantie, maar aan de nieuwe woning van kind klussen, thuis klussen en wat werken. Vakantie komt wel een andere keer.
En als je dan bedenkt hoeveel geld je kwijt bent voor je zo'n knuffel wint... daar zijn echt honderden euro's doorheen gevlogen denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:03 schreef Ballerina888 het volgende:
Bij de Bollens kunnen ze ook niet op een normale manier een keertje iets doen. Van de winter dag in dag uit naar die schaatsbaan en nu hangen ze al weer 1,5 week op de kermis rond. En een lading knuffels😳
Rens moet haar altijd optillen. Ik zou daar niet blij mee zijn als moeder. Maar misschien vindt Lot het geweldig. Rens zit gewoon nogal in mijn irritatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind dat gesjouw met Lot altijd wat vreemd,
Wij wonen in een klein dorp, dus er staat 1 draaimolen 1 trampoline botsauto's en snoepkraam. Dan gaan we er 2x heen. Bij de opa's en oma's een keer, omdat hun dat leuk vinden. Voor ons hoeft het verder niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:19 schreef Nieve het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt hoeveel geld je kwijt bent voor je zo'n knuffel wint... daar zijn echt honderden euro's doorheen gevlogen denk ik.
Is dat bij jullie trouwens een ding, de kermis? Waar ik vandaan kom iig totaal niet en als het al in town is ga je er hooguit 1 keertje naartoe en zeker niet elke dag. Maar ik ben niet van onder de rivieren, dus wellicht is het daar een veel groter ding?
In de mijne ookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:25 schreef Snaky het volgende:
[..]
Rens moet haar altijd optillen. Ik zou daar niet blij mee zijn als moeder. Maar misschien vindt Lot het geweldig. Rens zit gewoon nogal in mijn irritatie.
Het werkt mij ook extreem op de zenuwen, dat constant bezig zijn met Lot door Rens. Dat AM en Maarten dat niet begrenzen snap ik niks van.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:25 schreef Snaky het volgende:
[..]
Rens moet haar altijd optillen. Ik zou daar niet blij mee zijn als moeder. Maar misschien vindt Lot het geweldig. Rens zit gewoon nogal in mijn irritatie.
Ach, ze zullen het wel gezellig vinden en het wordt betaald.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:19 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze allemaal meegaan.
Ook dat getil op de roltrap omdat ze hapert. Je hoort een zus nog iets roepen van 'gaan'. Moeder filmt en vader hangt daar wss als dweil achter.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:29 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het werkt mij ook extreem op de zenuwen, dat constant bezig zijn met Lot door Rens. Dat AM en Maarten dat niet begrenzen snap ik niks van.
Ik kom van boven de rivieren maar kermis is hier feestweek. Niet alleen kermis, maar ook meerdere dagen het idee a la koningsdag/nacht. En 9 maanden later een babyboomquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:19 schreef Nieve het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt hoeveel geld je kwijt bent voor je zo'n knuffel wint... daar zijn echt honderden euro's doorheen gevlogen denk ik.
Is dat bij jullie trouwens een ding, de kermis? Waar ik vandaan kom iig totaal niet en als het al in town is ga je er hooguit 1 keertje naartoe en zeker niet elke dag. Maar ik ben niet van onder de rivieren, dus wellicht is het daar een veel groter ding?
Haar eerste zoontje is ook al eens van de commode gevallen, waardoor hij naar het ziekenhuis moest. Een ongelukje kan gebeuren, maar dit lijkt mij allemaal wel wat onvoorzichtig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
Julia Johanna haar kindje is van de trap gevallen, snee in z’n hoofd en ter observatie in het ziekenhuis.
Maar even? Ik wil geen moeder maffia zijn, maar je loopt toch altijd achter je kindje de trap op? Zij liep eerst en haar zoontje (net 1) achter haar aan. Behoorlijk gek vind ik
Haha wonen wij in hetzelfde dorp?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kom van boven de rivieren maar kermis is hier feestweek. Niet alleen kermis, maar ook meerdere dagen het idee a la koningsdag/nacht. En 9 maanden later een babyboom
Content.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
L. Kan nog geen paar meter lopen. Die zit altijd in die bolderkar. Misschien is dat wel de reden dan Rens haar altijd tilt 🤪quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:14 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
(stuk tekst verwijderd door Donna)quote:
Ik blijf het opvallend vinden. Maar misschien doen ze het expres, om aandacht te krijgenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:39 schreef Tweetheelepels het volgende:
Er zit wel echt zo duidelijk verschil in de vibe van de content bij de poly. Het is net of ze langs elkaar leven ofzo, terwijl voorheen elk moment werd aangegrepen voor klef&bef, in love with my best friend, altijd samen etc posts. Ook jac post geen zoete koen Posts meer al zie ik die liefde nog wel terugkomen in de gewone stories.
Ik vind Karwei huismerk verf juist verrassend goed uit de verf komen (...).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:39 schreef Plantenmeisje het volgende:
DBM heeft karwei verf gekocht.. ben benieuwd hoe het wordt. Ik koop toch liever wat meer kwaliteit. Resultaat is ook een stuk beter en minder verf nodig.
Is inclusief koopzegels, dus eigenlijk maar 400,- vind ik echt wel netjes 100 euro per week. Ik geef een veelvoud daarvan uit aan boodschappen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith geeft dik 500,- per maand uit aan boodschappen. Voor haar en B (‘maar die eet met zijn 6 jaar volwassen porties’).
Geen snoep, vrijwel geen frisdrank, weinig vlees. ‘Maar gezond eten is gewoon duur’. Ik ben benieuwd of ze haar bonnen nog gaat delen zodat je kan zien wat ze koopt. Ik neem aan dat zij als oppervrek goed op de aanbiedingen let. En ze eet regelmatig uit de afprijsbak.
Je hebt mijn hele post verwijderd terwijl ik niets van wat jij nu zegt schreef. Ik zei dat ze mij doet denken aan iemand. Ik zou diegene haar ig niet opnieuw noemen om niet te bashen. Maar ik vind je opruim woede wat mijn post betreft onnodig. MB kiest er zelf voor om trots haar uitstekende beenderen te posten. Niet eenmalig maar keer op keer. Maar als ik mijn zorgen daarover uitspreek word dit verwijderd. Bijzonder.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:58 schreef Donna het volgende:
Jezus jongens. Het lichaam van een 10 jarige? Compleet uitgemergeld? Graatmager? Vel over been..
Kan het a.u.b. weer even normaal?
Ik was begonnen met posts aanpassen, maar er is geen beginnen aan met quotes etc. Heb de bezem maar gepakt.
Dit gaan we echt niet doen hoor, zo over een fluflu praten.
Haar vergelijken met iemand die doodziek is vind ik wel heel ver gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Je hebt mijn hele post verwijderd terwijl ik niets van wat jij nu zegt schreef. Ik zei dat ze mij doet denken aan iemand. Ik zou diegene haar ig niet opnieuw noemen om niet te bashen. Maar ik vind je opruim woede wat mijn post betreft onnodig. MB kiest er zelf voor om trots haar uitstekende beenderen te posten. Niet eenmalig maar keer op keer. Maar als ik mijn zorgen daarover uitspreek word dit verwijderd. Bijzonder.
AM filmt dat MG de eieren bakt denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:55 schreef Harper het volgende:
Gaan de Geertsen nu zonder enige slaap naar Zuid-Frankrijk oid rijden? In ieder geval de gele auto.
Maar aangezien AM eieren aan het bakken is voor onderweg (volgens mij moest zij 50 eieren opmaken in de afgelopen dagen) neem ik aan dat zij zometeen ook vertrekken.
Waarom in hemelsnaam?
Maar dan ga je toch eerst een paar uur slapen in plaats van een nacht overslaan en dan tig uur moeten rijden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:59 schreef Earring het volgende:
[..]
AM filmt dat MG de eieren bakt denk ik
En omdat ze dat altijd al deden dat s nachts naar Frankrijk rijden doen ze dat nu ook. Stel je voor dat ze daarvan afwijkt. Dat geeft error
Misschien wisselen ze af met rijden en slapen? Ik moet er overigens ook niet aan denken hoor. Je zal ze ook maar midden in de nacht al gillend en tetterend tegenkomen bij een rustpauze onderweg 🫣quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch eerst een paar uur slapen in plaats van een nacht overslaan en dan tig uur moeten rijden?
Ik rijd het liefste 's nachts. Rustiger op de weg en iedereen in de auto is ook rustiger. Ik slaap wel vooraf en ik ben het gewend om 's nachts op te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:22 schreef Farfallefalle het volgende:
Ik snap dat 's nachts rijden sowieso niet zo, zeker niet met kinderen.
Dat zou wel verstandig zijn jaquote:Op woensdag 30 juli 2025 00:02 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch eerst een paar uur slapen in plaats van een nacht overslaan en dan tig uur moeten rijden?
Ik denk dat de buurt blij is met een paar weken rust!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
En wat een geblèr weer op straat later op de avond bij de familie Geerts.
Zou de vlag bij de buren al klaar liggen om morgen te hijsen?
Ze verkoopt kleding. Op haarzelf. Heeft ze altijd al gedaan. JIj gaat er allerlei emoties bijhalen die je zelf hebt verzonnen in je brein. Niemand maakt zich hier zorgen. Iedereen wil er vooral ontzettend over zeiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Je hebt mijn hele post verwijderd terwijl ik niets van wat jij nu zegt schreef. Ik zei dat ze mij doet denken aan iemand. Ik zou diegene haar ig niet opnieuw noemen om niet te bashen. Maar ik vind je opruim woede wat mijn post betreft onnodig. MB kiest er zelf voor om trots haar uitstekende beenderen te posten. Niet eenmalig maar keer op keer. Maar als ik mijn zorgen daarover uitspreek word dit verwijderd. Bijzonder.
Echt hè, niets geleerd van Londen (of niemand in de buurt heeft geklaagd). Echt een bord voor hun kop qua sociale conventie op straat in de nacht.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die mensen hebben echt geen fatsoen. Om 03.00 hard praten terwijl ze de auto verder inpakken/de kinderen inladen.
Ongelofelijk..
Omdat G voorin zit? Of zit die bij een van de anderen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:13 schreef Holaa het volgende:
[..]
Echt hè, niets geleerd van Londen (of niemand in de buurt heeft geklaagd). Echt een bord voor hun kop qua sociale conventie op straat in de nacht.
En waarom moet 1 ouder nog steeds achterin bij een 5 en 7 jarige?
Wij geven (2 pers.) ook meer dan het dubbele uit. Ik moest wel lachen toen ze het had over de tijd dat ze in Spanje woonden. Hoezo vindt zij dat ze daar woonden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Is inclusief koopzegels, dus eigenlijk maar 400,- vind ik echt wel netjes 100 euro per week. Ik geef een veelvoud daarvan uit aan boodschappen.
Wij vonden dat juist altijd heerlijk. Wij vertrokken alleen niet midden in de nacht maar al eerder. Lekker rustig op de weg, zelf ook goed kunnen slapen en afwisselen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 00:22 schreef Farfallefalle het volgende:
Ik snap dat 's nachts rijden sowieso niet zo, zeker niet met kinderen.
Ik las het hier gisteravond en dacht: dat zal toch niet? Je loopt toch achter je kind? Maar ze heeft het zelf zo duidelijk geschreven. Een ongelukje kan natuurlijk altijd gebeuren maar de logica van voorop lopen en je kind achter je zie ik alleen bij het naar beneden gaan. En ik was en ben echt geen overbezorgde moeder.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:39 schreef Pattfish het volgende:
Volgt iemand die juliajohanna? Ze heeft op haar story geplaatst dat hun zoontje van 1(?) van de trap is gevallen en een diepe snee heeft in zijn hoofd. Kan gebeuren bij iedereen, maar dat ze er op zet dat zij voorop liep en hij achter aan haar kroop omdat hij naar bed moest.. je laat je dreumes toch niet de trap op kruipen zonder dat je er achter loopt?
Ja, zo werd hij wel omgedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:26 schreef Miepje77 het volgende:
Lot zit op een verhoger met de gordel achter haar langs, zie ik dat goed?
jawel toch (de wijn) ? Meen het wel gezien te hebben ergens in de 250 stories van vandaagquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:16 schreef Shuri het volgende:
Dat de Geertsen wijn hebben gedronken zie je nergens in de stories, toch?
Maar 2 uur slaap en dan gaan rijden vind ik wel kantje randje. En L. wel op de verhoger, maar zit niet goed vast, volgens mij.
Je ziet lege wijnglazen op t kleine tafeltje buiten bij het vlees pikken. Niet later nog, bij het eieren bakken of het dweilen (waar mensen dan s nachts bij het opstaan weer met schoenen overheen liepen, ik kreeg een error haha).quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:20 schreef poohenzo het volgende:
[..]
jawel toch (de wijn) ? Meen het wel gezien te hebben ergens in de 250 stories van vandaag
Dat snap ik ook niet. Want de kampeeruitrusting zit in de aanhangwagen dus ze kunnen nog geen tenten opzetten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:48 schreef Jenn1806 het volgende:
De volwassen kinderen (op Jim na, die moet natuurlijk in moeders kielzog), moeten eerder vertrekken want AM vindt het fijn als zij er al zijn? Wat moeten ze daar gaan doen? De camping alvast verkennen zodat AM alles op een presenteerblaadje krijgt? Ik heb zoveel vragen 😅 Ze lijkt het allemaal weer erg spannend en eng te vinden zo'n nieuwe camping 🫣
Alleen een verhoger is voor minimaal 125 cm lengte. Maar L ging al met 3 op een verhoger toen ze nog geen meter lang was. Of geen stoel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:32 schreef Miepje77 het volgende:
Ik denk dat ze nog niet de goede lengte heeft voor een verhoger. En bij een aanrijding klapt ze nu zo naar voren.
Welke moeder zal er geen tijd voor zichzelf missen als ze (kleine) kinderen heeft?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith Noordzij doet een q&a, gaat over het hebben van kinderen en geeft aan dat ze tijd mist voor haarzelf schrijft ze. Daar snap ik dus niks van.
Als je haar volgt weet je wat ik bedoel. (Ze gaat heel vaak voor een week weg zonder gezin) Ik heb ook altijd tijd gemaakt voor mezelf maar dan alsnog "zeuren" daarover vind ik vreemd.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:07 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Welke moeder zal er geen tijd voor zichzelf missen als ze (kleine) kinderen heeft?
Snap niet dat zij klaagt. Ze is regelmatig zonder partner en kind weg. Misschien vergeetachtig door een pregnancy brain. Zou willen dat ik zoveel me-time had als zij heeft.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith Noordzij doet een q&a, gaat over het hebben van kinderen en geeft aan dat ze tijd mist voor haarzelf schrijft ze. Daar snap ik dus niks van.
Teruggekeken en inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:33 schreef Holaa het volgende:
[..]
Je ziet lege wijnglazen op t kleine tafeltje buiten bij het vlees pikken. Niet later nog, bij het eieren bakken of het dweilen (waar mensen dan s nachts bij het opstaan weer met schoenen overheen liepen, ik kreeg een error haha).
Was aan een zelfde soort bericht bezig 😂quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:20 schreef Holaa het volgende:
Die Lot Keckeis is ook weer aan t verbouwen in haar vakantiehuisje. Priklicht meegenomen en opgehangen voor sfeer en nu ook weer een doek voor over de pergola 😅
Precies, dat zou logisch zijn, maar goed is de familie Geerts hequote:Op woensdag 30 juli 2025 11:19 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik zou dus wel echt de tenten meegeven aan de groep die eerder weg gaat. Dan is het pas relaxed aankomen.
Ik heb geen moeite met 's nachts rijden, wel met de herrie waarmee zij weg gaan.
Godzijdank woon of kampper ik niet in de buurt van de Geertsen.
Ik had wel een snoer "kerst" verlichting mee op vakantie voor bij de veranda... zit toch net wat leuker 's avonds. Maar dat is zo'n oprolbaar dingquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:20 schreef Holaa het volgende:
Die Lot Keckeis is ook weer aan t verbouwen in haar vakantiehuisje. Priklicht meegenomen en opgehangen voor sfeer en nu ook weer een doek voor over de pergola 😅
Ik vind het ook een hele vreemde situatie om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:06 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die Curlymom situatie houdt me wel bezig hoor. Kimberly leeft haar eigen leven, doet alsof er nooit wat gebeurd is. Sanne feliciteert Pim openbaar en zijn blijkbaar nog steeds samen en het enige slachtoffer hier wordt doodgezwegen.
Ik heb zoveel vragen.
En dan een storie dat familie alles is. Hypocriet gedoequote:Op woensdag 30 juli 2025 12:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele vreemde situatie om eerlijk te zijn.
Ik vind wel iets van Curlymomm maar dat is niet geschikt om hier neer te schrijven.
Maar als je volgens de Juicechannels je huis veranderd, de opa en oma van vaders kant niet eens op de verjaardag van je kind mogen komen en je verder leeft alsof hij nooit bestaan heeft ben je naar mijn idee echt een heks en dan druk ik mezelf nog vriendelijk uit.
Ja ik vind het echt misselijkmakend die vrouw.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan een storie dat familie alles is. Hypocriet gedoe
Ze liet een storie zien dat ze in Zuid Frankrijk zitten. Vind dan dat ze verbazingwekkend snel rijden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:36 schreef Pumba2024 het volgende:
Broer van AM ook in Frankrijk op vakantie . Hij wel in huis van ouders. Zou zij in de buurt zitten ? Gezien de reistijd zitten reistijd zitten ze niet in Zuid Frankrijk
Zeker snel, zeker ook omdat ze iedere 3 uur pauzeren zoals ze zegtquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:43 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze liet een storie zien dat ze in Zuid Frankrijk zitten. Vind dan dat ze verbazingwekkend snel rijden.
Absoluut niet eens.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik denk dat cm, hoe dan ook, voor niemand goed kan doen. Ze zit in een lastige situatie. Want stel ze zou veel posts aan haar overleden man wijden: vond iedereen daar wat van. Want ze ging tenslotte vreemd. Nu ze het onderwerp mijd, vind iedereen daar ook wat van. Want ze lijkt online door te gaan met haar leven? Online ja. Dat is niet de echte wereld.
Er zijn zoveel relaties die gestrand zijn doordat 1 van de partners vreemd ging. Ik praat het niet goed maar CM krijgt van iedereen het boete kleed aan. Zij heeft het overlijden van haar man vast nooit gewild, daar ben ik van overtuigd. Zij moet nu dagelijks dealen met wat de gevolgen zijn van haar misstap, en dit later ook aan hun kinderen uit leggen.
Ik zou niet in haar schoenen willen staan en voel medelijden.
Het had haar gesierd als ze gewoon even een jaartje van social media was afgegaan. Het leven met haar kinderen weer oppikken in de luwte. Maar schijnbaar is de drang om haar leven te delen te groot en dat vind ik heel veelzeggend. Zeker na wat er allemaal gebeurd is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:54 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik denk dat cm, hoe dan ook, voor niemand goed kan doen. Ze zit in een lastige situatie. Want stel ze zou veel posts aan haar overleden man wijden: vond iedereen daar wat van. Want ze ging tenslotte vreemd. Nu ze het onderwerp mijd, vind iedereen daar ook wat van. Want ze lijkt online door te gaan met haar leven? Online ja. Dat is niet de echte wereld.
Er zijn zoveel relaties die gestrand zijn doordat 1 van de partners vreemd ging. Ik praat het niet goed maar CM krijgt van iedereen het boete kleed aan. Zij heeft het overlijden van haar man vast nooit gewild, daar ben ik van overtuigd. Zij moet nu dagelijks dealen met wat de gevolgen zijn van haar misstap, en dit later ook aan hun kinderen uit leggen.
Ik zou niet in haar schoenen willen staan en voel medelijden.
Het zou me niet verbazen als ze een willekeurige plek heeft aangeklikt, ‘zodat de volgers niet weten waar ze zitten’.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:43 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ze liet een storie zien dat ze in Zuid Frankrijk zitten. Vind dan dat ze verbazingwekkend snel rijden.
Ik was ook verbaasd toen ze 2 uur geleden zei nog maar 200km te hoeven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:43 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja daarom zei ze ook niet welke camping. Stel je voor: al die volgers die dan ook snel die kant opgaan 😂quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze een willekeurige plek heeft aangeklikt, ‘zodat de volgers niet weten waar ze zitten’.
Ik was ook verbaasd, zeker met stoppen en tanken erbij ben je meestal langer onderweg. Doordeweeks rijd je vaak wel sneller natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:19 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd toen ze 2 uur geleden zei nog maar 200km te hoeven.
Gezellig bij de Geertsen in de kring Franse wijn drinken elke avond. Wie wil dat nu niet 😁. Ik denk dat het best gezellig zou zijn, maar ik zou mij kapot schrikken als ze opeens de camping op zouden lopen, lijkt mij heel ongemakkelijk (de kinderen hebben een paar jaar geleden in mijn achtertuin gestaan met scoutingkamp, toen heb ik mijn wandelrondje een week aangepast, het leek mij echt te ongemakkelijk om kinderen, die je niet echt irl kent, per ongeluk te zien (kan het niet goed uitleggen, maar ik wilde dit echt niet).quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja daarom zei ze ook niet welke camping. Stel je voor: al die volgers die dan ook snel die kant opgaan 😂
Wel weer een nieuw account inmiddelsquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat dat betreft heeft Pim het slimmer gedaan door gewoon zijn account te verwijderen.
Ik volg haar al een tijd en ik vind dat ze alles behalve zeurt. Iets benoemen maakt niet dat iemand meteen zeurt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:11 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Als je haar volgt weet je wat ik bedoel. (Ze gaat heel vaak voor een week weg zonder gezin) Ik heb ook altijd tijd gemaakt voor mezelf maar dan alsnog "zeuren" daarover vind ik vreemd.
Eens. Ze beantwoord een vraag die ze krijgt en geeft een eerlijk antwoord waarin ze ook benoemt dat ze het gezinsleven niet meer zou willen missen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:10 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Ik volg haar al een tijd en ik vind dat ze alles behalve zeurt. Iets benoemen maakt niet dat iemand meteen zeurt.
En als je dat wél had gevraagd dan had ze wel gesneerd dat ze dat wel uit zichzelf zou vertellen als ze het kenbaar wilde maken. Enzo.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:25 schreef Nieve het volgende:
Foei omgeving van Sanneke, jullie hebben weer eens niet goed gehandeld toen ze zwanger was!
Jullie hebben alleen maar gevraagd of ze misselijk was, terwijl ze zich zo rot voelde door hele andere dingen!
Pffffff, dan zoek je wel echt problemen die er niet zijn hoor..
Het staat tussen " "quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:10 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Ik volg haar al een tijd en ik vind dat ze alles behalve zeurt. Iets benoemen maakt niet dat iemand meteen zeurt.
Ze kan toch zelf ook praten? Als er iets was had ze haar mond open moeten trekken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:25 schreef Nieve het volgende:
Foei omgeving van Sanneke, jullie hebben weer eens niet goed gehandeld toen ze zwanger was!
Jullie hebben alleen maar gevraagd of ze misselijk was, terwijl ze zich zo rot voelde door hele andere dingen!
Bij mij zou dat het tegenovergestelde effect hebben: met gierende banden de andere kant uit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja daarom zei ze ook niet welke camping. Stel je voor: al die volgers die dan ook snel die kant opgaan 😂
Ze is altijd onbegrepen en omringd door vreselijke mensen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:25 schreef Nieve het volgende:
En enige vorm van zelfreflectie is haar vreemd. Moeizaam verhaal.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze is altijd onbegrepen en omringd door vreselijke mensen.
Omdat AM nog in de jaren '80/'90 leeft. Toen hoefde dat ook allemaal niet en die kinderen leven ook nog ✌️quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik Frankrijk moeten kinderen tot 10 jaar verplicht in een autostoel of zitverhoger. Dat laatste mag geloof ik alleen als ze te groot zijn voor een autostoel. Jet en Lot dienen dus beide gewoon in een autostoel vervoert te worden. Snap sowieso niet waarom je als ouders zijnde niet gewoon altijd voor de veiligste optie gaat. Jet zit altijd zonder verhoger in de auto, vraag me echt af waarom..
Nou ze heeft daar toen ook genoeg over geklaagd hoor, no worries 😂quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze kan toch zelf ook praten? Als er iets was had ze haar mond open moeten trekken.
Misschien niet tegen de mensen die haar alleen vroegen of ze misselijk was😬quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:34 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Nou ze heeft daar toen ook genoeg over geklaagd hoor, no worries 😂
AM zei al dat op de terugweg de auto voller zal zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:34 schreef Latteanais het volgende:
Maar als Jim eerder teruggaat naar huis dan zitten ze toch met een logistiek probleem? Dan 1 auto minder voor de terugweg terwijl die auto nu ook volgepropt was met bagage.
En zitten nu alleen Jim en Arte ïn die auto? Het leek alsof er nog een zitplaats op de achterbank vrijgelaten was. Misschien voor Guus? Maar die leek me voorin te zitten in de grote auto.
Ik zou er zelf idd heel moe van worden als ik me altijd beledigd, achtergesteld, misdeeld zou voelen. Beetje Calimero verhaal maar dan anders.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En enige vorm van zelfreflectie is haar vreemd. Moeizaam verhaal.
Omdat het alleen prima is als Sanneke het doet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:46 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke zegt in haar story dat ze nog steeds wel vlees eet, als ze uit eten gaan of als ze er heel veel zin in heeft. Waarom fakkelt ze op threads dan altijd iedereen snoeihard af als het om vlees eten gaat, terwijl ze het zelf ook gewoon doet? Ze beweert daar zelf ook zo vaak dat ze geen vlees eet (en niet vliegt en maar 1 auto bladiebla), maar dat is dus gewoon flauwekul.
Op de laatste kassabon die ze deelde stond ook vlees.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:46 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke zegt in haar story dat ze nog steeds wel vlees eet, als ze uit eten gaan of als ze er heel veel zin in heeft. Waarom fakkelt ze op threads dan altijd iedereen snoeihard af als het om vlees eten gaat, terwijl ze het zelf ook gewoon doet? Ze beweert daar zelf ook zo vaak dat ze geen vlees eet (en niet vliegt en maar 1 auto bladiebla), maar dat is dus gewoon flauwekul.
Met alle dozen wijn die ze daar gaan kopen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:45 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
AM zei al dat op de terugweg de auto voller zal zijn.
Jim gaat eerder terug. Hij zou 10 dagen de garnalen van Jet verzorgen vertelde AM ooit. Of de garnalen er nog zijn op haar kamer zien we al een hele tijd niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:34 schreef Latteanais het volgende:
Maar als Jim eerder teruggaat naar huis dan zitten ze toch met een logistiek probleem? Dan 1 auto minder voor de terugweg terwijl die auto nu ook volgepropt was met bagage.
En zitten nu alleen Jim en Arte ïn die auto? Het leek alsof er nog een zitplaats op de achterbank vrijgelaten was. Misschien voor Guus? Maar die leek me voorin te zitten in de grote auto.
Volgens mij heeft ze de meeste vragen zelf ingestuurd 😂quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:25 schreef Nieve het volgende:
Oh heerlie de peerlie ik ga meteen even kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:20 schreef Holaa het volgende:
Oh dat is echt stom van ze idd. Die van ons (8 en 10) zitten ook nog in een autostoel. Dat hoeft niet maar leek me wel zo veilig en dan kunnen ze goed uit het raam kijkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik Frankrijk moeten kinderen tot 10 jaar verplicht in een autostoel of zitverhoger. Dat laatste mag geloof ik alleen als ze te groot zijn voor een autostoel. Jet en Lot dienen dus beide gewoon in een autostoel vervoert te worden. Snap sowieso niet waarom je als ouders zijnde niet gewoon altijd voor de veiligste optie gaat. Jet zit altijd zonder verhoger in de auto, vraag me echt af waarom..
Zij heeft hele vreemde issues.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:20 schreef Holaa het volgende:
De tent opzetten moet natuurlijk gefilmd worden door AMquote:Op woensdag 30 juli 2025 13:30 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd, zeker met stoppen en tanken erbij ben je meestal langer onderweg. Doordeweeks rijd je vaak wel sneller natuurlijk.
Van L. in de auto snap ik oprecht niets, juist voor een eind rijden is een autostoel veel comfortabeler met slapen (en veiliger, maar dat boeit Maarten, die vast "diepgaand onderzoek" heeft gedaan (echt, waar heeft die kerel geen verstand van 😁), niet zo.
Gelukkig zagen we in de voorbereiding dat ook plangoeroe Annemarie ("als je maar wilt plannen komt het altijd goed, als het mis gaat doe je niet goed je best") van alles vergeet als ze druk met druk met werk is. Zoals zo'n beetje ieder normaal mens 😁.
Ik moest ook zo lachen om de vele eieren die nog op moesten de afgelopen dagen.
Ik had de volwassen kinderen lekker met de aanhanger vooruit gestuurd (of zou hun auto geen trekhaak hebben?). Kunnen zij al beginnen met tenten opzetten. Ik ben benieuwd hoe lang Jim blijft, die was hem vorige keer na een paar nachten al gesmeerd (ik geef hem groot gelijk).
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen dat ook echt zouden doen , gauw naar dezelfde camping, AM denkt zeker dan dat ze een magneet is( not) ik zou ook hetzelfde doen met gierende banden naar een andere campingquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:02 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Bij mij zou dat het tegenovergestelde effect hebben: met gierende banden de andere kant uit.
Dat lijkt mij nou leuk om te zien als ik op die camping zat. Hoe ze dat gaan opzetten met zn allen of eigenlijk alleen door Maartenquote:Op woensdag 30 juli 2025 17:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
De tent opzetten moet natuurlijk gefilmd worden door AM
De mijne (met name mijn oudste die was erg tenger en klein) gingen pas met 3,5 naar de laatste stoel. (Die verhoger met rugleuning) Toen ze groter werden zonder rugleuning maar bij lange ritten weer met. Inmiddels zijn ze volwassen en mogen ze zelf (bijna) rijden. 🤣quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh dat is echt stom van ze idd. Die van ons (8 en 10) zitten ook nog in een autostoel. Dat hoeft niet maar leek me wel zo veilig en dan kunnen ze goed uit het raam kijken
Ik zou willen zeggen dat ik me ook niet kan voorstellen dat iemand daf doet. Maar ik ken wel iemand die het gros van de boxen, de planner, en alle "handige" ideetjes van AM gebruikt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen dat ook echt zouden doen , gauw naar dezelfde camping, AM denkt zeker dan dat ze een magneet is( not) ik zou ook hetzelfde doen met gierende banden naar een andere camping
Ik vind haar sowieso enorm cringe. Het filmpje dat ze ‘haar beste vriend’ aka man opwacht in de tuin toen hij een nacht met vrienden weg was geweest is een van mijn lievelingsfilmpjes om door te sturen naar vrienden. Ik denk dat haar wereld echt enorm klein is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik moet trouwens soms wel eens lachen om de influencers en hun betrouwbaarheid met apparaten.
Yaramairin was 1,5 maand geleden heel blij met haar Eufy robotstofzuiger die ook kon dweilen maar maakt nu reclame voor een dweilstofzuiger.
Kom op, dat komt toch niet goed over?
Hahahaha ik heb het even opgezocht. Ja dat is wel cringe ( en wel schattig ofzo?)quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso enorm cringe. Het filmpje dat ze ‘haar beste vriend’ aka man opwacht in de tuin toen hij een nacht met vrienden weg was geweest is een van mijn lievelingsfilmpjes om door te sturen naar vrienden. Ik denk dat haar wereld echt enorm klein is.
Dat doet die marketingvrouw dus ook altijdquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:50 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik zou er zelf idd heel moe van worden als ik me altijd beledigd, achtergesteld, misdeeld zou voelen. Beetje Calimero verhaal maar dan anders.
🤮gewoon engquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:28 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat ik me ook niet kan voorstellen dat iemand daf doet. Maar ik ken wel iemand die het gros van de boxen, de planner, en alle "handige" ideetjes van AM gebruikt.
Er speciaal heen gaan lijkt me wat ver gaan, maar zij zou het dolletjes vinden als ze met AM op de camping stond😁
O die vind ik zo vreselijk...kan ik niet eens naar kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat doet die marketingvrouw dus ook altijd
Mijn wereld is ook heel klein geworden sinds ik ziek ben, dus daar zal ik nooit iemand op veroordelen. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om mezelf te filmen als bij wijze van mijn man thuis komt van wat dan ook en zo overdreven te doen. 😂quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso enorm cringe. Het filmpje dat ze ‘haar beste vriend’ aka man opwacht in de tuin toen hij een nacht met vrienden weg was geweest is een van mijn lievelingsfilmpjes om door te sturen naar vrienden. Ik denk dat haar wereld echt enorm klein is.
Arte zit aan de kop met Jim naast zich en aan de andere kant Samquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wie is trouwens dat meisje wat naast arte zit aan tafel?
Vriendinnetje van Guus? Dan zijn ze idd met 14. Zou leuk voor hem zijn! En gelukkig hoeft hij niet meer in die grote tipitent erbij te liggen… en laten ze de tweeling wel nu al in een eigen tent liggen (toch?).quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wie is trouwens dat meisje wat naast arte zit aan tafel?
Naast Esmee aan tafel. Je ziet haar ook bij die tenten opzetten (met een groenwitte geruite broek)quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Arte zit aan de kop met Jim naast zich en aan de andere kant Sam
Dacht al dat je de 14e persoon gespot had en msschn zusje van Arte maar ik zie haar niet
Geen idee? Ze zit nu tijdens het pizza eten tegenover Guus en naast julia. Ze lijkt alleen wel stuk ouder dan Guus als het zijn vriendinnetje is..quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:56 schreef Louuuu_lou het volgende:
V
[..]
Vriendinnetje van Guus? Dan zijn ze idd met 14. Zou leuk voor hem zijn! En gelukkig hoeft hij niet meer in die grote tipitent erbij te liggen… en laten ze de tweeling wel nu al in een eigen tent liggen (toch?).
Ik ga terugkijken, zusje van Arte denk? Als het Guus zn vridndin is zou ze niet in auto met Jim en Arte zittenquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Naast Esmee aan tafel. Je ziet haar ook bij die tenten opzetten (met een groenwitte geruite broek)
Die vrouw wordt steeds gekker. Zo blij dat ik haar al heel lang niet meer volg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel fijn voor de andere campinggasten dat ze privé sanitair hebben, vorig jaar oreerde AM nog uitgebreid over hun seksleven op de camping dat zich vooral in de douche afspeelde 🫣 🤪
Dit is geen grap? 😳quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel fijn voor de andere campinggasten dat ze privé sanitair hebben, vorig jaar oreerde AM nog uitgebreid over hun seksleven op de camping dat zich vooral in de douche afspeelde 🫣 🤪
Serieus? Wow.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Er zit een ander meisje naast Esmee!quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Arte zit aan de kop met Jim naast zich en aan de andere kant Sam
Dacht al dat je de 14e persoon gespot had en msschn zusje van Arte maar ik zie haar niet
De post over lau lijkt wel alles met z’n drieën te zijn enzoquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Mb gaat alleen met de kids naar Mallorca, need they say more? 👀
Net nu de andere 3 kids ook terug zijn gekomen denk ik? K en JvP blijven bij hen. MB peert hem er tussenuit. Al 3 weken je ouders niet hebben gezien als volwassene is natuurlijk ook maximaal onmenselijk 😜quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Waarom gaar Koen dan niet mee met vrouw en kinderen naar Mallorca? JvP lekker quality time met haar eigen kids in een rustig huis.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:13 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
De post over lau lijkt wel alles met z’n drieën te zijn enzo
Die spoort echt niet, dat doe je toch niet...quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:17 schreef Anhur666 het volgende:
Ohmy, waarom verft dbm maar 1 plafondplaat? Dat kleurverschil valt op elke foto die ze plaatst echt mega op
Ja dat las ik al in een reactie daarnaquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er zit een ander meisje naast Esmee!
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
En dan weer vooraf malen over de kleur. Te licht, te geel, die maakt zich overal zó druk over!quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:17 schreef Anhur666 het volgende:
Ohmy, waarom verft dbm maar 1 plafondplaat? Dat kleurverschil valt op elke foto die ze plaatst echt mega op
En op reality fbiquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In haar stories over de sale bij JN.
Ik zou lekker alleen gaan als ik haar was😉quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB ziet eruit alsof ze weer is afgevallen. En ze gaat alleen met de kinderen naar Mallorca. Maar verder gaat alles goed daar hoor.
Grapje hoor! 😂😂 als je er niet tegen kan dat hier geschreven word blijf dan lekker weg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:43 schreef Miepje77 het volgende:
Misschien vind K het wel fijn om even alleen met J te zijn en haar kinderen. We weten het niet hè...
Helemaal los AM? Hoezo?
De vriendin blijft thuis. Met haar man. En de andere drie kinderen. En zij gaat alleen met hun vier kinderen omdat zij haar papa en mama mist?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:47 schreef Melline het volgende:
Die neemt dan vast wel een vriendin/oppas mee
Ik begrijp je vriendelijke antwoord niet. Tegen wat kunnen wat geschreven wordt?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Grapje hoor! 😂😂 als je er niet tegen kan dat hier geschreven word blijf dan lekker weg.
Nee hoor, het is allang duidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Als zij degene is die eruit geknikkerd is, vind ik dat oprecht heel sneu voor haar!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:12 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is allang duidelijk.
MB hoort niet meer bij de poly die ze zelf zo graag wilde. De juicechannels schrijven er ook al over vanavond.
Kinderen van JvP komen vandaag terug en weg is MB.
Dat is wel waar pa Walk bang voor was toen Jacq erbij kwam en daarom was hij ook niet blij met de poly.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:16 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Als zij degene is die eruit geknikkerd is, vind ik dat oprecht heel sneu voor haar!
Ik blijf het vreemd vindenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Ja maar goed eind van de rit is zij nu "alleen" en zij zijn met elkaar... Zo zie je maar weer een rela is toch het handigst met 2 mensenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:19 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat is wel waar pa Walk bang voor was toen Jacq erbij kwam en daarom was hij ook niet blij met de poly.
Volgens de roddelkanalen was de reden voor de breuk iets anders (MB die gezoend zou hebben met een ander).
Time will tell.
Omdat Koen dat niet wil, denk ik zo?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:15 schreef Holaa het volgende:
W
[..]
Waarom gaar Koen dan niet mee met vrouw en kinderen naar Mallorca? JvP lekker quality time met haar eigen kids in een rustig huis.
Waarom gaat ze nu, in de vakantie, verven? Ik zou dat dus doen als de kinderen op school zitten 🫣quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:17 schreef Anhur666 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |