🤮gewoon engquote:Op woensdag 30 juli 2025 18:28 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen dat ik me ook niet kan voorstellen dat iemand daf doet. Maar ik ken wel iemand die het gros van de boxen, de planner, en alle "handige" ideetjes van AM gebruikt.
Er speciaal heen gaan lijkt me wat ver gaan, maar zij zou het dolletjes vinden als ze met AM op de camping stond😁
O die vind ik zo vreselijk...kan ik niet eens naar kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat doet die marketingvrouw dus ook altijd
Mijn wereld is ook heel klein geworden sinds ik ziek ben, dus daar zal ik nooit iemand op veroordelen. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om mezelf te filmen als bij wijze van mijn man thuis komt van wat dan ook en zo overdreven te doen. 😂quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef Schevetuin het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso enorm cringe. Het filmpje dat ze ‘haar beste vriend’ aka man opwacht in de tuin toen hij een nacht met vrienden weg was geweest is een van mijn lievelingsfilmpjes om door te sturen naar vrienden. Ik denk dat haar wereld echt enorm klein is.
Arte zit aan de kop met Jim naast zich en aan de andere kant Samquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wie is trouwens dat meisje wat naast arte zit aan tafel?
Vriendinnetje van Guus? Dan zijn ze idd met 14. Zou leuk voor hem zijn! En gelukkig hoeft hij niet meer in die grote tipitent erbij te liggen… en laten ze de tweeling wel nu al in een eigen tent liggen (toch?).quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Wie is trouwens dat meisje wat naast arte zit aan tafel?
Naast Esmee aan tafel. Je ziet haar ook bij die tenten opzetten (met een groenwitte geruite broek)quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Arte zit aan de kop met Jim naast zich en aan de andere kant Sam
Dacht al dat je de 14e persoon gespot had en msschn zusje van Arte maar ik zie haar niet
Geen idee? Ze zit nu tijdens het pizza eten tegenover Guus en naast julia. Ze lijkt alleen wel stuk ouder dan Guus als het zijn vriendinnetje is..quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:56 schreef Louuuu_lou het volgende:
V
[..]
Vriendinnetje van Guus? Dan zijn ze idd met 14. Zou leuk voor hem zijn! En gelukkig hoeft hij niet meer in die grote tipitent erbij te liggen… en laten ze de tweeling wel nu al in een eigen tent liggen (toch?).
Ik ga terugkijken, zusje van Arte denk? Als het Guus zn vridndin is zou ze niet in auto met Jim en Arte zittenquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:58 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Naast Esmee aan tafel. Je ziet haar ook bij die tenten opzetten (met een groenwitte geruite broek)
Die vrouw wordt steeds gekker. Zo blij dat ik haar al heel lang niet meer volg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel fijn voor de andere campinggasten dat ze privé sanitair hebben, vorig jaar oreerde AM nog uitgebreid over hun seksleven op de camping dat zich vooral in de douche afspeelde 🫣 🤪
Dit is geen grap? 😳quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel fijn voor de andere campinggasten dat ze privé sanitair hebben, vorig jaar oreerde AM nog uitgebreid over hun seksleven op de camping dat zich vooral in de douche afspeelde 🫣 🤪
Serieus? Wow.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Er zit een ander meisje naast Esmee!quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:56 schreef Earring het volgende:
[..]
Arte zit aan de kop met Jim naast zich en aan de andere kant Sam
Dacht al dat je de 14e persoon gespot had en msschn zusje van Arte maar ik zie haar niet
De post over lau lijkt wel alles met z’n drieën te zijn enzoquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Mb gaat alleen met de kids naar Mallorca, need they say more? 👀
Net nu de andere 3 kids ook terug zijn gekomen denk ik? K en JvP blijven bij hen. MB peert hem er tussenuit. Al 3 weken je ouders niet hebben gezien als volwassene is natuurlijk ook maximaal onmenselijk 😜quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:11 schreef Iriss23579 het volgende:
Mb gaat alleen met de kids naar Mallorca, need they say more? 👀
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |