abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218365530
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:19 schreef Nieve het volgende:

[..]
En als je dan bedenkt hoeveel geld je kwijt bent voor je zo'n knuffel wint... daar zijn echt honderden euro's doorheen gevlogen denk ik.

Is dat bij jullie trouwens een ding, de kermis? Waar ik vandaan kom iig totaal niet en als het al in town is ga je er hooguit 1 keertje naartoe en zeker niet elke dag. Maar ik ben niet van onder de rivieren, dus wellicht is het daar een veel groter ding?
Wij wonen in een klein dorp, dus er staat 1 draaimolen 1 trampoline botsauto's en snoepkraam. Dan gaan we er 2x heen. Bij de opa's en oma's een keer, omdat hun dat leuk vinden. Voor ons hoeft het verder niet.
pi_218365536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:25 schreef Snaky het volgende:

[..]
Rens moet haar altijd optillen. Ik zou daar niet blij mee zijn als moeder. Maar misschien vindt Lot het geweldig. Rens zit gewoon nogal in mijn irritatie.
In de mijne ook
Maar AM is nogal gek van hem
pi_218365537
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:25 schreef Snaky het volgende:

[..]
Rens moet haar altijd optillen. Ik zou daar niet blij mee zijn als moeder. Maar misschien vindt Lot het geweldig. Rens zit gewoon nogal in mijn irritatie.
Het werkt mij ook extreem op de zenuwen, dat constant bezig zijn met Lot door Rens. Dat AM en Maarten dat niet begrenzen snap ik niks van.
pi_218365561
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 20:19 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze allemaal meegaan.
Ach, ze zullen het wel gezellig vinden en het wordt betaald.
En in ieder geval Jim en Sam zijn ook nog met vrienden geweest.
pi_218365620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:29 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het werkt mij ook extreem op de zenuwen, dat constant bezig zijn met Lot door Rens. Dat AM en Maarten dat niet begrenzen snap ik niks van.
Ook dat getil op de roltrap omdat ze hapert. Je hoort een zus nog iets roepen van 'gaan'. Moeder filmt en vader hangt daar wss als dweil achter.
Wij (met 2 kinderen) leren onze kids zsm dat soort dingen aan. Even helpen, en dan hup zelf proberen. Maar AM is klaar met zorgen...
pi_218365637
Er zit wel echt zo duidelijk verschil in de vibe van de content bij de poly. Het is net of ze langs elkaar leven ofzo, terwijl voorheen elk moment werd aangegrepen voor klef&bef, in love with my best friend, altijd samen etc posts. Ook jac post geen zoete koen Posts meer al zie ik die liefde nog wel terugkomen in de gewone stories.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:42:10 #132
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_218365656
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:19 schreef Nieve het volgende:

[..]
En als je dan bedenkt hoeveel geld je kwijt bent voor je zo'n knuffel wint... daar zijn echt honderden euro's doorheen gevlogen denk ik.

Is dat bij jullie trouwens een ding, de kermis? Waar ik vandaan kom iig totaal niet en als het al in town is ga je er hooguit 1 keertje naartoe en zeker niet elke dag. Maar ik ben niet van onder de rivieren, dus wellicht is het daar een veel groter ding?
Ik kom van boven de rivieren maar kermis is hier feestweek. Niet alleen kermis, maar ook meerdere dagen het idee a la koningsdag/nacht. En 9 maanden later een babyboom :P
pi_218365662
Julia Johanna haar kindje is van de trap gevallen, snee in z’n hoofd en ter observatie in het ziekenhuis.

Maar even? Ik wil geen moeder maffia zijn, maar je loopt toch altijd achter je kindje de trap op? Zij liep eerst en haar zoontje (net 1) achter haar aan. Behoorlijk gek vind ik
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:53:28 #134
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218365767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
Julia Johanna haar kindje is van de trap gevallen, snee in z’n hoofd en ter observatie in het ziekenhuis.

Maar even? Ik wil geen moeder maffia zijn, maar je loopt toch altijd achter je kindje de trap op? Zij liep eerst en haar zoontje (net 1) achter haar aan. Behoorlijk gek vind ik
Haar eerste zoontje is ook al eens van de commode gevallen, waardoor hij naar het ziekenhuis moest. Een ongelukje kan gebeuren, maar dit lijkt mij allemaal wel wat onvoorzichtig.
pi_218365769
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ik kom van boven de rivieren maar kermis is hier feestweek. Niet alleen kermis, maar ook meerdere dagen het idee a la koningsdag/nacht. En 9 maanden later een babyboom :P
Haha wonen wij in hetzelfde dorp? :+
pi_218365787
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
N.a.v. de berichten hier heb ik voor het eerst in lange tijd weer eens bij AM gekeken. Waarom gaan zij met z’n allen op vakantie? De grote kinderen + evt. aanhang kunnen toch ook wel zelf op vakantie? Lijkt me voor de vier jongsten ook fijn om eens alleen met hun ouders op vakantie te gaan. Krijg je toch een heel ander soort vakantie van.
Content.
pi_218365800
Geen oordeel over. Een ongeluk is in een fractie van een seconde gebeurd en kan iedere moeder gebeuren. Hopelijk komt alles goed met haar zoontje.

Over AM, miss overdrijf. Ik woon in haar regio, het was vandaag prachtig weer. Ik ben zelf nog naar het strand geweest.

Maar ik zag ook een stukje zelf reflectie…. Het besef dat ze een tokkie familie zijn! Het werd vandaag wederom bevestigd. Wat een poppenkast in de decatlon.
  dinsdag 29 juli 2025 @ 21:59:47 #138
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_218365820
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:53 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Haha wonen wij in hetzelfde dorp? :+
Wie weet :P
pi_218365839
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 19:14 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap sowieso die hele onhandig grote bolderkar niet. Met zoveel mensen heb je toch nooit handen tekort om te sjouwen? Mijn jongste gebruikt de bolderkar van de buren voor de folderwijk en dat is ook de enige nuttige toepassing die ik zie met oudere kinderen.

Bij Rens vraag ik mij soms af of hij snapt dat L. geen 1.5 meer is (continu optillen en dragen).

De vakantiestress snap ik dan wel weer, ik heb daar, als ik heel druk geweest ben, ook last van. Ik ga dit jaar dus ook gewoon niet op vakantie, maar aan de nieuwe woning van kind klussen, thuis klussen en wat werken. Vakantie komt wel een andere keer.
L. Kan nog geen paar meter lopen. Die zit altijd in die bolderkar. Misschien is dat wel de reden dan Rens haar altijd tilt 🤪
pi_218365862
En dan rent ze naar buiten om de aankomst van Arte te filmen. Waarom?
pi_218365886
Nounou...

[ Bericht 95% gewijzigd door Donna op 29-07-2025 22:53:49 ]
pi_218365914
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:08 schreef Kletsdoos165 het volgende:
......
(stuk tekst verwijderd door Donna)

Stoppen met de schijn ophouden, zou ik zeggen. Dit houdt niemand vol. Het is daar echt dikke foute boel. Met Koen is helemaal geen interactie meer. Lijkt me over en uit en dat is heel triest. Zoveel moeite gedaan om als poly een gezin te vormen, eindelijk een huis voor iedereen en dan klapt de boel.

[ Bericht 12% gewijzigd door Donna op 29-07-2025 22:54:31 ]
pi_218365954
Anke van Delden post ook weer heel veel Mamalotje-achtige diepzinnige, tot je gevoel komende quatsch. Heel leuk, maar ik volg haar alleen voor haar Schiermonnikoog-content. Weet iemand of ze nog gaat deze zomer?🤓
pi_218365969
Even normaal aub

[ Bericht 94% gewijzigd door Donna op 29-07-2025 22:55:11 ]
pi_218366110
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 21:39 schreef Tweetheelepels het volgende:
Er zit wel echt zo duidelijk verschil in de vibe van de content bij de poly. Het is net of ze langs elkaar leven ofzo, terwijl voorheen elk moment werd aangegrepen voor klef&bef, in love with my best friend, altijd samen etc posts. Ook jac post geen zoete koen Posts meer al zie ik die liefde nog wel terugkomen in de gewone stories.
Ik blijf het opvallend vinden. Maar misschien doen ze het expres, om aandacht te krijgen
pi_218366125
DBM heeft karwei verf gekocht.. ben benieuwd hoe het wordt. Ik koop toch liever wat meer kwaliteit. Resultaat is ook een stuk beter en minder verf nodig.
  Moderator/colorchick dinsdag 29 juli 2025 @ 22:43:29 #147
382129 crew  Donna
pi_218366153
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 22:39 schreef Plantenmeisje het volgende:
DBM heeft karwei verf gekocht.. ben benieuwd hoe het wordt. Ik koop toch liever wat meer kwaliteit. Resultaat is ook een stuk beter en minder verf nodig.
Ik vind Karwei huismerk verf juist verrassend goed uit de verf komen (...).
  Moderator/colorchick dinsdag 29 juli 2025 @ 22:58:15 #148
382129 crew  Donna
pi_218366281
Jezus jongens. Het lichaam van een 10 jarige? Compleet uitgemergeld? Graatmager? Vel over been..
Kan het a.u.b. weer even normaal?

Ik was begonnen met posts aanpassen, maar er is geen beginnen aan met quotes etc. Heb de bezem maar gepakt.
Dit gaan we echt niet doen hoor, zo over een fluflu praten.
pi_218366285
Judith geeft dik 500,- per maand uit aan boodschappen. Voor haar en B (‘maar die eet met zijn 6 jaar volwassen porties’).

Geen snoep, vrijwel geen frisdrank, weinig vlees. ‘Maar gezond eten is gewoon duur’. Ik ben benieuwd of ze haar bonnen nog gaat delen zodat je kan zien wat ze koopt. Ik neem aan dat zij als oppervrek goed op de aanbiedingen let. En ze eet regelmatig uit de afprijsbak.
pi_218366334
En wat een geblèr weer op straat later op de avond bij de familie Geerts.
Zou de vlag bij de buren al klaar liggen om morgen te hijsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')