abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218370915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kan toch zelf ook praten? Als er iets was had ze haar mond open moeten trekken.
Nou ze heeft daar toen ook genoeg over geklaagd hoor, no worries 😂
pi_218370916
Maar als Jim eerder teruggaat naar huis dan zitten ze toch met een logistiek probleem? Dan 1 auto minder voor de terugweg terwijl die auto nu ook volgepropt was met bagage.
En zitten nu alleen Jim en Arte ïn die auto? Het leek alsof er nog een zitplaats op de achterbank vrijgelaten was. Misschien voor Guus? Maar die leek me voorin te zitten in de grote auto.
pi_218370957
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:34 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Nou ze heeft daar toen ook genoeg over geklaagd hoor, no worries 😂
Misschien niet tegen de mensen die haar alleen vroegen of ze misselijk was😬
pi_218370993
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:34 schreef Latteanais het volgende:
Maar als Jim eerder teruggaat naar huis dan zitten ze toch met een logistiek probleem? Dan 1 auto minder voor de terugweg terwijl die auto nu ook volgepropt was met bagage.
En zitten nu alleen Jim en Arte ïn die auto? Het leek alsof er nog een zitplaats op de achterbank vrijgelaten was. Misschien voor Guus? Maar die leek me voorin te zitten in de grote auto.
AM zei al dat op de terugweg de auto voller zal zijn.
pi_218371002
Sanneke zegt in haar story dat ze nog steeds wel vlees eet, als ze uit eten gaan of als ze er heel veel zin in heeft. Waarom fakkelt ze op threads dan altijd iedereen snoeihard af als het om vlees eten gaat, terwijl ze het zelf ook gewoon doet? Ze beweert daar zelf ook zo vaak dat ze geen vlees eet (en niet vliegt en maar 1 auto bladiebla), maar dat is dus gewoon flauwekul.
pi_218371026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En enige vorm van zelfreflectie is haar vreemd. Moeizaam verhaal.
Ik zou er zelf idd heel moe van worden als ik me altijd beledigd, achtergesteld, misdeeld zou voelen. Beetje Calimero verhaal maar dan anders.
pi_218371033
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:46 schreef Louuuu_lou het volgende:
Sanneke zegt in haar story dat ze nog steeds wel vlees eet, als ze uit eten gaan of als ze er heel veel zin in heeft. Waarom fakkelt ze op threads dan altijd iedereen snoeihard af als het om vlees eten gaat, terwijl ze het zelf ook gewoon doet? Ze beweert daar zelf ook zo vaak dat ze geen vlees eet (en niet vliegt en maar 1 auto bladiebla), maar dat is dus gewoon flauwekul.
Omdat het alleen prima is als Sanneke het doet.
pi_218371050
Ik moet trouwens soms wel eens lachen om de influencers en hun betrouwbaarheid met apparaten.

Yaramairin was 1,5 maand geleden heel blij met haar Eufy robotstofzuiger die ook kon dweilen maar maakt nu reclame voor een dweilstofzuiger.

Kom op, dat komt toch niet goed over?
pi_218371156
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:46 schreef Louuuu_lou het volgende:
Op de laatste kassabon die ze deelde stond ook vlees.
pi_218371187
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:45 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
AM zei al dat op de terugweg de auto voller zal zijn.
Met alle dozen wijn die ze daar gaan kopen?
pi_218371205
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:34 schreef Latteanais het volgende:
Jim gaat eerder terug. Hij zou 10 dagen de garnalen van Jet verzorgen vertelde AM ooit. Of de garnalen er nog zijn op haar kamer zien we al een hele tijd niet meer
pi_218371214
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:25 schreef Nieve het volgende:
Foei omgeving van Sanneke, jullie hebben weer eens niet goed gehandeld toen ze zwanger was!
Jullie hebben alleen maar gevraagd of ze misselijk was, terwijl ze zich zo rot voelde door hele andere dingen!

Pffffff, dan zoek je wel echt problemen die er niet zijn hoor..
Volgens mij heeft ze de meeste vragen zelf ingestuurd 😂
pi_218371230
Sanneke zou een volgende keer ‘langer wachten met kraambezoek’, maar ze klaagde toch eerder dat er bijna niemand was gekomen want weinig familie en vriendinnen? En een aantal zijn nog steeds niet geweest?

En ‘meer knuffelen met de baby’. Volgens mij zaten ze zo’n beetje aan elkaar vastgeplakt?

En ‘ze had alle tips gekregen, maar er niks mee gedaan’. Maar dat staat toch in contrast met haar ‘dat hadden ze me nooit verteld!!’ rant over van alles?
pi_218371238
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 11:20 schreef Holaa het volgende:
Die Lot Keckeis is ook weer aan t verbouwen in haar vakantiehuisje. Priklicht meegenomen en opgehangen voor sfeer en nu ook weer een doek voor over de pergola 😅
Oh heerlie de peerlie ik ga meteen even kijken
pi_218371254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 14:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik Frankrijk moeten kinderen tot 10 jaar verplicht in een autostoel of zitverhoger. Dat laatste mag geloof ik alleen als ze te groot zijn voor een autostoel. Jet en Lot dienen dus beide gewoon in een autostoel vervoert te worden. Snap sowieso niet waarom je als ouders zijnde niet gewoon altijd voor de veiligste optie gaat. Jet zit altijd zonder verhoger in de auto, vraag me echt af waarom..
Oh dat is echt stom van ze idd. Die van ons (8 en 10) zitten ook nog in een autostoel. Dat hoeft niet maar leek me wel zo veilig en dan kunnen ze goed uit het raam kijken
pi_218371519
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 11:20 schreef Holaa het volgende:
Die Lot Keckeis is ook weer aan t verbouwen in haar vakantiehuisje. Priklicht meegenomen en opgehangen voor sfeer en nu ook weer een doek voor over de pergola 😅
Zij heeft hele vreemde issues.
pi_218371883
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 13:30 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik was ook verbaasd, zeker met stoppen en tanken erbij ben je meestal langer onderweg. Doordeweeks rijd je vaak wel sneller natuurlijk.

Van L. in de auto snap ik oprecht niets, juist voor een eind rijden is een autostoel veel comfortabeler met slapen (en veiliger, maar dat boeit Maarten, die vast "diepgaand onderzoek" heeft gedaan (echt, waar heeft die kerel geen verstand van 😁), niet zo.

Gelukkig zagen we in de voorbereiding dat ook plangoeroe Annemarie ("als je maar wilt plannen komt het altijd goed, als het mis gaat doe je niet goed je best") van alles vergeet als ze druk met druk met werk is. Zoals zo'n beetje ieder normaal mens 😁.
Ik moest ook zo lachen om de vele eieren die nog op moesten de afgelopen dagen.

Ik had de volwassen kinderen lekker met de aanhanger vooruit gestuurd (of zou hun auto geen trekhaak hebben?). Kunnen zij al beginnen met tenten opzetten. Ik ben benieuwd hoe lang Jim blijft, die was hem vorige keer na een paar nachten al gesmeerd (ik geef hem groot gelijk).
De tent opzetten moet natuurlijk gefilmd worden door AM
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218371929
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:02 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Bij mij zou dat het tegenovergestelde effect hebben: met gierende banden de andere kant uit.
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen dat ook echt zouden doen , gauw naar dezelfde camping, AM denkt zeker dan dat ze een magneet is( not) ik zou ook hetzelfde doen met gierende banden naar een andere camping
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218372018
Is het nou zo stil rondom kyra? Of vallen me de story’s niet op van afgelopen dagen? 🧐
pi_218372048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
De tent opzetten moet natuurlijk gefilmd worden door AM
Dat lijkt mij nou leuk om te zien als ik op die camping zat. Hoe ze dat gaan opzetten met zn allen of eigenlijk alleen door Maarten
pi_218372050
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Oh dat is echt stom van ze idd. Die van ons (8 en 10) zitten ook nog in een autostoel. Dat hoeft niet maar leek me wel zo veilig en dan kunnen ze goed uit het raam kijken
De mijne (met name mijn oudste die was erg tenger en klein) gingen pas met 3,5 naar de laatste stoel. (Die verhoger met rugleuning) Toen ze groter werden zonder rugleuning maar bij lange ritten weer met. Inmiddels zijn ze volwassen en mogen ze zelf (bijna) rijden. 🤣
pi_218372157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 17:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er mensen dat ook echt zouden doen , gauw naar dezelfde camping, AM denkt zeker dan dat ze een magneet is( not) ik zou ook hetzelfde doen met gierende banden naar een andere camping
Ik zou willen zeggen dat ik me ook niet kan voorstellen dat iemand daf doet. Maar ik ken wel iemand die het gros van de boxen, de planner, en alle "handige" ideetjes van AM gebruikt.
Er speciaal heen gaan lijkt me wat ver gaan, maar zij zou het dolletjes vinden als ze met AM op de camping stond😁
pi_218372186
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik moet trouwens soms wel eens lachen om de influencers en hun betrouwbaarheid met apparaten.

Yaramairin was 1,5 maand geleden heel blij met haar Eufy robotstofzuiger die ook kon dweilen maar maakt nu reclame voor een dweilstofzuiger.

Kom op, dat komt toch niet goed over?
Ik vind haar sowieso enorm cringe. Het filmpje dat ze ‘haar beste vriend’ aka man opwacht in de tuin toen hij een nacht met vrienden weg was geweest is een van mijn lievelingsfilmpjes om door te sturen naar vrienden. Ik denk dat haar wereld echt enorm klein is.
pi_218372294
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 18:31 schreef Schevetuin het volgende:

[..]
Ik vind haar sowieso enorm cringe. Het filmpje dat ze ‘haar beste vriend’ aka man opwacht in de tuin toen hij een nacht met vrienden weg was geweest is een van mijn lievelingsfilmpjes om door te sturen naar vrienden. Ik denk dat haar wereld echt enorm klein is.
Hahahaha ik heb het even opgezocht. Ja dat is wel cringe ( en wel schattig ofzo?)
pi_218372348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:50 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik zou er zelf idd heel moe van worden als ik me altijd beledigd, achtergesteld, misdeeld zou voelen. Beetje Calimero verhaal maar dan anders.
Dat doet die marketingvrouw dus ook altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')