Echt bijzonder ja. Ze gaan gewoon met 8 volwassenen en 5 kinderen. Hoewel Guus zichzelf ook best redt. Wat een overdreven gedoe maakt zij ervan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:51 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
AM is zeer gestresst en meent dat de kinderen dat ook hebben en zo niet dan zorgt zij daar wel voor met haar dwangmatige gedoe en gezucht. Wat een belachelijke vertoning weer!
En al die kinderen zijn ook nog eens gewend om meermaals per jaar op scoutingkamp te kamperen. Dan moeten ze toch ook zelf alles regelen? Laat ze dat dan ook voor deze vakantie doen, hoef je je alleen om je eigen zooi en die van de kleinste kids druk te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Echt bijzonder ja. Ze gaan gewoon met 8 volwassenen en 5 kinderen. Hoewel Guus zichzelf ook best redt. Wat een overdreven gedoe maakt zij ervan.
Oja en nog even reclame voor Snuggs misschien?
Fijn voor de meiden, geen last van op vakantie. Moeders moet nog afwachten. 😆quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:32 schreef poohenzo het volgende:
en ze gooit er nog even casual in dat iedereeeeeen vorige week ongesteld is geweest.
Leuk voor die meiden dat moeders het zo op het internet gooit
oh ja en je natuurlijk als gezin weer vreselijk misdragen in een winkel.
Oh jemig, ik dacht laatst toch wel dat ze het meende toen ze zei dat ze dat soort dingen wel doet maar niet filmt, maar dat neem ik terug hoor 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:31 schreef LALAA het volgende:
[..]
En maar blijven beweren dat ze iedere dag een stuk met hem wandelt.
De grote, volwassen kinderen zijn ook al apart geweest maar nu moeten ze weer werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
N.a.v. de berichten hier heb ik voor het eerst in lange tijd weer eens bij AM gekeken. Waarom gaan zij met z’n allen op vakantie? De grote kinderen + evt. aanhang kunnen toch ook wel zelf op vakantie? Lijkt me voor de vier jongsten ook fijn om eens alleen met hun ouders op vakantie te gaan. Krijg je toch een heel ander soort vakantie van.
valt me op dat zij altijd dan denkt dat ze het moet worden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Fijn voor de meiden, geen last van op vakantie. Moeders moet nog afwachten. 😆
Lekker overal aanzitten, de ideale schoonzoon steekt zijn middelvinger weer eens op. Met recht een tokkiefamilie! Ik heb nu al medelijden met de campinggasten die vlakbij deze familie zonder sociale antenne staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:32 schreef poohenzo het volgende:
en ze gooit er nog even casual in dat iedereeeeeen vorige week ongesteld is geweest.
Leuk voor die meiden dat moeders het zo op het internet gooit
oh ja en je natuurlijk als gezin weer vreselijk misdragen in een winkel.
Dit is dus geen vakantie. Duidelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De grote, volwassen kinderen zijn ook al apart geweest maar nu moeten ze weer werken.
En dan zeggen dat zo’n tvprogramma dingen filmt die niet prettig zijn. Alsof dit leuke content is!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Lekker overal aanzitten, de ideale schoonzoon steekt zijn middelvinger weer eens op. Met recht een tokkiefamilie! Ik heb nu al medelijden met de campinggasten die vlakbij deze familie zonder sociale antenne staan.
DBM is meer van chatgpt 😉quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:16 schreef miep123456 het volgende:
kan DBM niet zelf iets verzinnen, google even, en kijk reviews!
Omdat ze een #Grootgezin zijn. Blijkbaar ga je dan ook met zijn allen op vakantie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef JaNeeDan het volgende:
N.a.v. de berichten hier heb ik voor het eerst in lange tijd weer eens bij AM gekeken. Waarom gaan zij met z’n allen op vakantie? De grote kinderen + evt. aanhang kunnen toch ook wel zelf op vakantie? Lijkt me voor de vier jongsten ook fijn om eens alleen met hun ouders op vakantie te gaan. Krijg je toch een heel ander soort vakantie van.
Logisch ook wel. Ik zou alleen denken dat de grote kinderen ook weleens zonder ouders willen. En andersom ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Omdat ze een #Grootgezin zijn. Blijkbaar ga je dan ook met zijn allen op vakantie.
Er zal nog wel een menstruatie ondergoed reclame worden uitgeperst vandaag, of vannacht in de auto. Dat het zooooo handig is als je lang in de auto moet zitten..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
valt me op dat zij altijd dan denkt dat ze het moet worden?
Hahah ik ken het wel van geen galblaas meer hebben. Bij mij was het vooral het eerste jaar dat je soms verkeerd reageerde op eten. Nu geen last meer van, want weet wat ik kan hebben. Echter kan het nog gekker, ik heb nog wel koliekpijnen zonder mn galblaas 🤣 en dus soms opgehoopte galstenen in m'n galwegen, die ze dus niet weghalen 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze moest eerst p**pen schreef ze op threads, komt omdat ze geen galblaas meer heeft. ( moet je dan vaker naar de wc of kraan je dan onzin uit, beide heb ik geen last van en heb ook geen galblaas meer)
Ik ben in 2016 geopereerd, ze hebben met spoed mijn galblaas verwijderd tijdens onze vakantie en loop nu bij mdl arts vanwege maagklachten. Wie weet heeft het met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:59 schreef Vgrunsven13 het volgende:
[..]
Hahah ik ken het wel van geen galblaas meer hebben. Bij mij was het vooral het eerste jaar dat je soms verkeerd reageerde op eten. Nu geen last meer van, want weet wat ik kan hebben. Echter kan het nog gekker, ik heb nog wel koliekpijnen zonder mn galblaas 🤣 en dus soms opgehoopte galstenen in m'n galwegen, die ze dus niet weghalen 🫣
Ik neem aan dat ze ook zelf gewoon op vakantie gaan. En ze zullen een betaalde vakantie ook wel prima vinden. Ik krijg het idee dat het ook wel verwacht wordt dat iedereen meegaat, net als op zondag samen eten. Best kans dat iedereen het prima vindt, zelf was ik niet zo van dit soort verwachtingen (maar ging dan wel weer braaf, ik was een extreem braaf kind).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Logisch ook wel. Ik zou alleen denken dat de grote kinderen ook weleens zonder ouders willen. En andersom ook.
Ik vond het al bijzonder dat ze er nog nooit geweest was, het is toch vooral voor peuters en kleuters toch? (Ik denk dan aan Bumba)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:16 schreef miep123456 het volgende:
kan DBM niet zelf iets verzinnen, google even, en kijk reviews!
Haar reacties ook onder die post.... museums 😜 zijn niets voor haar kids, vlinders is ze panisch voor, ze smelt in de regen en ga zo maar door. Wat een moeilijke zure vrouw lijkt ze zo door die comments zeg, niets blijs aan 😅quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:20 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik vond het al bijzonder dat ze er nog nooit geweest was, het is toch vooral voor peuters en kleuters toch? (Ik denk dan aan Bumba)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |