Waarom gaar Koen dan niet mee met vrouw en kinderen naar Mallorca? JvP lekker quality time met haar eigen kids in een rustig huis.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:13 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
De post over lau lijkt wel alles met z’n drieën te zijn enzo
Die spoort echt niet, dat doe je toch niet...quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:17 schreef Anhur666 het volgende:
Ohmy, waarom verft dbm maar 1 plafondplaat? Dat kleurverschil valt op elke foto die ze plaatst echt mega op
Ja dat las ik al in een reactie daarnaquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er zit een ander meisje naast Esmee!
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Mb gaat alleen met de kids naar Mallorca, need they say more? 👀
En dan weer vooraf malen over de kleur. Te licht, te geel, die maakt zich overal zó druk over!quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:17 schreef Anhur666 het volgende:
Ohmy, waarom verft dbm maar 1 plafondplaat? Dat kleurverschil valt op elke foto die ze plaatst echt mega op
En op reality fbiquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In haar stories over de sale bij JN.
Ik zou lekker alleen gaan als ik haar was😉quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB ziet eruit alsof ze weer is afgevallen. En ze gaat alleen met de kinderen naar Mallorca. Maar verder gaat alles goed daar hoor.
Grapje hoor! 😂😂 als je er niet tegen kan dat hier geschreven word blijf dan lekker weg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:43 schreef Miepje77 het volgende:
Misschien vind K het wel fijn om even alleen met J te zijn en haar kinderen. We weten het niet hè...
Helemaal los AM? Hoezo?
De vriendin blijft thuis. Met haar man. En de andere drie kinderen. En zij gaat alleen met hun vier kinderen omdat zij haar papa en mama mist?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:47 schreef Melline het volgende:
Die neemt dan vast wel een vriendin/oppas mee
Ik begrijp je vriendelijke antwoord niet. Tegen wat kunnen wat geschreven wordt?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Grapje hoor! 😂😂 als je er niet tegen kan dat hier geschreven word blijf dan lekker weg.
Nee hoor, het is allang duidelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Als zij degene is die eruit geknikkerd is, vind ik dat oprecht heel sneu voor haar!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:12 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is allang duidelijk.
MB hoort niet meer bij de poly die ze zelf zo graag wilde. De juicechannels schrijven er ook al over vanavond.
Kinderen van JvP komen vandaag terug en weg is MB.
Dat is wel waar pa Walk bang voor was toen Jacq erbij kwam en daarom was hij ook niet blij met de poly.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:16 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Als zij degene is die eruit geknikkerd is, vind ik dat oprecht heel sneu voor haar!
Ik blijf het vreemd vindenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Ja maar goed eind van de rit is zij nu "alleen" en zij zijn met elkaar... Zo zie je maar weer een rela is toch het handigst met 2 mensenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:19 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dat is wel waar pa Walk bang voor was toen Jacq erbij kwam en daarom was hij ook niet blij met de poly.
Volgens de roddelkanalen was de reden voor de breuk iets anders (MB die gezoend zou hebben met een ander).
Time will tell.
Omdat Koen dat niet wil, denk ik zo?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:15 schreef Holaa het volgende:
W
[..]
Waarom gaar Koen dan niet mee met vrouw en kinderen naar Mallorca? JvP lekker quality time met haar eigen kids in een rustig huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |